
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.06.20 16:37:53: Ty se fakt chceš pohádat za každou cenu, co? 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.06.20 16:33:13: Když vidím, co ta MB dělala ve smyku s tím zadním 14" kolem a představím si tu páku na poloosu, taxe divím, jaxme mohli přežít cestu na chatu. 

-> Tuner#2: Tak pokud už z tebe další moudra nebudou padat, tak všechny kotouče, co jsem lidem posílal byli na vyvažovačce (na kola) a jediný ukázal nevývažek 5g (ten mám na autě já), všechny ostatní ukázali 0. Kamínek ve vzorku bude výrazně horší...
-> vhml 02.06.20 16:45:50: Přesně 

-> Tuner#2: Nikdo nepíše, že by to mohl být problém, jenom že některý kotouče jsou na obvodu vyvážený.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.06.20 16:34:07: a hlavne dokopcovej kart vetsinou není 600ccm ale litr
ale musi to bejt sileny

-> dragon_cb_cz: takže napřed to tady zaspamujeme, že T#2 tomu nerozumí, pak tady dva lidi připustí, že by to mohl být problém a tak se z diskuze zdekujeme... BRAVO všem zůčastněným...
Přitom šlo jen o připomínku, proč to točit po obvodě, když to není vůbec třeba...
Přitom šlo jen o připomínku, proč to točit po obvodě, když to není vůbec třeba...

-> vhml 02.06.20 12:39:47: Moooc pěkný, musí to být mazec a když s tím jezdí na těch silničních gumách kopce, tak ještě větší. 

-> Luky 02.06.20 12:19:23: je to fakt dobrý a do tý černý se vejdeš i ty :-)
-> vhml: -> Luky: jezdil jsem v tom na podzim v Humpolci. Paráda.
-> vhml: inzerát jsem taky viděl a říkal jsem si že to musí být hromada zážitků za rozumný peníze

Nedělních 13 kolecek v Sedlcanech. 130koni pri 15000ot., 300kg a bez diferaku. Naprosto cista esence motorsportu
-> palinator: aj origo to má , niekde nič , niekde 2cm vyfrézované , niekde 10cm
Mě je to pánové už úplně u zadele, budu tady psát a radit čím dál méně. Ať si to každý dohleda...
-> m8rinek:
Teď jsem to chtěl napsat, myslím že i u ATE kotoučů jsem to viděl.
Teď jsem to chtěl napsat, myslím že i u ATE kotoučů jsem to viděl.
-> dragon_cb_cz: tak třeba DBA jsou z výroby vyvážené a odběr materiálu je realizován odfrézováním z boku. Takže tady by Ti asi nevývažek vznikl... Ale hádám, že o to tu nejde :))). Tím nedávám TéDvojce za pravdu. Je to jen výkřik zmrda :))))
-> StepaNoFUN 01.06.20 19:48:35: Jo, to tady taky před barákem soused na 330Cd řešil, že mu to nedobíjí a ten řemen tam nějak nejde usadit... tak na to koukám a říkám "Ale ta řemenice asi takovejhle vakl mít nemá, ne?"
Odpoledne už jí měl venku a ukazoval - límec totálně oddělenej od zbytku... ale tohle asi nebude typicky bavorskej problém, resp. řemenice s tlumičem vibrací už má dneska úplně všechno, ne? Sobi pokud vím je mají už od osmdesátých minimálně.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.06.20 19:08:25: Jo, už asi chápu (viz -> StepaNoFUN 01.06.20 19:19:21: ), ale celkem souhlasím se Štěpánem (tím beze srandy) - že pokud není obráběč úplný lempl, tak tam těžko tímhle způsobem vyrobí nevývažek, který bys nějak zásadně poznal.
Za mě daleko větší argument pro ty Oplácké kotouče je ta tloušťka - takový kotouč musí být při běžném ježdění na škodovce prakticky "na vždy". Zas na druhou stranu je to nějaká hmota navíc...
Za mě daleko větší argument pro ty Oplácké kotouče je ta tloušťka - takový kotouč musí být při běžném ježdění na škodovce prakticky "na vždy". Zas na druhou stranu je to nějaká hmota navíc...
-> radekp: v SK je to trosku z ruky. Obcas potrebuju nejakou upravu oproti "serii". Nebylo by neco v CZ? Ta Praha se mi na tazny v nekterejch pripadech vyplati i 10x...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.06.20 21:00:14: Už mlčím a nebudu raději komentovat úsek Chrást - Zábělá. 

-> StepaNoFUN: www.gammabb.sk/
-> StepaNoFUN 01.06.20 20:47:47: ano, jeden čas mě táta zaučoval na soustruhu co máme u táty pod barákem a táta dělal leta kontrolora ve Škodovce v Plzni. Ale nebaví mě to a nemám na to čas, který raději věnuji jiné práci na autě. Takže na soustruh/CNC/děličku mám teď velmi šikovné lidi, což jste se ostatně přesvědčili v pohádce o princovi.
-> Jirik_Tuňák1983 01.06.20 20:38:50: tak vidíš. Já za to taky moc netahal, protože přes 150 na okreskách nerad chodím a spíše si užívám zatáčky, kde jsem náskok hravě stáhnul.
Jo bude to tak nějak, letí to. 

-> Jirik_Tuňák1983 01.06.20 20:38:50: tak vidíš. Já za to taky moc netahal, protože přes 150 na okreskách nerad chodím a spíše si užívám zatáčky, kde jsem náskok hravě stáhnul.


-> minno: Z Glockneru jsem ve 2/3 kopce dolu musel tenkrat s Cordobou zastavit (no zastavit, malem jsem to uz nezastavil
) a z podbehu se hulilo, ze jsem to nekolikrat kontroloval, jestli nehorim
To byly seriovy 239mm a tloustka 12mm. Podruhe jsem tam mel uz chladaky a to jsem to sjel bez prestavky a kourovych signalu :) V obou pripadech tam sice byl kvalt, ale jako by tam nebyl, pac behem par vterin jsem mel otacky skoro na maximu a uz jsem zase slapal na brzdu...


-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.06.20 19:08:25: Zkoušel jsi to osobně někdy? Myslím, jako že jsi stál u nějakýho obráběcího stroje a zkusil něco usadit a pak obrobit? Nepředpokládám to. Protože vždycky je to tak trochu kompromis. Jen o něm koncovej zákazník většinou neví. ;-)
Ale jestli si všechno zadáváš do nástrojáren, který maj ho*no do čeho píchnout a panuje tam stále socialismus (ano i já o pár takovejch místech vím), tak tam je to fakt na setiny. A ještě Tě pruděj s tolerancema. Ale takovejch míst je pár. Většinou to každej udělá podle nejlepšího svědomí a dějh se vůl boží.
Ale jestli si všechno zadáváš do nástrojáren, který maj ho*no do čeho píchnout a panuje tam stále socialismus (ano i já o pár takovejch místech vím), tak tam je to fakt na setiny. A ještě Tě pruděj s tolerancema. Ale takovejch míst je pár. Většinou to každej udělá podle nejlepšího svědomí a dějh se vůl boží.
-> StepaNoFUN: tazno-tlacne bowdeny na miru objednaval Bedrich odnekud ze Slovenska. Jestli umi i Prasek nevim, zavolej, uvidis.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.06.20 20:24:46: Ujížděl, protože jsem jel studenej z práce od Ejpovic, což v těch místech nebyly ani 2 km a nechtěl jsem to moc tahat, jinak by to asi bylo na rovinkách jednoduchý ujíždění, nikoliv lehoulinký.
To už je tak 4, 5 let ne? 
Jinak to bylo samozřejmě rejpnutí.


Jinak to bylo samozřejmě rejpnutí.

-> Jirik_Tuňák1983 01.06.20 20:17:49: Naposled když jsme se potkali jsi mě na rovinách s turbínou lehounlince ujížděl a ač nemaje tachometr, tak vím kolik to v kterých otáčkách jede a že tady kážeš vodu a sám piješ víno.
-> Jarda - zrušená registrace 01.06.20 20:19:02: neříkám ani tak, ani tak. Jen jsem tehdy tenkrát kolem Berounky dokázal popravit brzdy tak, že to bylo jako sáňky.

-> Jarda - zrušená registrace 01.06.20 20:19:02: neříkám ani tak, ani tak. Jen jsem tehdy tenkrát kolem Berounky dokázal popravit brzdy tak, že to bylo jako sáňky.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.06.20 20:14:33: minno taky co vim, nejezdi zrovna dedkostylem...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.06.20 20:14:33: Ale v běžném provozu to není správné a ani bezpečné. Tudíž by měly dostačovat brzdy sériové. 

-> minno 01.06.20 19:52:39: asi každý jezdíme jinak, já se rád svezu i mimo okruh a když si vzpomenu jak jsme lítali za mlada... Prostě to ty brzdy nedávaly. 

-> minno 01.06.20 19:52:39: ale zavodni okruh k tomu neni treba...
GG jsem jeste tydle chladaky nemel a parkrat jsem brzdy nechaval odpocnout - brzdovka uz varila, ale nevim, jak dlouho tam tenkrat ta dot3 byla
GG jsem jeste tydle chladaky nemel a parkrat jsem brzdy nechaval odpocnout - brzdovka uz varila, ale nevim, jak dlouho tam tenkrat ta dot3 byla
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.06.20 18:20:48: -> radekp 01.06.20 19:18:50: To sa už potom ale bavíme o závodnom nasadení, resp. nie bežnom zaobchádzaní.
-> King: Neštvi s BMW. :-D Ale i ty se rozbíjej. Kolegovi z práce jsem nechával v pátek odtáhnout X5 do servisu. Nedobíjí, nejde servo... OK. Řemen mrtvej. Dojedu na místo, sundám kryt z pod motoru (já se práce nebojím a klidně si k ní i lehnu) a překvapení na světě. Vypadla na mě řemenice z kliky. :-D
-> radekp 01.06.20 19:18:50: Lanka bowdeny - to vozím do Prahy na Zbraslav. Ale neumí i tažno-tlačný? To v tý praze neuměj.
BTW: Opava je pro mě z ruky... Ale v nejhorším.... ;-)
BTW: Opava je pro mě z ruky... Ale v nejhorším.... ;-)
img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_104_1212__2016
-01-23_20-30-00_87.jpg
vsechna zebra jsou vzite uplne a rovnomerne, kamos ma soustruh, kterej koupil, kdyz rusili halu, byl na te hale pry nejlepsi, stred i obvod pry udelal na jedno upnuti
vsechna zebra jsou vzite uplne a rovnomerne, kamos ma soustruh, kterej koupil, kdyz rusili halu, byl na te hale pry nejlepsi, stred i obvod pry udelal na jedno upnuti
-> stepan: Na moji aktualni garazovou hracku koupim chlazeny kotouce od nejshitovejsi ciny az po origo, takze si dovolim se diplomaticky nazaradit :-)
-> dragon_cb_cz: To je přesně to co jsem psal. Nicméně teoreticky můžeš nevyváženost rozhodit tím, že ho upneš s axiální házivostí (do "osmičky") a ubereš tudíž někde víc, někde míň materiálu na "šířku". Ale troufnu si tvrdit, že to bude jak sem psal - +-1g. Samzřejmě se šířkou kotouče tahle nepřesnost přibejvá.
T#2 má pravdu v tom, že tohle při zvětšování díry odpadá, ale osobně v tom nevidím problém.
Jo stočit (nejhůře jetý) kotouče na plochu, to už je horší. Asi tak 10ti násobně horší. Tam člověk kolikrát neví, od čeho se chytit a i člověk, kterej mě učil na soustruhu (nedělal celej život nic jnýho, před důchodem dělal takový nepřesný věci, jako kyčelní klouby) prej několikrát kotouče zahodil, protože to prostě stočit nešlo, i když měl 2 nože proti sobě. I ten kus železa 25x25mm v páce 5cm dokáže zapružit. A když je ta plocha nestejně tvrdá, tak na 100% zapruží.
T#2 má pravdu v tom, že tohle při zvětšování díry odpadá, ale osobně v tom nevidím problém.
Jo stočit (nejhůře jetý) kotouče na plochu, to už je horší. Asi tak 10ti násobně horší. Tam člověk kolikrát neví, od čeho se chytit a i člověk, kterej mě učil na soustruhu (nedělal celej život nic jnýho, před důchodem dělal takový nepřesný věci, jako kyčelní klouby) prej několikrát kotouče zahodil, protože to prostě stočit nešlo, i když měl 2 nože proti sobě. I ten kus železa 25x25mm v páce 5cm dokáže zapružit. A když je ta plocha nestejně tvrdá, tak na 100% zapruží.
-> minno: v Moste sem jel ma zdejsi pomery celkem pomalu a pedal brzdy se propadal po 2,3 kolech.
-> StepaNoFUN: zkus erich prasek Opava. Lepi oblozeni na kde co, verim ze i hridel navijaku by umeli. Kdyby jsi chtel neco osobme vyjednat, predat, poslat, dej vedet.
Taky umi lanka, bowdeny a brzdove trubky na miru
-> StepaNoFUN: zkus erich prasek Opava. Lepi oblozeni na kde co, verim ze i hridel navijaku by umeli. Kdyby jsi chtel neco osobme vyjednat, predat, poslat, dej vedet.
Taky umi lanka, bowdeny a brzdove trubky na miru
-> King: Hlásíš se do klubu? 

Takze 1.6. je nejen MDD, ale i mezinarodni den zmrdu?!

-> dragon_cb_cz 01.06.20 19:00:49: až na to, že po obvodě můžeš z toho udělat šišoid nebo jak to správně napsat. Samozřejmě v přehnaném měřítku a jak už se asi po páté opakuji, nevidím důvod kupovat kotouč co musím utočit po obvodu, když je možné řešit jen střed. Ale už mlčím, stejně se tu najde 150 lidí s názorem proti jen z principu... Ondie to vedle už vzdal a já tady pomalu taky. Z některých lidí je mě blivno jaký mají kachní žaludek, že -> StepaNoFUN:
-> dragon_cb_cz: Tak tímhle názorem ses mezi nás definitivně zařadil.
Když ten kotouč rozhodím tím, že ho excentricky (vůči díře uprostřed) obrobím na obvodu, nebo tím, že blbě zvětším tu středovou díru (posunu její střed), není to ve výsledku úplně to samé? Tak či onak přece jde o to, jak moc přesně trefím soustřednost těch dvou kružnic, ne?
Ale já tomu nerozumím zcela určitě (a zmrd budu nejspíš taky).
Ale já tomu nerozumím zcela určitě (a zmrd budu nejspíš taky).
-> Tuner#2: Zmrd, já vím. Ty zase nejsi schopnej přijmout jinej názor než svůj správnej.
-> StepaNoFUN: Dva Štěpánové, oba zmrdi a oba ze stejnýho okresu, to už smrdí spiknutím.
-> stepan 01.06.20 18:39:54: ne ty nejsi hejtr, ale ***** (OK nebudu se snižovat na tvou úroveň). Sereš se do mě v každém postu... A pokud nedokážeš pochopit, že je snažší a méně rizikové zvětšit o pár mm středící díru než obrábět chlaďák po obvodu, tak se dál nemám o čem bavit.