
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Luky: 

-> dragon_cb_cz: teď jsi mi dal... Jak jsem se prohraboval nečtenýma, myslel jsem, že jsem v tématu Octavia I. A nešlo mě asi dvě minuty do hlavy, jak je možný takový nový škopek osvobodit od EKO na základě historické působnosti 

Když se chce, všechno jde
Tímto ještě jednou díky za pomoc Myschaakovi a Burákovi, máte to u mě pánové!

-> Jozka 15.03.15 23:17:44: no jasně, skla, dynamo atd.. to vyřešíme nějak operativně. O vík. bych se měl vyskytoval někde poblíž Hoštic, takže popř. po tel. ohlášce mohu i dovézt.. Jestli je ten filtrbox fakt pěknej, tak ho ničit nebudem, klempíř se dušoval, že doma nějakej má, takže bych to zatím nechal a uvidíme
-> Klubko_: Rád se svezu na obojím, každá má svoje kouzlo.. Tu Husku dnes čeká rozborka, postupná GO a příprava na sezonu.

-> Klubko_: Rád se svezu na obojím, každá má svoje kouzlo.. Tu Husku dnes čeká rozborka, postupná GO a příprava na sezonu.
-> zralous 15.03.15 21:49:26: hmm, calif, ale to vzadu, to je moje krevní skupina 

-> dragon_cb_cz: díky
-> Bukaj: Auto a stodola maj času dost, já fakt ne... ale kdyby byla "doma", tak bych tam chodil, ale těch 50km je přeci jen trochu z ruky
-> zralous 15.03.15 21:49:26: Paráda!

-> zralous 15.03.15 21:49:26: Paráda!
-> dragon_cb_cz 15.03.15 20:56:46: Takovou stodolu bych chtěl mít - tam bych chodil hned po práci a užíval si, že mám času dost...

-> zralous: Jo, nejspíš bych zajel - stejně musíme dotáhnout tu a tam cosi.. třeba ten filtrbox..
Já dnes udělal mimo jiné to, že jsem sundal ten pod stropem vyčnívající - a je fakt echt 110L (čili s trubičkou navíc) a velmi zachovalej, tak ještě uvidím, ale něco bych ti přivezl, jestli mezitím někde už nepotkals..
Já dnes udělal mimo jiné to, že jsem sundal ten pod stropem vyčnívající - a je fakt echt 110L (čili s trubičkou navíc) a velmi zachovalej, tak ještě uvidím, ale něco bych ti přivezl, jestli mezitím někde už nepotkals..
-> Jozka: Chtěl bych jí tenhle týden přivézt, tak ji můžeš vidět live. Když budeš mít cestu kolem, budu ve St. až do velikonoc

-> zralous: Jo, tohle se ti fakt povedlo - od začátku až do konce.. 

-> zralous: Jo, tohle se ti fakt povedlo - od začátku až do konce.. 

-> Jozka: Akorát zajetý
když jsem ji viděl, tak jsem se rozmejšlel, jestli jí vůbec chci koupit.. ale oko znalce poznalo pod letitou patinou potenciál a tohle z toho vylezlo za dva víkendy


-> zralous: Nádherný kus :)
-> zralous: Vím že jsi říkal nějaký úplně směšný číslo, ale že bude vypadat až takhle..
Je to vůbec zajetý ? 


-> Jozka: špíš nastála.. 3300km za 42 let



-> zralous 15.03.15 21:49:26: Tak ta toho asi fakt moc nenajezdila.. Opravdu slušnej úlovek.

-> Milan 136: Zatiaľ všetko funguje. Zas tak moc stará brzdovka to nebola. Najstaršia bola u predných 4-piestov od 07/2011, čiže necelé 4 roky, zadné valčeky som medzičasom menil, tam bola brzdovka tak 1,5 roka stará. A v nádržke som tiež menil asi pred rokom.
-> dragon_cb_cz: 

-> Jozka: Jo jo, "maličkost"... ale na tu to může dál trpělivě čekat v tej stodole, tam je času dost...
-> Milan 136:



-> minno: pěkná brzdovka. Aby Ti teď neklekly všechny gumičky
tak dnes přezuta felda s octou, na ni to chtělo už vyměnit zadni kotouče.
bohužel se mi nepodařilo rozhýbat jeden pistek, takže zejtra pokračování...
bohužel se mi nepodařilo rozhýbat jeden pistek, takže zejtra pokračování...
-> U-Geen: 

-> Syny: nepromazals zavit? :-)
-> minno 15.03.15 13:12:28: Ja bych ji u myho auta i rad vymenil po tech asi 4 letech, ale vsecky 4 odvzdusnovaky jsou jaksi trochu nepovolitelny 

-> minno: Zajimave zarezly. Ja jsem ty cepy vyndal v pohode po nakejch 22 letech...
Tak, ako som písal v -> minno 12.03.15 20:50:34: , tak včera úspešne vymenená brzdová kvapalina a odvzdušnený celý rozvod. Všetko na brzdách funguje, ako má.
Ako som však písal v rovnakom príspevku, že sa mi utrhol pravý horný silentblok zvislého čapu na prednej náprave, tak s opravou tohto sa včera nedarilo vôbec :/ Nielenže sa utrhla vnútorná trubka silentbloku od gumy a tým pádom celý zvislák cestoval dopredu/dozadu 2 mm, ešte k tomu navyše aj prihrdzavel čap k tejto rúrke. Respektíve ono to asi najskôr prihrdzavelo a následne sa to utrhlo. Silentblok starý 2 roky a pri skladaní pokiaľ viem namazané :/
Čap vymlátiť nešlo ani ťažkým kladivom. Už to vyzeralo na rozborku celého náboja, aby som sa k tomu dostal s flexou, čo sa mi ani najmenej nechcelo. Tak som sa s tým potrápil s plátkom pílky na železo. Utrpenie, ale asi menšie zlo ako kvôli takej hovadine rozoberať celý traktor.
Silentblok meniť nejdem, narazím doň len novú rúrku patričných rozmerov, dĺžka skrátená na šírku hlavice zvisláku a z prednej strany pridám ďalšiu podložku na vymedzenie vôle (jedna tam už bola skrz zväčšený záklon). A už len dúfať, že sa najbližšie niečo podobné nestane na ostatných 3 silentblokoch :-( Možno takto upravím preventívne aj tieto ostatné silentbloky.
A takto dopadol čap:
Ako som však písal v rovnakom príspevku, že sa mi utrhol pravý horný silentblok zvislého čapu na prednej náprave, tak s opravou tohto sa včera nedarilo vôbec :/ Nielenže sa utrhla vnútorná trubka silentbloku od gumy a tým pádom celý zvislák cestoval dopredu/dozadu 2 mm, ešte k tomu navyše aj prihrdzavel čap k tejto rúrke. Respektíve ono to asi najskôr prihrdzavelo a následne sa to utrhlo. Silentblok starý 2 roky a pri skladaní pokiaľ viem namazané :/
Čap vymlátiť nešlo ani ťažkým kladivom. Už to vyzeralo na rozborku celého náboja, aby som sa k tomu dostal s flexou, čo sa mi ani najmenej nechcelo. Tak som sa s tým potrápil s plátkom pílky na železo. Utrpenie, ale asi menšie zlo ako kvôli takej hovadine rozoberať celý traktor.
Silentblok meniť nejdem, narazím doň len novú rúrku patričných rozmerov, dĺžka skrátená na šírku hlavice zvisláku a z prednej strany pridám ďalšiu podložku na vymedzenie vôle (jedna tam už bola skrz zväčšený záklon). A už len dúfať, že sa najbližšie niečo podobné nestane na ostatných 3 silentblokoch :-( Možno takto upravím preventívne aj tieto ostatné silentbloky.
A takto dopadol čap:
-> dragon_cb_cz 15.03.15 09:51:53: Jestli jsem pochopil, tak už zbývá poslední maličkost - kapku to zrenovovat..

-> Burák: Taky jsem si vzpomněl na tuhle reklamu...

-> dragon_cb_cz: Ta kuna je ale neloví na stromě, ale brzy z rána, když se rozednívá a slípky ze stromu slétnou - na volném prostranství před garáží jsem ráno objevil klasický koláč peří a šel jsem po pernatých stopách až k hromadě dříví a v ní jsem pod jednou nápravou do šrotu našel ještě teplou bezhlavou slepici...
Když večer přijedeš, tak klidně udělám polívku i pečené kuře (byla to mladá loňská slípka). Jinak jde do mrazáku...

Když večer přijedeš, tak klidně udělám polívku i pečené kuře (byla to mladá loňská slípka). Jinak jde do mrazáku...
-> dragon_cb_cz: Jo, naštěstí ta benzínka je asi 500m z práce a taky mi to vcelku rychle došlo, takže jsem to rozjel a dojel se chcípnutým motorem.
-> Bukaj: A nebo je přestaneš nechávat spát na stromech.... ale nepříjemné teda
Bude alespoň pořádná slepičí polívka?

Bude alespoň pořádná slepičí polívka?
Já nes ráno kuchal neplánovaně slepici, které k ránu kuna ukousala hlavu...
Letos už třetí, jestli to tak půjde dál, do léta zbyde jen kohout...

Letos už třetí, jestli to tak půjde dál, do léta zbyde jen kohout...

-> Jozka: Otestováno máme, úřadně uznanou testaci máme a teď už máme i evidenčku - takže když tam nebude podle monitoringu odbavování moc nával, tak zítra hurá na úřad dílo dokonat...
Jinak na tom autě je toho oddělenýho docela dost, dostat to ze stodoly ještě šlo (záměrně jsem na chalupu jel oktaviánem, který má 4x4 - Sobem bych to asi nevytáh), ale dostat to na podval už byla docela akce. Zpátky dolů z něj to taky šlo, ale pak zpátky do stodoly vůbec... nakonec pomohl náhodnej kus lina kterej se tam válel - strčil jsem ho pod to zablokovaný kolo a na něm už to nějak doklouzalo
Ale ve dvou jsme měli co dělat...
-> Burák: Ta poznámka o zapomenutej vodě... motor přežil bez úhony?
Jinak na tom autě je toho oddělenýho docela dost, dostat to ze stodoly ještě šlo (záměrně jsem na chalupu jel oktaviánem, který má 4x4 - Sobem bych to asi nevytáh), ale dostat to na podval už byla docela akce. Zpátky dolů z něj to taky šlo, ale pak zpátky do stodoly vůbec... nakonec pomohl náhodnej kus lina kterej se tam válel - strčil jsem ho pod to zablokovaný kolo a na něm už to nějak doklouzalo

-> Burák: Ta poznámka o zapomenutej vodě... motor přežil bez úhony?
-> dragon_cb_cz 14.03.15 22:15:57: Oddělením krabičky uchycení zadního ramene od zbytku podlahy mě kdysi dojezdila 110LS.. Jsi testoval proti ekodani ?
-> Stepan FUN: krásný,děkuji.zitra jsem tam,snad to nebudeme muset balit kvůli počasí...
Už to zase začíná vypadat jako auto... Aneb po jednom dnu dovolený a dnešní druhý skoro 12tce je to připraveno k odvežení na lakovnu. Tak mě snad Apple nebude moc proklínat. Snažil jsem se, aby s tím měl co nejmíň práce, takže je to předkitovaný a zbejvá to (snad) jenom lehce doladit...
-> RadovanSkodovkar: -> Bukaj: díky chalani
Sice jsem kvůli tomu vstával ve 4 ráno, ale eRko má hotovou evidenčku... takže s trochou štěstí snad ty papíry zachráním
A jeden nejmenovaný místní člen má u mě jedno velké významné plus - ještě jednou díky!
Jo a kdyby se někomu zdálo, že mám řízenou i zadní nápravu, tak se mu to nezdá

Jo a kdyby se někomu zdálo, že mám řízenou i zadní nápravu, tak se mu to nezdá

-> RadovanSkodovkar: Jsi rychlejší

-> minno: Jo, 14/cca 18 mm
ten vnější průměr se blbě měří u trubiček zalitých do gumy (všechny origo silentbloky, co tu mám mají trubičky zvnějšku částečně pogumované), ale naměřil jsem cca 18,2 mm


-> minno: Podla môjho merania je to 18mm
E: vonkajší priemer vnútornej rúrky silentu..
E: vonkajší priemer vnútornej rúrky silentu..
Nemáte niekto po ruke silentblok zvislého čapu / šikmého ramena? Potreboval by som zmerať vonkajší priemer vnútornej rúrky. Vnútorný priemer by mal byť 14 mm a vonkajší cca 18 mm? Zmerajte mi to niekto pls.