Objevil pohromu na Ducatu, které jsem 16.12.2014 koupil.
Tak ze 27.12. na 28.12.2014 vykradeno. Zámek spolujezdce vylomenej, vytržené rádio. Škoda asi 700,-Kč. Rádio bylo stejně spálené, takže zloděj bude mít radost.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Jarda/felda: 

-> MVM: Myšleno tak, že jste určitě bojovali s víc kusama než já... ale já jsem v tomhle fatalista, aneb jak říká m8 "teče? ona přestane...."...
-> dragon_cb_cz: Ale prd víc zkušeností - jen je to boj furt dokola aby z toho nic nekáplo. 

-> MVM: No oba máte zkušeností víc než já, tak se hádat nebudu - ale převodovky na kterejch jsem se o odstranění úniků pokoušel měly všechny tyhle místa přetěsněný a stejně prd...
-> dragon_cb_cz: No já dávám Bukajovi za pravdu .. Když to složíte dobře a utěsníte - teče to prostě přesně tam kde popsal.. 

-> dragon_cb_cz: bylo mi blbý kvůli tomuto zakládat téma...-> Bukaj: oběma vám děkuji za rady, když už jí budu připravovat tak jí přetěsnim kompletně..
-> Bukaj: Asi vyfasuješ převodovku z mýho MBčka a sadu těsnění, abys mě mohl přesvědčit o omylu 

-> dragon_cb_cz: Ano, koule mazutu to je, ale právě kvůli místům, která jsem jmenoval. A to by musela bejt sakra pořádná šlupa do převodovky, aby začal téci ten spoj - mnohem dřív by začal téci spoj těla převodovky s víkem...
-> Bukaj: To bych si dovolil nesouhlasit... stačí aby převodovka chytla jednu menší ránu a už to prostě na tom dlouhatánském spoji netěsní... Okolo tyčky řazení a náhodnu to můžeš mít těsné jak chceš a stejně je to za chvíli koule mazutu...
-> dragon_cb_cz: Ona převodovka také na spoji půlek většinou vůbec neteče, jen je to nejnižší místo a steče tam olej ze všech jiných netěsností, takže to pak vypadá, že teče tam.
Nejčastější úniky jsou v přední části kolem tyčky řazení a náhonu tachometru, kolem gufera mrkve a dále u kyvky kolem bočních vík a u vlečky mezi guferama a poloosama.
-> škoda caddy: Těsnění tam, kam patří a samozřejmě tmel, ale dost záleží, jaký tmel použiješ...
Nejčastější úniky jsou v přední části kolem tyčky řazení a náhonu tachometru, kolem gufera mrkve a dále u kyvky kolem bočních vík a u vlečky mezi guferama a poloosama.
-> škoda caddy: Těsnění tam, kam patří a samozřejmě tmel, ale dost záleží, jaký tmel použiješ...
-> škoda caddy: Nechceš konečně začít zakládat témata na ty tvoje dotazy? Jinak pochopitelně obojí, ale tam kde převodovka teče nejvíc, tzn na spoji obou polovin skříně, je jen tmel, tam žádný papírový těsnění není.
hoši, poradí někdo jak nejlépe přetěsnit převodovku u šáde 5q ? papírové těsněni či jenom tmel nebo obojí ? :D dík
-> Bukaj: tyč mám z tý mojí a obsah nádržky je už v Mazdě

-> Nepér 26.12.14 20:30:14: Copak, Favorit ani Warťas nejezděj?
Nebo se Ti zdá moc vysoká cena benzínu?


-> Zeke-ten šestý 26.12.14 19:31:58: Schov mi tu tyč mezi tlumiče a náplň nádržky ostřikovačů... 

-> Zeke-ten šestý: díky, ale ponechám o tak jak to soudruzi vymysleli




-> Lukyn Fakír: přijeď a já ti to klidně namontuju

-> Zeke-ten šestý: áá tehdá mě zajímalo jak toho docílit třeba na fačku styl bávo, už vím jak na to




udělal na feldě otevírání jako má bmw nebo lada
Jinak rozebírání do šrotu, přítelkyně kamaráda tomu dala na frak

Jinak rozebírání do šrotu, přítelkyně kamaráda tomu dala na frak
-> Nwkt: na ockatvku som zvyknuty ale na fabku akosik nie 

-> Tomáššš: Jako Okta RS kombi, jako sup kombi .... všichni chtěj tedéý f kombi f čipu
-> Nwkt: nejak mi to nejde do kopy . Nic viac v tom nie je . Staru fabku RS som vzdy videl len kratku, tak toto je vpodstate prekvapenie ...
-> Tomáššš 26.12.14 13:41:43: bohuzial je to tak
-> Tomáššš: Ne, proč?
-> michael 24.12.14 16:52:09: to si robis srandu ze fabka RS robia v combi verzii ?
-> J3STER: díky :) ono kdyby to tenkrát šlo, tak ho mám do teď schovaného a čeká na svoji příležitost. Ovšem to dopadlo jinak..zase na druhou stranu, kdoví jestli bych z Rapidem tak cestoval sem a tam
-> Max: je to nase prve dielo na ktorom sa ucime ,dik 

-> castrol: aha, tak pak to chápu. jak jsem říkal na začátku...pěkné dílko ;o) ať slouží...jen jsem byl zvědavej ;o)
-> Max: bude sa dorabat aj el. cerpadlo ,ale rucna pumpa zostane na jemne dolisovavanie a ano je tam dvojcinny piest
-> castrol: no napadlo mě to...ale to použití nástroje ještě prodlužuje.be...když vezmu těhlici, lisuji ložisko vem, pak dovnitř a nakonec Beru to podle se Máš teda dvojčinnej píst.. ? náboj, tak pokaždý je pod pístemjiná lisovací výška, takže přestavuji min 2x stůl. Proto jsem se tak blbě ptal ;o) Na druhou stranu...vidím že píst má velký zdvih, tak i to řeší problém...pokud máš pumpičku i na rychlý posuv :o)))
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): len aby ich bolo co najmenej
-> castrol: No ja este netusim, ake prekvapenia nejdem, ked tu masinu celu ocistim a rozoberiem, ale hadam tam nebude nic nezvratne znicene
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): to mas este dobre ,ja mam na jednom motore slavia prasknutu hlavu a na druhom blok ,ale da sa to zavarit
Dneska som sa hral na archeologa, citil som karburator zo stabilaku Deutz. Zistil som, ze je to Solex 26 VFI a je praksnuta plavakovka
Na nete som nasiel zle spravy, je to draha sranda
kleinanzeigen.ebay.de/anz eigen/.../184157831-223-39 35
Ale myslim, ze by tam mohol zapasovat aj karbec z kila.
neskor prihodim fotky

Na nete som nasiel zle spravy, je to draha sranda
kleinanzeigen.ebay.de/anz eigen/.../184157831-223-39 35
Ale myslim, ze by tam mohol zapasovat aj karbec z kila.
neskor prihodim fotky
-> Majki: to myslím nebylo rs, ale nafta s rs paketem
-> michael: to jedničkove RSo ještě máš?
-> Kocvin: Ta stojí jinde,taky spinká 

-> michael: Jestli místo ní neměla stát 125

-> Kocvin: Nespletl,proč?
-> Tomáššš: Škoda Fabia combi RS
-> michael: Nespletl sis auta?

-> Tomáššš: Fabia rs
-> Tomáššš: hadraplán
-> michael: co to je za auto ?
-> Borin - Král tuzerů: hej mam