Návštěva v motor Excelu

prohledat
294 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 08.02.2007 do 19.02.2007, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
11:27:00
13.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> chooki: Ale já nestudoval elektroniku :o))
11:18:44
13.02.2007
chooki
-> Tuner#2: jo , aj ja som sa ucil pisat na T602 ale co to zase melies ??? sa zamysli...v elektronike je asi iny pokrok ako vo fyzike...to co platilo vo fyzike pred 30-40 rokmi plati aj dnes
11:15:39
13.02.2007
chooki
-> bitmap: moze byt, ze to potom detonuje, ale to uz je len nasledok...a nikto tu nepicuje...ja mam tunera 2 celkom rad len v niektorych veciach nesuhlasim...komu sa nepaci
"vulgarizmus" tak nech chodi na fora pre damy
11:12:35
13.02.2007
Vici
-> chooki: kazdom pripade to co tu tuner pisal 95 ->135ps pomocou "studeneho" sania je blbost...ty to vies sam...plus tie dalsie veci...ale cele som to tu necital...to by som sa asi zadusil od smiechu a ja chcem este zit

ty to mozna spatne chapes. neni to mysleno ze kdyz vemes motor ktery ma 95 koni a udelas vse tak aby sa studeny vzduch tak z toho pak poleze 135koni. to ne!
jde o to ze kdyz vemes zavodni motor ktery ma opravdu 135koni, zavres jej pod kapotu, das na nej nejak yhrib primo na karbec a budes tomu davat plny kotel na zavodni trati tak se stane ze vlivem vysoke teploty nasavenho vzduchu klidne ten motor znacnou cast vykonu ztrati = zajedes horsi cas.
11:11:33
13.02.2007
chooki
-> Vici: tma som sa pomylil, ked som pisal "zvysena teplota na sani o 3-4% znamena pokles vykonu priblizne 1% " myslel som samozrejme teplotu o 3-4 stupne Celsia.
11:09:58
13.02.2007
Vrba
-> bitmap: Ja nevim,mě pripadá že je tady rejpal kazdej,protoze kdokoliv cokoliv rekne,tak ten druhej ho s tím okamzite posle nekam.Nemá to smysl tady neco rikat i kdyz muze mít nekdo i jiné zkusenosti nez ten druhej.
10:55:36
13.02.2007
MATTESS
-> Tuner#2: vím, že si nic nevymýšlíš a myslíš to dobře4 ......
10:55:18
13.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> chooki: Nás ve škole učili psát v T 602 a píšu v ní dnes? Ani náhodou a pokud to byl fakt ostrý motor jako popisuje bitmap tak to prostě věřím, protože to má zjištěné na brzdě narozdíl od Tebe z 30 let starých knížek. neboj, taky jsem chodil do školy a Táta se vždy smál, co nás tam učí za kraviny, že už se to takhle nikde nedělá 1
10:51:11
13.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: Už jsem to mockrát zvažoval, ale když mě poprosil jeden člověk abych se podělil s ostatníma, tak jsem to rád udělal a nemám za potřebí si tady něco vymýšlet a "honit si triko"...
10:44:52
13.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Pokud vím, tak Pikes Peak jen s Escortem Charouz a ne Chovanec a obsah kyslíku má na výkon podobný vliv jako teplý vzduch. Já jen tlumočím co jsem dostal za info a tomu člověku já věřím, protože opravdu ví co říká.4

-> chooki: Asi jako Vici - podívej se co píšeš za bludy u svého motoru právě s vačkou 280° pochybného původu a pak mě poučuj1
10:41:43
13.02.2007
bitmap - zrušená registrace
-> chooki: pane "ucili nas ve skole, tak je to na 100% pravda, na vecne casy, amen" zamyslel jsi se treba nad detonacnim spalovanim?
Kdyz meli nastavenej predstih skutecne nadoraz a hodne ostrou regulaci, tak kdyz se zvysila teplota nasavaneho vzduchu o tech 40 stupnu, tak jim to docela klidne mohlo zacit horet o hodne driv a tam bych se tem 40konim dolu vubec nedivil.
A prestan tu uz picovat. Kvuli tobe a par jinejm rejpalum tu pak ta "mlcici vetsina" prijde o spoustu zajimavejch a prinosnejch postrehu jen kvuli tomu, ze si tady nekdo na ukor druhych honi svoje e-pero.
Do Tunera si picuj treba v pokecu, nebo u aut ale nezasirej to tady.
09:58:47
13.02.2007
Vici
-> chooki: no jo ale o kolik se zvysi teplota zavodniho motoru zavreneho pod kapotou kdyz jede treba 20km v plne palbe....
09:58:02
13.02.2007
Vici
co se tyce motoru skoda - 1450 jsme jezdil od roku 99 do 2001 a 1490 od 2001 doted.
s karbecem, ted s mpickem. predtim jsem vyzkousel ruzne jine upravy. vyfuku jsme vyzkousel nekolik, vacek taktez. vse jdem platil z vlastni kapsy.
myslim ze o tom vim dost. takze pokud mi nekdo bude tvrdit ze vrtani 78 se dela bezne do seriovych vlozek nemuze se divit me reakci.
k upravam motoru a zavodniku se v ČR vaze hodne podvodniku zmrdu a kretenu kteri si takto slusne vydelavaji....
a mistni rypaci by se meli uvedomit ze kdyz ja zacal jezdit 1490 tak tou dobou nekteri z nich nemeli este ani ridicak...
tim se nechlubim, ale takova je realita. ja o motoru 1490 nebasnim ja jej mam a vim o cem to je a neni
09:57:43
13.02.2007
chooki
-> Vici: to je jasne ze sa odrazi na vykone, ale urcite nie v takych dimenziach...my sme sa ucili v skole a viac krat som cital, ze zvysena teplota na sani o 3-4% znamena pokles vykonu priblizne 1%
09:53:41
13.02.2007
Vici
-> chooki: no hele pokud nekdo postavi zavodni motor 1,3 a ten motor bude sat horky vzdcu z pod kapoty asi to nepojede jak ma.
pokud postavis 500konovy dvoulitr s turbem a pozenes do nej zhavy vzduch z pod kapoty ktery jeste ohreje turbo pak to zadny mezichladic neuchladi.
toto nevyvrazis. kolik co ubere by se dalo zjistit jen na brzde. a ver ze Motor-Excel to takto zjistuje
09:31:38
13.02.2007
rolls
-> Nwkt: 52 52 52 52
09:13:22
13.02.2007
Nwkt
-> MATTESS: Já si tohle docela rád přečtu a kvůli pár jedincům co rejpou by to byla škoda
08:54:27
13.02.2007
chooki
-> Vici: inac to je typicke ze ked nemate argumenty, tak zacnete vytahovat veci co nesuvisia s temou...popis u mojho vozu je trosku "beletria"...pr oste vychadza to z dusevneho stavu v akom som sa vtedy nachadzal (vtedy som sa vratil zjazdy s motorom, takze som bol trochu mimo :))...samozrejme, ze 1.8T je nieco ine, a s nikym sa za to nehadam...ale zmazat to nexcem, je to sucast toho auta...
V kazdom pripade to co tu tuner pisal 95 ->135ps pomocou "studeneho" sania je blbost...ty to vies sam...plus tie dalsie veci...ale cele som to tu necital...to by som sa asi zadusil od smiechu a ja chcem este zit
4
08:19:54
13.02.2007
MATTESS
-> Dalik159: vím, že od toho je fórum, ale pro dobrotu na žebrotu. Bohužel10
08:05:06
13.02.2007
Dally
ono vpodtstate jde o to rikat si poznatky a nazory, vpodstate to tady tak funguje, ale styl tohodle fora je dost nahovno kdyz se k tomu musime pouziavt slova neser pica kokt atd..a kazdy se vzteka jak male decko co mu spadly hracky do kanalu...hosi trochu urovne..dyt to jde se bavit v klidu ne
07:12:18
13.02.2007
MATTESS
-> Tuner#2: já bych to viděl tak, že si budeme říkat poznatky mezi sebou a sem nic dávat nebudem. Většina to stejně neocení a jen rejpe.......
07:00:59
13.02.2007
Gemini
a nedami, par ludi tu pise o ludoch a motoroch ktore nepoznaju..... kto z vas ma 1490 ??? Ivan C , ako mozes napisat ze sa blok nemusi vrtat ?? to ze to nerobi DLOUHY a dava na take motory vrtane vlozky tenke ako papier.......tak TO JE HNUS priatelia........ ja a par kamosov vieme ake problemy su z takymto motorom (a z virtu akurat tak Petr. F) a pravdupovediac, taky motor uz nechcem a ani nebudem chciet (tento rok odjazdi naposledy)
06:49:45
13.02.2007
Gemini
precitajte si troska teorie (Spalovaci motory I. a II.) a potom sem hadzte nejake cisla a komentare

tam sa dozviete kolko C ma mat vzduch vstup do karburatora a kolko C ma mat zmes vstupujuca do valca......

IC je o niecom inom a nema nic spolocne s atmo motorom

a k tym kecom o trumpetkach atd sa ani radsej nevyjadrujem......
22:53:23
12.02.2007
Vici
-> chooki: tak vis jak.. ze 105ka s motorem favo se snizenou hlavou s vackou "280" jede lip nez octavka 1,8T je est evetsi picovina a pises to Ty u sveho vozu...
rekl bych ze tuner2 se tvym picovinam neblizi ani za mak
21:56:55
12.02.2007
Vrba
není vzduch jako vzduch,není vačka jako vačka,nejlepší je ostavačka3
21:51:26
12.02.2007
chooki
-> Tuner#2: kurva chlape ja to pisem jemne ale uz ma seres...do pice sa vyser na to co niekde pocujes a aj tak si to zle zapamatas...chod do knihovny a pujc si skripta, kozouska napriklad, spalovaci motory...a pozri si to...su tam presne vzorce na vypocet vykonu a veliciny ake ho ovplyvnuju...snad tu nechces tvrdit ze motor so studenym sanim ma namiesto 95 ps 135 ps ??? na to nemusim vidiet ani graf z brzdy ani nic...to je blbost, vacsiu som este nepocul....vazim si ta vsetko, to vies, ale toto je kravina...
18:32:35
12.02.2007
TUNER
-> Tuner#2: Jenže ten pokles výkonu na Pikes Peak je právě díky tomu tlaku a nedostatku kyslíku,to s teplotou nemá nic společnýho,naopak nahoře je větší kosa než na startu....Někde mam Ari Vatanena jak to tam krosí tušim se 405.....teda trošku poladěnou.....
Myslim že tam jel i Chovanec (nejsem si jistej s Cosworthem a říkal že nahoře mu to naladění co měl dole vůbec nefungovalo.....

Ale s teplotou tohle nemá nic společnýho...

A co ochlazuju teda IC když ne přímo nasávanej vzduch?
Jedinej rozdíl je v tom že ho tam tlačí šnek a při tom se vzduch víc ohřeje,proto je potřeba ho ochladit....aby neměl 80 stupňů,ale třeba 40...4
18:14:40
12.02.2007
Dally
-> Dalik159: krom ventilu vetsich vse
18:06:33
12.02.2007
Dally
Ale je ho taky dost tezke zastihnout jelikoz pracuje i pro Kopeckeho skoda rally team takze je porad v zahranici...-> Dalik159:
18:06:00
12.02.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Dalik159: Sakra, co je to komplet? 30mm kanaly, odfrezovany nalitky voditek, velky ventily se sedly a voditky, upraveny a dozrcadlova vylesteny spalovaky a vyfukovy kanaly, atd.? Asi tezko za 5K :)
Co se teda dela?
18:01:25
12.02.2007
Dally
-> bitmap: Zatim se na ni pracuje. Delam ji komplet a rekl ze to bude do 5000,- ale ze je to predbezne ale se vsim i sse slicovanim s potrubim..
18:00:31
12.02.2007
gabo000000 - zrušená registrace
aj ja som o chladeni sacieho vzduchu vela citala trebarz aj u seriovej feldy to urobi vela...hned sa aj na ten clanok mrknem...no pixi newem to najst tusim to bolo v tuningmagazinu...newem na iste..ale viem ze tam bolo dost poniku a vzduch chladily az na ccccca2-3 stupne ale potom to uz neslo velmi hore ..alebo co neco take tam bolo...ale urcite je rozdiel ked motor saje 60stupnov a 10stupnov...a ani intercooler nevymysleli k*koti
17:53:50
12.02.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Dalik159: Kolik si rekne za komplet havu?
Co vsechno sis nechal delat?
17:48:08
12.02.2007
Dally
-> Tuner#2: Byl jsem u nej na navsteve na "pokec" a musim uznat ze vi co dela. Ne chavam si u nej delat hlavu a prave premyslim nad temi 1490..uvidime..
17:40:21
12.02.2007
Nwkt
-> Tuner#2: To s tim tlakem vzduchu a obsahem kyslíku je problém i u WRC, když jedou v Argentině, koukal sem na preview tak to tam řikali, že v horách jim klesne výkon až o 50 koní
17:38:38
12.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dalik159: Ano je to on a dělá taky dobře, byl to můj druhý kůň 4
17:36:08
12.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jenže ochlazováním IC neochazuješ přímo nasávaný vzduch a u atmosféry je to něco jiného než u Turba. To právě díky mezichladiči je na tom lépe a lépe odolává vyšším teplotám. Kdysi jsem četl, že na Pikes Peak Audi S1 měla na startu přes 1000HP a v cíli jen díky tlaku vzduchu a menšímu obsahu kyslíku jen kolem 700HP...

Já jsem jen napsal co jsem se dozvěděl a koukám že každý je tady chytřejší než X let zkušený motorář, který staví jedny z nejlepších motorů u nás.
17:33:11
12.02.2007
Dally
S tim poklesem vykonu pri nasavani tepleho vzduchu bych tomu veril, protoze kdyz se zeptate starsi generace ktera vyrostla na originalnic motorech 120 tak vam reknou ze ten motro nejlepe jel kdyz se ochladilo a prselo.
Mam dotaz ..videl jsem tu napsane jmeno Chovanec. Jedna se o pana z firmy Engitech z Roznova p.R. nebo je to jen shoda jmen dikes..
17:30:20
12.02.2007
TUNER
Rozdíl 40 stupňů je nesmysl aby udělalo 40 koní....
Kdysi jsem někde zaslechl kolik stupňů je cca - 1 PS.....ale jeden stupeň to určitě nebyl...
Zkoušely to u turbomotoru a ochlazovaly IC a při měření na brzdě to bylo jasně vidět co udělá teplej a studenej vzduch.....
Taky proto třeba ČAJÍČEK se svou 200 koňovou TDI fabkou ochlazuje IC před startem sprintu hasičákem......
trochu něco jinýho,ale taky zkušenost.... ;-)
17:24:38
12.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Já se nenechám, to je jen jeden nekonečný konflikt s jedním sloveským kolegou1
17:22:54
12.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: To není jediná moje reference, ale jeden z mých příkladů, že není vačka jako vačka a nejlépe to vystihnul Vici při svém porovnání vaček ve stejných motorech.4 Je jasné, že to není jen o vačce a já taky netvrdím, že mám nějaký zázrační motor se závodníma ambicema, ale pak když někdo píše, že má 280tku a jak to jede, tak ten argument smetu porovnáním časů z Hrocháče s mojí sériovou vačkou.4
17:20:20
12.02.2007
Tomicraw - zrušená registrace
A somozřejmě, že motor při každé teplotě pracuje jinak, to by se asi nepoužíválo vstřikování vody do sáni ve WRC a další vymoženosti jako je NOS atd. A proč asi? -> Tuner#2: Nenech se vyprovokovat, tady nemá stejně cenu některým lidem něco vysvětlovat, na to jsem přišel už dávno!
17:17:58
12.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel.: Co to je seštělovaný? Měl tam objem 1,4, měl tam vačku 280°a měl tam Lekra? Seřízením by to taky mohlo být, že měl třeba chudou směs, ale zas tak moc to neudělá...

Co se týče toho vzduchu, tak to poznávám teda i na svém GLSu, jak teď v zimě to lítá a v létě je to zdechlina. Samozřejmě na sérii se to projeví asi jinak a je otázka, kolik °C horký vzduch to saje, protože s origo tubusem to bere studený vzduch z kapoty z toho malého spojleru, takže to nemusí být tak znát.
17:16:06
12.02.2007
Tomicraw - zrušená registrace
No tak pánove, se tady nehádejte! Všichni víme, že když chcete motor, aby fakt jel, tak nestačí koupit jen vačku, ale udělat ho celý jinak. Proto se směji těm co říkají, že koupili od někoho vačku a ta nejede a proto ten dotyčný ty vačky neumí a je podvodník! Někteří tady vážně jsou hodně mimo!! 1 Tuneři
17:11:37
12.02.2007
Karel.
-> Tuner#2: myslíš Lordoza, že??vínovej rapid...........ten to neměl seštelovaný i když tam měl dvoj karbece tak kámoš s motorem mpi předělanej na karbec 50kW ho málem předjel a nemá svody 4do1 takže podle tohohle bych vůbec nesoudil4 Nechci se hádat, ale strašně mě zajímá ta teplota, nějak to nedokážu pochopi!!!Když jezdím v létě tak tam jde teplej vzduch a když je takovej úbytek výkonu jaktože to nepoznám při jízdě??????
17:07:57
12.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> chooki: Ty seš fakt ubožák. Ten rozdíl tam při telotě 60°C proti 20°C byl prostě prokázán na brzdě, takže není nad čím špekulovat a pokud vím, tak ta 280tka byla ve větším objemu 1,4 (Fábia) a dotyčný má taky svody a tlumič od Hriciny. V té době tam měl tuším Lekra karbec. Takže nechápu v čem měl nevýhodu. Tu jsem měl spíš já v menším objemu :o))
16:54:21
12.02.2007
chooki
no tuner dvojka zase rozosmieva...ja teda nemam nic proti panovi cepkovi ani nikom, ani ich neznam, ale ze teplota vzduchu na sani ovplyvnuje vykon o 30%...chlape, to je taka picovina, ze az...jediny detail este, ked porovnavas stale ten hrochac (ty vacka 254, super "280" ), tak nezabudni povedat ze ty mas zvody 4-1 na rozdiel od neho...to je kurva rozdiel...to su 2 veci co ma tu zajali, nemam cas citat cele vlakno...patrne to tuner nejak pomotal co tam pocul
16:47:02
12.02.2007
Vici
-> vhml: jestli dela vrtani 78 do seriovch vlozek tak si moji uctu nezaslouzi ani kdyby byl prezident zemekoule5
16:07:48
12.02.2007
vhml
on hlavne p. Mrkvan neni jen hlavni technickej komisar Barumky, ale vubec hlavni technickej komisař pro rally+HA a clen testovaci komise pro ZAO+ZAV. Takze by mozna trochu ucty neskodilo
14:46:50
12.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Ivan,C: Taky jsem na převrtané sériové vložky slyšel jen samé negativní názory a už jen důvod, že pick upy free style jezdili vložky z nového materiálu a upravený blok o něčem svědčí a dělá to tak i motor Excel a další, kterým já osobně věřím daleko víc než pohádkám Dlouhého a spol. Po těch letech zjišťování a referencí jsem si na to udělal svůj názor.4
Extreme Tyres