
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Návštěva v motor Excelu
prohledat
294 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 08.02.2007 do 19.02.2007, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
09:41:42
14.02.2007
14.02.2007

DuriQ
Labros: ty si lobogove prave wajicko, zase to nepretacaj na Xtu a potom, ze kto je tu rypal 

09:31:11
14.02.2007
14.02.2007

Max
-> Labros: 

23:43:42
13.02.2007
13.02.2007

Fén
-> Gemini: K těm trumpetkám:
Jsem nepsal, že pomůžou trumpetky, ale to vyhrdlení. A těch 30 HP není myšleno v celém rozsahu otáček, ale pouze ve vysokých otáčkách nad 7500. Do těch 7500 to dělá kolem 5 až 10 HP.
Jsem nepsal, že pomůžou trumpetky, ale to vyhrdlení. A těch 30 HP není myšleno v celém rozsahu otáček, ale pouze ve vysokých otáčkách nad 7500. Do těch 7500 to dělá kolem 5 až 10 HP.
21:09:01
13.02.2007
13.02.2007

jate-line
-> havlik:


21:08:27
13.02.2007
13.02.2007

havlik
-> ALL: víte co ? Pravda je tam někde venku

21:06:51
13.02.2007
13.02.2007

Labros
-> Tuner#2: Prostě i kdybys s tim motorem vyhrál sprint na hrocháči, tak ti chooki dokáže na základě skript od Kožouška že si nebyl první ale až šestý, a že si to máš už konečně zapamatovat 

18:15:19
13.02.2007
13.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To je jako holinky a hodinky - obojí se natahuje :o)) nebudu se přít, mám na to svůj názor

18:14:03
13.02.2007
13.02.2007

TUNER
-> Tuner#2: Proto jsem psal že si nejsem jistej.....věděl jsem že to je od CH....)))))) Jinak zbytek platí...
-> Tesa: A kde by jsi chtěl sát vzduch 110 stupňů?
Rovnou z vejfuku ne?....
-> Tesa: A kde by jsi chtěl sát vzduch 110 stupňů?
Rovnou z vejfuku ne?....

17:51:44
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
Tesa: tych par stotin moze je mozne ovplivnit aj tvojou reakciu na pridanie plynu preradenie a pod.
ci fungujes na 100% ako stroje ? 
ci fungujes na 100% ako stroje ? 
17:45:26
13.02.2007
13.02.2007

Tesa
Tak jenom neco pridam, esli muzu : Na motorce za tepleho pocasi jezdim se zahratou gumou 400m kolem 12.3s (podotykam babicka 600ccm) a kdyz je zima, a zahrata pneumatika tak kolem 11.6s
nerikam ze to dela 40 koni, ale 10-15urcite (ale to se teplota vzduchu zmeni vlastne napriklad jen o 20stupnu ..)
Takze bych dost veril hodnotam 40 koni pri ja nevim ... rekneme 50stupnich.. je neco jinyho kdyz to saje vzduch 60 a 110stupnu..
nerikam ze to dela 40 koni, ale 10-15urcite (ale to se teplota vzduchu zmeni vlastne napriklad jen o 20stupnu ..)
Takze bych dost veril hodnotam 40 koni pri ja nevim ... rekneme 50stupnich.. je neco jinyho kdyz to saje vzduch 60 a 110stupnu..
17:06:53
13.02.2007
13.02.2007

Gemini
-> chooki: to bolo prve kam ma zobral....je tam jedna valcova brzda, niekolko motorovych....ale skoda ze na skodovky je len do 50kW, vedel by som sa tam hrat cele noci :))))


16:25:17
13.02.2007
13.02.2007

chooki
-> Gemini: jo jo...ten petrak to vravi furt..inac oni su tam cely pohadani, tak tie reci o katedre ber s rezervou...skus sa nejak dostat do motorarne, maju tam par motorovych brzd (nie vozidlovych) tak keby si to nejak z "oficialnil" - mozno cez doktorantov tak by sam tam dalo merat, ak to samozrejme nejak nerozkradli :))
16:13:11
13.02.2007
13.02.2007

rolls
-> Gemini: s tebou radset to chladenie preberiem cez icq vecer :-)
16:10:16
13.02.2007
13.02.2007

Gemini
-> DuriQ: mas pravdu , aj pan MOTORAR sa pomyli a bol som svedkom ked jeden majster na skodovacke motory povedal ze zmena zdvihu kluky neovplyvni kompresny pomer 
-> chooki: zatial som bol len s petrikom, kamenicky mal dovolenku...ale petrik mi povedal ze kebyze pridem na katedru a budem robit to iste co doma, ze spravim najvacsi vyskum za 10rokov :) vsetko su to len teoretici , zajtra tam pojdem.....

-> chooki: zatial som bol len s petrikom, kamenicky mal dovolenku...ale petrik mi povedal ze kebyze pridem na katedru a budem robit to iste co doma, ze spravim najvacsi vyskum za 10rokov :) vsetko su to len teoretici , zajtra tam pojdem.....
15:43:16
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
Tuner#2: mno to snad len keby tam bol vadny bimetal a stale to salo horky vzduch od laufu...
co sa tyce tej brzdy... tak priamo na tej brzde ti to moze zhltnut dajme tomu aj tych 40hp ale rozhodne ne v prevadzke ja nemam nic proti Cepkovy ale ked pusti takuto blbost tak sorry moze postavit aj perpetu mobile a ne len x pretekarskych motorov... ale aj tak ma moj obdiv ze sa vypracoval tak ako sa vypracoval
mna len fascinuje ze tu do seba jebeme kvoli dakemu pseudo moto-herovy ber to tak ze kazdy moze placnut kokotinu do placu aj mr.hero, je to bezna ludska vlastnot 
co sa tyce tej brzdy... tak priamo na tej brzde ti to moze zhltnut dajme tomu aj tych 40hp ale rozhodne ne v prevadzke ja nemam nic proti Cepkovy ale ked pusti takuto blbost tak sorry moze postavit aj perpetu mobile a ne len x pretekarskych motorov... ale aj tak ma moj obdiv ze sa vypracoval tak ako sa vypracoval
mna len fascinuje ze tu do seba jebeme kvoli dakemu pseudo moto-herovy ber to tak ze kazdy moze placnut kokotinu do placu aj mr.hero, je to bezna ludska vlastnot 
15:22:13
13.02.2007
13.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Někdo na začátku psal, že se zapojenou hadící co je u série od výfuku do sání (měla by být používána jen v zimě) to mělo na brzdě o 6 HP méně než bez ní se studeným vzduchem.
-> All: Nikde jsem nepsal, že ta situace může nastat v autě, ale že to bylo odbržděno a je mě jasné, že pouděním vzduchu za jízdy je to úplně jiné než když je na brzdě samotný motor, ale tím jsem chtěl znova opakuji upozornit na řešení problému se sáním... p. Čepek nemá důvod si něco vymýšlet, ale vyloženě řekl, že KNko na motoru bez přívodu vzduchu může sát vzduch klidně i 60°C a víc a že na závodní motoru to může udělat až tolik dolů...
-> All: Nikde jsem nepsal, že ta situace může nastat v autě, ale že to bylo odbržděno a je mě jasné, že pouděním vzduchu za jízdy je to úplně jiné než když je na brzdě samotný motor, ale tím jsem chtěl znova opakuji upozornit na řešení problému se sáním... p. Čepek nemá důvod si něco vymýšlet, ale vyloženě řekl, že KNko na motoru bez přívodu vzduchu může sát vzduch klidně i 60°C a víc a že na závodní motoru to může udělat až tolik dolů...
15:21:58
13.02.2007
13.02.2007

rolls
-> Gemini: -> Gemini: uhm...takze potrebujem mat na sani tych 15-20 stupnov, nie viac nie menej?
potom toto jaksi postrada zmysel nie? je to schopne uchladit az o 50 stupnov
www.designengineering.com /products.asp?m=sp&p.. .
potom toto jaksi postrada zmysel nie? je to schopne uchladit az o 50 stupnov
www.designengineering.com /products.asp?m=sp&p.. .
15:14:53
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
rolls: ja tiez nesom hlbkovo znali tejto problematiky ale urcite veci su proste blbosti od zakladu 

15:03:17
13.02.2007
13.02.2007

chooki
-> Gemini: pekny popis...
pocuvaj, s kym tam riesis veci na tej katedre ? kamenicky, neuschl ? som nevedel ze sa tam pohybujes, musime niekedy zajst na pivko :)
pocuvaj, s kym tam riesis veci na tej katedre ? kamenicky, neuschl ? som nevedel ze sa tam pohybujes, musime niekedy zajst na pivko :)
15:00:12
13.02.2007
13.02.2007

Gemini
-> rolls: studeny vzduch ma viac molekul kyslika, ale dalsim ochladenim pocet molekul kyslika nezvysis - VTOM JE TA SRANDA......cize zaklad je priviest tam studeny vzduch a nejak to sanie odizolovat tepelne
14:50:32
13.02.2007
13.02.2007

rolls
-> DuriQ: no ide mi o ten Cryo system, preco sa to potom pouziva na chladenie vzduchu aj paliva
lebo som si fkt myslel ze studeny vzduch, viac kyslik, lepsie spalovanie atd...
som len laik...nestudoval som to tak sa necham poucit
lebo som si fkt myslel ze studeny vzduch, viac kyslik, lepsie spalovanie atd...som len laik...nestudoval som to tak sa necham poucit

14:49:52
13.02.2007
13.02.2007

p.b.
-> Gemini 13.02.07 14:33:59: Konečně je po dlouhý době v tomhle vlákně příspěvek kterej dává smysl 

14:48:08
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
rolls: urcicte nebudes mat pokles 40ps
ale je lespie ked mozes priviest chladnejsi vzduch
ale je lespie ked mozes priviest chladnejsi vzduch14:46:22
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
Gemini: to s tou brzdou som vravel ja ze je to pikacovyna pokial to nebude brzda v airodynamickom tunely tak brzda z ventilatorom na chladic pre mna neni 100% a uz vobec nie s tvrdenim ze to dava o 40ps menej...
14:44:35
13.02.2007
13.02.2007

rolls
-> Gemini: takze staci privadzat normalny vzduch prudiaci okolo auta (v lete myslim) a nema zmysel ho chladit? ak som ta spravne pochopil
14:42:38
13.02.2007
13.02.2007

bitmap - zrušená registrace
Gemini:

14:35:41
13.02.2007
13.02.2007

Vrba
-> bitmap: Ja nevim,mě pripadá že je tady rejpal kazdej,protoze kdokoliv cokoliv rekne,tak ten druhej ho s tím okamzite posle nekam.Nemá to smysl tady neco rikat i kdyz muze mít nekdo i jiné zkusenosti nez ten druhej.
14:33:59
13.02.2007
13.02.2007

Gemini
vsetci to hovorite o teplote ako by bola za nulovej rychlosti, ze vypnes motor, AU je to tam horuce.......
podme do reality, niekto tu pisal ze to cepek meral na brzde cize taketo meranie stoji zahovno lebo auto stoji na mieste
na trati RSa/LRa dosahuje (vrchy ) 120-160kmh a co sa zmeni na teplote vzduchu vzadu ??? rozmyslajte (alebo si tam dajte teplomer)
dalsia vec, ked ma motor 100 stupnov, neznamena ze vzduch/zmes sa stihne ohriat na 100 stupnov, pretoze rychlost vzduchu na difuzore je 120m/s co je 430km/h a sanie moze byt pekne horuce, tak niekto vyratajte ze za 1/1000 sekundy o kolko sa ohreje ta zmes
viete co robi bohata zmes ??? schladi sanie az na bod mrazu (osobna skusenost) a do valca ide priliz studeny vzduch (lenze podla Carnotovho cyklu by mal mat cca 80 stupnov, aby sme ziskali najviac mechanickej energie z danej zmesy) - PRETO SA POUZIVA PREDOHREV SANIA
spravna teplota na difuzore je okolo 15-20 C, relativna vlhkost 40-70% - preto si vela ludi vsimlo ze auto ide lepsie ked je zima a vlhko - to je pravda
takze nepozerajme na brzdu, lebo tam neni prievan vzduchu do motora, na brzde to naozaj saje teplejsi vzduch ako je vhodne a preto je tam mensi vykon ale nie o 40 HP
trupetky nieco pomozu, ale je to par HP v otackach nad 6500
(otazka : maju karburatorove motorky trumpetky ??? nie)
kedze som bol na zavodoch bez studeneho sania a bez trumpetiek, slaby motor ktory dal 100ku pod 8 sekund, kolko budem mat tento rok s naporovym sanim trumpetkami, ECU, a super hlavou, lepsov vackou a naladenim na brzde ???
mozno o 20k viac ako v roku 2006
vsetko co som tu napisal je teoria potvrdena praxou a som jednou nohou a jednou rukou na Katedre spalovacich motorov....
podme do reality, niekto tu pisal ze to cepek meral na brzde cize taketo meranie stoji zahovno lebo auto stoji na mieste
na trati RSa/LRa dosahuje (vrchy ) 120-160kmh a co sa zmeni na teplote vzduchu vzadu ??? rozmyslajte (alebo si tam dajte teplomer)
dalsia vec, ked ma motor 100 stupnov, neznamena ze vzduch/zmes sa stihne ohriat na 100 stupnov, pretoze rychlost vzduchu na difuzore je 120m/s co je 430km/h a sanie moze byt pekne horuce, tak niekto vyratajte ze za 1/1000 sekundy o kolko sa ohreje ta zmes
viete co robi bohata zmes ??? schladi sanie az na bod mrazu (osobna skusenost) a do valca ide priliz studeny vzduch (lenze podla Carnotovho cyklu by mal mat cca 80 stupnov, aby sme ziskali najviac mechanickej energie z danej zmesy) - PRETO SA POUZIVA PREDOHREV SANIA
spravna teplota na difuzore je okolo 15-20 C, relativna vlhkost 40-70% - preto si vela ludi vsimlo ze auto ide lepsie ked je zima a vlhko - to je pravda
takze nepozerajme na brzdu, lebo tam neni prievan vzduchu do motora, na brzde to naozaj saje teplejsi vzduch ako je vhodne a preto je tam mensi vykon ale nie o 40 HP
trupetky nieco pomozu, ale je to par HP v otackach nad 6500
(otazka : maju karburatorove motorky trumpetky ??? nie)kedze som bol na zavodoch bez studeneho sania a bez trumpetiek, slaby motor ktory dal 100ku pod 8 sekund, kolko budem mat tento rok s naporovym sanim trumpetkami, ECU, a super hlavou, lepsov vackou a naladenim na brzde ???
mozno o 20k viac ako v roku 2006
vsetko co som tu napisal je teoria potvrdena praxou a som jednou nohou a jednou rukou na Katedre spalovacich motorov....

14:33:06
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
Tuner#2: mno celkom dost ma zaujima kolko to spravy na serii preliezol som si tu cele vlakno ale dako som to tu nenasiel ak vies kde to asi bolo tak to sem pls. daj, fakt ma to celkom zaujima 

12:59:48
13.02.2007
13.02.2007

rolls
-> bitmap: rozpravame o raketovom motore

12:58:19
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
bitmap: ok ale to je len tvoj subjektivny pocit
ci mas v metabolizme taku specialitku ako brzda 
ci mas v metabolizme taku specialitku ako brzda 
12:57:12
13.02.2007
13.02.2007

rolls
-> Gemini: tak tu porozpravaj nieco o tej teplote, ma to celkom vazne zaujima
12:56:36
13.02.2007
13.02.2007

bitmap - zrušená registrace
-> rolls: Cim nizsi tim lepsi. A kdybys tam ten kyslik lil rovnou kapalnej a nebral ho trapne plynnej z atmosfery, tak uplne nejlip. To bys pak nepotreboval ani benzin uz 

12:54:43
13.02.2007
13.02.2007

bitmap - zrušená registrace
-> DuriQ: Nejdriv si to co jsem na psal poradne precti, nejlip 2x. Pak se chvili nad tim zamysli. Pak si to precti este jednou, aby ses presvedcil, ze nevyplodis nejakou kokotinu a teprv pak zacni psat odpoved, udelej mi prosim tu radost 

12:54:39
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
rolls: to ja neviem niesom fyzik 

12:54:08
13.02.2007
13.02.2007

rolls
-> DuriQ: uhm...a aka je optimalna teplota, alebo rozpetie teplot?
12:52:42
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
rolls: malo by to byt ako to pises...
12:51:48
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
Tuner#2: s tym prisunom chladnejsieho vzduchu s tebou uplne suhlasim ale nesuhlasim s taky ukrutnym poklesom vykonu to je proste unreal
brzda nebrzda si precitaj co som napisal a pozorne pls.
brzda nebrzda si precitaj co som napisal a pozorne pls.12:48:10
13.02.2007
13.02.2007

rolls
sa kua nejako dohodnite stym vzduchom no aby som bol v obraze
co uz som pisal nizsie, potrvdte mi to niekto alebo ma sprdnite, chladnejsi vzduch = mensi objem, takze sa ho viac dostane dnu, obsahuje tym padom viac kyslika, teply vzduch naopak, je to tak? vetsi obsah kyslika lepsie spalenie zmesy???
alebo ma niekto lepsie vysvetlenie aby som bol v obraze???

co uz som pisal nizsie, potrvdte mi to niekto alebo ma sprdnite, chladnejsi vzduch = mensi objem, takze sa ho viac dostane dnu, obsahuje tym padom viac kyslika, teply vzduch naopak, je to tak? vetsi obsah kyslika lepsie spalenie zmesy???
alebo ma niekto lepsie vysvetlenie aby som bol v obraze???
12:45:57
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
bitmap: neviem ako vy ale my na slovaci mame najkvalitnejsiu vodu v europe to len tak pomimo :)
tak teraz si napisal ze ked ti to v kose ide horsie ako v lete cim vlaste vyvracate to co ste doposial trvdili :) ze v teplom prostredi to vobec nejde :)) cece tak si vyber
tak teraz si napisal ze ked ti to v kose ide horsie ako v lete cim vlaste vyvracate to co ste doposial trvdili :) ze v teplom prostredi to vobec nejde :)) cece tak si vyber

12:42:49
13.02.2007
13.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Nevím proč si hrát loterii, když tohle bylo odbržděno. Kolik to udělá na sérii tu psal už na začátku diskuze někdo... Chtěl jsem tím jen naznačit, že je dobré řešit přísun studeného vzduchu z venku do motorového prostoru...
12:42:29
13.02.2007
13.02.2007

bitmap - zrušená registrace
-> DuriQ: Kua, vam na tom slovensku davaji nejaky oblbovac do vody nebo co?

Ja teda nepoznam leto/zima, pac to neprichazi skokove, ale minulou zimu jak bylo asi 2 tejdny -15 az -20 po ranu a pak najednou kolem nuly, tak jsem kua poznal jak to najednou zlenivelo.

Ja teda nepoznam leto/zima, pac to neprichazi skokove, ale minulou zimu jak bylo asi 2 tejdny -15 az -20 po ranu a pak najednou kolem nuly, tak jsem kua poznal jak to najednou zlenivelo.
12:38:04
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
Tuner#2: ja rozdiel necitim a mam motor 742.136 ani omylom... fakt to nespravy 40ps a kolko to spravy ?
-300 alebo -1 alebo si zahrame loteriu ?
-300 alebo -1 alebo si zahrame loteriu ?12:33:57
13.02.2007
13.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Na sériových 62HP Ti to neudělá rozdíl 40HP, to snad chápe i malé děcko... ale ten rozdíl cítím u sériového GLSa zima / léto.
12:33:24
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
ono ked som si to valil po dialnici 300km vkuse na plne gule co ten motor zo seba vedel dat tak som citil a zastal som po tych 300km takzvanej palby a znovu sa rozbehol tak som citil jemny ubytok na vykone ale nebolo to vobec nijak drasticky pokles 

12:28:22
13.02.2007
13.02.2007

Karel.
-> DuriQ: souhlasím
podle mě je píčovina aby teplota brala takovej výkon!!!v tom případě+ bych v létě nevyjel ani kopec

podle mě je píčovina aby teplota brala takovej výkon!!!v tom případě+ bych v létě nevyjel ani kopec

12:23:17
13.02.2007
13.02.2007

DuriQ
chooki: ta poopravim to co platilo pred. 30-40r v elektrotechnike plati aj teraz ale uz sa to nepouziva a ak sa nemylim tak elektrotechnika vychadza z fyziky ono tie vedne technicke obory spolu uzko suvisia jak fyzika, chemia a ine 
all: cela tato debata je o hovne si tu haji kazdy svoje a dopracujete sa takto leda tak do prdele... tiez si myslim ze je to desna blbost brat do uvahy to co ti nameraju na brzde a to aky vykon moze byt v reale pretoze ked vozidlo konkretne shadesa ide a je dole odkritovana tak dostava vzduch zdola aj zhora a neviem ako vy ale ja nepozorujem vykonovy rozdiel ci je leto alebo zima furt to ide rovnako ale zase nemam naslapany motor...
ked sa budu brat na tej brzde do uvahy vsetky fakty a ne len vhananie vzduchu na naporovy chladic ale bude adekvatne vhanany vzduch obtekajuci s pod auta k motorovemu priestoru a pod tak potom sa tu bavme o nieco co ma zmysel... ja som nevidel vela racingovych shadesiek dako brutalne oplechovanych skor naopak... a tiez je mi pride byt dost velka blbost aby pri 40stup. navyseni teploty isiel vykon o 40ps dole proste uplna trubarina... to ako napr. v lete bude 35stup v chladku na slnku min. 40stup. teplota v motorovom priestore napr. 80stup. pre porovnanie zima teplota -20 teplota v motorovom priestore 40stup. tak to mi chcete nakecat ze v lete budem ma zo seriochy 62ps k dispozicii 22ps??? alebo ako to mam chapat ??? pretoze podla toho co tvrdite poniektory tak by mala platit priama umera ked nie preco ? dik

all: cela tato debata je o hovne si tu haji kazdy svoje a dopracujete sa takto leda tak do prdele... tiez si myslim ze je to desna blbost brat do uvahy to co ti nameraju na brzde a to aky vykon moze byt v reale pretoze ked vozidlo konkretne shadesa ide a je dole odkritovana tak dostava vzduch zdola aj zhora a neviem ako vy ale ja nepozorujem vykonovy rozdiel ci je leto alebo zima furt to ide rovnako ale zase nemam naslapany motor...
ked sa budu brat na tej brzde do uvahy vsetky fakty a ne len vhananie vzduchu na naporovy chladic ale bude adekvatne vhanany vzduch obtekajuci s pod auta k motorovemu priestoru a pod tak potom sa tu bavme o nieco co ma zmysel... ja som nevidel vela racingovych shadesiek dako brutalne oplechovanych skor naopak... a tiez je mi pride byt dost velka blbost aby pri 40stup. navyseni teploty isiel vykon o 40ps dole proste uplna trubarina... to ako napr. v lete bude 35stup v chladku na slnku min. 40stup. teplota v motorovom priestore napr. 80stup. pre porovnanie zima teplota -20 teplota v motorovom priestore 40stup. tak to mi chcete nakecat ze v lete budem ma zo seriochy 62ps k dispozicii 22ps??? alebo ako to mam chapat ??? pretoze podla toho co tvrdite poniektory tak by mala platit priama umera ked nie preco ? dik

11:46:17
13.02.2007
13.02.2007

Vici
-> bitmap: kdyby chlapci videli jake motory cepek stavi a na cem se podili celkem by jim spadla celist.....


11:39:29
13.02.2007
13.02.2007

bitmap - zrušená registrace
-> Vrba: Tady neni rejpal kazdej, tady jsou jen jako vsude na svete dve skupinky lidi, pricemz jedna vi co rika, ma to nalezite prakticky odzkouseno atd. zatimco druha funguje na principu jedna pani povidala, vi o tom houno, ale o to vic nahlas krici.
11:36:19
13.02.2007
13.02.2007

bitmap - zrušená registrace
-> chooki: Jaky nasledok? Je to 40koni dolu, nebo ne? Nevim jestli 40, ale urcite ne malo, takze uz si ty tvoje 3-4% nekam nacpi 
Teplej vzduch = spatne.
Studenej vzduch = dobre.
Cepek zmeril na brzde, vylezlo mu co mu vylezlo. Jestli chces, nic ti nebrani sednout na vlak, nebo do Golfa a jit mu vynadat do kokotu osobne, pripadne mu i ocitovat oblibene pasaze z tvoji stredoskolske ucebnice fyziky. Jako clovek, kterej stavi motory uz nejakej ten patek jiste tvoje dobre rady nalezite oceni

Teplej vzduch = spatne.
Studenej vzduch = dobre.
Cepek zmeril na brzde, vylezlo mu co mu vylezlo. Jestli chces, nic ti nebrani sednout na vlak, nebo do Golfa a jit mu vynadat do kokotu osobne, pripadne mu i ocitovat oblibene pasaze z tvoji stredoskolske ucebnice fyziky. Jako clovek, kterej stavi motory uz nejakej ten patek jiste tvoje dobre rady nalezite oceni

