skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> david 105: a boční linie blatníku sedi ? Nebo je vidět že to je šejdrem?
-> Tomaso435: to ti neviem povedať, na blatníkoch bolo volaco vyrazené.. ale boli menené vrchy podblatníkov a P kapsy tak tam je skôr zrada ..
-> david 105: jaka výroba? Kolega tyden po odpolednech dělal blatník emkovej. Prostě to nešlo
-> Tomaso435: áno, výmena blatníkov a čela. No to spasovanie je ako za trest...
-> david 105: měnil si plechy? nebo jsem něco nepostřehnul?
-> Bukaj 16.02.20 09:19:14: netvrdim ze nieje kus pravdy aj na tvojom vysvetleni...ale napr. elektricky termosytic u VW vydrzal a vydrzi roky v tolerancii danej vyrobcom a funguje na 100% .
dnes je to asi dolezite kvoli dobovej korektnosti...ale to je aj prebastlenie hned po kupe.
je to vec kazdeho sudruha
dnes je to asi dolezite kvoli dobovej korektnosti...ale to je aj prebastlenie hned po kupe.
je to vec kazdeho sudruha

-> SO545 15.02.20 21:30:17: Spolehlivost byla jedna věc - jednak se časem bimetalová pružina "vyhřála" a bylo potřeba sytič občas seřídit natočením víčka případně vyměnit bimetal či celé víčko za nové, dále také působením vysoké teploty degradovalo papírové (u staršího typu bylo pertinaxové) těsnění víčka termosytiče...
...a pak také české kolenovrtství nepřálo automatickému sytiči - víc "in" bylo hned po nastartování sytič stáhnout mechanicky a nečekat třeba 5 minut, než se zavře sám - proto už od zavedení mechanického sytiče do výroby v roce 69 (nejprve pro š110, postupně i pro š100) byl tento žádaným doplňkem, prodávaným jako přestavbová sada v Mototechnách a do dnešních dnů se dochovalo jen málo vozů s původním karburátorem s termosytičem...
...a pak také české kolenovrtství nepřálo automatickému sytiči - víc "in" bylo hned po nastartování sytič stáhnout mechanicky a nečekat třeba 5 minut, než se zavře sám - proto už od zavedení mechanického sytiče do výroby v roce 69 (nejprve pro š110, postupně i pro š100) byl tento žádaným doplňkem, prodávaným jako přestavbová sada v Mototechnách a do dnešních dnů se dochovalo jen málo vozů s původním karburátorem s termosytičem...

-> MVM 15.02.20 20:55:16: Jů, takhle pěkně barevně jsem to ještě neviděl...
-> Eidy 15.02.20 21:22:34: Měly to všechny tisícovky a většina stovek modelu 70.
Nejdéle vyráběný Jikov BST byl karbec pro chladírenské jednotky, který se s termosytičem vyráběl až někdy do osmdesátých let...

-> Eidy 15.02.20 21:22:34: Měly to všechny tisícovky a většina stovek modelu 70.
Nejdéle vyráběný Jikov BST byl karbec pro chladírenské jednotky, který se s termosytičem vyráběl až někdy do osmdesátých let...

-> Eidy 15.02.20 20:32:53: Je to tak. Ta smyčka je našroubovaná ve sběrném výfukovém potrubí a skrze mosazné trubičky proudí nasávaný vzduch kolem bimetalické pružiny v termosytiči. Jak se výfukovými plyny smyčka postupně zahřívá, tak bimetal postupně přivírá šoupátko sytiče...
Po 9 hodine v Rakovniku na staré dílně, přejezd na novou, slozit a otocka zpatky na prvni misto urceni, ze klukum trochu pomuzem pri stehovani. Na neco byl ten nas (Beryho) podval na hoo (sirka, problem koukajicich blatniku), ale nakonec zjisteno, ze na tyhle konstrukce jedinej (ze 2 dostupnejch) pouzitelnej. Takze jsme to ve finale jeli 3x a odjizdeli asi v 6 odpoledne. Prej je skoda, ze jsme nezustali na vecerni kalbu. Ale snad prestehovano.
Dnesek s Berym v duchu motorsortu, kterej neni jen o zabave, ale většinou spis o praci. Rano v 7 odjezd smer Rakovnik (nalozeno vcera vecer).
-> Eidy 15.02.20 21:22:34: nebolo to spolahlive tak to asi zavrhli ako slepu ulicku.
-> MVM: Ve stovárně mám právě taky páčku. Tohle bylo snad jen v litrech, tak to neznám.
-> MVM: To je dobrý, z fotek to vždy vypadalo jako slepá dutina a tohle jsem nikdy neviděl. 

-> Eidy: -> MVM: K proudění jako takovýmu tam nedochází, ne? nátrubek v karbu vede do dutiny. Spíš jenom čistá tepelná vodivost materiálu, potažmo jestli je to naplněný nějakou kapalinou.
-> Eidy: To vypadá jako 32 BST - termosytič - v podstatě tak jak říkáš. Ale nevim jak to bylo spolehlivý. já jsem jezdil jen s autem co mělo sytič na páčku ..
-> Bukaj 14.02.20 23:16:55: Krásný. To je škodá dát do auta. Spíš tak na poličku.
Jak to vlastně funguje ten sytič? V trubičkách proudí vzduch a ohřívá bimetal?
Jak to vlastně funguje ten sytič? V trubičkách proudí vzduch a ohřívá bimetal?
Tak bluesky STK Ok, pry to neni tak hrozny, jen by to chtelo peci...
A uplatkem byl nejakej dil na s120 :)

A uplatkem byl nejakej dil na s120 :)
-> Lubes120: ako dekoracia fajn ale remenicu s toho robit by ma nenapadlo
-> castrol 12.02.20 17:57:34: ja mam takto dva disky v garáži ako dekoráciu. 

EM na bluesky, pry je to jak nove :), takze jsem nemusel jet 50km, ale ten pobliz, co si rekl o uplatek u zlutyho rapida by si rekl urco i tady... no a pak jsem ji malem zlikvidoval, rozjel jsem to do kopecka a vjel mi tam kluk na lyzich, tak jsem brzdil, no a ono se to pak rozjelo dozadu
jelo to jak sanky, nekolikrat jsem pustil brzdu, motor bezel, ale ABS pri couvani nefunguje (to jsem nevedel), na jedne strane skarpa a na druhe stran, tak jsem parkrat strejchnul o tu stran a zastavila se tesne pred nejakym kovovym sloupkem, njn ze se do takovejch akci poustim na letitejch zimakach s cca 2 mm vzorkem, ale myslim, ze ani s octou bych se tam nerozjel, mozna s nivou na uzaverku a ani to si nejsem jistej, pod novym snehem byl cistej led
edit: tak ted pritelkyne cte na face Kuklik-Rokytno jeden led a pry prujezdne jen pro 4koly s dobryma pneumatikama :) takove auto nevlastnime :) ale s ovci bez zastaveni bych to dal jak prd... jednou jsem tam bral dokonce predohrabovyho golfa na lano


edit: tak ted pritelkyne cte na face Kuklik-Rokytno jeden led a pry prujezdne jen pro 4koly s dobryma pneumatikama :) takove auto nevlastnime :) ale s ovci bez zastaveni bych to dal jak prd... jednou jsem tam bral dokonce predohrabovyho golfa na lano
tohle je stavebnice. pracuje se s tim krásně.nema to mosty, pochozi to je. a ve 150 mm to izoluje jak metr vaty a je to nenasakave. srat se s rastrem na 350 mm vaty je silenost.uz jen že v projektu buď musíš počítat s materiálem navíc, protože ho zaplacas do vaty, nebo o ten prostor tou izolací příjdeš.
-> vhml: ja 360mm a jeste si nadiktuji lambdu a tu si ted z hlavy nepamatuji...
Potom ti reknou pozadavky na okna a na izolaci podlah ... ale proc ne, zase si rikam, ze tolik neprotopim
Potom ti reknou pozadavky na okna a na izolaci podlah ... ale proc ne, zase si rikam, ze tolik neprotopim

-> ulicek 09.02.20 08:55:33: ja tam na dotace mam 340mm celkem
-> Bery: promin, myslel jsem, ze myslis strikanou pur penu (tu jsem nechtel).
-> Bery: vata me vysla na polovinu jak ta strikana pena... a navic tu jsem hnedka vyradil, nemam rad veci, ktere jiz nejdou vzit zpet (rozebrat, vyndat) a u te peny je to nevratne...
Tech 200 pod krovama neni muj vymysl (myslim ze 150 by stacila) ale jsme v projektu zelena usporam a tam musis dodrzovat urcite pozadavky ktere maji
....
Tech 200 pod krovama neni muj vymysl (myslim ze 150 by stacila) ale jsme v projektu zelena usporam a tam musis dodrzovat urcite pozadavky ktere maji

to mi neříkej,že je to lepší a levnější než PIR pěna co dělá bramac. přijít o 200 výšky musí být taky opruz v podkroví.
A to me ceka 6 stresnich oken... toho se bojim nejvic... jeste tam budou pricky a osteni kolem dokola... ale zatim cenove material na rastr v pohode (cekal jsem vice)
Vatu mam 160 mezi krovama a pod ne jeste 200...
Vatu mam 160 mezi krovama a pod ne jeste 200...
Sice ne dnes, ale cely tyden
... nez jsem do hoho sel, tak jsem se tesil, ale je to voser


-> Eidy: všetko popílit... hloubková sonda kam až ta koroze může zajít..
-> Eidy 08.02.20 20:01:43: tak přesně takovou mám pod ponkem 2 roky tak třeba na přeskok na ni dojde

-> StepaNoFUN: Sundanou P kapsu vidím, ale co ten kus u okna? Jako u zrcátka. Tam je to taky vyříznutý?
-> Eidy: Ten A skoupek a P kapsu snad jeste v tejdnu dam. Pokracovani u Krobů.Ram,naprava,drzak prevodovky....
-> StepaNoFUN: Pěkný. A kam to povezete? Předpokládám na vyrámování. Co je ten hnědej A sloupek?
Dneska jsem dodělal dlouhý rest. 3 roky mi ležela pod ponkem bruska. Vymyslel a vyrobil jsem výškově nastavitelný držák a připevnil jí. Je na 380V a jede jako čert. Konečně můžu brousit vrtáky jako člověk.
Dneska jsem dodělal dlouhý rest. 3 roky mi ležela pod ponkem bruska. Vymyslel a vyrobil jsem výškově nastavitelný držák a připevnil jí. Je na 380V a jede jako čert. Konečně můžu brousit vrtáky jako člověk.

Dneska brigada ve 2. Aneb pomalu pokracujem... Pristi tejden transport k odborníkům.
-> Kocvin: uz dlouho jsem to chtel zkusit. Ted byla vhodna prilezitost. Mamina mi pomahala a mela ze me myslim nervy vetsi, nez kdyby to delala sama

-> radekp: Sázka, nebo sis to prostě chtěl jen zkusit ?
Na první počin, to vypadá fajn..

-> StepaNoFUN: hmm pěkný ale pro mě trochu z ruky
A ještě se třeba dostat na bagr to by bylo hezký. kdyby jsi byl z Prahy tak neváhám.

-> StepaNoFUN:
Papíry na mašinu taky nemám.
Papíry na mašinu taky nemám.

-> Petrson: skoda... Lidi nejsou. Uz berem i kratkodoby brigady "cista ruka". Momentalne bych potreboval 2-3 ridice, tak 2 bagraky... O delnikach nemluvim.
EDIT: Prace je u HK (sidlo firmy je u Chlumce nad Cidlinou)
EDIT: Prace je u HK (sidlo firmy je u Chlumce nad Cidlinou)
-> StepaNoFUN 05.02.20 21:50:20: šel bych hned no škoda, že jseš až od KH jinak bych neváhal. přece jen po 9 letech v jedný práci by to chtělo už změnu.
-> palinator: Máš Céčko? Pokud ano, zejtra u nás na firmě... Tatru vyfasuješ a můžeš jezdit.