skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> King 11.03.20 19:46:34: Už jsi práce schopen a tudíž cyklotréninku neschopen?
-> dragon_cb_cz: Dneska bylo tak hnusne, ze jsem si po snidani taky naordinoval home office, zalez jsem zpatky do postele s notasem a jal se konecne vyuctovat cestaky za 3 mesice. Zmohlo me to tak, ze jsem zase vytuhnul a chrapal asi do 11
Ale jinak denne vymetam nemocnice v celych Cechach, takze idealni prenasec.

-> darklord 11.03.20 16:45:31: Já ještě čekám na HDMI-DVI kabel, abych pracovní notebook mohl připojit k tomu monitoru. A zítra se asi ještě do kanclu stavím pro USB-PS/2 převodník, abych měl i pořádnou klávesnici. Pak už pohoda 

-> dragon_cb_cz 11.03.20 16:25:49: ja uz od vcera 

-> palinator 11.03.20 16:29:46: Na mojí pracovní morálku to nemělo žádný vliv 

-> dragon_cb_cz:
A už nepracuje
A už nepracuje

Včera zasedla rodinná rada a odhlasovala, že osobně mě teď v práci nějakou dobu neuvidí. Takže vznikla potřeba domácího pracoviště lépe izovolanýho od ratolestí než stůl v obýváku. Rychlá zásobovací operace v IKEA málem ztroskotala na nepříjemným povrchu toho stolu, ale týlové zabezpečení někde vyštrachalo epesní přehoz - home office ready, apokalypsa může začít 

-> Kocvin: Dokonce to s "tlačítkem" mám tak, že cvaknu před startem, pak startuju s lehce sešláplým plynem a jakmile motor blafne, tak musím tlačítko zmáčknout, aby to nechcíplo, než se motor dostane do otáček. Tento systém se mi u tohoto vozu osvědčil jako nejspolehlivější. Když bych startoval bez předvstřiku plynu, tak to ani neblafne...
-> King: Tady jde vidět, jaká je to s tím podtlakovým plynem alchymie..
Tobě to bez tlačítka startovalo hůř ale chytlo a s tlačítkem lépe, -> Bukaj: nad náma píše, že mu to bez tlačítka nechytá vůbec(zřejmě kvůli stavu motoru..).. A mě to zase nechytlo, když jsem to tlačítko použil..
Vždycky to jen dvakrát škobrtlo a konec, jakoby to bylo tím plynem pak už uchlastané, kdežto bez tlačítka to bylo na brnk i v těch velkých mrazech..
Jinak s tím zahříváním to bylo v řádu pár minut, oškrábat okna a jelo se, možná jsem to měl nějaké moc bohaté..


Jinak s tím zahříváním to bylo v řádu pár minut, oškrábat okna a jelo se, možná jsem to měl nějaké moc bohaté..
-> Bukaj: Tak dnes zjištěno, že příčinou dysfunkce repasovaného startéru je to podělané relátko...
Takže zase zapojeno klasicky a buď tam dám relé PAL, které snad něco vydrží, nebo se na to vykašlu.
Říkal jsem si, jaká škoda, že rámové škodovky měly opačný smysl otáčení startéru - použil bych startér s mechanickým spínačem a vymalováno
I když mám auto s poměrně malým počtem kurvítek, přesto je tam spousta přebytečných věcí, které se mohou vys...

Takže zase zapojeno klasicky a buď tam dám relé PAL, které snad něco vydrží, nebo se na to vykašlu.
Říkal jsem si, jaká škoda, že rámové škodovky měly opačný smysl otáčení startéru - použil bych startér s mechanickým spínačem a vymalováno

I když mám auto s poměrně malým počtem kurvítek, přesto je tam spousta přebytečných věcí, které se mohou vys...

-> Kocvin 09.03.20 18:14:26: Jo, používám. Bez toho mi studenej motor nikdy nechytí.
Asi před dvěma lety jsem nemusel startovat na benzín vůbec, i v -15°C to chytalo na plyn a nezamrzalo. Ale pak se to začalo zhoršovat a teď už prakticky za studena nenastartuju na plyn ani při teplotách kolem 10°C - čekám na to, až bude teplo, abych zase trochu poléčil motor a vůbec celý vůz - aktuálně mi voda utíká nejen probroušenou trubkou pod auto, ale i těsněním pod hlavou do oleje (příště už nepoužiju Temac, ale Elring
) a celé to mám rozhašené. Ale jakmile to chytí, jede hezky, tak to nechávám "na jaro"
Doufám, že pak to bude zase jako dřív
-> dragon_cb_cz 09.03.20 17:05:19: No, uvidíme. Kdyžtak jich ještě pár nových mám
-> Pavel P@nkáč 09.03.20 17:13:15: Relé je spotřebák a zase tak často s autem nebrodím...
Spíš mne štve, že to nefunguje úplně dle mých představ - nevím, jestli je vada v tom startéru nebo jinde, ale občas prostě musím startovat na několik otočení klíčkem
Startér jsem našel v kůlně bůhvíodkud, rozebral, vyčistil, promazal, zkontroloval, vyměnil víko a pastorek, vyzkoušel mimo auto...
...se startérem jsem dal i funglnovou spínačku - abych vyloučil i tento prvek...
Tak přemýšlím, že bych zkusil koupit novou originální cívku startéru, jestli ty původní letité mají tendenci haprovat, nebo nevím...
Asi před dvěma lety jsem nemusel startovat na benzín vůbec, i v -15°C to chytalo na plyn a nezamrzalo. Ale pak se to začalo zhoršovat a teď už prakticky za studena nenastartuju na plyn ani při teplotách kolem 10°C - čekám na to, až bude teplo, abych zase trochu poléčil motor a vůbec celý vůz - aktuálně mi voda utíká nejen probroušenou trubkou pod auto, ale i těsněním pod hlavou do oleje (příště už nepoužiju Temac, ale Elring



-> dragon_cb_cz 09.03.20 17:05:19: No, uvidíme. Kdyžtak jich ještě pár nových mám

-> Pavel P@nkáč 09.03.20 17:13:15: Relé je spotřebák a zase tak často s autem nebrodím...

Spíš mne štve, že to nefunguje úplně dle mých představ - nevím, jestli je vada v tom startéru nebo jinde, ale občas prostě musím startovat na několik otočení klíčkem

Startér jsem našel v kůlně bůhvíodkud, rozebral, vyčistil, promazal, zkontroloval, vyměnil víko a pastorek, vyzkoušel mimo auto...
...se startérem jsem dal i funglnovou spínačku - abych vyloučil i tento prvek...
Tak přemýšlím, že bych zkusil koupit novou originální cívku startéru, jestli ty původní letité mají tendenci haprovat, nebo nevím...

-> Kocvin: On to neni sytic, ale “predsvstrik” plynu do sani. Ale kdyz starter slusne toci motorem a klapka karbu je skoro zavrena, tak podtlak v sani dokaze odblokovat malou membranu reduktoru a po par otackach to blafne. Kdyz jsem do toho “sytice “ pred startem cvrknul, tak to blaflo po 2. steknuti starteru. Ale s tim zamrzanim je to divny - mel jsem Zavolli, coz je klon Lovata a s tim se dalo v minus 20C normalne hned po startu vystrelit a ni problem - dost jsem tim sousedy z panelaku sral, ze stara promrzla skochtle bryskne naskoci a bez obvyklejch efektu studenyho motoru dustojne odjizdi :-)
-> Jirik_Tuňák1983 09.03.20 17:30:13: Kdepak, chce 

-> Bukaj: Heh, tak snad to přinese zlepčení :-)
Mě nejvíc pomohlo dát si do škodovky baterku z transita :-D
Mě nejvíc pomohlo dát si do škodovky baterku z transita :-D
-> Bukaj: A používáš ten LPG sytič vůbec ?
Mě staré Lovato startuje na LPG, bez jeho použítí i v -17 °C (mám to vyzkoušeno).. Jen to musím prvních pár minut nechat klepat v klidu, kdybych se snažil hned jet, tak to zamrzne a nepomůže ani svěcená voda (taky vyzkoušeno)

Mě staré Lovato startuje na LPG, bez jeho použítí i v -17 °C (mám to vyzkoušeno).. Jen to musím prvních pár minut nechat klepat v klidu, kdybych se snažil hned jet, tak to zamrzne a nepomůže ani svěcená voda (taky vyzkoušeno)

-> dragon_cb_cz 09.03.20 17:05:19: A tak už mu dej s tím švédským vehiklem pokoj, když ho nechce. 

-> Bukaj: vím že takhle je možné udělat nejkratší kabeláž k tomu relé, ale nechavat ho venku kde na něj bude stříkat voda nevim no...
-> Bukaj 09.03.20 16:58:37: No zrovna tenhle přepínač z kila je časem tak vyviklanej, že nevím nevím. Ale budiž ti přáno 

-> dragon_cb_cz: Nevim, zatim jsem provedl první start a startér po repasi točí líp, než ten původní. ALe jak dlouho mu to vydrží, to netuším
A taky jsem (doufám jednou provždy) vyřešil nespolehlivé přepínání LPG/Benzin. PAL je nejlepší a navíc na všechny funkce (včetně LPG "sytiče") mi stačí jediný přepínač
Aneb škodovka opět o krůček blíže dokonalosti

A taky jsem (doufám jednou provždy) vyřešil nespolehlivé přepínání LPG/Benzin. PAL je nejlepší a navíc na všechny funkce (včetně LPG "sytiče") mi stačí jediný přepínač

Aneb škodovka opět o krůček blíže dokonalosti

-> Bukaj 09.03.20 16:11:11: A začal fungovat líp?
-> Bukaj: teraz bude mat kazda skodovka svoje relatko 

-> StepaNoFUN 05.03.20 20:47:06: saaakra :/ jj není to pro mne. Sám mam pár sad ale nepustím.
-> palinator: asi nie pre neho
-> StepaNoFUN:
Hlavně nechápu na co je potřebuje, vzhledem k tomu že se Fa nikdy nepokazí
Hlavně nechápu na co je potřebuje, vzhledem k tomu že se Fa nikdy nepokazí

-> Tomaso435: Nehoří. Jednou pro vždy nehoří. :D Měl jsem. Jen jsem je věnoval před nedávnem na jeden projekt do práce (zkouška) a ten se sice neosvědčil, ale bohužel ho nepřežily.
BTW - Ty něco na FA nemáš? :-D
BTW - Ty něco na FA nemáš? :-D
nemá někdo 1 nebo 2 ks pružiny fav pickup ? hoří.... díky
-> peter13789: Dutiny byly dēlaný pro dovozu velmi dúkladnē, viz zbytky po kapsách atd. Spíš ztvrd a shnilo to až u nás.
To, že tam je spoj jsem zmínil, ale je to divný vzhledem ke stavu zbytku kasny.
To, že tam je spoj jsem zmínil, ale je to divný vzhledem ke stavu zbytku kasny.
-> Tom Troll: nieje do divne zhnite, presne tu sa napaja okraj podlahy na podlahu. Bolo to slabo osetrene a dutiny zrejme nerobene, tak to vyslo von. Podla foto bude aj podlaha v tomto mieste uz skrz
Ne dnes ale v nedēli jsem se byl podívat na jedno BeNeLux emko 105S pro jednoho Holanđana, ale bohúžel to nebere protože to u nich nepujde prihlásit. Kasna zvenku i zevnitr na škodovkový pomēry docela pēkná, až na divnē schnilej spoj práh podlaha, ikdyž jsou zvenku pēkný. Zbytek viz galerie.
Mám nafocenej kdyžtak i púvodní TP, VIN a čísla. Doklady propadlý v poloprevodu 2014.
Jezdí pēknē, akorát lehce zavzdušnēná hydraulika od dlouhýho stání, a vychozenej ježek v kleci.
m.imgur.com/a/82iNTuB
... auto.bazos.cz/inzerat/... /skoda-105-l.php
Mám nafocenej kdyžtak i púvodní TP, VIN a čísla. Doklady propadlý v poloprevodu 2014.
Jezdí pēknē, akorát lehce zavzdušnēná hydraulika od dlouhýho stání, a vychozenej ježek v kleci.
m.imgur.com/a/82iNTuB
... auto.bazos.cz/inzerat/... /skoda-105-l.php
-> minno 02.03.20 22:40:50: Ono se taky nejednalo o nákup, ale spíš o směnu dílů
A do "nákupu" něco přidám, až provedu očistu pár zajímavých věcí z hromady bordelu, kterou jsem koupil dnes

A do "nákupu" něco přidám, až provedu očistu pár zajímavých věcí z hromady bordelu, kterou jsem koupil dnes

-> isti: kvalita silnic versus poplatky - Welcome to Czech Republic !
Sem zvědavej kolik ty naši vomastci postavěj za 2020 milimetrů novejch dálnic
Sem zvědavej kolik ty naši vomastci postavěj za 2020 milimetrů novejch dálnic

-> isti 02.03.20 20:50:19: Ale nevidím nič v Dnešní nákup 

-> isti 02.03.20 20:50:19: Když jsem došel až k tomu opilci, říkal jsem si, jestli bylo i píchání.
Holky to tak na dovolených docela často mají. Akorát tam jsou to plavčíci, ale což..... 


Včera som sedel od 6.00 do 22.00 za volantom tak napíšem z toho nejaké zážitky.České dialnice sú čistý tankodrom,skoro mi vypadali plomby
a je podla mňa uchylné pítať za 10 dňovú známku práve 310kč.To musel vymyslieť debil.Ale Sú lepšie pokryté benzínkami ako na SR,hlavne s možnosťou tankovania lpg.Počasie vyšlo na výbornú(až na dážď večer)tak som sa trošku opaloval na parkovisku v Benešove lebo tá kraksňa neštartovala a trčal som tam asi pol hodinu kým prišli vhodné adepti na roztáčanie auta do kopca
Vtedy mi to neprišlo smiešné.A nakoniec som zviezol jedného opilca ktorý mi ukazoval cestu lebo som nemal ani šajnu že kade mám ísť.Príjemne som porozprával s Bukajom ktorý mi nútil zobrať jeho starú navigáciu za čo mu ďakujem a o piatej vyrazil domov.


-> Bery:
Pěknou barvu má to hovínko.
Pěknou barvu má to hovínko.

-> Eidy: hlavní je, že nám nic neměkne 

-> Bery: Ale vždyť jo, si dělám prdel. 

-> Eidy: cim míň zavitů, tim min pruzis, ne. neplatilo to spíš u ohřívání autogenem? já jen redukuju fabricky motorový člun
-> Tuner#2: 125 L - zatím jen pucuju a trochu to i tunim. holky ji říkají " hovínko" a včera jsem se chtěl kouknout jak je na tom přední náprava a sundaval jsem kola flexou. tak jsem k tomu přidal i pružiny
-> Bery 01.03.20 19:32:31: Ty a historické vozidlo? Ukaž 

-> Kocvin: decent. když upravíš dosedaci plochu, je to 1.5 zavitu. což je ok. preci jen je to historické vozidlo

-> Bery: Jen nějak málo ne ? 



-> Bukaj 29.02.20 11:26:03: ja to vim, ale ze jde prekodovat by me nenapadlo :)
-> Tomaso435: jde to beznym VAGem. Ve VISu mas postup jak nakodovat.
-> Bukaj: Urcite by bylo vhod poridit neco normalniho na jezdeni a netrapit chudaka skodovku ;-)