
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Přivezl jsem si ze servisu můj sazomet. V rámci servisu proběhlo i přizvedutí. Konečně to neni břichoplaz. 

-> Zazaa: bacha, mas na zahrade zmiji :-)
-> vhml: semperit a gufero urcite nebrat ... ted sem daval ani nevim co ... pocitam zas za dva roky
-> peter13789: sou to vsecko 6" .... vic uz by bylo moc ... ale allycaty mam i 7 a 8"

-> peter13789: sou to vsecko 6" .... vic uz by bylo moc ... ale allycaty mam i 7 a 8"

-> Zazaa: Ake povedone kolesa, ale podla foto u teba 4*130 a mensia sirka vpredu :)
Jo to vyjde v podstate nastejno 

-> 11mAjA11: Co dávám já, tak je konkurence-Continental :-D
Nejlepsi zkusenost mam s GoodYear hadicemi.
www.technicka-pryz.cz/vyp isprodukt/56-hadice-pro-ro pne-produkty.html
www.technicka-pryz.cz/vyp isprodukt/56-hadice-pro-ro pne-produkty.html
-> vhml: Letos dávám -www.hadice.info/hadice-pr
o-ropne-produkty/petrotec-
sae-30r9
-> Zazaa 07.04.20 19:12:20: nejakej tip na hadice co netecou? Já vyjel se stovkou po trech letech a hadice jak cedník. Jezdeno jen na 100oktan
Tak sem odzimoval, vymenil zas benzinove hadice bo to teklo a nasadil nove kola pro letosni sezonu 

-> Borderer: Neni to E61? Tohle v Mnichove dost posrali a dolamany kabely v pantech 5. dveri zpusobujou klasicky tenhle problem.
-> dragon_cb_cz: Jenže tam za to může jen vlastní blbost, tady už ne. 

-> Borderer 07.04.20 10:50:09: To já u 12V baterie viděl i míň - ve škodovce 742
Stará vrána zjevně není ochranou...

-> krtik: Tak zátka byla ucpaná shora bordelem.
Beztak sem nakonec olej vylil a vyměnil.
Nicméně mám novej osobní rekord a opět sem si připomněl, proč chci tu svoji "starou vránu". Jelikož jsem měl své auto rozebrané, tak sem si chtěl pujčit sestry BMW, přijdu k autu a to totálně mrtvý. Autobaterie má 4,5V !! To sem ještě u 12V autobaterie neviděl.
Jak je v tom autě všechno řízený elektronicky, tak se nějaká řídící jednotka po uplynutí určeného času neuspala a dokázala vycucat baterku. Po připojení nabíječky se po dosažení 6V opět probudila a pokračovala v cílené likvidaci autobaterie. Opraveno vytrhnutím pojistky, kontrolky svítěj, chyby lítaj ale auto jede. 

Nicméně mám novej osobní rekord a opět sem si připomněl, proč chci tu svoji "starou vránu". Jelikož jsem měl své auto rozebrané, tak sem si chtěl pujčit sestry BMW, přijdu k autu a to totálně mrtvý. Autobaterie má 4,5V !! To sem ještě u 12V autobaterie neviděl.


STK na octe, mam druhy rekord pouze 1 zavada - potah sedadla, druhy rekord drzi niva se 17 zavadama :)
-> Bohyn: To jo , ale zachováš 90% pôvodného blatníka ktorý pasuje
-> suri 03.04.20 06:46:07: Nedělal jsem to sobě, takže rozhodnutí nebylo na mě, ale i tak je to levnější řešení a nijak náročné. Lakovat celý blatník musíš tak jako tak pokud chceš, aby to k něčemu vypadalo

-> Jarda: Tak s tím má asi problémy pořád, mě se taky po pár měsících utrh jeho silent na rameni na Toledu/O1
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.04.20 23:00:01: styrely a rozpraskany jsou, nevim presne kolik na nich mam, ale myslim, ze 100tis.km to jeste nebude
edit: uz jsem to dohledal, cca 65tis.km

edit: uz jsem to dohledal, cca 65tis.km
-> Jarda - zrušená registrace 05.04.20 22:53:32: to není nic jiného než překoupený Pemit, ale nechápu co na stabíku se na těch gumách může pokazit? Na mostě určitě ne a na koncích jsem to jezdil jen pár let než dal unibaly a nic jim nebylo.
-> Jarda - zrušená registrace 04.04.20 22:14:56: hmm, tak ten silent je utrzenej i na druhe strane :/, s tim jsem se nikdy nesetkal, ze by se urvala guma od kovu na velkym prumeru, to musi byt vada tech svislaku, vim, ze uz 2012 v chorvatsku se mi tam neco nezdalo, ze jsem nekam vyjel a pak kdyz jse couval dolu, tak ranka, to bude ono, pak uz jsem to neresil, kdyz jsem neprisel na to, co to dela, spodni silent svislaku je jeste asi z vyroby a stale OK
Jinak tvrde silenty stabiku team motorsport jsou uz taky na sracku :(
Jinak tvrde silenty stabiku team motorsport jsou uz taky na sracku :(
-> krtik: Díky, zítra kouknu ! Jinak hladina oleje je momentálně právě po okraj výstupu náhonu tachometru a nejsem z toho vůbec moudrej.
Snad to bude tou čepičkou. Dyžtak to vypustím celý a rovnou vyměním olej, je tam beztak už zase skoro 70t km.

-> suri: No některý auta to maj fakt na houby. Občas taky jen doliju co vypustim...
-> krtik: by som iné nerobil , na Felde to ešte funguje dajme tomu ale čo na konecerne , plniace množstvo je dané , kontrolné otvory na hovno , zbytočný stres .. Nie som ten čo rieši o centimeter viac oleja na mierke a okolo toho robí cirkus ... Logicky v tom množstve to nehrá žiadnu rolu
-> suri: Já dycky. Ale je fakt, že čistou výměnu oleje jsem dělal snad jen na svojí a možná ještě nějaké jedné.
-> krtik: ja som síce Felicií veľa nerobil ale vždy tam nalejem 2,5L niečoho a vždy je to OK , ešte som nikdy nemeral hladinu priznám sa
Tak jsem to už našel.
edit: odvzdušňovací zátka je č.14
edit: odvzdušňovací zátka je č.14
-> MISCHO: U nové, žejo? U staré myslim po kolečko.
-> Borderer: Je tam nahoře čepička na odvzdušnění. Mrkni jestli neni ucpaná. Najdu Ti obrázek, vydrž.
-> Borderer: hladina by mala byt po vrch kolecka nahonu ak si dobre pamatam
-> Eidy: Ale když už tam budu, tak tlustej byt můžu jo? 

Netuší někdo, jak se odvzdušňuje feldí převodovka? Měnil jsem poloosy a chtěl dolejt olej. A místo do převodovky mi to teče dírou pro náhon zase ven. Nepředpokládám tedy, že se mi vzhledem k poměru olej vyteklý/olej nalitý povedlo převodovku nalejt až po okraj. 

-> krtik: Záleží jak jsi tlustej, když do toho lezeš.
Jinak v pohodě.

-> krtik: Doufám v to.
-> stepan: budou stačit 3 kolečka celkově?
-> krtik: Skoro, na tý placce bude našroubovaný kolečko a bude to náhrada přední nápravy na posun skeletu.
-> stepan 05.04.20 16:18:41: rovnák na vohejbák? 

-> suri 05.04.20 08:54:40: jj, je dobrej, dava cepy niva, ze to kolikrat letelo pres celou zahradu... pohledam
uz jsem nasel na mailu, mam ho 10 let, a za tu dobu jsem ho neznicil, stale ho maji
www.uni-max.cz/produkty/. ../stahovak-kulovych-cepu- typ-s2
uz jsem nasel na mailu, mam ho 10 let, a za tu dobu jsem ho neznicil, stale ho maji
www.uni-max.cz/produkty/. ../stahovak-kulovych-cepu- typ-s2
-> Jarda: čo je to zač? zišiel by sa na feldu
myslel jsem, ze vymenim jen spodni pouzdro svislaku a zjistil jsem utrzenej silent :/
prirezle poradne, tak vyriznuto a jelikoz se mi nechtelo odvrtavat, tak jsem to vytlacil stahovakem na cepy, co ja uz s nim vsemozneho udelal :)
prirezle poradne, tak vyriznuto a jelikoz se mi nechtelo odvrtavat, tak jsem to vytlacil stahovakem na cepy, co ja uz s nim vsemozneho udelal :)
-> suri 03.04.20 06:46:07: na naftovej jeden ruzek budu taky muset navarit...
Jinak vcera jsem byl na EM s 1.8T a pry je to jak nove. Jen je blbe, ze se na STK nedostanu pod auto :/ zas mi to ale vydezinfikuji ozonem.
Prekvapila me cena za EM, pred nedavnem jsem byl s bluesky (AEE) a jen za benzin jsem platil 500,- a ted: Benzin, plyn, revize LPG celkem 650,-
Jinak vcera jsem byl na EM s 1.8T a pry je to jak nove. Jen je blbe, ze se na STK nedostanu pod auto :/ zas mi to ale vydezinfikuji ozonem.
Prekvapila me cena za EM, pred nedavnem jsem byl s bluesky (AEE) a jen za benzin jsem platil 500,- a ted: Benzin, plyn, revize LPG celkem 650,-
-> Bohyn: nie je lepšie celý blatník ? ja nad týmto rozmýšlam na jednej OI kde je zvyšok ok , a bojím sa tam dať čína blatník lebo to nebude nikde sedieť
-> OTA-MTX: Boleslav? Nebo Brandýs, popř u Berouna?
-> Jarda: Je to tak jak píšeš. U zdravýho auta by to asi prodloužená hadice vyřešila, ale stačilo by při každém přezouvání pneumatik tzn. 2x ročně to pod podběhem vyčistit a bude vyřešeno jak píše palinator. Většinou vždy je kaput i předek prahu, ale já ho vždycky zkracuju až k začátku dvěří. Bude tam potom více místa, na bezpečnost by to nemělo mít vliv a pak mě nebaví to tvarovat.
-> Jarda:
Je to navržený debilně po mnoho let na mnoha autech, ale přeci jen motorista se srdíčkem si tohle ohlídat dokázal.
Je to navržený debilně po mnoho let na mnoha autech, ale přeci jen motorista se srdíčkem si tohle ohlídat dokázal.
