-> saskyn2 15.10.24 08:31:34: To potom ale nechápu, proč to ten člověk v takovým stavu převezme a zaplatí. Asi tu máme jiný zákazníky.
Já dělal posledně proplach na Superbu tak dlouho, dokud z toho nevytekla opravdu čistá voda. Plnil a vypouštěl jsem to snad 20x. Od té doby mě to naštěstí nepotkalo. Ale kolegové jich dělali dost.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> saskyn2 15.10.24 08:31:34: To potom ale nechápu, proč to ten člověk v takovým stavu převezme a zaplatí. Asi tu máme jiný zákazníky.
Já dělal posledně proplach na Superbu tak dlouho, dokud z toho nevytekla opravdu čistá voda. Plnil a vypouštěl jsem to snad
Já dělal posledně proplach na Superbu tak dlouho, dokud z toho nevytekla opravdu čistá voda. Plnil a vypouštěl jsem to snad
-> Jirik_Tuňák1983: Tím, že lidi se mají moc dobře a nechce se jim pracovat.
Na to dojelo už pár civilizací...
Na to dojelo už pár civilizací...

-> saskyn2 15.10.24 08:31:34: A čím tahle váznoucí kvalita autorizáků může být? Třeba ty filtry, proplachy apod.?
-> Borderer 15.10.24 06:52:43: ano radiator pak funguje vlastně jako filtr. Takhle to tam pak vypada
-> saskyn2 15.10.24 08:31:34: já teď proplachuju 309. Voda hnědá, prostě standartní starý auto. Už jsem z toho tu vodu za poslední tejden vylil 8x a už teče světle hnědá
Nevím kde se to furt bere
Naštěstí výměna vody je akce na 5 minut, kdy se jen projedeš ať se to rozvíří, shora šáhneš, vyškubneš hadici z chladiče a z kropáče tam naleješ novou horkou.


-> Milan 136 15.10.24 06:18:45: Jo jako že mu řeknou že to dělat nebudou že to neuměj, případně že budou sundavat palubku a účtovat 25t
A asi si to nevymýšlí, protože takhle jezdí spousta lidí různě z ČR. S tím proplachem souhlasím, lidi na to upozornuju, když je fakt tragická kapalina, tak alespon vyměním, nebo je raději pošlu pryč, ale téměř nikdo proplachovat nechce když za to účtujete 20t a navíc jak jsme se spolu už jedno bavili, když ti pak přijede propláchnutej kodiaq z autorizáku kde nechal 25 litrů a řeknou mu že mu na to nedávají záruku že by museli dát nový chladič a nevím co ještě a v kapalině mu po proplachu plave polovina bordelu co tam měl předtím tak co si o tom pak myslet.


Krystalizace nevhodné chladící kapaliny a reakce s komponenty, děje se to i u Hyundaie a Kie určitě taky..proplachování je nutnost jinak se to ucpe znova.
-> Milan 136: A jaktože jsou u nových aut takový problémy s topením? To tam maj tak malý trubky skrz výměník? Když si vezmu, co kolikrát proudí v oběhu u starších aut a topení normálně funguje.... 

-> saskyn2 14.10.24 21:26:13: To vypadá skoro jako vymyšlená pohádka. Jak jako nesehnal. To jako přijede do servisu a tam mu řeknou, že to dělat nebudou?
nějaká garáž si to možná dovolí a autorizák asi nezkouší předpokládám.
Nejhorší je, že taková výměna radiátoru bez poplachu bývá často úspěšná jen na chvíli. Pár takových aut už se mám vrátilo.
Technik se zákazníkem rozhodli, že voda ne čistá a že stačí radiátor. No, nestačil

Nejhorší je, že taková výměna radiátoru bez poplachu bývá často úspěšná jen na chvíli. Pár takových aut už se mám vrátilo.
Technik se zákazníkem rozhodli, že voda ne čistá a že stačí radiátor. No, nestačil

-> Borderer: Jo v klidu, to nebylo myšlený proti tobě, bylo to myšlený tak že zákazníci nejsou schopný akceptovat vysokou hodinovku, ale vysokou cenu za dílo už jo. Hele levný kraje jsou jen pověra, mně zítra na 9 jede borec z Brna abych mu tady vyměnil radiátor. To nepochopíš, on stráví 4h na cestě abych mu tady udělal 30 minutovou práci, prý tam nikoho nesehnal...
A to zase nechci aby někdo trpěl paranoiou, ber to hlavně tak, že když to někdo omrdá tak se na to přijde a všichni to řešej, takže věřím že spousta oprav je provedených kvalitně, jen na ně při dalším zásahu nikdo nepřijde, kdyžto na ty nekvalitní ano...
A to zase nechci aby někdo trpěl paranoiou, ber to hlavně tak, že když to někdo omrdá tak se na to přijde a všichni to řešej, takže věřím že spousta oprav je provedených kvalitně, jen na ně při dalším zásahu nikdo nepřijde, kdyžto na ty nekvalitní ano...
-> saskyn2: Ceny fakt neber doslova. Jsem z chudého kraje, kde jsou ceny oproti Praze na 1/2 a navíc bych jen tak někomu do servisu své auto nedal, takže je můj pohled zkreslen, že nikdy neplatím plnou taxu.
A když čtu ty tvoje storky o vodních pumpach atd., tak se moje paranoia ještě více prohlubuje.
Takže jo, pokud je někdo precizní a rychlej, tak ať si klidně dvojku řekne, kdyz ty rozvody ma za hodku-dve hotovy...pokud si ovšem do hodinovky počítá 4 cigára do hodiny, kafe, svačinu, hodinový pokec u vrat s kamarádem a pulhodinovy rozhovor s bábovkou, tak chápu, že to musí schovat kde se dá.


Takže jo, pokud je někdo precizní a rychlej, tak ať si klidně dvojku řekne, kdyz ty rozvody ma za hodku-dve hotovy...pokud si ovšem do hodinovky počítá 4 cigára do hodiny, kafe, svačinu, hodinový pokec u vrat s kamarádem a pulhodinovy rozhovor s bábovkou, tak chápu, že to musí schovat kde se dá.
-> Syny 14.10.24 12:13:31: Asi takhle. V servisce od Volva mám až do doby mojí koupě od předchozího majitele roční prohlídky po dobu devíti let (od novoty). Ty byly pravidelně drženy a výměny olejů byly při nájezdech pod 8900 až 9700 km max. Interval je přitom delší. Majiteli to asi nebylo líto nechat vylejt.
-> SO545 14.10.24 17:55:20: To je jasný.
-> Milan 136 14.10.24 17:34:59: to nieje o danej polohe kde sa clovek nachadza/narodil/pracuje.
..
Je to len a len o ludoch.
Tiez si roky udrzujem urcity standard...a je jedno ci to je ojebana stavebna dodavka ci Sclass. Snazim sa to urobit dobre.
Je to len a len o ludoch.
Tiez si roky udrzujem urcity standard...a je jedno ci to je ojebana stavebna dodavka ci Sclass. Snazim sa to urobit dobre.
-> MVM 14.10.24 10:50:37: To je fakt smutný. V životě jsem nic takovýho neudělal a neudělám. Spíš se s tím kolikrát seru jak se svým. Bych pak nemohl klidně spát.
-> minno 14.10.24 10:45:35: Zamykat. Ono to usne i odemknutý, ale za zbytečně dlouho.
-> Syny: Škodovka toleruje přejet 3 tisíce, 3 měsíce podud se nepletu. Ideální by to bylo společně no, ale často to tak není a dělá se to zvlášť. A často taky společně, i když vychází to druhé za nějakou dobu. Když už to je v servisu, tak si to nechají udělat celé. Jinak určitě to má prohlídku po roce? U škodovek to zase změnili na 2 roky
-> minno 14.10.24 10:45:35: Zamykat. Ono to usne i odemknutý, ale za zbytečně dlouho.
-> Syny: Škodovka toleruje přejet 3 tisíce, 3 měsíce podud se nepletu. Ideální by to bylo společně no, ale často to tak není a dělá se to zvlášť. A často taky společně, i když vychází to druhé za nějakou dobu. Když už to je v servisu, tak si to nechají udělat celé. Jinak určitě to má prohlídku po roce? U škodovek to zase změnili na 2 roky
-> minno 14.10.24 11:35:17: Tohle je jenom udržovací zdroj. To umi "jen" 500mA. A sepne se to samo jen občas když klesne napětí aku. Jinak to udržuje na 13,2 Voltu.
-> Syny: znova opakuju výrobcem daný je předepsaný interval časový a nebo KM dle toho co nastane dříve. Nevidím zásadní rozdíl ve vyměněn po 10 a nebo 15tkm. Jestli se ti zdá 10 málo tak ho nemen a po roční prohlídce zajeď do nezávislého servisu na výměnu pouze oleje. Každopádně si to musíš v hlavě rozhodnout sám ty co je pro tebe důležité a co ne. U aut mimo záruku, které jezdí spíše méně, až tolik nezajímá kolik má najeto a jestli má 8, 10, 12 nebo už sahá na 15tkm, pokud je to rok tak to měním v režimu : na jaře přezouvam, vidím že má najeto okolo 10tkm na olej za ten rok, tak to nehrotim, vím že to do podzimu najede do 5t, tak na podzim kdy zase přezouvam dělám při jednom olej. Když vím že to jezdí výrazně více, nebo se s tím bude jezdit více, tak ho po roce měním automaticky. U nového auta v záruce bych to já osobně neřešil jestli je tam 10 nebo 15, je to rok, udělejte prohlídku s olejem (olej si dodám a nazdar).
-> vhml: 

-> minno 14.10.24 11:35:17: neměl bys připojovat 50 let starou doma vyrobenou trafo píčovinu. U moderní nabíječky je to jedno
-> 11mAjA11 14.10.24 09:46:36: To chapu, ale muze se stat, ze po roce bude mit olej najeto treba ani ne 10tkm a to mi zas prijde jako blbost ho menit. Idealni by byl ten rok a pul, ale to zas nevychazi s tema prohlidkama. Proto se ptam... Jde mi o to jestli je kvuli zaruce povinna ta rocni prohlidka, nebo tam muzu az po roce a pul (s tim olejem)
-> charon 14.10.24 10:52:43: 6 ročný Golf
-> saskyn2:
-> MVM: Ok, super. A tú udržiavaciu nabíjačku pripájaš aj bez odpojenia akumulátora od vozidla? Zlé jazyky hovoria, že by sa to tak nemalo robiť.

-> saskyn2:
-> MVM: Ok, super. A tú udržiavaciu nabíjačku pripájaš aj bez odpojenia akumulátora od vozidla? Zlé jazyky hovoria, že by sa to tak nemalo robiť.
-> MVM 14.10.24 10:50:37: znám lidi co jezdí na servis do D že tam je lepší pristup a nikdo si to nedovolí omrdat. No očividně to neplatí a asi fakt záleží na konkrétním servisu úplně stejně jak v ČR
-> minno: lepší zamykat
-> minno 14.10.24 10:45:35: Ja bych doporučil zamykat. Aby se auto "uspalo" do klidovýho režimu.
A naprosto spokojeny jsem s tímto udržovacím zdrojem. Pri delší odstavce. www.extol.cz/autonabijeck a-udrzovaci-12v-500ma
A naprosto spokojeny jsem s tímto udržovacím zdrojem. Pri delší odstavce. www.extol.cz/autonabijeck a-udrzovaci-12v-500ma
-> minno: A co považuješ za moderní vůz?
-> Milan 136 14.10.24 10:02:15: Ja jsem za život dělal takovou tu první údržbu po dovozu aut z Německa . Audi A6, A8, různý E,C Mercedesy. Často civilní Porsche. Panamera a pod. I sportovní GT3 RS.
A skoro všecko bylo ojebaný. Vzduchový filtry už beru jako samozřejmost ze Němci na to serou, palivový filtry vzhledem k (ne)přístupnosti podle mě v 99% případů původní. A motorovy olej vzhledem k tomu,ze ty vergly nemají měrku.. tak ani nezjistíš jestli je aspoň přiměřeně čistý. Nicméně když z benzínovýho auta vypustiš olej cernej jak z Liazky a ani nejde umýt z rukou. Z vaničky,kde jsem měl položeny starej olejový filtr, to měl problém rozpustit čistič brzd..
A ta Panamera i GT3 RS nebyly zrovna levný auta...
A skoro všecko bylo ojebaný. Vzduchový filtry už beru jako samozřejmost ze Němci na to serou, palivový filtry vzhledem k (ne)přístupnosti podle mě v 99% případů původní. A motorovy olej vzhledem k tomu,ze ty vergly nemají měrku.. tak ani nezjistíš jestli je aspoň přiměřeně čistý. Nicméně když z benzínovýho auta vypustiš olej cernej jak z Liazky a ani nejde umýt z rukou. Z vaničky,kde jsem měl položeny starej olejový filtr, to měl problém rozpustit čistič brzd..
A ta Panamera i GT3 RS nebyly zrovna levný auta...
Keď už sa tu preberajú moderné vozy.
Auto je lepšie v garáži nechávať odstavené zamknuté / odomknuté? Vzhľadom na spotrebu el. energie (samovybíjanie akumulátora). Inak povedané, uspia sa RJ v aute plnohodnotne aj pri neuzamknutom stave?
Auto je lepšie v garáži nechávať odstavené zamknuté / odomknuté? Vzhľadom na spotrebu el. energie (samovybíjanie akumulátora). Inak povedané, uspia sa RJ v aute plnohodnotne aj pri neuzamknutom stave?
-> saskyn2 14.10.24 09:53:03: Tohle fakt nechápu 

-> Syny: Tak jed na olej mimo autorizák a at to nezapisujou do erwinu a nikdo nic nepozná ne? Já to takhle praktikuju u zákazníků kteří mají auto v záruce a chtějí zkrátit interval.
-> Syny: tak snad se dá nastavit fixní interval 15tkm / 1rok ne ? Teď sem to nastavoval na rapidu 2017 a šlo to normálně. Není důvod aby padla záruka tím že děláš olej po 15tkm, čili při oleji po 15tkm nahlásís že chceš rovnou prohlídku, nebo když nastane dříve ten rok nahlásís že chceš při prohlídce olej o nic přeci nejde, to co máš teď nastaveno je doporučený interval, lze jej zkrátit, nikoli prodloužit.
-> Bukaj 14.10.24 09:18:30: To je sice pravda, ale my jsme Tomasa pochopili.
-> Jirik_Tuňák1983 14.10.24 08:43:37: Tohle je mi jasný, jak (bohužel) funguje, ale Tomaso psal o fakturách. A faktura je doklad. Takže pokud bylo myšleno "cenová nabídka" nebo "vyúčtování" a namísto toho použito slovo "faktura", tak je to velmi zavádějící informace...
-> 11mAjA11 14.10.24 04:23:43: No ja tam mam prohlidku po roce a olej po dvou letech nebo 30 tkm. Ale na olej planuju jezdit po 15 tkm, coz u me momentalne nastava cca po 1-1,5 roce. Takze se realne stane, ze na prohlidku bych mel jit po roce a olej delat za treba dalsi 3 mesice. Tak jsem si rikal, jestli ta prohlidka nestaci s tim olejem proste. Ale nevim jestli by me pak nepadla ta zaruka.
-> Jirik_Tuňák1983 14.10.24 08:43:37: a to ještě v jiným odvětví existují slevy z různejch ceníků. Takže 10% ze správnýho ceníku pro velký firmy je levnější než 35% z ceníku pro spodinu.
-> Bukaj 14.10.24 08:25:45: Úplně jsi to nepochopil. Máš cenu a např. cenové skupiny pro různé typy zákazníků, ze kterých pak dáváš super slevy.
Takže velkoodběratelé mají cenu X, VIP klient cenu Y, živnostník cenu Z, běžná vopice má nesmysl.
Živnostník prodá zboží, které koupil za cenu Z vopici se slevou 20% + práci, ten si chrochtá, jak se mu to vyplatilo, protože na stránkách výrobce vidí základní cenu pro vopice, neboť registraci nemá. To, že na tom mají všichni marži a nedělají to jako dobročinnost, je věc druhá.

Živnostník prodá zboží, které koupil za cenu Z vopici se slevou 20% + práci, ten si chrochtá, jak se mu to vyplatilo, protože na stránkách výrobce vidí základní cenu pro vopice, neboť registraci nemá. To, že na tom mají všichni marži a nedělají to jako dobročinnost, je věc druhá.
-> Bukaj 14.10.24 08:25:45: ne reálný faktury, ale prostě ceny za který se prezentuje. V shopu Autokelly jde i přepínat jestli to má zobrazovat ceny pro tebe, nebo pro zákazníka, abys mu to mohl ukázat na monitoru 

-> Bukaj 14.10.24 08:25:45: ne reálný faktury, ale prostě ceny za který se prezentuje. V shopu Autokelly jde i přepínat jestli to má zobrazovat ceny pro tebe, nebo pro zákazníka, abys mu to mohl ukázat na monitoru 

-> Tomaso435 13.10.24 14:50:37: To, co píšeš, je blbost - jak mohou být "dvě faktury" na jedno zboží?
Každá faktura se eviduje a někdo z ní musí odvést daň - myslíš, že někdo vystaví jen tak fakturu na 140 tisíc a přitom dodá zboží za 38 tisíc? To by musel být blázen, aby platil vyšší daň z obratu, než má z dané transakce zisk...
-> Jarda/felda 13.10.24 12:20:52: Osobně jsem jeden z mála lidí, kteří moc peníze neřeší, ale když už za něco platím, tak chci vědět za co...
...ale pokud se s někým dohodnu, že zaplatím za nějakou práci nějakou částku, tak je to něco jiného - pokud odvedená práce a částka odpovídají.
Ale když vím, že "cena obvyklá" je výrazně nižší, než cena navržená, tak samozřejmě zjišťuji, proč. A když je to o přehnané marži na materiálu, tak se mi to jako zákazníkovi pochopitelně nelíbí.
Jinak z druhé strany - coby živnostník též řeším, jakou marži si přihodit na materiál.
Rozumné mi přijde rozmezí 10-25% (nejsem plátce DPH, takže mi stát daň z nakoupeného materiálu nevrací). Méně, než 10% už hraničí s charitou, více, než 25% dle mého názoru hraničí s lichvou...
Každá faktura se eviduje a někdo z ní musí odvést daň - myslíš, že někdo vystaví jen tak fakturu na 140 tisíc a přitom dodá zboží za 38 tisíc? To by musel být blázen, aby platil vyšší daň z obratu, než má z dané transakce zisk...

-> Jarda/felda 13.10.24 12:20:52: Osobně jsem jeden z mála lidí, kteří moc peníze neřeší, ale když už za něco platím, tak chci vědět za co...
...ale pokud se s někým dohodnu, že zaplatím za nějakou práci nějakou částku, tak je to něco jiného - pokud odvedená práce a částka odpovídají.
Ale když vím, že "cena obvyklá" je výrazně nižší, než cena navržená, tak samozřejmě zjišťuji, proč. A když je to o přehnané marži na materiálu, tak se mi to jako zákazníkovi pochopitelně nelíbí.
Jinak z druhé strany - coby živnostník též řeším, jakou marži si přihodit na materiál.
Rozumné mi přijde rozmezí 10-25% (nejsem plátce DPH, takže mi stát daň z nakoupeného materiálu nevrací). Méně, než 10% už hraničí s charitou, více, než 25% dle mého názoru hraničí s lichvou...
-> Jirik_Tuňák1983 14.10.24 07:44:55: v Sharanu mám, v Passatu jsem taky chtěl. Jenže Webasto = drahý a schnilý auto. A ono to tou elektrikou bude umět topit taky snad relativně hned.
-> Syny: Než dešťový senzor, bych se už asi neobešel bez Webasta. Mám druhý auto s nezávislým topením a je to k nezaplacení. U smradláka zvláště.
-> saskyn2 13.10.24 15:11:30: předloni mi místní morgoši dělali fasádu na stodole a taky to bylo od metrů minimálně za 1000 na hodinu
Na druhou stranu už jsem o tom mluvil kolik let, že by se to někdy mělo udělat. Dělali fasádu u souseda, tak jsem je oslovil - jasně šéfe, dorazíme to a pozejtří jsme u vás dokud tu máme všechno navozeno. A od vyslovení myšlenky bylo za tejden hotovo. Z toho jsem 4 dni byl na dovolený, tak dostali ještě za úkol krmit psa

Na druhou stranu už jsem o tom mluvil kolik let, že by se to někdy mělo udělat. Dělali fasádu u souseda, tak jsem je oslovil - jasně šéfe, dorazíme to a pozejtří jsme u vás dokud tu máme všechno navozeno. A od vyslovení myšlenky bylo za tejden hotovo. Z toho jsem 4 dni byl na dovolený, tak dostali ještě za úkol krmit psa

-> Syny 13.10.24 23:19:47: hele zrovna startovani mi taky sere. Musim kolem auta projit pres celej dvur otevrit vrata. To je třeba minuta. Mezitim už to mohlo zavlažovat motor a rozehřávat sedačky.
-> Syny: Třeba to že jsem venku, jdu k autu a říkám si "ju, hele mohl bych si umejt okno"
Vadí to tomu, že je to prostě zbytečná kravina a musím kvůli startu zbytečně lézt do auta - a třeba v zimě si dvakrát oklepávat boty a sedat na studenou sedačku.
V kombinaci kdy stojím v řadě aut a vedle mě stojí blízko auto a musím se tam teda nasoukat, to je taky fakt "bezva"
Jsem fakt rád, že ani u jednoho auta (Saab 2003, Mix 2022) nemusím při startu dělat takový kraviny - prostě otočím klíčkem a startuju
Vadí to tomu, že je to prostě zbytečná kravina a musím kvůli startu zbytečně lézt do auta - a třeba v zimě si dvakrát oklepávat boty a sedat na studenou sedačku.
V kombinaci kdy stojím v řadě aut a vedle mě stojí blízko auto a musím se tam teda nasoukat, to je taky fakt "bezva"
Jsem fakt rád, že ani u jednoho auta (Saab 2003, Mix 2022) nemusím při startu dělat takový kraviny - prostě otočím klíčkem a startuju
-> Syny: obecně platí km nebo časový interval - co nastane dříve. Čili budou li Km tak to bude jako prohlídka. Stačí komunikovat s daným servisem. Běžně jsou auta co mají olej 5-6x ročně...
-> David29 13.10.24 21:28:58: A co to vypnout, nez pujdes na okno s kostetem?
A ze by auto nespustilo starter s kvaltem (manual), to si tedy nejsem jistej. Je pravda, ze jsem to nikdy nezkousel (a vedome asi ani nebudu
). Nicmene cemu tak strasne vadi to startovani se spojkou?
-> minno 13.10.24 22:14:47: Citlivost jde myslim nejak ladit i pres diagnostiku. Me to na Golfu fungovalo dobre - tedy kdyz se auto zrovna nerozhodlo stavkovat, ze z neznameho duvodu ten destak nesel vubec (to se stavalo jednou za cas nevim proc a ani chybu to nevyhodilo, po vypnuti a zapnuti klicku zas ok). A ted u Leona to dle me funguje jeste lip a vic jak bych chtel.

A ze by auto nespustilo starter s kvaltem (manual), to si tedy nejsem jistej. Je pravda, ze jsem to nikdy nezkousel (a vedome asi ani nebudu

-> minno 13.10.24 22:14:47: Citlivost jde myslim nejak ladit i pres diagnostiku. Me to na Golfu fungovalo dobre - tedy kdyz se auto zrovna nerozhodlo stavkovat, ze z neznameho duvodu ten destak nesel vubec (to se stavalo jednou za cas nevim proc a ani chybu to nevyhodilo, po vypnuti a zapnuti klicku zas ok). A ted u Leona to dle me funguje jeste lip a vic jak bych chtel.
-> minno 13.10.24 22:14:47: U každého auta nám to reaguje na stejný typ deště jinak.
Citlivost v pořádku, spíná to kdy má, tedy ne, že by to nezareagovalo, ale při mrholení, kdy jedno auto stírá tak akorát, ležérně, ale vyhovujícím způsobem, druhé rozběhne stěrače takovou rychlostí, že by tě to hodilo na bok. 


-> Syny 13.10.24 20:55:51: No neviem. Asi potom niekde robím chybu, ale mne ten dažďový senzor funguje všelijako, len nie dobre. Za jednej situácie stierače behajú aj na skoro suchom skle, inokedy je sklo mokré, že už skoro nevidím a nespustia sa. A tak sa len stále snažím doladiť citlivosť tým maličkým prepínačom. A už keď sa zdá, že to chodí uspokojivo, tak ma ošpliecha auto a ono to nezareaguje. A ja chaosím, lebo potrebujem pohotovo zotrieť okno, lenže to zas musím laborovať s páčkou a mám z toho nervy. Skrátka spína to úplne inak, akoby som si ja predstavoval a očakával.