skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Pavel P@nkáč 16.08.20 22:31:14: Meranie podľa mňa v pohode, ak to upevnené pevne a nehýbe sa to.
-> isti 16.08.20 22:05:09: a od akej hodnoty si to odpocital od 0 ?
fakt je dolezite upevnit odchylkomer na pevne miesto napravy /napr stit brzd/
potom stanovit nulu a tak odcitat.
fakt je dolezite upevnit odchylkomer na pevne miesto napravy /napr stit brzd/
potom stanovit nulu a tak odcitat.
-> isti: ja tedy nejsem strojař apod, ale když vydím ty podmínky měření, na té špatné foto, tak celkem pochybuju o tak přesných hodnotách

Na jednej strane to hádže 0,08mm na druhej 0,07mm,čo si o tom myslíte bude to ok?(hodnoty sú po očistení hrdze z unášačov)
Pár dní už mám doma aj ja kryptonit tak som pozrel na zadnú nápravu nech to prejde na prvý pokus na tk.Pol dňa som vymýšlal ako zmerať hádzavosť a dopadlo to tak že zatial som nechal pôvodné unášače a nahodil nové pakne,bubny a lanká ručky.
-> MVM: na otočku?
To je s vlekem hezký průměr

Vlastně včera i teď. Brno -Nűrburgring- Brno. Auto s vlekem. 1750km. 90km/h průměr. Cca 20hod jizdy. Teď prospim celou neděli..

-> King: Ty tvoje hlášky by se tu měly archivovat. 

Tak jsem se konecne dokopal zprovoznit znamymu nejmenovnou cracklou autodiagnostiku na laptopu. Ta svine vzorne slapala v plnotucny verzi dokud bylo nefunkcni pripojeni k netu, ale jak se wifina zapnula, pri dalsim spusteni se dozadovala registrace. Tak jsem tu mrchu v hosts file Woken nasmeroval na localhosta a uz dala pokoj :-)
Hned jsem to naklusal vyskouset do bawa - super, vsechno funguje. Takze jenom tak v pantoflich, bez brejli na dalku a bez dokladu, jsem nechal otevreny dvere od garaze a vydal se na cca 50km projizdku z ucelem nucenyho vyhnani pavouku-uhlaku z dpf. U bawa to komplikuje fakt, ze krome splneni podminek jako minimalni teplota motoru, teplota dpf a aspon cvrt nadrze se regenerace nedokonci, pokud jsou v pameti zavad chyby ucpani filtru - takova Hlava XXII
Takze u KFC objednavka diagnosticky regenerace, na dalnici tempomat, notas na kline, vycitani, mazani chyb a po par km totalne nezodpovedneho rizeni jsem se dockal!
Rucicka okamzity spotreby zacala "pumpovat ", motor zneklidnel a za stalyho mazani se konecne regenerovalo. Ke konci uz zustala pamet cista i po akceleraci ze 100 na 200 s plnym knedlikem na ctyrku. Domu jsem doplachtil se spotrebou 4,6 
Hned jsem to naklusal vyskouset do bawa - super, vsechno funguje. Takze jenom tak v pantoflich, bez brejli na dalku a bez dokladu, jsem nechal otevreny dvere od garaze a vydal se na cca 50km projizdku z ucelem nucenyho vyhnani pavouku-uhlaku z dpf. U bawa to komplikuje fakt, ze krome splneni podminek jako minimalni teplota motoru, teplota dpf a aspon cvrt nadrze se regenerace nedokonci, pokud jsou v pameti zavad chyby ucpani filtru - takova Hlava XXII



-> Borderer: Tak to zkus verifikovat doma na bednach. Jestli mas bedny se znamou citlivosti (dB/W) tak kdyz do nich peres 1W (2,8Vef/8ohm), tak by to ve vzdalenosti 1m melo ukazat prave tu hodnotu citlivosti. Je tam sice spousta ale, ale...:-)
Tak musím říct, že to pomohlo. Sice to není vlečkový šepot květin, ale při cestovní rychlosti cca 95kmh dle gps je v autě krásnej klid. Utlumilo to hlavně střední, nižší frekvence a dunění kastle. Vyšší tóny, ač jsou tlumené, zůstaly.
Edit: zkusil sem nějakou tu appku na měření hluku a nyní je to při 100kmh tacho kolem 80db, když vyřadím rychlost a plachtím z kopce, ukazovalo to cca 75db....ale co je na tom pravdy, netuším. Škoda že nemám srovnání.
Edit: zkusil sem nějakou tu appku na měření hluku a nyní je to při 100kmh tacho kolem 80db, když vyřadím rychlost a plachtím z kopce, ukazovalo to cca 75db....ale co je na tom pravdy, netuším. Škoda že nemám srovnání.
-> Borderer 12.08.20 14:03:40: Tiez idem poladit 100ku ale pred olepenim to bajoko nejakou apkou testnem a potom testnem aj po uprave...
Snad to ten vrtulnik trosku skludni.
Snad to ten vrtulnik trosku skludni.
-> minno: Nakonec jsem zkusil samolepící AMS Tecsound 3mm s alu vrstvou. Je tam toho 2,4 m2 a ještě by se trochu hodilo.
-> peter13789: Zítra pojedu cca 250km, tak pak napíšu.
-> peter13789: Zítra pojedu cca 250km, tak pak napíšu.
-> Kilián: Krásná,miluju olivy.
-> Borderer: pekne, čo je to za matroš?
-> Borderer: Vyzerá to dobre, som zvedavý na referencie
Tak doufám, že to náš čtyřnohej chlupáč ocení. Po zkusmém nastartování je zdá, že to pomohlo. Sem zvědav na zítřejší cestu, zatím mám pocit, že "je prostě něco jinak a to je divný". 

-> Vojťas: no zatim nemá elektriku a do garáže se neda zajet, ale důležitý ze tam je:-)
-> mirecek.666: tyjo parada, potrebuju vymenit oleje
ale ono Mira taky neni zadnej dlouhan, tak to bude treba v pohode

ale ono Mira taky neni zadnej dlouhan, tak to bude treba v pohode

-> RadovanSkodovkar: nj ale ty si trpaslík
-> RadovanSkodovkar 06.08.20 17:38:51: ve škole jsme teda spíš druhá skupina měli taky nízký strop, problém to nebyl do doby než zvedali škodovku s otevřenou kapotou a do toho sádrošovýho stropu udělali díru



-> mirecek.666: V robote máme tiež nižší strop. Dodávky oničom ale osobáky v pohode.. Keď je dobré auto tak ho zdvihnem že popod neho prejdem v pohode. Inak sa človek kus prikrčí alebo stolička na kolieskach a paráda 

-> mirecek.666: Jen bych si dal spagat na strop s koncakem, kterej odpoji zdvih, kdyz je auto treba 15 cm od stropu... Pro pripad, ze by se k tomu heveru prihrnul nekdo cizi, kamos...
Uz stojí, protože jsme strop předělávali z panelu na dřevo a nechtěl jsem mit schod z garáže domu tak je tam 310cm. Je to málo, ale jak je psáno níže lepší než se válet po zemi...
-> Eidy 05.08.20 16:00:47: bude mít tak 320 sice si pod to asi pořádně nestoupne ale lepší než se válet po zemi...
-> mirecek.666: Dobrý. Jak vysoko máš strop?
-> mirecek.666 05.08.20 08:25:42: dobrý,ale dílna je moc nízká...
-> mirecek.666: super 

Dnes ne, ale v neděli jsme do garáže konečně dali zvedák. Zatim teda na lezaka.
-> cPetan: sú aj podobné prípravky , toto mám overené
-> suri: to se u nás asi nevede 

-> cPetan: www.forexsk.sk/product/fo
rchem-aladdin-a-4596 toto , je to na bezdotykové umývanie ale celkom fest to reaguje s hliníkom a plastami ak to nenariediš , ale na umytie motora top vec , netreba ani štetcovať ..na ruky je to silné , a púšťa to karbon krásne
takto ciste to asi jeste nebylo, co to auto mam...
-> suri: Co je Aladin? 

dokoncena udrzba - dolepeni podlahy, misto 3 zaplat nakonec asi 15, nekdo by menil celou podlahu a nekdo by to hodil do srotu, nakonec jsem tam nejakou lepenku nechal a pretrul ridkym rezistinem, aby se to dostalo do trhlinek, v jedne zaplate, co jsem delal pred 15 lety uz byly diry, tak jsem ted pouzil pozink plech a mam z toho popaleny ruce, smrkam bilej sajrajt a mam horecku, ale zas na par let pokoj...
-> Bery: on to mal ale napatlané nejakým voskom , bežný zasratý motor umyjem aladinom a je to krása
-> suri: protože jsi praktik a ne leštič

-> michael: takto to umyjem aladinom za pár minút
Dnešní čištění motoru a motového prostoru. Ještě sice není u konce, ale už se na to dá koukat.
-> HLT 30.07.20 21:50:48: Jak ten porod probíhal? 

-> Kilián: 5225 

-> suri 30.07.20 19:10:32: Povedeny historicky kousek
Mel jsem po ruce clexu a stridave jsem delal detaily abrazivem a plochy flexou
-> radekp:
Tuhle pískovačku jsem měl taky, pak jsem jí poslal Myschaakovi právě kvůli slabýmu kompresoru. Na pískovačku není třeba výkonnější, ale VÝKONNÝ kompresor. Když člověk 10 vteřin pískuje a pak minutu čeká, než to nafouká a kompresor je přitom pomalu rozžhavenej doběla, není to vůbec ideální.
Tuhle pískovačku jsem měl taky, pak jsem jí poslal Myschaakovi právě kvůli slabýmu kompresoru. Na pískovačku není třeba výkonnější, ale VÝKONNÝ kompresor. Když člověk 10 vteřin pískuje a pak minutu čeká, než to nafouká a kompresor je přitom pomalu rozžhavenej doběla, není to vůbec ideální.