skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> palinator: Aha,jasné.Asi je to to čo padá z topoľov na začiatku leta.
-> isti:
Že mi to připadá jako kočičí srst co je na tom filtru
Že mi to připadá jako kočičí srst co je na tom filtru

-> stepan: pozoruju to v okolí nejen u Škodovek
-> King: to je alespoň recyklace, jiné využití, ale napadlo Tě snad ho vrátit zpátky?
-> isti: holt příště

-> King: to je alespoň recyklace, jiné využití, ale napadlo Tě snad ho vrátit zpátky?
-> isti: holt příště

-> palinator: Poprosím preklad
-> MB_CML: Napadlo to aj mňa

-> MB_CML: Napadlo to aj mňa

-> MB_CML: Tak speavnej kolenovrt jako ja, taky vzal jetej air filter z Cougara, vyfoukal ho, zapustil ho do krabice od monitoru, kde uz byly dva vykonny vetraky a pouzivam to jako "cisticku vzduchu " pri praci v garazi :-)
-> MB_CML: On se ten stav zrovna u Škodovek vrací zpátky. 

-> isti: normální stav, můj otec zvyklý ze socialismu, kdy "nic nebylo" by ten filtr vzal kompresorem a vrátil by ho zpátky, se slovy "to je ještě dobrý" 

-> isti:
To jezdilo na kočky?
To jezdilo na kočky?
Chvílu by to ešte vydržalo
,výmenou som úplne rozhodil volnobeh na plyn
Ráno som úspešne absolvoval estéká
,ale aby to nebolo samé pozitivum v popoludní mi odpadli šoférové dvere
Povolil spoj pant vs dvere.


Ráno som úspešne absolvoval estéká


Tunim.
No Filcka se mi zle prodražuje mrcha jedna :) ale mám radost,že už aspoň "umim" trochu lepit plast.
Aspoň si konečně pospravim ty anglický plastový blbosti pro 742.
No Filcka se mi zle prodražuje mrcha jedna :) ale mám radost,že už aspoň "umim" trochu lepit plast.
Aspoň si konečně pospravim ty anglický plastový blbosti pro 742.
Trochu později po broušení a nahrazení chybějícího střepu.
Teď už je na tom 2k kyt na plasty.
Pak broušení + příprava + metlolak - no nevim,jak to dopadne.
Teď už je na tom 2k kyt na plasty.
Pak broušení + příprava + metlolak - no nevim,jak to dopadne.
Poprvý dnes s plastem.
Koupil jsem si spojlery,ale byly rozlámaný.
Sháněl jsem je svařit od někoho,ale nesehnal.
Koupil sem si hobby svářečku plastů,ale zjistil,že nárazník je z PUR,což nejde vařit.
Jen "pájet" PUR tyčinkama,který jsem pak musel přikoupit.
Tenhle kus plastu na fotce už mě stál vlastně docela dost peněz,ale radost když spoj drží,a opravim z rozlámanýho šrotu zase díl,je supr.
Zejtra příprava pod lak a snad se povede domácí 9540.
Koupil jsem si spojlery,ale byly rozlámaný.
Sháněl jsem je svařit od někoho,ale nesehnal.
Koupil sem si hobby svářečku plastů,ale zjistil,že nárazník je z PUR,což nejde vařit.
Jen "pájet" PUR tyčinkama,který jsem pak musel přikoupit.
Tenhle kus plastu na fotce už mě stál vlastně docela dost peněz,ale radost když spoj drží,a opravim z rozlámanýho šrotu zase díl,je supr.
Zejtra příprava pod lak a snad se povede domácí 9540.
Ono tohle vyndani nadrze v podstate take obnasi "rozebrat cely taktor". Vytazeni sestavy agregatu uz to moc nezkomplikuje (predevsim ne na vlecce).
-> Eidy: jde to, taky sem to dělal na rapidu, ale neni to prdel:)
-> darklord 31.08.20 12:30:13: -> Eidy 31.08.20 12:34:13: Nič sa nestrihalo, nič sa nerezalo. Normálny dielenský postup podľa Andrta. Akurát si to vyžaduje určitý "grif", hlavne pri montáži novej.
-> darklord: Šak zatím máme fotku auta bez nádrže a ne s ní... 

-> minno 31.08.20 12:13:44: to nechápu. Jak jsi to udělal? 

-> minno 31.08.20 12:13:44:
akoze staru rozstrihas noznicami na plech, to chapem. ale ako tam das novu?



V sobotu u Miffo ( skoda-virt.cz/cz/.../1180
7-miffo-skoda-120l ) na Š120 výmena poškodenej nádrže bez demontáže agregátu.
-> saskyn2 30.08.20 23:30:38: Brutální stroj 

-> Pavel P..: Diky, lepsi nez srovnani s antracitem

-> King: Však si taky jen o něco málo mladší než hnědý uhlí



-> Jumbo: Skoro bojim priznat, ze v dobe, kdy uz jsem byl deset let v pracovnim procesu a hral si nejaky cas na manazera, bylo faxovani normalka

-> StepaNoFUN: do AT... Už jednou nedošel dopis, tak jsme ho poslali znovu a pro jistotu i faxem... Ach ty moderní technologie... 

-> Jumbo: predpokladam ze do DE. U nas uz to skoro nikdo ani nema, v nemecku to casto vyzadujou.
Poslal jsem fax... 

-> Eidy: U řidiče byla ta horní hrana zdravá i zevnitř, takže s tou nebylo potřeba nic dělat. U spolujezdce je sežraná i ta a v podstatě se to láme do 4 různých směrů.
Zítra jedu na vrakoviště a budu hledat. Přinejhorším to poslouží jako kopyto pro vyklepání. 


-> Jarda: hrnek myslíš tu horní mističku? Ta z feldy je, jen je vzhůru nohama
dovaril druhej hrnek, vsichni davaji z feldy, ale to je uplne jine... ted to jeste co nejlip spojit s podbehem
-> Borderer: Hele a to bys tu pravou stranu nevymodeloval z kusů plechu? Když je to daily car, asi bych to tolik nehrotil. Hlavně, aby tam neteklo. 

-> Borderer: super

-> castrol: snad ne, je to zevnitř vylity voskem, že to teklo proudem ven.
ale když to vydrží další dva roky, bude to fajn.

-> Borderer: a o rok repete
ale je fajn ze tomu davas sancu 


-> Borderer: : To vážně nebude jen „na dva roky“
Každopádně super, snad sa podaří brzy sehnat aj tu druhou stranu
-> darklord: Aha, předchozího tématu jsem si nevšiml. Ale přesun bych nečekal vzhledem k tématu a navíc dříve sa snad uvádělo do přesunutého příspěvku „přesunuto z/do...“. Alespoň tedy ponaučení pro mne


-> darklord: Aha, předchozího tématu jsem si nevšiml. Ale přesun bych nečekal vzhledem k tématu a navíc dříve sa snad uvádělo do přesunutého příspěvku „přesunuto z/do...“. Alespoň tedy ponaučení pro mne

A proto mám virt rád. Člověku to tady zde dokáže dodat nové odhodlání...jedná strana hotová. Na druhou stranu musím ještě sehnat vhodného dárce orgánů. :-)
-> k.jarek 27.08.20 12:27:06: ten prispevok sem presunul daky admin, pretoze on povodne zalozil dalsiu zbytocnu temu...
-> Škodovka stopäťka 1984: Zřejmě si nepochopil nač MATTESS narážel. Vím, že přemýšlet bolí, ale tak udělám výjimku a usnadním ti to.
Prvně si překontroluj všechny spoje, správné nastavení směs/bohatost a všechny tyto základní kroky následující po rozborce/sborce karbce. V případě, že nefunguje, jdi na virt a použij tlačítko hledat. Na tohle téma je tu bambilión témat, tak čti a hledej chybu. Pročetl jsi vyhledaná témata, provedl kontroly a nastavení uvedený v tématech a stále nestartuje? Oživ jedno z existujících vláken s odpovídajícím názvem (vzhledem k počtu vláken k tomuto tématu není třeba zakládat nové).
A když už přispíváš do témat, zkus přemýšlet nad významem jejich názvů a zda odpovídá tvému příspěvku
Prvně si překontroluj všechny spoje, správné nastavení směs/bohatost a všechny tyto základní kroky následující po rozborce/sborce karbce. V případě, že nefunguje, jdi na virt a použij tlačítko hledat. Na tohle téma je tu bambilión témat, tak čti a hledej chybu. Pročetl jsi vyhledaná témata, provedl kontroly a nastavení uvedený v tématech a stále nestartuje? Oživ jedno z existujících vláken s odpovídajícím názvem (vzhledem k počtu vláken k tomuto tématu není třeba zakládat nové).
A když už přispíváš do témat, zkus přemýšlet nad významem jejich názvů a zda odpovídá tvému příspěvku

Nenaštartoval moju skodovku.
-> Škodovka stopäťka 1984: a co si tedy dnes udělal?
Čaute všetci potrebujem od vás radu. Mám Škodu 105l 1984 M1 a problém z karburátorom. Čo ide pod injektor a pumpičku ta mala sklenená gulička som kúpil a odmietal priemer 3,5mm a nejako mi to nefunguje. Nastartujem vybehne bez sitiča na 5000 otáčok a skape. Nevie niekto koľko mm má by priemer tej guličky?
-> Tomaso435: By mě zajímalo, jak daleko s tim jel a hlavně jak to ubrzdil. několikrát jsem kapku víc naloženej vozejk za autem taky vezl /ale já jsem přizdisráč, jen vrátek s konstrukcí nebo paletu dlažby) a víc problému mi dělalo zastavit ...
-> kury 26.08.20 05:50:34: běžný jev :)
ale včera sem viděl něco lepšího : jedničký htp a za tím plaťák a na něm 6 balíků palet cihel
no jako kurva těžko se s tim snažil rozjet a couvnout do zahrady
ale včera sem viděl něco lepšího : jedničký htp a za tím plaťák a na něm 6 balíků palet cihel



-> kury 26.08.20 05:50:34: Jsem premyslel, jesi to za autem je zednicky kolecko a pak sem si vsiml, ze to je druhej vlek (cumim na mobilu)
Takhle jsem rikal chlapum v praci, ze nemuzeme vezt 6m stroj na dvou paletakach pres celej sklad a zatacet s nim ve 2 ostrych zatackach... No bylo nas tam asi 8 a silou jsem to tam nejak procpali, ale zatacelo to stejne blbe 



-> kury:
Mazec
Mazec

-> kury 26.08.20 05:50:34: u nás takhle normálně vozí za Tatrou klády 
