skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> tunerlada: V klidu taky mi nedoteklo čí je to felda :D.
-> m8rinek: HA! tak tos byl ty
já si v kempu říkal že to erko z virtu znám ale zaboha jsem si nemohl vzpomenout čí to je :) máš to moc pěkný!

-> Jirik_Tuňák1983 03.05.15 14:33:25: ja svietim stretávačkami celoročne , na súkromných aj služobných automaticky zapínám , takže ja to nevyužijem
-> suri 03.05.15 09:52:40: Kolega to má na OII stejně. Vypnout to ještě nenechal. Zlatej automat na světla se světelným čidlem s možností nastavení.
-> Jarda: Tak mlhovky maj 55W, denni by meli mit 21W, takze to je cca 40% .
-> Bukaj: Lpg je hlavne haklivy na stav HW, nastaveni a udrzbu. Pokud mas chudou smes, tak i nepatrny zhorseni zhorsi vykon...
-> Jarda: Znacku ceho?
-> King: jo, taky mam na Legacy denni defacto kvuli opruzu s menenim parkovacek, ktery odchazely... asi hlavne diky tomu ze to nema rele odpojujici svetla pri startovani a zarovky to nejak nepobiraj.
-> Jarda - zrušená registrace 03.05.15 09:03:46: Já si nakódoval mlhovky na 40% a je to akorát
-> suri: To já vím, být to moje auto tak to udělám hned. Ale takhle jak to tam je nastavený světla zhasnout prostě nejdou.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 03.05.15 09:44:26: Dá sa to vypnúť ...
-> Jarda: Ne, to je normálně používaná hodnota.
-> dragon_cb_cz: Přesně tak.
-> Stepan FUN: Kolega z práce (OII cca 2007) to má nastavený tak, že už od otočení klíčku do první polohy se rozsvítí hlavní světla (bez přístrojovky a myslím, že i bez zadních; vypínač je v poloze 0) a nelze je nijak zhasnout, leda přepnout na parkovačky. Tak si říkám, že ty xenony z toho musí mít radost, zejména při startování.
-> dragon_cb_cz: Přesně tak.
-> Stepan FUN: Kolega z práce (OII cca 2007) to má nastavený tak, že už od otočení klíčku do první polohy se rozsvítí hlavní světla (bez přístrojovky a myslím, že i bez zadních; vypínač je v poloze 0) a nelze je nijak zhasnout, leda přepnout na parkovačky. Tak si říkám, že ty xenony z toho musí mít radost, zejména při startování.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : 30% je málo ne? (i na mlhovky) denni světla mají být vidět alespoň jako tlumená
-> King: co máš za značku?

-> King: co máš za značku?
-> dragon_cb_cz:
A Včelka jezdí uspokojivě, ale je taková náladová - třeba včera ráno s naloženým vlekem (převážel jsem sedací soupravu od mámy z bytu k tátovi na chatu) držela na mladoboleslavské dálnici v pohodě 120 Km/hod GPS, v poledne cestou zpět s prázdným vlekem měla problém udržet stovku
To LPG je fakt hrozně citlivé na teplotu a tlak vzduchu...
A Včelka jezdí uspokojivě, ale je taková náladová - třeba včera ráno s naloženým vlekem (převážel jsem sedací soupravu od mámy z bytu k tátovi na chatu) držela na mladoboleslavské dálnici v pohodě 120 Km/hod GPS, v poledne cestou zpět s prázdným vlekem měla problém udržet stovku

To LPG je fakt hrozně citlivé na teplotu a tlak vzduchu...

-> dragon_cb_cz: Tak zrovna u Feldy a Včelky je poměr výrazně ve prospěch ježdění
Koneckonců i u Å (na to není vůbec čas, tam o potřebných opravách jen teoretizuju
).
Trochu horší poměr je u Pincka, když u něj mám průměrnej nájezd jen cca 1500 Km ročně.
Ale tyto všechny stroje jsou zlaté oproti Dacii...


Trochu horší poměr je u Pincka, když u něj mám průměrnej nájezd jen cca 1500 Km ročně.
Ale tyto všechny stroje jsou zlaté oproti Dacii...

-> Bukaj: Me by fakt zajimal pomer opravuju/jezdim u tvejch stroju.... Vcelka uz aspon jezdi uspokojive?
Pustil jsem se do Feldy - vyndána řadicí páka s táhlem řazení, v týdnu koupím díly na opravu, vyměněno těsnění pod hlavou, hlava a termostat, vyčištěna klapka a sací potrubí.
Ještě jsem zjistil, že chrastící výfuk má na svědomí středový tlumič, který jsem před půl rokem dával nový (Walker). Zvuk, jako by mi do něj někdo hodil kuličku z ložiska
Ještě jsem zjistil, že chrastící výfuk má na svědomí středový tlumič, který jsem před půl rokem dával nový (Walker). Zvuk, jako by mi do něj někdo hodil kuličku z ložiska

-> dragon_cb_cz: Kdyz jses 9 let zvyklej na automatiku rozvedeni svetel ve sluzebaku, tak manualni a hlavne zbytecny rozveceni tlumenejch v soukr. aute je vopruz. Ty dve hodiny prace a litr penez jsem pul roku po koupi Cougara obetoval a od ty doby nemusime na svetla myslet a pomalu uz ani nevim, jak se menej zarovky (hlavne parkovacky to odesravaj). Ze by Dajana zapominala na svetla pri snizeny viditelnosti se nebojim, protoze ta po prepinaci saha, jen co se trosku zatahne :-)
-> Tomáššš 01.05.15 13:21:12: nejčastějc netěsní rychlospojky 

-> dragon_cb_cz: -> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : SPDS nechci, ale zapínat světla mě nabaví (a občas zapomenu)... Takže relé je takovej "kompromis"...
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nastavit možná můžeš, ale až u CAN auta s jednotkou centrální elektroniky s dlouhým kódováním. A to se roku 2000/2001 jaksi netýká... A mimochodem - tam bych nemusel na denní svícení instalovat relé, ale jenom bych změnil 1-2 znaky v kódování... ;-)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nastavit možná můžeš, ale až u CAN auta s jednotkou centrální elektroniky s dlouhým kódováním. A to se roku 2000/2001 jaksi netýká... A mimochodem - tam bych nemusel na denní svícení instalovat relé, ale jenom bych změnil 1-2 znaky v kódování... ;-)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já jsem všeobecně proti myšlence nějakého speciálního režimu pro denní svícení - lidi pak akorát zapomínaj zapnout normální světla za snížený viditelnosti....
-> dragon_cb_cz: Ty dodatečně montovaný SPDS jsou úplně debilní. Ono všeobecně zavedení této kraviny byla zase nějaká kokotská lobby a já je nesnáším.
Ale zase pokud má přední mlhovky (OI je má přímo v hlavních lampách), tak tam by šlo elegantně nastavit jejich svícení na 30% jako denní svícení (když už teda ne svítit normálně).
Ale zase pokud má přední mlhovky (OI je má přímo v hlavních lampách), tak tam by šlo elegantně nastavit jejich svícení na 30% jako denní svícení (když už teda ne svítit normálně).
-> Stepan FUN: Aha... no to mi taky přijde jako zbytečná věc, ale míň než SPDS 

-> dragon_cb_cz: Nemluvím o klasickejch SPDS, ale o relé pro denní svícení. Takže se zapnou po startu automaticky světla, ale nefunguje podsvícení palubky a nelze přepnout na dálkový...
-> Stepan FUN: A k čemu to? SPDS mi přijdou jako totálně zbytečná věc...
-> tunerlada: Jarní slet je historicky akce, kde jsou spotřebáky tolerovaný - dřív totiž měl přívlastek zimní a občas na něm padal sníh - tohle jsem tam fotil v roce 2012:
EDIT: A gratulace
-> tunerlada: Jarní slet je historicky akce, kde jsou spotřebáky tolerovaný - dřív totiž měl přívlastek zimní a občas na něm padal sníh - tohle jsem tam fotil v roce 2012:
EDIT: A gratulace

Přijeli na 110R sraz feldou a odvezli si druhé místo :D mám z toho radost jak malej kluk a to díky super navigátorovi Jumbovi :)
5tý dveře včera nalakovaný, dneska namontováno, nastrojeno, doleštěno, opraven zámek na řidičovejch dveřích - zejtra si to majitel může odvýzt... A zejtra když budu něco dělat, tak maximálně na "svým"... Chtěl bych do oktávky nacpat sadu na denní svícení. Ale uvidím podle nálady...
-> disco_punk: dost dobrý bordel 

Už měsíc dělím montážní vozík, dneska jsem se konečně dokopal k tomu dělat šuplíky. A zjistil jsem že litr co jsem s ním chtěl pojezdit přez léto nemá šanci projít technickou bez kompletní go( sype se to ze všech stran)
-> sramot : no vida a ani to nebolelo
-> sramot : ...a kdyby bylo hnusně, natáhneš plachtu a máš auto v týpku

-> Tomáššš: ako bolo spomenuté jarovu vodu , tiez nám fucalo okolo odkalovacu
Ve 2 odpoledne jsem vyndaval dveře z krabice a teď už je na nich ta zelená metla skoro zaschlá... Na tu bídu to dopadlo celkem slušně - aneb metoda ŽAVES -> ŽAdný VElký Sraní...
Uff konečně jsem dnes vyměnil jeden blatník v tom hnusném počasí.
A to mi někteří prorokovali, že urvu například šroub držící u prahu nebo nějaké šrouby co drží blatník na podběhu nahoře. Kdepak nic a dokonce i podběh vypadá slušně. Žádná díra v něm ani chybějící kus. Jo rez ano, ale jinak pohoda.
Horší to je u světla. Prvně jsem nemohl povolit takový trojuhelníkový kousek, který drží na podběhu a blatníku. Výsledek dva urvané šrouby. Jeden na podběhu a druhý asi nanýtovaný na tom železe. Druhý horší průšvih je kousek od tohoto místa pod blinkrem. Šroub mi ani nešel povolit, ale za to jsem šroub i s matkou a kouskem železa (kdysi) odlomil.
Jiný blatník je sice made i china, ale nesedí nejhůř a vzhledem k tomu, že auto chci mít maximálně 2-4 roky tak ho pak jen stříknu na autě až bude hezky sprejem.
I když jsou potřeba vyměnit oba blatníky tak jsem dělal jsem jen jeden blatník, protože jsem zatím sehnal jen jeden za slušný peníz a hlavně abych věděl jestli má smysl do toho rvát víc peněz než do lepící pásky.
Bohužel zadní část by potřebovala víc než jen moje ruky na parkovišti. Zadek je hnutý o pár čísel dovnitř. Nejvíc to je poznat samozřejmě na shnutém lemu. Blíž ke kolu je taky zástěrka na zadním nárazníku a taky se to přeneslo až k zadním pravým dveřím kdy tam je malý fuk mezi dveřmi a kastlí.
Ale celkově jsem i spokojen s dnešním dnem.
A to mi někteří prorokovali, že urvu například šroub držící u prahu nebo nějaké šrouby co drží blatník na podběhu nahoře. Kdepak nic a dokonce i podběh vypadá slušně. Žádná díra v něm ani chybějící kus. Jo rez ano, ale jinak pohoda.
Horší to je u světla. Prvně jsem nemohl povolit takový trojuhelníkový kousek, který drží na podběhu a blatníku. Výsledek dva urvané šrouby. Jeden na podběhu a druhý asi nanýtovaný na tom železe. Druhý horší průšvih je kousek od tohoto místa pod blinkrem. Šroub mi ani nešel povolit, ale za to jsem šroub i s matkou a kouskem železa (kdysi) odlomil.
Jiný blatník je sice made i china, ale nesedí nejhůř a vzhledem k tomu, že auto chci mít maximálně 2-4 roky tak ho pak jen stříknu na autě až bude hezky sprejem.
I když jsou potřeba vyměnit oba blatníky tak jsem dělal jsem jen jeden blatník, protože jsem zatím sehnal jen jeden za slušný peníz a hlavně abych věděl jestli má smysl do toho rvát víc peněz než do lepící pásky.
Bohužel zadní část by potřebovala víc než jen moje ruky na parkovišti. Zadek je hnutý o pár čísel dovnitř. Nejvíc to je poznat samozřejmě na shnutém lemu. Blíž ke kolu je taky zástěrka na zadním nárazníku a taky se to přeneslo až k zadním pravým dveřím kdy tam je malý fuk mezi dveřmi a kastlí.
Ale celkově jsem i spokojen s dnešním dnem.
-> Stepan FUN: -> Jirik_Tuňák1983: vdaka 

-> Tomáššš: Chyba je, že to někde utíká. :-D Co třeba zpětnej ventil, ventilky v hlavě, tlakáč... chce to jarovou vodu a nejdřív vyzkoušet úniky zvenčí...
-> Tomáššš 01.05.15 13:21:12: Asi to někde utíká ve spojích. Z bandasky asi těžko.
Chlapci sportovci :D kompresor nech je aky chce ma drzat vzduch v zasobniku ze ? :D Nemal by zmiznut cez noc ... kde je chyba ? alebo je to normalne ?
-> Tony Outland: ale jo jo 

-> Placko: je ale děláš snad komplet STK ne 

-> Tony Outland: neni to nahodou emisná ?




-> exwrcteam: -> vhml: Já nevím na co to bude. Ale sháněj přesně tohle... Blok jakákoli 1,8, hlava nejlépe AGN
-> StepaNoFUN 28.04.15 21:31:29: jak píše exwrcteam. Nevím na co to budeš používat, ale kitová oktávka má třeba blok z TDi...