-> Přema: Pokud jsou špatné svisláky, tak asi budeš mít problém na STK, protože když to strčí na rozkývání přední nápravy, tak se to projeví a asi tě vyhodí. V jakém stavu jsou svisláky předběžně zjistíš tak, že dáš kola rovně a vezmeš za kolo v horní části a zakýveš silou ven a dovnitř, totéž na druhé straně. Vůle se projeví klepáním a v rukách to i ucítíš. Trochu se dají eliminovat utažením matky svisláků, ale nic moc.
Pokud jsou větší vůle ve svislácích, nic moc s tím neuděláš, je to na výměnu ( pokud po rozebrání by nebyly vyrezlé, o čemž pochybuji, by postačovalo vyměnit a vystružit nová pouzdra). Zběžně, abys věděl, nakolik jsou tyče k jedné straně víc, je změř pod vozem v místě od kyvného kloubku na tyčích vlevo a pak vpravo, vždy od stejného místa. Podle mě, když předchozí majitel dával jinou nápravu, nezabýval se postavením volantu při nasazení tisícihranu na převodku řízení. No a třeba při seřizování geometrie se volant postavil rovnoměrně a nestejná délka tyčí se takto zprznila.
