
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Dopoledne jsem vyčistil hlavy ve videu a celej den čučím na VHSky z dětství 

dneska jsem si máknul a vyměnil tlumiče s pružinama na pikapu a pak povařil pro kolegu příčnej na 130 :)
-> Mr._Nosferatu: tak když si ho nechcu dojebat v soli tak je to jasný.. z užovkou bych taky nevyjel už ani v tomhle počasí a to zima není u nás pořádná
-> Milan 136: tak já znám lidi co i s cabriolety jezdí v zimě. ...
-> Mr._Nosferatu: proc ne? S litrem jezdim taky jen v lete
-> Mr._Nosferatu: já mám druhý auto třeba na hovno. ani v létě sem s ním nevyjel krom před garáž...
-> Thomas: tak to nikdy nepochopim jak někdo může mít auto jen na léto ....
umyto,vyluxováno,přes noc v teplý dílně vysušeno,plná nádrž a v ní aditivum,vymontovaná baterka,škvíra v okýnku,značky odnesený na úřad a usíná se k zimnímu spánku a ahooj na jaře
-> U-Geen: jo spousta lidí nás taky hned dávala neb si řekli hele krabice tu dám ale těžce pak nechápali,on v subaru přímo dělá a má i ofiko certifikát z japonska dělat mistra

-> Radek Retro eLeSo: tj, kamos mel XTcko s Prodrive upravama (takze skoro STi) a jelo to neskutecne. Je fakt, ze me osobne spis vyhovujou placaty auta, ale tohle je takovej vlk v rouse berancim.
-> U-Geen: tak tady máš zimní verzi,je to kámoše z Berlína a jede to jak z praku,momentálně se vrtá v anglický Impreze

-> Radek Retro eLeSo: ze bych to chtel mit doma, cely :-)
-> U-Geen 29.11.14 16:25:48: co řikáš tomuhle?
-> U-Geen: taky se mi to líbí 

-> U-Geen: Sluší mu. 

-> Tuner#2: vim, na SFC ma nick seatik... kamos je mel na cernym XT
Jako všechno pěkný, ale přední kotouče jsem dal dneska nový ale potřebuju nějak začistit zadek




-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Že bych těm kotoučům na fobii dal ještě šanci? 

-> U-Geen 29.11.14 16:25:48: Trapné kopírování by to bylo spíš na AHC, tam je jezdí na Forestru kamarád cupra.165 už nějaký ten pátek. 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ne rovnat, ale narezlou hranu tak sundavame bezne...
-> m8rinek 29.11.14 15:00:14: To už jsem viděl, takhle se prej daj rovnat i kotouče. 
-> U-Geen 29.11.14 16:25:48: To je pěkný, ale není to na zimu škoda? :)

-> U-Geen 29.11.14 16:25:48: To je pěkný, ale není to na zimu škoda? :)
-> U-Geen: No tak to vypadá hodně dobře

-> U-Geen: proč trapné kopírování?
mě se to taky líbí :) a to dost
mě se to taky líbí :) a to dost

kdyz se blizi ta zima, tak jsem si pujcil od kamarada 2 kola zda-li by nepasovaly zene na vuz... i kdyz na tomhle foru je to trapne kopirovani, me se to vcelku libi
-> m8rinek: :)
-> castrol: Ono to je skoro vyleštěný víc, než je sem tam místní standard :D, ale budou se lakovat...
-> m8rinek: to uz si bol len kusok od vylestenia
-> darklord: 


-> Luky: faborit, ziadna skoda 

-> Luky: Jsem se ho neptal :D, ale obecně asi jo... Jednou za čas naleju něco do převodovky, pak jsou nějakej čas pod autem louže... a pak už nejsou, takže bych řekl, že má takovou spartánskou výchovu :D.
Někde jsem tu četl, že Fa/Fe je nejlepší auto na světě tak ho tu pořád trpim nezmara, za rok počítám, že ho plně nahradí MX5, protože už nás asi STK definitivně rozdělí :D.
Někde jsem tu četl, že Fa/Fe je nejlepší auto na světě tak ho tu pořád trpim nezmara, za rok počítám, že ho plně nahradí MX5, protože už nás asi STK definitivně rozdělí :D.
-> m8rinek: tomu diferáku se zdá o čertech ne? 

Největší radost prej udělaj dárky vlastnoručně vyrobený... Takže 2kg tataráku mamince k narozeninám :D.
A pak jsem si ještě dovolil malé výchovné video z dopoledne
A pak jsem si ještě dovolil malé výchovné video z dopoledne
po 3 měsících v práci do které jsem se snažil se dostat skoro 2 roky to tam zabalil poslední den zkušebky takže teď mám měsíc holiday!
A včera byl s krušou v Brně na Landovi.. epesní zážitek! A hurá zapít to všechno do Brna a zítra do Ostravy pro zítřejší "dnešní nákup"
https://www.youtube.com/w atch?v=PXLcHnmJunA


https://www.youtube.com/w atch?v=PXLcHnmJunA
-> LUKAS: uz nam seru na tie nase auta 

Spravil dnes EK na rapidu a nerobili stoho žiadnu vedu pani technici takto si to predstavujem

-> castrol:



-> Lukyn Fakír: mame to rovnako
s briskem taky nemam moc dobry zkusenosti..:(
-> francomk: no to se uvidí, to je ještě ve hvězdách 

-> Lukyn Fakír: No to musíš! 

-> castrol: třeba někdy na CS srazu jestli se někdy vydám :D

-> darklord: Tak to jezdíš pro svíčky zřejmě někam do zahraničí, nebo ti něco přimíchali do pití v kantýně. Zrovna minulý týden jsem zcela standardně kupvoval v Agbě Vesecko D17YC za 34 kč, na stříkačku byly za stejnou cenu, to samé Prondo a místní obchody jsou na tom s drobnou přirážkou podobně.
koneckonců: www.heureka.cz/?h[fraze]=Z...
koneckonců: www.heureka.cz/?h[fraze]=Z...
-> darklord: Na spolecensky prijatelne vozidlo typu bmm feldy je lpg brisk kolem 50/kus...
-> MisakusX: no pokial si pamatam spravnre tak brisk stal kus cez kilo ci dve, a ngk bola cenou pod polovicou
-> Lukyn Fakír: ked dojdes ,dostanes foliu zadara a este pomozem aj nalepit 

-> MOLSO: Soráč, ale já mám cihlové svíčky na 136 BMM zcela standardně, poznamenávám, že s LPG mám najeto 200 000 km a barvoslepý nejsem, odtrh si na svíčkách šteluju sám a utahuju podle momenťáku...
edit: a ano, jsou to Brisky, i když jsem už jezdil i Boschky i NGK, Táborské prskátory z Jiskry mi vyhovují v poměru cena výkon na LPG nejvíc.
edit: a ano, jsou to Brisky, i když jsem už jezdil i Boschky i NGK, Táborské prskátory z Jiskry mi vyhovují v poměru cena výkon na LPG nejvíc.
-> MisakusX: ty už si videl tehlovu sviečku ? na LPG ? už ani benzin nezafarbuje sviečky na tehlovo izolator ostava bledy....
zaujimave ze ked som v plynaku skusal NGKcky, ci som tam dal 5 ku 6 ku alebo 7micku, tak mi to nikdy neutavilo .... a plynove brisky mi odkvapkavali ....
zaujimave ze ked som v plynaku skusal NGKcky, ci som tam dal 5 ku 6 ku alebo 7micku, tak mi to nikdy neutavilo .... a plynove brisky mi odkvapkavali ....
S Brisk jsem zatím nikdy neměl vážný problém, způsobený svíčkou - jiné svíce jsem neměl snad v žádném autě (možná ve 130L jsem měl ještě PAL) a pominu-li defekty, způsobené mechanickým poškozením (prasklý izolátor), nebo zanešením jiskřiště dlouhým během na sytič, či nekvalitním (starým) palivem, tak snad jediné, co bych přisuzoval kvalitě svíčky, bylo u Dacie uvolnění elektrody a její vysunutí ven z izolátoru při odpojování kabelu - svíčka jako pro Fa (tuším D14Y, nebo D 17Y).
Jinak ve všech škodovkách N14Y(C), N15Y(C), výměnná lhůta 20 tisíc a měněno z preventivních důvodů (že už tam ty svíčky jsou nějak dlouho)
Ve 130L LPG Brisk Silver NR14S - teď jsem měnil po cca 25 tisících také preventivně.
A ve Feldě také Brisky - teď nevím typ, ale s tříbodovým jiskřištěm a logem škoda (nevím, kolik měly najeto, když jsem Feldu koupil), vyměnil jsem je za tytéž a na nich mám už cca 40 tisíc a také bezproblému.
Takže je možné, že byla někdy vyrobena nějaká vadná série svíček, pravděpodobně D17Y(C), ale rozhodně bych neodsuzoval celou produkci.
Jinak ve všech škodovkách N14Y(C), N15Y(C), výměnná lhůta 20 tisíc a měněno z preventivních důvodů (že už tam ty svíčky jsou nějak dlouho)

Ve 130L LPG Brisk Silver NR14S - teď jsem měnil po cca 25 tisících také preventivně.
A ve Feldě také Brisky - teď nevím typ, ale s tříbodovým jiskřištěm a logem škoda (nevím, kolik měly najeto, když jsem Feldu koupil), vyměnil jsem je za tytéž a na nich mám už cca 40 tisíc a také bezproblému.
Takže je možné, že byla někdy vyrobena nějaká vadná série svíček, pravděpodobně D17Y(C), ale rozhodně bych neodsuzoval celou produkci.

-> Kuladmin: ty co se daj jako první originál jsou nejlepší
doma taky na jedničkovej oktě se měnily svíčky až tento rok a to bylo cca 15 let a cca 110tkm
ale je teda fakt že to brisk nebyl, byl to myslím že bosch

