-> Mr.Lumpy: www.tuxpi.com/
-> Jumbo: celkově vydržel kolik na jeden motor?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dálkové cesty se škodovkami
-> j_j: Taky chudák namotal 150 tisíc za necelé 4 roky, víc než měl předtím za celý život...
-> j_j: čím děláš 8mm efekt na fotografiích?
-> Luky.: jaká je ložná plocha STW v cm? 
-> Jumbo: pěkný výkon

-> Jumbo: pěkný výkon

-> j_j: Tak můj Forman v dobách, kdy ho ještě měl můj otec, jel několikrát trasu Dublin - Břeclav v obou směrech...
-> j_j: na lůžkovou úpravu se právě na tomhle autě těším úplně nejvíc - pohodlná matrace, peřiny-duchny s pruhovananým povlečením...
A pokud 1202 ještě do Alp nebude hotovej, halt pojedu Rapidem.
Nemam zaplacený příspěvek Jůdžínovi, musim to nějak pořešit, pak sem dam zas nějaký auta

Nemam zaplacený příspěvek Jůdžínovi, musim to nějak pořešit, pak sem dam zas nějaký auta
-> Luky.: jůůůů :) je super, to můžeš řídit a za tebou můžou spát 2 lidi :) založ kartu prosím. Doufám, že ti ta cesta vyjde v pořádku !
-> Luky.: 

Š120 s 5q a favo motorem, v rámci jednoho dne Šumperk - K.Vary a zpět. cca 960km.
A Felicie 40kW Šumperk Split a za týden zpět. přes Maďarsko, jedna cesta cca 1100km. Ale to se řidiči střídali.
A loni novou oktávkou Šumperk Stuttgart a za tři dny zpět cca 800km jedna cesta, a řidiči se střídali.
A Felicie 40kW Šumperk Split a za týden zpět. přes Maďarsko, jedna cesta cca 1100km. Ale to se řidiči střídali.
A loni novou oktávkou Šumperk Stuttgart a za tři dny zpět cca 800km jedna cesta, a řidiči se střídali.
-> Luky.: a že máš STW se nepochlubíš kamarádům
-> Vít Heřman: jj, na jaře už nějaký budou - bud ty Protektory Praha co máš ty nebo OR 6
-> PAV-PO: dáme si ještě vědět, času dost.

-> PAV-PO: dáme si ještě vědět, času dost.
No my v létě zase plánujeme Alpy - naši s Feldou a já asi s 1202STW + nějaké eRko by s náma mělo jet. Uvidíme kdo se nakonec přihlásí
Trasu ještě nevím, jestli přes GG do Itálie a na Stelvio a pak k Bodamskému jezeru...

-> Vít Heřman: Je to sice na druhy strane Svycarska ode mne, ale doufam ze se tam podivam. Dam vedet.
-> PAV-PO: Koukám Švýcarsko, tak to to nebudeš mít daleko :) Tahle konkrétní fotka (pokud se dobře pamatuju) je focená na trase Chur -> St. Moritz, nekde tesne pod vrcholem toho přejezdu - krásně tam bylo.
-> j_j: A už máš nový gumy? :) S těma stoletejma bych na GG nejezdil :)
-> j_j: A už máš nový gumy? :) S těma stoletejma bych na GG nejezdil :)
-> PAV-PO: tak dáme sraz pod Grossglocknerem a vyjedeme ho spolu v létě !
-> Vít Heřman: Doufam ze pristi rok budu mit podobne zazitky s Belousem.
-> j_j: No svara kteremu jsi v maticce Praze predaval dily se sestrou tam bydli. Jinak se omlouvam ze se vnucuju do tohoto oddeleni. Nejak mi uteklo ze se jedna o dalkove cesty se Skodovkami. V roce 1981 jsem ji ale se 110L preci jenom podniknul, ale z Usti nad Labem. Trasa a auto viz fotky pres sken co jsem ti poslal)
-> j_j: To jo no. Oni s ní moc nejezdili. Tak byla docela pěkná. Ale teď se rozhodli ji dát pryč, tak že sjezdí pneu a půjde do šrotu. (Před 3mi lety kupovali dozadu nové Vraník OR34 a dopředu použité ale docela slušné Barum OR34.) Tak s ní jezdili v létě v zimě a to se na ní podepsalo. Než takto začli jezdit ani olej to nežralo, a motor krásně předl. Teď už žere docela dost olej a už má nepravidelný chod na volnoběh.
-> Induktor: tj,ale většina 120 tek končila svojí pout tak před cca 8mi lety
a ne až ted 


-> j_j: To jo no. Oni s tím jezdí úplně běžně a i přes celou republiku třeba. Asi měli štěstí na kus, že i když se o ni v podstatě nestarají tak jezdí a nekazí se. V tom Chorvatsku nebyli poprvé. Ale nejezdili s ní v zimě až do minulého roku a najeto má asi 70 000km. Nevypadá na pohled tak zle, ale po loňské zimě začala už taky dost reznout. Teď skončila technická a mají jen letní pneu tak přemýšlí, co s ní, ale asi ji čeká cesta do šrotu. Ale neměli peníze na nové a zastávali názor, že nové auto je zbytečné dokud to staré ještě jezdí. Ale už by je čekali určité investice a to se jim dávat nechce.
-> Induktor: zajímavý, že i běžný lidi (neškodováři) se vydají ještě ted se 120tkou na takovou štreku 

Kamarád jel i s jeho rodiči před 2mi lety do Chorvatska. Byla to sériová neudržovaná 120cítka se 4kvaltem a kyvkou. Ročník 1986. Před jízdou to měli v servisu na výměnu svíček a poštelování karbecu. Cestu zvládla parádně, akorát mechanik zapomněl dát šroubek jak je lanko sytiče u karburátoru, takže než přišli čím to je tak půlku cesty jeli na sytič. Když dali páčku dolů tak stále byl tak do půlky otevřený. A kvůli tomuto přehřáli z jednoho dlouhého klesání brzdy. Kdyby na toto nezapomněl zvládla by to perfektně. A to ještě potom zjistili, že nespínal termospínač u chladiče. A co se týče náhradních dílů nevezli s sebou vůbec nic. Jen destilovanou vodu, rezervu a klíč na kola. Jinak i kdyby se něco pokazilo asi by to byl pro ně docela problém, protože ani jeden z nich autům nerozumí.
-> Kaprof: to ne no)
-> myschaak AZNP K.Hora: To nemá na onu listopadovou sobotu kdy jsme jeli pro G....:o)
-> Pavel P..: -> suri: aleale...550km v jednom a se čtyřkvaltem je pohoda
jen brzo ráno u Blavy byla celkem kosa (termostat byl na druhý straně auta než bejvá)))

s Erkou nieco okolo 500 km za jeden den po Slovensku
so sluzobnou feldou 970 km Bratislava - Nove Zamky, Kosice, Secovce, Poprad, B Bystrica, Bratislava
so sluzobnou feldou 970 km Bratislava - Nove Zamky, Kosice, Secovce, Poprad, B Bystrica, Bratislava
S oktavkou za cca 16 hodin neco pres 1100km - Praha -> Brno -> Ostrava -> Opava -> Brno -> Praha -> Ceske Budejovice.
S MBckem asi 900km za 18 hodin Calais -> Interlaken, celkem za 6 dni 3300km.
S MBckem asi 900km za 18 hodin Calais -> Interlaken, celkem za 6 dni 3300km.
-> Tomaso435 23.11.11 21:44:59: kúpa vlečky :)
-> Radek Retro eLeSo 23.11.11 21:41:42: je ale zahranicna 

-> Milan 136: dělaná v kooperaci se žlutejma
lejže


-> minno: cos dělal v ustí ? :-D
-> Radek Retro eLeSo: to je 1203 facelift. neznáš?

-> PAV-PO 23.11.11 20:53:35: sorry nic ve zlym ale tohle opravdu neni škodovka

-> PAV-PO: ježíšku - ty máš rodinu v mělníku ?
ted jsem tam měl jet pro chromy na MB,ale nestihl jsem to kvůli zabijačce - mohli jsme se o to rozdělit
tak příště...


Prispeji se svou troskou do mlyna. Kdyz jezdim na navstevu do republiky tak pres noc. Ode mne na Melnik to je zhruba 1'000 km. Trasa Lausanne, Basel, Heilbron, Nürnberg, Rozvadov, Praha, Melnik. Cas zalezi jakym drakem jedu. Nejrychlejsi to bylo s Chrysler Voyageur 3,3L. (asi 8 hodin) Ted ale jezdim s Manou, kterou vam timto predstavuji. Ma jiz svuj vek a asi 330'000 km na budiku, tudiz se k ni musim chovat ohleduplne. Zatim me vsak nikdy ve stychu nenechala. S mensi pauzickou v Nemecku to delam tak za 10 - 12 hodin.
na mojej 120L:
09/2009 okolo 1200 km na trase Námestovo (Slovensko) - Benátky (Taliansko)
09/2011 presne 1000 km behaním len po Slovensku, Námestovo - Michalovce - Rimavská Sobota - Banská Bystrica - Námestovo
02/2011 - okolo 800 km Námestovo (SR) - Ústi nad Orlicí (ČR) - Námestovo (SR)
09/2011 - okolo 800 km Námestovo (SR) - Rakúske Alpy (Groossglockner), dokopy do 48 hodín to bolo okolo 1700 km aj so spiatočnou cestou
Podobné iné dlhé trasy do 24 hodín si nespomínam, ale často sa stáva že za víkend spravím okolo 1000 km.
09/2009 okolo 1200 km na trase Námestovo (Slovensko) - Benátky (Taliansko)
09/2011 presne 1000 km behaním len po Slovensku, Námestovo - Michalovce - Rimavská Sobota - Banská Bystrica - Námestovo
02/2011 - okolo 800 km Námestovo (SR) - Ústi nad Orlicí (ČR) - Námestovo (SR)
09/2011 - okolo 800 km Námestovo (SR) - Rakúske Alpy (Groossglockner), dokopy do 48 hodín to bolo okolo 1700 km aj so spiatočnou cestou
Podobné iné dlhé trasy do 24 hodín si nespomínam, ale často sa stáva že za víkend spravím okolo 1000 km.
rapid dojel do Chorvatska 2005, letos, tak doufam, ze tam dojede i 2017, jestli se toho teda doziju

neco okolo 1600km MTXkem, rapidem jen neco pres 1000km, kdyz teda bereme v uvahu za 24h a vlastne by vedla octavka, tam to bylo okolo 2tis. km, ale stridal me kolega...
pak ještě 6/2006, Praha-Augsburg cca 480km, tam skoro celý den na sraze a ten samej den zpátky opět cca 480km Škoda 120LS 1979
Škoda Favorit 135 (94) 700 km za den
škoda 130L (motor z fava) 1985 - 294km
Vysoké Mýto - Kyselka(Karlovy Vary)
Vysoké Mýto - Kyselka(Karlovy Vary)
Praha - Billund(Dánsko) cca 920km za necelých 24 hodin,Škoda 120LS 1979
-> j_j: vyjezd kolem 16:00 z Tanumu ve Svedksu, nekdy kolem 23hodiny 20 min. na trajektu Svedsko- Dansko, nekdy kolem 5te rano 20 min. na karimatce v Nemecku u pumpy a cca 30 min kolem 12 hodiny v Nemecku na odpocivadle pri vyrobe polivky ...
-> VeTeV: to jsi dobrej...jak jsi to dělal se spaním?
Přesunuto z tématu Zajímavé zboží nejen z aukra ...
-> Jarda: já s tím taky problém nemám,třeba v létě jsme byli s přítelkyní v čechách. Jeli jsme ze Zlína přes Prahu do Mladé Boleslavy,pak Přes Doksy do České Lípy,kde jsme rozdělali stan. A další den do Lán a pak přes Prahu zase domů do Zlína. Ještě jsme se po cestě občas někde zastavili. Za dva dny něco přes 1000 km na obyčejném Favoritu. A vůbec jsme neměli problém s tím,že by jsme byli rozlámaní...Klidně bych zvládl víc..0
-> Jarda: já s tím taky problém nemám,třeba v létě jsme byli s přítelkyní v čechách. Jeli jsme ze Zlína přes Prahu do Mladé Boleslavy,pak Přes Doksy do České Lípy,kde jsme rozdělali stan. A další den do Lán a pak přes Prahu zase domů do Zlína. Ještě jsme se po cestě občas někde zastavili. Za dva dny něco přes 1000 km na obyčejném Favoritu. A vůbec jsme neměli problém s tím,že by jsme byli rozlámaní...Klidně bych zvládl víc..0
-> VeTeV 23.11.11 19:41:17: 1560 jo ? to bude mit 1560 radost až to uvidí
120 GLS (83) - 1560 km za necelých 24 hod.