skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> palinator 04.01.22 18:39:10: Tam nevím, jestli bys našel stříbřenku. 

-> palinator: Na to by to sedělo i tou spotřebou. 

-> palinator: 

-> Jirik_Tuňák1983:
A nebo Volvo.
A nebo Volvo.

-> Sita 04.01.22 15:02:35: Taky by to mohl být skútr.
Tam bývá přístrojový štít taky hodně střízlivý. 


-> Sita: těsně vedle
-> U-Geen 04.01.22 01:54:29: co je to za auto? Podle budiku to nepoznam, podle spotreby odhaduju tatra 815? 

-> dragon_cb_cz: no ideálně za rok, ale asi to nevyjde... uvidíme.
-> U-Geen: Pomalu zralý na výměnu, jo? 

-> Bukaj: Ako je to haluz, no. Po praktickej stránke pre montážnych pracovníkov fajn auto, že sa to nebojíš ani zašpiniť a trochu poničiť, ale to spracovanie a kvalita súčiastok fakt tragédia. Horšie auto som nezažil. V tých časoch sme aj my na firme mali Feldu (1,6 GLX) a to bola rozprávka na tom jazdiť, po presadnutí z tejto kopy nešťastia.
Po predaní Dacie sa kúpila 5-dverová Opel Frontera, v porovnaní s DoubleCab-om malý kufor a na tom už nebola taká sranda.
Po predaní Dacie sa kúpila 5-dverová Opel Frontera, v porovnaní s DoubleCab-om malý kufor a na tom už nebola taká sranda.
-> minno 16.12.21 08:07:30: Já měl 1,6 benzín a přestavba na LPG
Kupoval jsem to já a psáno to bylo na mne, ale peníze na pořízení (rovných 40 tisíc) jsem dostal od šéfa, neboť jsem to kupoval jako soukromě - firemní vůz. Ostatní náklady (převod, opravy atd) šly z mého.
Když jsem to po dvou letech prodal a za 42 tisíc (plus 3000 eko) koupil zachovalou Feldu combi MPi, tak to bylo jako jinej svět - za hromadu let, co jsem ji měl, jsem na tom souhrnně udělal opravy, jako na Dacii za 14 dní...
Zážitků hromada, to jo - nebylo týdne, abych na tom opravami nestrávil alespoň dva večery
Když nebyly po ruce originální náhradní díly (Dealer Renault/Dacia neměl skladem a čekalo se na dodání z Rumunska), opravoval jsem to dílama ze škodovek a Favoritů...
Ono to auto bylo jednoduché a dobře vymyšlené, jen to zpracování a volba materiálů byly dost nešťastné...
Kdyby to vyrobili ve VW, tak je to nejpraktičtější a nejlepší pikap všech dob (kolem roku 2000 se dělaly v Evropě nejkvalitnější vozy), ale Rumuni to uplácali z bláta...
-> Vojťas 16.12.21 08:18:54: Kupoval jsem to v Kolíně
Foto je krátce po pořízení, když jsem odstraňoval z boudy polepy od prvního majitele...

Kupoval jsem to já a psáno to bylo na mne, ale peníze na pořízení (rovných 40 tisíc) jsem dostal od šéfa, neboť jsem to kupoval jako soukromě - firemní vůz. Ostatní náklady (převod, opravy atd) šly z mého.
Když jsem to po dvou letech prodal a za 42 tisíc (plus 3000 eko) koupil zachovalou Feldu combi MPi, tak to bylo jako jinej svět - za hromadu let, co jsem ji měl, jsem na tom souhrnně udělal opravy, jako na Dacii za 14 dní...

Zážitků hromada, to jo - nebylo týdne, abych na tom opravami nestrávil alespoň dva večery

Když nebyly po ruce originální náhradní díly (Dealer Renault/Dacia neměl skladem a čekalo se na dodání z Rumunska), opravoval jsem to dílama ze škodovek a Favoritů...
Ono to auto bylo jednoduché a dobře vymyšlené, jen to zpracování a volba materiálů byly dost nešťastné...

Kdyby to vyrobili ve VW, tak je to nejpraktičtější a nejlepší pikap všech dob (kolem roku 2000 se dělaly v Evropě nejkvalitnější vozy), ale Rumuni to uplácali z bláta...

-> Vojťas 16.12.21 08:18:54: Kupoval jsem to v Kolíně

-> Bukaj 15.12.21 23:45:16: Kostelec na Hané, to je od vas trosku z ruky ne? 

-> Bukaj: -> Matthes, záškodník z TechWebu: A jeje

Ako tak čítam, tak rovnaké spomienky a skúsenosti ako ja
A aj rovnaký dôvod na kúpu, proste správna voľba
Akurát že túto som nekupoval ja, ale ešte firma tesne pred mojim nástupom do zamestnania.
Jazdil som na nej služobne 2004-2005. Za tú dobu sa na nej pokazilo snáď všetko
V tých časoch mi aj moja úplne sériová škodovka 120 L pripadala ako veľmi luxusné a kvalitatívne vymakané vozidlo
Dacia kupovaná ako nová 2003 na leasing. V 2005 pri cca 35 tkm odišla spojka a to bol posledný klinec do rakvy
Auto sa myslím vrátilo lízingovke, odstúpenie od zmluvy, detaily nepoznám.
Za 30 tkm bol menený myslím brzdový posilňovač a zadné brzdy.... Odpadlo spätné zrkadlo, odišli stierače, odišiel motorček kúrenia, vypadol zámok z dverí (vytiahol som ho spolu s kľúčom), spadlo sklo v šoférových dverách a ostalo v dverách a plno iných drobností.
Problémy so spínaním 4x4 (spínalo sa ručne tlačidlom).
A neskutočné problémy s radením R, to nedokázal len tak hocikto, vyžadovalo si to špeciálny grif, ktorý sa za tie 2 roky aj tak nik nenaučil
. Raz som sa potreboval otočiť na ceste a ostal som stáť krížom cez cestu a spiatočku nie a nie zaradiť.
A malo to problém s geometriou od novoty, gumy sa drali nerovnomerne. Tento neduh som si všimol aj na iných kusoch, čo tu v tých časoch jazdili.
Raz so mnou tá geoška pekne zatočila :/ Na mokrej ceste v asi 50 km/h som začal predbiehať auto predo mnou a ako som vybočil do ľavého pruhu, skoro to boli hodiny :-( Na normálnom aute úplne bežný a maximálne bezpečný úkon. Na tomto nie.
Ale aspoň kopec sranda spomienok.
Riadenie nemalo posilňovač, na volant sme si primontovali guľu, lebo s tým nešlo točiť.
edit: verziu s tou vysokou nadstavbou mal v robote otec, mali tam 2 kusy, rovnaké zážitky
Jediné, čo na tom fungovalo dobre, bol asi motor, Renault 1,9D, lenivec, ale šľapal.


Ako tak čítam, tak rovnaké spomienky a skúsenosti ako ja


Jazdil som na nej služobne 2004-2005. Za tú dobu sa na nej pokazilo snáď všetko


Dacia kupovaná ako nová 2003 na leasing. V 2005 pri cca 35 tkm odišla spojka a to bol posledný klinec do rakvy

Za 30 tkm bol menený myslím brzdový posilňovač a zadné brzdy.... Odpadlo spätné zrkadlo, odišli stierače, odišiel motorček kúrenia, vypadol zámok z dverí (vytiahol som ho spolu s kľúčom), spadlo sklo v šoférových dverách a ostalo v dverách a plno iných drobností.
Problémy so spínaním 4x4 (spínalo sa ručne tlačidlom).
A neskutočné problémy s radením R, to nedokázal len tak hocikto, vyžadovalo si to špeciálny grif, ktorý sa za tie 2 roky aj tak nik nenaučil

A malo to problém s geometriou od novoty, gumy sa drali nerovnomerne. Tento neduh som si všimol aj na iných kusoch, čo tu v tých časoch jazdili.
Raz so mnou tá geoška pekne zatočila :/ Na mokrej ceste v asi 50 km/h som začal predbiehať auto predo mnou a ako som vybočil do ľavého pruhu, skoro to boli hodiny :-( Na normálnom aute úplne bežný a maximálne bezpečný úkon. Na tomto nie.
Ale aspoň kopec sranda spomienok.
Riadenie nemalo posilňovač, na volant sme si primontovali guľu, lebo s tým nešlo točiť.
edit: verziu s tou vysokou nadstavbou mal v robote otec, mali tam 2 kusy, rovnaké zážitky

Jediné, čo na tom fungovalo dobre, bol asi motor, Renault 1,9D, lenivec, ale šľapal.
-> dragon_cb_cz 16.12.21 00:35:19: Kdo nezažil, nepochopí

-> dragon_cb_cz: Zajisté - 8 let "nový" užitkový vůz za cenu olítané Felicie - nekup to. Jako desetileté to šlo z domu za 5000 a byl jsem rád, že prodej netrval dlouho

-> Bukaj: Ale tak určitě jsi tenkrát byl přesvědčený, že to je správná, ekonomická, ekologická a jinak odůvodnitelná volba 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vzpomínky na zánět levého kolene od té spojky jsem už z paměti málem vytěsnil - takhle si představuju, že funguje spojka na nějakém prapůvodním ZILu... 

-> Bukaj: Strasny... Napriklad jak prdla zadni poloosa a dostali jsme stupidni napad zapojit natvrdo predni nahon, abys moh jezdit, nez dojde z Rumunska nova
Milionkrat svarovanej vejfuk, tesneni pod hlavou, koroze... Dobra byla ta spojka, ktera mela chod asi 50 cm, ale rozdil mezi nulovym a uplnym sepnutim spojky byl asi 1 mm pohybu pedalu 


-> Bukaj: Heh, to byly casy




-> minno: jeep cherokee xj
-> RoboSK: Čo to za voz? Pripomína mi to budíky z Dacie DoubleCab :)
-> King: Kdepak
To je ze včera, z cesty do Prahy.

-> dragon_cb_cz: Takze jsi dostal zelenou na pouzivani ultranebezpecny filcky?

Taky to tu "kulatou" hranici musí překročit těsně před prodejem 

-> dragon_cb_cz:
Aha, mě zmátla ta desetinná tečka.
Aha, mě zmátla ta desetinná tečka.

-> palinator: To Ondieho jsem taky nepochopil, ale -> moucan: má pokud vím Rencka...
-> ondie: -> dragon_cb_cz:
Proč mi to všechno uniká?
Proč mi to všechno uniká?

-> moucan: V tom případě ale na tom spodním počítadle mělo být 314.1 

-> Bukaj: Tohle je bohužel skupina Fšechno Francouzký 

-> moucan: A je to aspoň Alfa 156 šesté generace nebo šestiválec? 

Tak dneska sem si to pohlídal.
Bod pro všechny,co to pochopěj
Bod pro všechny,co to pochopěj

-> dragon_cb_cz 29.09.21 18:53:22: Nevím, je možné, že mi dříve zabouchá na dveře Greenstapo, povoz zabaví a před očima jej rozemele v drtičce. 

-> Jirik_Tuňák1983 29.09.21 18:37:18: Stihneš to do důchodu? 

-> U-Geen: Baráček by problém ježdění autem neřešil, ale zesiloval...
-> dragon_cb_cz: aha, pak je to asi jedno... baracek nebude? :)
-> U-Geen: Na to stěhování? Není to tak zlý (pokud se bavíme o nájmu).
-> dragon_cb_cz: idealni doba :)
-> Jarda - zrušená registrace 24.09.21 03:02:39: To já vím, že nechá, ale dělal bych to dost nerad... už těch necelých 20t co za rok najedu na Saabu je moc. Když to s ženou sečteme přes všechny auta, tak je to ročně 40-50t km
Už začínám řešit to stěhování...

-> dragon_cb_cz 23.09.21 19:37:13: to se necha najet za dva roky...
jinak ja par aut mam, ktera maji min :) - kratka niva (66), zeleny MTX (95), BAZ (nevim, ale 138 mit nebude) a i zel. felda (115), cerveny rapid 136 (117) a to je teda asi vse
jinak ja par aut mam, ktera maji min :) - kratka niva (66), zeleny MTX (95), BAZ (nevim, ale 138 mit nebude) a i zel. felda (115), cerveny rapid 136 (117) a to je teda asi vse
