skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake auto do 150tis?
prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 901 až 950) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
20:59:34
05.12.2013
05.12.2013

Syny
-> czechino: Octavie jsou predrazeny - to zaprve. Koukat na tachometr je picovina - pokud je dotazeny z nemecka a ma naspano 200 000, tak si bud jistej, ze je pres 300 :) Navic se ceny do leta zase urcite hnou. A za posledni - kupovat auto podle kilometru a tak abys byl po koupi auta financne na nule je kravina.
20:57:14
05.12.2013
05.12.2013

havlik
-> czechino: v čechách tak leda od prvního majitel starý dědka z ručky do ručky ale to asi neni vždy 100%
20:54:37
05.12.2013
05.12.2013

czechino
Trošku se sem vetřu a napíši si o radu.
Až jednoho krásného dne našetřím na pořádné auto, což je jakékoliv TDI nejspíše 81Kw nesmrtelná rotačka tak jak vybírat? moje představa je okolo 70000,- pač z mých brigád 7000,8000,- měcíčně ušetřím tak 5000,- takže do léta bych na to chtěl mít s prodejí toho vraku co mám teď. Takže koukám po sautu a tam všude octavie kolem 70 s nájezdem okolo 200 000km zdá se mi to už přímo směšné, koor když je země původu německo. Jak tedy vybrat auto aniž bych koupil s nájezdem půl míče a komplet vyjebanym všim???
Až jednoho krásného dne našetřím na pořádné auto, což je jakékoliv TDI nejspíše 81Kw nesmrtelná rotačka tak jak vybírat? moje představa je okolo 70000,- pač z mých brigád 7000,8000,- měcíčně ušetřím tak 5000,- takže do léta bych na to chtěl mít s prodejí toho vraku co mám teď. Takže koukám po sautu a tam všude octavie kolem 70 s nájezdem okolo 200 000km zdá se mi to už přímo směšné, koor když je země původu německo. Jak tedy vybrat auto aniž bych koupil s nájezdem půl míče a komplet vyjebanym všim???

19:46:40
05.12.2013
05.12.2013

Athlonek
-> suri: Je to z roku 2001 a je tam jseště original výfuk a zadní plynokapalinové tlumiče Sachs jasou taky originál, na silentbloku je terčík s rokem výroby 00.
19:41:19
05.12.2013
05.12.2013

suri
-> Athlonek 05.12.13 19:38:49: doposiaľ som takú videl asi dvakrát a to bolo zabudnuté firemné auto
19:38:49
05.12.2013
05.12.2013

Athlonek
-> suri: Proč by ne?
19:38:15
05.12.2013
05.12.2013

Syny
-> saskyn2: A tak to je pekny :) 17500 litru za 7 serv, to je slusny... Neplanujou na to taky nejakou svolavacku?
Tak me to nijak nevadilo, spis mi to jen zarazilo jak to cvaka. Ze to je klimatronik mi doslo hned, ale ze to tedy delaj vymrskany serva, to mi nenapadlo :) Myslel jsem ze to tak ma byt a jen je to proste hlucnejsi. Klimu jsem vpynul pac i na volnobeh to ukazuje mensi spotrebu, kdyz je vypla, tak nevim - je fakt, ze tady je vetsinou kolem 10°C, tak to se holt jeste zapina i kdyz je to uplne zbytecny :)

19:36:42
05.12.2013
05.12.2013

suri
-> Athlonek 05.12.13 19:34:08: také kilometre u ASV nie sú reál
19:34:08
05.12.2013
05.12.2013

Athlonek
Co mám očekávat za závady u motoru ASV s nájezdem 226 tis. km?

19:28:29
05.12.2013
05.12.2013

saskyn2
-> Tommyk: Ještě mě napadlo pokud to má origo alarm tak většina už má baterku v siréně v háji, ale to bych bral jako nadstandartní výbavu a byl bych rád jen za ten alarm.
19:22:42
05.12.2013
05.12.2013

suri
-> Tommyk 05.12.13 19:20:11: hlavne niekoho kto sa vyzná a prehliadne to
19:20:11
05.12.2013
05.12.2013

Tommyk
chlapci děkuji vám. kdyby vás ještě cokoliv napadlo.. sem s tím
19:17:36
05.12.2013
05.12.2013

Athlonek
-> Syny: Klimatizace se nezapíná cca pod 0 °C zaleží jak to má výrobce nastavené, jinak zaplá klima, i když se topí v autě je dobrá , že vysouší vzduch a nepotí se tolik okna.
19:13:55
05.12.2013
05.12.2013

suri
-> saskyn2 05.12.13 19:11:16: hlavne v -15 von naštartovať PD a ten rachot počuť nie je nič pekné , ale to je vec dieslu nie octavie
len ja odchovanec na atmosfére v benzíne na to nie som zvyknutý
len ja odchovanec na atmosfére v benzíne na to nie som zvyknutý
19:11:16
05.12.2013
05.12.2013

saskyn2
-> suri 05.12.13 18:58:05: jj, ten passat je odhlučněnej parádně
-> Tommyk: ještě jsem ti zapomněl do toho výčtu závad napsat dvouhmotu - za studena mačkej a pouštěj spojku a nesmí klepat a pak zkontroluj jestli to není N1-nákladní skřínový automobil
je tam pak nejspíš menší počet míst.
-> Syny 05.12.13 18:32:59: No ta duální klima se jim moc nepovedla, dělá to každý druhý auto a jedno servo stojí 2500 a je jich tam 7, nejlepší řešení je si pustit nahlas rádio
je to taková dan za to že se nemusíš hádat se spolujezdcem jestli mu je teplo nebo zima, ale jde to přestavět na novější vývojový stádium klimatroniku, ten už pak necvaká, nejvíc cakají ty co mají vypínání klimakompresoru ECON, ty s AC a pachovým čidlem už necvakají. Klimu to zapíná např. kvůli snížení vlhkosti při zamlžených oknech, ale pokud ti klima vadí tak nezapínej auto a vypni ji. Jinak tady to nemá spojku na klimakompresoru, takže kompresor stejně jede pořád at je zaplá klima nebo ne, jen si to řídí zatížení kompresoru, tzn. když ti svítí vevnitř klima tak to neznamená že kompresor klimuje, jen se točí na prázdno a když bude potřeba tak začne pracovat.
-> Tommyk: ještě jsem ti zapomněl do toho výčtu závad napsat dvouhmotu - za studena mačkej a pouštěj spojku a nesmí klepat a pak zkontroluj jestli to není N1-nákladní skřínový automobil

-> Syny 05.12.13 18:32:59: No ta duální klima se jim moc nepovedla, dělá to každý druhý auto a jedno servo stojí 2500 a je jich tam 7, nejlepší řešení je si pustit nahlas rádio

18:58:05
05.12.2013
05.12.2013

suri
-> Tommyk 05.12.13 18:56:31: rátal by som toho viac , i keď niečo čo chodilo na servis to bude mať pomenené
trošku na tej octavii ma mrzelo - oproti passatu dosť vysoká hlučnosť podvozku a hlavne toho PDčka
trošku na tej octavii ma mrzelo - oproti passatu dosť vysoká hlučnosť podvozku a hlavne toho PDčka
18:56:47
05.12.2013
05.12.2013

castrol
-> suri: jj taka bezna udrzba
18:56:31
05.12.2013
05.12.2013

Tommyk
-> suri: rozvody, filtry a oleje, to je samozřejmost 

18:53:30
05.12.2013
05.12.2013

suri
-> castrol 05.12.13 18:51:56: také bežné veci ako kotúče , platničky , predné aj zadné silenty ramien , uloženia tlmičov , dorazy , axiály , tyče stabilizátora , zadné ramená
to býva potrhané skoro pravidelne a počítal by som s tým , po výmene je to nové auto
to býva potrhané skoro pravidelne a počítal by som s tým , po výmene je to nové auto
18:51:56
05.12.2013
05.12.2013

castrol
-> suri: taka tradicna go po kupe
18:50:16
05.12.2013
05.12.2013

suri
-> Tommyk 05.12.13 18:35:31: hlavne tí spokojní nechodia po forach
poznám kopec aj 2005 2,0 a hlavy majú pôvodné
ale treba odložiť nejaké peniaze a určite urobiť nové rozvody aj pumpu a plochý remeň , chadiacu kvapalinu , všetky oleje a filtre a ostatné diely čo budú načaté .
poznám kopec aj 2005 2,0 a hlavy majú pôvodné
ale treba odložiť nejaké peniaze a určite urobiť nové rozvody aj pumpu a plochý remeň , chadiacu kvapalinu , všetky oleje a filtre a ostatné diely čo budú načaté .
18:46:31
05.12.2013
05.12.2013

Tommyk
-> Syny: projdi si inzeráty, je jich dost...

18:41:18
05.12.2013
05.12.2013

Syny
-> Tommyk: No ja nevim, spis jezdi vetsina 1,9 TDi. Dvoulitra jsem videl poprve u nas v praci jakozto sluzebni wageny manageru a reditele :)
18:37:51
05.12.2013
05.12.2013

Tommyk
-> Syny: to je jedno kolik, ale prostě hodně
v porovnání s jinýma autama

18:36:42
05.12.2013
05.12.2013

Syny
-> Tommyk: No tak statisice Octavii 2,0 TDi tady asi jezdit nebude, ale spis je pravda to, ze ty co meli tu vadu, uz maj hlavu vymenenou :)
18:35:31
05.12.2013
05.12.2013

Tommyk
-> saskyn2: děkuju za rozsáhlou reakci :-) přesně to co píšeš, že se z toho dělá moc velký drama, to si myslím taky.. vždyt kolik těch oktávek jen tady po republice jezdí... to jsou "statisíce" a kolika z nich praskla ta hlava? myslim si že to nebude tak horký a když, tak se hold dá nová no, to se nedá svítit.. odkaz jsem poslal do sz.
jinak kde přibližně mam hledat datum na tý hlavě?
jinak kde přibližně mam hledat datum na tý hlavě?
18:32:59
05.12.2013
05.12.2013

Syny
-> saskyn2: Jo to cvakani klimy dela v tom Passatu co mam (taky ma dualni)
Tak to jsou v pici serva jo? Ja si zrovna rikal, ze to asi nebude uplne standard, ale jelikoz vsecko fungovalo a delalo to prevazne jen ze zacatku, nez to tu teplotu v aute nejak srovnalo, tak jsem to ani nijak neresil :) Ted kdyz mam klimu vyplou, tak to nedela.
To je taky tim, ze to auto ma moznost nastaveni veskere cirkulace vzduchu a jeho smerovani na "auto" a automaticky si to zapne i klimu - i kdyz je venku kosa jako krava. Nejak jsem nepobral k cemu to je dobry, kdyz si prece muzu sam nastavit kam chci aby mi to funelo a jakou intenzitou :) Navic pan reditel jezdil na to automaticky stelovani vseho porad, takze ta klima byla vlastne nepretrzite zapla od vyroby toho auta do ted... Coz je uplna chujovina, nejen ze to s ni vic zere, ale v zime to fakt nepobiram. Kdyz je mi hic, tak nepotrebuju, aby mi to klimou teplotu v aute schlazovalo, ale proste bud vyvetram okynkem a nebo si tu teplotu stahnu, ne? :)

To je taky tim, ze to auto ma moznost nastaveni veskere cirkulace vzduchu a jeho smerovani na "auto" a automaticky si to zapne i klimu - i kdyz je venku kosa jako krava. Nejak jsem nepobral k cemu to je dobry, kdyz si prece muzu sam nastavit kam chci aby mi to funelo a jakou intenzitou :) Navic pan reditel jezdil na to automaticky stelovani vseho porad, takze ta klima byla vlastne nepretrzite zapla od vyroby toho auta do ted... Coz je uplna chujovina, nejen ze to s ni vic zere, ale v zime to fakt nepobiram. Kdyz je mi hic, tak nepotrebuju, aby mi to klimou teplotu v aute schlazovalo, ale proste bud vyvetram okynkem a nebo si tu teplotu stahnu, ne? :)
18:28:04
05.12.2013
05.12.2013

saskyn2
-> Tommyk: Stejně jako u každého auta, aby nic nemlátilo v nápravách, pořádně prohlídnout vinko, ideálně někoho s vagem kdo by to zkontroloval, nalogovat motor kanál 13 v jakém jsou stavu vstřiky případně jestli nepodfukují.
U BKD praskaly hlavy u 2005 a 2006, ale všichni z toho dělaj nějaký drama, když vezmu počet aut s tímhle motorem co tady jezdí tak těch prasklých hlav je nějaké naprosté minimum, a i kdyby tak pochybuju že praskne zrovna ted po 8 letech provozu, ty které byly vadné jsou už dávno vyměněné a i kdyby tak holt fungl nová palice stojí 19000, ale je lepší si nechat nějaké peníze na opravy, přeci jedou to není nové auto. Na hlavě je datum výroby z toho se to dá poznat, nebo na víku hlavy(ne ventilů) je číslo a revize C a ty prý nepraskají ale nijak ověřené to nemam, navíc ten díl se dá vyměnit nezávisle na hlavě takže bych tomu moc nevěřil. Ještě mě napadá že u tý 2005 je starší typ rozvodů, jednou jsem viděl vytrženej šteft kladky ale toho bych se taky nebál, případně se to dá při výměně rozvodů předělat na novější typ, spíš se to stane když nějakej jouda tu kladku dotáhne na krev.
Jinak jestli na něco speciálního ty oktávky trpí tak orezlé náboje zadních kol které zničí čidlo ABS, ted v zimě utržené silembloky na předku-vrzání od přední nápravy, pokud to má klimatronic-tj duální klimu tak nepříjemné cvakání vychozených serv v klimatroniku, ničemu nevadí, spíš to člověka sere když to furt klape a oprava je celkem finančně náročná. Jinak nic speciálního, je to nadprůměrně spolehlivý auto s levnejma dílama a umí to opravit každej garážník. Kdyžtak sem dej odkaz na nějaký konkrétní auto, z fotek toho moc poznat není ale něco přece.
U BKD praskaly hlavy u 2005 a 2006, ale všichni z toho dělaj nějaký drama, když vezmu počet aut s tímhle motorem co tady jezdí tak těch prasklých hlav je nějaké naprosté minimum, a i kdyby tak pochybuju že praskne zrovna ted po 8 letech provozu, ty které byly vadné jsou už dávno vyměněné a i kdyby tak holt fungl nová palice stojí 19000, ale je lepší si nechat nějaké peníze na opravy, přeci jedou to není nové auto. Na hlavě je datum výroby z toho se to dá poznat, nebo na víku hlavy(ne ventilů) je číslo a revize C a ty prý nepraskají ale nijak ověřené to nemam, navíc ten díl se dá vyměnit nezávisle na hlavě takže bych tomu moc nevěřil. Ještě mě napadá že u tý 2005 je starší typ rozvodů, jednou jsem viděl vytrženej šteft kladky ale toho bych se taky nebál, případně se to dá při výměně rozvodů předělat na novější typ, spíš se to stane když nějakej jouda tu kladku dotáhne na krev.
Jinak jestli na něco speciálního ty oktávky trpí tak orezlé náboje zadních kol které zničí čidlo ABS, ted v zimě utržené silembloky na předku-vrzání od přední nápravy, pokud to má klimatronic-tj duální klimu tak nepříjemné cvakání vychozených serv v klimatroniku, ničemu nevadí, spíš to člověka sere když to furt klape a oprava je celkem finančně náročná. Jinak nic speciálního, je to nadprůměrně spolehlivý auto s levnejma dílama a umí to opravit každej garážník. Kdyžtak sem dej odkaz na nějaký konkrétní auto, z fotek toho moc poznat není ale něco přece.
17:51:30
05.12.2013
05.12.2013

Tommyk
-> saskyn2: takže oktávka rok 2005 motor BKD je teda 16V bez DPF a vstřiky bosch. Na tom teda praskaj ty hlavy, ale někde jsem četl že se tam někdy měnili atd za nějaký lepší. Podle čeho se to pozná a dá se to poznat na autě? Zítra ji pojedu omrknout, tak by se mi hodily tipy a rady na co si dát pozor
děkuju moc

děkuju moc
15:03:00
05.12.2013
05.12.2013

saskyn2
-> Tommyk: Jaký auto oktávka? najčastější BKD 16v bez filtru, AZV to samý akorát 100kw jinak jako BKD, BMM 8v, BMN RS 125kw 16v, filtr, siemens.
14:18:35
05.12.2013
05.12.2013

suri
-> Tommyk 05.12.13 11:58:48: -> Tommyk 05.12.13 11:58:48: cr mš v škodovke od mr2010
RS mala PD s piezo vstrekmi o ktorých je tu reč
RS mala PD s piezo vstrekmi o ktorých je tu reč
13:54:45
05.12.2013
05.12.2013

Tommyk
-> saskyn2: dobrá :-) a praskající hlavy, 16V/8V, s filtrem pevných částic a bez, to se pozná podle čeho?
13:18:06
05.12.2013
05.12.2013

saskyn2
-> Tommyk: BKD má vstřiky bosch, odcházeji siemensy ty má u oktávky pouze RS, ale vyměněj ti je zadarmo v autorizáku za nový takže zrovna vstřiky bych neřešil.
Pdčka začínají B, Cr mají kody C
Pdčka začínají B, Cr mají kody C
13:09:50
05.12.2013
05.12.2013

Tommyk
-> saskyn2: ono se to ještě liší podle kodu motoru vid..
mohl bys to nejak vypsat prosiiim? :-)
Vim ze je kod BKD, na tom prej odchazi vstriky.. ale dál už to neznám
mohl bys to nejak vypsat prosiiim? :-)
Vim ze je kod BKD, na tom prej odchazi vstriky.. ale dál už to neznám
13:03:45
05.12.2013
05.12.2013

saskyn2
-> Tommyk: jj, 2007 jsou 100% v pohodě, ale 16v, 8v má filtr.
PD jsou všechny u vw do 6/2008 a u škodovky tuším ještě 2009 pak už CR.
125kw je 16V s filtrem
PD jsou všechny u vw do 6/2008 a u škodovky tuším ještě 2009 pak už CR.
125kw je 16V s filtrem
11:58:48
05.12.2013
05.12.2013

Tommyk
-> suri 05.12.13 11:57:11: a jak to je vůbec? ty 103kw jsou PDčka? a co RSo 125kw? to už je CR nebo taky pořád PD?
11:57:11
05.12.2013
05.12.2013

suri
-> Tommyk 05.12.13 11:02:57: Keď CR 125kw Superb 4x4 berie po malom meste 10L nafty tak to zase taká výhra nie je , samozrejme predpisové dialnice budú inde.
11:39:01
05.12.2013
05.12.2013

Syny
-> Tommyk: Tak tak :) Vychazi to 18,5 otacek na 1 km/h - na sestku :)
11:36:18
05.12.2013
05.12.2013

Karel.
-> Tommyk: je to možný, že to je už 2007, ale radši bych šel 2008 nahoru. jinak 5q už nikdy, mám Galaxy II což je převodovka VW a paráda na delší trasy. Jediný co jsme teď měli školení u Valea, tak prý rozhodně nedávat do auta jednohmotu a další průser je prý převodovka 6q, že ji kluci neudělali úplně dobře. Na konci hřídele je ložisko jehličkový a né kuličkový, což může zapříčiňovat virbace a abys ložisko vyměnil musíš ji rozpůlit. Já teda naštěstí zatím klid a to mám skoro 230tis km

11:02:57
05.12.2013
05.12.2013

Tommyk
-> Karel.: tak já po městě jako Praha/Brno atd. jezdím minimálně, ale i tak si myslím, že to bude pořád lepší jak s feldou 1,6mpi
jinak myslim že zrovna saskyn tady říkal že rok 2007 už by měl být ok
-> Syny 05.12.13 09:52:58: děkuju, dál už to ani zkoušet nemusíš, dá se to dopočítat :-)
při 160km/h by to teda mělo být cca 2935ot/min
při 130km/h cca 2385ot/min


jinak myslim že zrovna saskyn tady říkal že rok 2007 už by měl být ok
-> Syny 05.12.13 09:52:58: děkuju, dál už to ani zkoušet nemusíš, dá se to dopočítat :-)
při 160km/h by to teda mělo být cca 2935ot/min
při 130km/h cca 2385ot/min
10:45:32
05.12.2013
05.12.2013

Karel.
-> Tommyk: výroba od roku 2005 a od roku 2008/09 by už na to neměly trpět, ale u každýho je něco
Já co jsem jezdil delší dobu s 2.0tdi tak musím říct po městě spotřeba nic moc teda


10:12:35
05.12.2013
05.12.2013

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
6 kvalt som soferoval len raz, pred X rokmi Fiat Grande Punto, bolo to otravne a po 2 dnoch som uz radil len 1 - 3 (4) - 6, pretoze hadzat ich tam vsetkych 6 sa mi nechcelo... Uz neviem, aka tam bola motorizacia a ci to autu robilo zle ci dobre mi je jedno, lebo bolo z pozicovne. May som z toho dostal cca 180 tachometrickych a pripadal som si, ze stojim, lebo na dialnici Mnichov - Garmisch ma aj tak takmer vsetci predbiehali.
Podla mna by 6 kvalt mal vacsi vyznam vtedy, ak by to bola 5 kvalt s pridanym dalsim stupnom, to by sa mi pacilo aj na terajsom spotrebaku, keby tam bol este jeden kvalt rovnako "daleko" od 5 ako je 5 od 4.
Podla mna by 6 kvalt mal vacsi vyznam vtedy, ak by to bola 5 kvalt s pridanym dalsim stupnom, to by sa mi pacilo aj na terajsom spotrebaku, keby tam bol este jeden kvalt rovnako "daleko" od 5 ako je 5 od 4.
10:10:04
05.12.2013
05.12.2013

suri
-> Kuladmin 04.12.13 22:03:00: parkovacia brzda a podvolantovka nemá s motorom nič
olejové čerpadlo sa dá poriešiť na poriadok
na 1,9 zase lietajú ojnice , to máš za jedno ...
olejové čerpadlo sa dá poriešiť na poriadok
na 1,9 zase lietajú ojnice , to máš za jedno ...
09:52:58
05.12.2013
05.12.2013

Syny
Takze :)
100km/h (tacho) na 6tku = cca 1850 otacek.
120km/h (tacho) na 6tku = neco mezi 2200 a 2250 otackama.
Rozdil otacek 5. vs 6. kvalt na 6q prevodovce = cca 350 otacek.
100km/h (tacho) na 6tku = cca 1850 otacek.
120km/h (tacho) na 6tku = neco mezi 2200 a 2250 otackama.
Rozdil otacek 5. vs 6. kvalt na 6q prevodovce = cca 350 otacek.
22:29:49
04.12.2013
04.12.2013

Tommyk
-> Karel.: a první kusy je konkrétně co? hledal jsem na googlu kdy to začli vyrábět, ale nějak jsem se nedohledal
22:19:09
04.12.2013
04.12.2013

saskyn2
-> Syny: tak jako kokot ne
spíš jsem chtěl napsat že i s 5q se dá žít, každopádně to není tak velký rozdíl jako u š 120 se 4q a 5q. Taky je v otáčkách rozdíl tak do 500 při 150ti a vzhledem k odhlučnění je to šumák, vliv na spotřebu nedokážu porovnat.
-> Kuladmin: a to má společného s motorem, resp. co z toho má oktávka krom siemensu u RS?

-> Kuladmin: a to má společného s motorem, resp. co z toho má oktávka krom siemensu u RS?
22:17:28
04.12.2013
04.12.2013

Pavel P@nkáč
neberte ze 6ka je kvalt na vic, 6ti kvalt je vic rozhazenej spis je to na skodu jak pise saskyn, clovek opravdu musi furt kvedlovat fofr klackem....
22:13:37
04.12.2013
04.12.2013

Syny
-> Kuladmin 04.12.13 22:03:00: Tak s olejovym cerpadlem nevim, ale vstriky vymeni v servisu, posilovac volantu je naprosto perfektni a jezdi se mi s nim paradne a el. parkovaci brzda je uplne genialni vec :) Kdyz jsem to videl prvne, tak jsem se z toho zhrozil, ale co s tim ted jezdim, tak to je proste parada. Zadny tahani za paku, vic mista kolem radici paky a samo se to odbrzduje, takze to je naprosto perfektni do kopce, kdyz se za tebe nekdo nalepi treba - proste se rozjedes jako na rovina auto se samo odbrzdi a necouvne ani o milimetr. A jak mi bylo naspano (a ja to zkusil), tak to funguje i jako nouzova brzda s docela brutalnim ucinkem :)
22:08:59
04.12.2013
04.12.2013

Syny
-> saskyn2: Ale neradis jako kokot :) Do 50ti to jisti s prehledem 3ka, kolem 60ti 4ka. A neni co resit. Ja osobne tedy mam problem ve meste spis se svou Cordobou, protoze tam jsem pri jizde kolem tech 50ti presne na prelomu 3ka a 4ka. Jak pisu, ja jsem s tim Passatem 6q nad miru spokojen, ale je pravda, ze ho mam jen neco malo pres pul roku (najeto nejakych 13 000 km ) a neresil jsem s nim zadny prusery zatim. Vadi mi na tom jen 3 veci - nebo ne vadi, ale spis je nutny s nima pocitat v pripade stejnyho typu auta co mam ted ja. Spotreba (ale to hlavne je tim 4x4), turboefekt (ale to je fakt o zvyku a o tom naucit se s tim svizneji rozjizdet) a to, ze tech 140 koni na 1700kg tezky auto neni uplne nic extra, dovedl bych si predstavit vetsi zihadlo, ale to je jen detail uz :) Navic kdyz clovek jede po dalnici na tempomat (120km/h - v UK vic ofiko nesmim), tak jsem s tim tedko jel za 5,5 l / 100km a to tam ma uz i zimaky :) Ale byla vypla klima. Kdyz jsem s tim jezdil pres leto s klimou a na letnich (o neco malinko sirsi nez zimaky), tak to na dalnici bralo stejnym stylem tak 5,9 l / 100km. Cestu do UK (celych 1400km) vcetne Nemecke dalnice, kde jsem jel 160 - 200 km/h, klimatizace, jeden clovek, plnej kufr a za celou trasu prumerna 7,3.
22:03:00
04.12.2013
04.12.2013

Kuladmin
-> suri: co no ten motor zrovna zadnej zazrak neni, olejovy cerpadlo na 6hr tyccince z blata , vstriky siemens, rj na volant polohu el. parkovaci brzda 
