skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake auto do 150tis?
prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 801 až 850) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
20:12:05
07.01.2014
07.01.2014

StepaNoFUN
-> Nwkt: Já teda jezdil s Tropperem... Ale Monterey bylo to samý, včetně agregátů... Zde taktéž jedna vzpomínková. :-)
20:08:59
07.01.2014
07.01.2014

StepaNoFUN
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Zadní listový pera, přední poloosy, turbo...
Ty prasklý pera jsou dost běžná závada, hlavně když to jezdí v terénu a naložený. Osobně jsem na jedno auto dával 2 páry v průběhu cca 6ti let. Cena cca 7500,- za kus. Obecně veškerý díly na to jsou neskutečná raketa... Za nový turbo u Mišivbuši mi řekli 80tis bez daně, za poloosu kolem 20ti. :-O Jinak mimo těhlech zmíněnejch závad se na tom kromě běžný údržby (brzdy, čepy, oleje), spojky, tlumičů a opravy drobnejch (i větších) šrámů za asi 8 let nic moc dalšího nedělalo.
Ale je fakt, že to auto měli Městský lesy a rybníky, takže je potřeba věk a kilometry auta násobit minimálně 2x, když to auto bude na běžný použití. :-)
Ty prasklý pera jsou dost běžná závada, hlavně když to jezdí v terénu a naložený. Osobně jsem na jedno auto dával 2 páry v průběhu cca 6ti let. Cena cca 7500,- za kus. Obecně veškerý díly na to jsou neskutečná raketa... Za nový turbo u Mišivbuši mi řekli 80tis bez daně, za poloosu kolem 20ti. :-O Jinak mimo těhlech zmíněnejch závad se na tom kromě běžný údržby (brzdy, čepy, oleje), spojky, tlumičů a opravy drobnejch (i větších) šrámů za asi 8 let nic moc dalšího nedělalo.
Ale je fakt, že to auto měli Městský lesy a rybníky, takže je potřeba věk a kilometry auta násobit minimálně 2x, když to auto bude na běžný použití. :-)
20:02:33
07.01.2014
07.01.2014

Nwkt
-> Stepan FUN: říkáš Monterey jo 

19:54:22
07.01.2014
07.01.2014

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
19:48:33
07.01.2014
07.01.2014

StepaNoFUN
Ve 4x4 znám pouze Isuzu Tropper (Opel Monterey - stejný auto v jiný boudě), Hyunday Galloper a Mitsubishi L200 (ve starší i novější verzi)... Pokud bys uvažoval o něčem z tohohle, zkusím se rozepsat..
19:36:13
07.01.2014
07.01.2014

U-Geen
-> baal: no vitary jsou i diesely... TD nebo HDi :-( my mame 2.0 V6, fajn auto, akorat spotreba moc fajn neni.. zalezi na co to mas, zauvazoval bych i o foresteru :-)
18:39:00
07.01.2014
07.01.2014

baal
ja som na diesle .... tak neviem no
18:26:00
07.01.2014
07.01.2014

haso
-> baal: kamarat ma vitaru, 2l benzin a nemoze si to vynachvalit...
ale to je velky fanda japoncov
ale to je velky fanda japoncov
18:23:49
07.01.2014
07.01.2014

baal
-> myschaak AZNP K.Hora: a ake potom brat ? vitaru? chcel by som hiluxa ale nato momentalne nemam a musim kupit nejaky offroad ... na jar zacinam stavat drevenicu v totalnom zapadakove
16:04:58
07.01.2014
07.01.2014

myschaak AZNP K.Hora
-> baal: taky jsem o tom uvažoval ale nebylo mi to doporučeno,konkétně u TD žere a nejede,serou se volnoběžky,koroze....je to hezký auto ale nebrat
20:23:39
06.01.2014
06.01.2014

baal
pani co si myslite o aute kia sportage rv.97 2,0 TD ? oplasti sa to kupit tak do 2000e. ake tam zvyknu byt najcastejsie chyby ?
10:26:10
12.12.2013
12.12.2013

saskyn2
-> Pavel P@nkáč: JJ, pod každou lopatkou
10:18:59
12.12.2013
12.12.2013

Pavel P@nkáč
-> saskyn2: a to je jako po celem prumeru toho "kola"? jinak si to nedoakžu představit..
10:38:26
10.12.2013
10.12.2013

saskyn2
-> Pavel P@nkáč: Ne, cca 0.1 podložky pod naklápěcí lopatky regulace, že pak už nejsou tak přimáčklý na spodní stěně a nezadřou se, jsou díky tomu vlastně víc vystředěný.
09:01:11
10.12.2013
10.12.2013

Pavel P@nkáč
-> saskyn2: jako podložku do potlakove regulace?? nevim co by to tam melo za význam jedine tak nejakej tesnici aby tam nesli saze ale to se me nezda, tu velkou podlozku nekdy davam na magnetku obrousit kdyz je ojebana od naklapecich lopatek...
23:42:32
09.12.2013
09.12.2013

saskyn2
Vyčistit a ideálně i podložit, dělaj se na to nějaký podložky že už se to nepřidře
22:05:14
09.12.2013
09.12.2013

myschaak AZNP K.Hora
Nám to dělá B5 passat 81kw taky...akorát tam už je to v řiti...jakmile ho chci točit nebo pod zápřehem mu dám do kopce tak to spadne.....údajně vyčistit ty lopatky co na to kámoš koukal
19:05:47
09.12.2013
09.12.2013

Syny
-> Tommyk: Hm, tak to neregistruju nic z toho, ale zkusim se na to zamerit. Co to dela (a to jsem se na to ptal i v servisu pac me to vydesilo, kdyz jsem auto prevzal uplne prvne a mel s nim jet poprve do UK) je to, ze pro prerazeni (otacky ale musi byt vyssi nez nejakych 1700, aby uz bezelo turbo) v tom zarachta a je to citit i ve spoce. To jsem si puvodne myslel ze je prave ta dvouhmota, ale kdyz to projizdel servisak, tak rikal, ze mu to prijde OK a ze to nejspis dela to turbo. Sice nevim jak turbo souvisi se spojkou, jeji vibraci a zarachtanim, ale je pravda, ze kdyz preradim v otackach nizsich, kdy turbo nebezi, tak to neudela... Nevim no, ono to auto je dost v pici, pac ho reditel nesetril ani drobet. Jeho odkup bych volil pouze v pripade hodne zajimavy ceny nebo po pripadne oprave takovychhle neduhu jinak asi ne :)
18:58:31
09.12.2013
09.12.2013

Tommyk
-> Syny 09.12.13 11:16:04: tak třeba když to chcípneš a nestojíš na spojce, klasicky to zarachotí.. (zkouška může být taková, že to chcípneš bez spojky a podruhý se spojkou a sleduješ rozdíly..), dále je to pocukávání na volnoběhu, třeba když sedíš v autě, tak můžeš cítit lehký trhání se sedačkou... (záleží asi jak moc je v prdeli ta spojka), a pak když jedeš, udržuješ rychlost a jen lechtáš plyn, tak to taky pocukává (rachotí), v záběru by to mělo být ok
pokud píšu něco špatně, opravte mě prosím :-) mám to taky, jak se říká, z druhý ruky...
pokud píšu něco špatně, opravte mě prosím :-) mám to taky, jak se říká, z druhý ruky...
18:26:23
09.12.2013
09.12.2013

Syny
-> Pavell: No ja nevim, ja to prohanim celkem casto :) Proto me to prekvapilo, ze celou dobu co to auto mam nic a ted najednou z niceho nic toto...
18:24:53
09.12.2013
09.12.2013

Pavell
mě se letos 2 x stalo něco podobného, octa 81kw. Padlo mi to do nouzáku v kopci, nic na mě teda neblikalo, tak jsem to párkrát "hodně" prohnal a od tý doby nic. Jen to občas proženu, určo se zadrhává jen variabl tím, že se to neprohání. Taky jsem to chtěl rozebírat a čistit, ale zatim na to kašlu. Najeto to má "jen"169 tis.
18:13:21
09.12.2013
09.12.2013

Nwkt
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: A plyn do zapalovače 

15:15:48
09.12.2013
09.12.2013

saskyn2
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Tak porad něco co je lepší, ale nechci nic co žere i trávu a děti podél silnice



14:50:14
09.12.2013
09.12.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
to jsou ty vaše tdi
nafta patří do kamen 


11:37:15
09.12.2013
09.12.2013

venni
-> Syny: jestli to udělalo poprvé tak na nějakým mírným pěkným stoupání aby byl motor pěkně v zátěži (při ohřatým oleji) to na trojku vytoč ke 3,5-4 tisicum,čtyřku taky a zatim musim zaklepat,že pár lidem už tohle "protáhnutí" pomohlo.Ale fakt těžko říct jestli to je regulace nebo ne,většinou jo.
11:16:04
09.12.2013
09.12.2013

Syny
-> Tommyk: Kdyz mi napises typicky projevy, tak te napisu co na to rika :) Ale nic nepozoruju, tak zatim asi dobry :)
10:37:36
09.12.2013
09.12.2013

Tommyk
-> Syny 09.12.13 09:00:50: a co na to říká dvouhmota?
09:00:50
09.12.2013
09.12.2013

Syny
-> Sita: 154 000 km. Ale poctivejch, jelikoz je ve firme od novoty.
05:59:30
09.12.2013
09.12.2013

Sita
syny: nechce se mi to hledat, ale jen tak pro zajmavost - kolik to auto ma cca najeto?
19:47:51
07.12.2013
07.12.2013

saskyn2
turbo ven a rozpůlit a vyčistit, je to součást svodů, práce za vyčištění cca 4000.
Ale neřeš to, pokud ti to udělá znovu tak pak diagnostika a může to být cokoliv. Zrovna nedávno jsem řešil něco podobného, pán nadával jaká je to mr.ka že v servise dávali nový turbo za 15 pak chcípací klapku za 3 pak egr a pořád špatný, no a že mu řekli že je to kabeláží ke klapce, tak že chce natáhnout novou kabeláž, tak diagnostika, řikam to jsou debilové měl prasklou membránu v klapce co zavírá půlku sacích kanálů, odjížděl asi za 15 minut s pojízdným autem za matroš 250kč a za práci taky 250
Ale neřeš to, pokud ti to udělá znovu tak pak diagnostika a může to být cokoliv. Zrovna nedávno jsem řešil něco podobného, pán nadával jaká je to mr.ka že v servise dávali nový turbo za 15 pak chcípací klapku za 3 pak egr a pořád špatný, no a že mu řekli že je to kabeláží ke klapce, tak že chce natáhnout novou kabeláž, tak diagnostika, řikam to jsou debilové měl prasklou membránu v klapce co zavírá půlku sacích kanálů, odjížděl asi za 15 minut s pojízdným autem za matroš 250kč a za práci taky 250

19:40:17
07.12.2013
07.12.2013

Syny
-> Nwkt: No potes koste, to je pul motoru ven zas...
19:39:27
07.12.2013
07.12.2013

Nwkt
-> Syny: Moje jo
19:38:37
07.12.2013
07.12.2013

Syny
-> Nwkt: Tyvoe ono to turbo je soucasti svodu - odlitek?
19:35:45
07.12.2013
07.12.2013

Nwkt
-> saskyn2: Otci ex to taky padalo do nouze a asi po 3/4 roce mu pak odešlo celý turbo, na olej dojel až do garáže
-> Syny: Bude asi podobný dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=1874

-> Syny: Bude asi podobný dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=1874
19:32:38
07.12.2013
07.12.2013

U-Geen
-> Syny: ne .) v tyhle casti toho nejak moc nefouka :-))
19:31:45
07.12.2013
07.12.2013

Syny
-> Nwkt: -> haso: Jo, ja az to v CR povezu na TK, tak jim to rovnou reknu, at to udelaj. Takovydle prekvapka ja nemam rad, tim spis v protismeru. Jen mi zajimalo jak to cisti - jestli musi ven nebo co a jak... A pripadne kolik to stoji, aby reditel nemel reci... A hlavne mi jde o tu cestu zpatky.
Jinak, kdyz to provetram na dalnici 200, tak to nepomuze vyfoukat saze? :)
Jinak, kdyz to provetram na dalnici 200, tak to nepomuze vyfoukat saze? :)
19:28:57
07.12.2013
07.12.2013

U-Geen
-> Syny: rozborkou :-) ale je potreba to hodit na diag jak pise saskyn, prisin muze bejt vic :)
19:28:40
07.12.2013
07.12.2013

saskyn2
-> Nwkt: zadře se pouze naklápění lopatek, turbo jako takový ne
19:28:18
07.12.2013
07.12.2013

haso
a je to firemne, takze stym zajdi do servisu
to je stresov skrz firemne auto...snad to nechces sam vlastnorucne opravovat
:-) ach ja zly clovek
to je stresov skrz firemne auto...snad to nechces sam vlastnorucne opravovat
:-) ach ja zly clovek
19:27:59
07.12.2013
07.12.2013

Nwkt
-> Syny: Nech to někde napíchnout a uvidíš
19:27:24
07.12.2013
07.12.2013

Nwkt
-> Syny: Pokud to je ono tak vyndat, vyčistit turbo. Jako stane se prd, mě to taky párkrát udělalo při změně počasí(na jaře, na podzim), pak půl roku klid
pak už jsem to nechal vyčistit a bylo prej zasraný neskutečně a sání taky. Stačí to chcípnout, natočit a jede se dál. Akorát po delší době se pak turbo zadře, takže časem to chce nějak pořešit

19:26:45
07.12.2013
07.12.2013

saskyn2
-> Syny: Bez diagnostiky ti nikdo neřekne co to bylo, opakovat se to může ale taky nemusí, záleží na tom co je to za závadu.
19:26:29
07.12.2013
07.12.2013

Syny
-> U-Geen: A jak se to cisti?
19:25:54
07.12.2013
07.12.2013

U-Geen
-> Syny: chcipnout a znova natocit.. a pridavat opatrne :-))
19:25:25
07.12.2013
07.12.2013

U-Geen
-> Syny: nouzovej rezim. jak pise Nwkt, me to delala zanesena regulace, a udela to presne v situaci, kterou jsi popsal
19:22:34
07.12.2013
07.12.2013

Syny
-> Nwkt: Takze mam ocekavat, ze se to bude opakovat? Reseni je jaky - v pripade, ze by to bylo co rikas? Me jde o to, ze to ted musi ujet 1500km a po trech tydnech to same zpatky... Takze jediny kdy je mozny neco resit je pres Vanoce nebo hned po novem roce... Ale rozhodne ne ted.
19:17:58
07.12.2013
07.12.2013

Nwkt
-> Syny: To mě dělalo zanešený turbo, nech to napíchnout a uvidíš co napíše diag.
19:15:09
07.12.2013
07.12.2013

Syny
Pouziju tohle tema, snad neva :) Dneska me Pasik poprve pekne vypek a docela mi nahnal (5 dni pred odjezdem) strach... Vracim se takhle z malyho vejletu a predemnou se coural nejakej snek, tak kdyz nic nejelo jsem si podradil, slapnul na to a zacal predjizdet, jenze co se nestalo. Rozblikala se na me oranzova kontrolka zhaveni a auto prestalo pridavat. Zaplul jsem zpatky a zkousel pridat a prd, pres 2500 ot to za boha neslo dostat (i pres 2000 to slo dost ztuha), na plyn to temer neragovalo. Turbo jakoby tam vubec nebylo. Priznam se, ze jsem mel velkej strach zastavit a chcipnout to, ze uz to nenatocim, takze jsem tech 33km tak nejak dojel s tim, ze jsem jel jak nalozena avie. Celou dobu na me blikala (ne svitila - blikala) kontrolka zhaveni. Kdyz jsem dorazil na parkoviste u hotelu, tak jsem motor vypnul a tak po minute ho zkusil nastartovat. Kontrolka zhasla a vsechno fungovalo uplne normalne jako driv. Nechal jsem to stat 10 minut, odnes veci na pokoj a pak tedy risknul jet do Tesca, kam jsem puvodne chtel jet cestou, ale mel jsem strach, ze tam zustanu, tak jsem jel rovnou na hotel. Celou cestu do Tesca a zaptky to jelo jako by nic, uplne normalne. Kdybych o tom nevedel, nic bych nepoznal. A ted mi kurva reknete, co to jako bylo? 

12:29:28
07.12.2013
07.12.2013

saskyn2
-> Nwkt: Tak ty máš nejspíš ještě to to pod kterým byl gel, stačí aby to při výměně okna dali nasucho a pak to takhle blbne. Syny už má ten čtvercovej co má vlastní řj, tam gel není ,dá se snad kalibrovat, někde pod centrální elektronikou jde zvolit jednotka senzoru a tam nějak přizpůsobení, dá se tam i něco kodovat, zavírání oken při dešti a podobně.
10:23:45
07.12.2013
07.12.2013

VeTeV
-> Syny: to se nepočítá... já si už několik let drhnu hlavu co koupím jako nástupce toho vehiklu co mám v garáži a díky tomu, že nejsem schopnej dojít k nějakýmu závěru, tak pokáždý usyslený prachy někam pošlu.. nicméně nastal čas rozhodování a listopad 2014 se zdá kajním termínem, takže i já budu muset potupně začít hledat nástupce