palinator 14.04.13 17:54:32 napsal:
→ King:
......Bohužel takovej ten mainstream, do kterýho Cougara vážně neřadim,
neboť je to auto řekněme nestandardní, je už během pár let jetej často
víc, než je zdrávo, minimálně v naftě. ........
Ehm....ač se to nezdá, tak i po těch letech (r.v. 1998-2002) mají Cougary nalítáno skutečných 100-200tkm, což je v případě 2.0 a hlavně 2.5V6 ani ne poločas rozpadu. Třeba u mýho tátoše mám jistotu km od roku 2008 (majitel bejvalej kolega) + seděj i údaje z db cebia. Samozřejmě o český obsesi autama s max. 5místným nájezdem km vím a nedivím se tomu, že kde je poptávka, je i nabídka :) Tu zmínku o naftě v takovým skvostu jsem jako neslyšel :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake auto do 150tis?
prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
01:15:24
15.04.2013
15.04.2013

King
00:00:26
15.04.2013
15.04.2013

palinator
-> U-Geen:
Pak je nutno položit si otázku, čemu se říká velký auto. Aby nedošlo k nějaký mejlce... Asi by se ten pojem měl vztáhnout k určité hmotnosti... takže tak 1300+ kg?
Pak je nutno položit si otázku, čemu se říká velký auto. Aby nedošlo k nějaký mejlce... Asi by se ten pojem měl vztáhnout k určité hmotnosti... takže tak 1300+ kg?
22:57:42
14.04.2013
14.04.2013

U-Geen
-> palinator: ono i na stredne dlouhy trasy (50km) v jednom je uchylny jezdit velkym autem... ale mozna jsem jenom divnej :))
22:56:38
14.04.2013
14.04.2013

palinator
-> suri:
Služebák není k soukromejm účelům... Mě jenom přijde divný a drahý honit velkou kraksnu na krátký trasy.
Služebák není k soukromejm účelům... Mě jenom přijde divný a drahý honit velkou kraksnu na krátký trasy.
21:23:20
14.04.2013
14.04.2013

Hurdis
To je ten nový tarif od O2? V rámci konkurenčního boje k tomu bude i měsíčenka na vlak.
21:22:49
14.04.2013
14.04.2013

suri
-> palinator: tak cytygo pre dvoch stačí, ono treba si porátať či sa oplatí mať toľko áut v dome prakticky zbytočne , ak máte služobáka duplom
zaujímalo by ma koľko tých citigo je predaných u nás na SK , do 20 to bude
zaujímalo by ma koľko tých citigo je predaných u nás na SK , do 20 to bude
21:20:44
14.04.2013
14.04.2013

palinator
-> suri:
Nafta je na 3 km ještě horší... Mámě bych chtěl protlačit Sytygou...
Nafta je na 3 km ještě horší... Mámě bych chtěl protlačit Sytygou...

21:17:40
14.04.2013
14.04.2013

suri
-> David29: pozri sa , príde Superb do autorizáku , hodí sa VIN do systému a priamo k autu sa vytlačí check-list k tomu kilometrickému priebehu čo to má , čiže dajme tomu má auto 60 000km a vyjde plná A4ka vecí na kontrolu , namazanie a pod ., a popísané , výmena oleja v motore , výmena oleja automatická prevodovka , výmena oleja pohonu zadnej nápravy
navyše pri tom konkrétnom superbe je písané že je to dovoz SR , tu to má bezplatný servis tak nie je moc dôvod prečo by naň nechodil - 4 roky a 120tis km
navyše pri tom konkrétnom superbe je písané že je to dovoz SR , tu to má bezplatný servis tak nie je moc dôvod prečo by naň nechodil - 4 roky a 120tis km
21:14:20
14.04.2013
14.04.2013

David29
-> suri: Jak samozřejmě?
Ted píšu, že třeba Volvo hlásí, že je to doživotní náplň. Oficálně. A fakt nevim, jestli jako automobilka jsou sami
Normální člověk jde, a při 60tkm to vymění. Pakliže ne, tak už se doporučuje do toho nehrabat a nechat ji dojet
Ted píšu, že třeba Volvo hlásí, že je to doživotní náplň. Oficálně. A fakt nevim, jestli jako automobilka jsou sami
Normální člověk jde, a při 60tkm to vymění. Pakliže ne, tak už se doporučuje do toho nehrabat a nechat ji dojet
21:09:26
14.04.2013
14.04.2013

suri
-> David29: samozrejme že je tam povinná výmena
21:07:15
14.04.2013
14.04.2013

David29
-> suri: Škoda udává výměnu?
Třeba Volvo řiká, že je to doživotní náplň
Třeba Volvo řiká, že je to doživotní náplň
21:06:13
14.04.2013
14.04.2013

suri
-> David29: výmena je 60 000km aj z filtrom , to isté olej v haldexe , ak to chodilo do škodovky nie je problém , každopádne zajtra mrknem čo na tom bolo robené
21:04:49
14.04.2013
14.04.2013

David29
-> suri: Pokud se měnil. Většina výrobců udává, že náplň je doživotní. A jelikož to není nejlevnější, tak se toho většina lidí drží.
Že se zkracuje životnost, už výrobce neřekne
Že se zkracuje životnost, už výrobce neřekne
21:00:54
14.04.2013
14.04.2013

suri
-> palinator: automatu nič nebude ak sa menil olej , ono nafta na 3km tiež nie je bohviečo , to je trasa tak na babettu/feliciu -> MerHanz: ono otázne je ktorý benzín nie je žracia mašina pri tom nájazde
20:23:13
14.04.2013
14.04.2013

MerHanz
-> suri: 3,6... no nevím nevím. Je to žrací mašina. Jediný, co je mi na tom motoru sympatický, je absence turba.
20:11:44
14.04.2013
14.04.2013

palinator
-> suri:
Odjetej automat, 4x4, liftback? Přesná kombinace toho co osobně nechci (byť ten motor jako takovej asi vydrží). Navíc, na 3 km cesty vskutku ideální... průměrná spotřeba asi tak 25/100
Škoda, že nedělaj manuál a předokolku.
Odjetej automat, 4x4, liftback? Přesná kombinace toho co osobně nechci (byť ten motor jako takovej asi vydrží). Navíc, na 3 km cesty vskutku ideální... průměrná spotřeba asi tak 25/100

Škoda, že nedělaj manuál a předokolku.
19:48:34
14.04.2013
14.04.2013

suri
-> palinator: www.sauto.cz/osobni/.../1
2047630?goFrom=lis... a ešte ostane na benzín
19:14:56
14.04.2013
14.04.2013

Hurdis
King 14.04.13 17:10:57 napsal:
→ palinator: I kdyz, moje zaliba v ojetinach me letos
pred technickou stala 14 litru na kotoucich a ramenech, ktery jsem musel
pricist k 6 tydnum tvrde prace, za ktere byl, puvodne milionovy povoz,
porizen :-)
Taky přepočítáváš ojetiny na odpracované týdny?
To se pak nic nezdá tak drahý, viď?
→ palinator: I kdyz, moje zaliba v ojetinach me letos
pred technickou stala 14 litru na kotoucich a ramenech, ktery jsem musel
pricist k 6 tydnum tvrde prace, za ktere byl, puvodne milionovy povoz,
porizen :-)
Taky přepočítáváš ojetiny na odpracované týdny?
To se pak nic nezdá tak drahý, viď?

19:11:41
14.04.2013
14.04.2013

Hurdis
afro100 14.04.13 00:06:56 napsal:
cee´d ? … hm …
Klidně další dva, v SWčku.
Za 7500 Kč provozních nákladů i při krácených servisech na 15tkm z 20ti, 2x ročně v záruce. Bez záruky jsme to zkušebně se Štěpánem zvládli při značkových dílech a maziva Shell super diesel pod 3000 Kč na 20 tkm. Za 192.000 bez poruchy, vše ostaní za 0,-kč v rámci garance. Odvozeno mraky tun v interiéru, nespočetně na kouli včetně aut, bez poškození čehokoliv. Při včerejší kontrole podvozku top stav.
Navíc rozvody řetězem, životnost počítaná na statisíce km, dle stavu počítám s prevencí na cca 230-250 tkm.
Perfektní spotřeba, jízdní vlastnosti parádní, dozadu naložím 3 dětské sedačky nebo 5 prázdných europalet. Přední náprava z Rapida se vejde na šířku zadních sedadel. Do kufru dva motory 742 bez příčky.
Když bych to prodal za dnešní ceny dle tipcars, tak díky zašachování mezi právnickou a fyzickou osobou ještě tak 30-40 na domácím účtu vydělám.
Díky pečlivému starání a o čtvrtinu kráceným servisním intervalům a jen a pouze značkovým výměnám na potlačení vlivu používání ve všech myslitelných podmínkách ve snech geodeta se spoluvlastnictvím autobazaru si za tohle půjdu bojovat.
I přes znalosti mušek dalších cca 20ti kusů z pozdější serie u kamraádů a kolegů.
Kdo má lepší osvědčený od novoty s tímto nájezdem, tak pojď mi na hop!
cee´d ? … hm …

Klidně další dva, v SWčku.
Za 7500 Kč provozních nákladů i při krácených servisech na 15tkm z 20ti, 2x ročně v záruce. Bez záruky jsme to zkušebně se Štěpánem zvládli při značkových dílech a maziva Shell super diesel pod 3000 Kč na 20 tkm. Za 192.000 bez poruchy, vše ostaní za 0,-kč v rámci garance. Odvozeno mraky tun v interiéru, nespočetně na kouli včetně aut, bez poškození čehokoliv. Při včerejší kontrole podvozku top stav.
Navíc rozvody řetězem, životnost počítaná na statisíce km, dle stavu počítám s prevencí na cca 230-250 tkm.
Perfektní spotřeba, jízdní vlastnosti parádní, dozadu naložím 3 dětské sedačky nebo 5 prázdných europalet. Přední náprava z Rapida se vejde na šířku zadních sedadel. Do kufru dva motory 742 bez příčky.
Když bych to prodal za dnešní ceny dle tipcars, tak díky zašachování mezi právnickou a fyzickou osobou ještě tak 30-40 na domácím účtu vydělám.
Díky pečlivému starání a o čtvrtinu kráceným servisním intervalům a jen a pouze značkovým výměnám na potlačení vlivu používání ve všech myslitelných podmínkách ve snech geodeta se spoluvlastnictvím autobazaru si za tohle půjdu bojovat.
I přes znalosti mušek dalších cca 20ti kusů z pozdější serie u kamraádů a kolegů.
Kdo má lepší osvědčený od novoty s tímto nájezdem, tak pojď mi na hop!
18:57:45
14.04.2013
14.04.2013

P@nis
-> Mr_Kubas: U nového tě zase nečeká překvapení v podobě -200 000 km a jako bonus zjištění faktu, že nemáš jedno auto, ale nýbrž dvě 

18:39:45
14.04.2013
14.04.2013

palinator
-> Mr_Kubas:
To máš pravdu, občas se dá předejít výběrem, že se vyhne problémovým kusům, o kterých se to již ví (to že se to stane stejně, protože se to u jiného dosud nevědělo, je věc druhá
). HTP, TSI zatim nebrat, common-raily nevim, proto se tady ptám... kdyby to bylo jednoduchý, tak si to dokážu zodpovědět sám. 
To máš pravdu, občas se dá předejít výběrem, že se vyhne problémovým kusům, o kterých se to již ví (to že se to stane stejně, protože se to u jiného dosud nevědělo, je věc druhá


18:11:59
14.04.2013
14.04.2013

Mr_Kubas
-> palinator: S tou jistotou novýho auta bych byl opatrnější.. Kamarád koupil novou Fabii 2 a za ty dva roky co jí má, měl více problémů a servisování, než já s feldou a myšákem (oboje rv 1997) dohromady, při srovnatelným náletu km a typem ježděný trasy.. Rozhodně bych neřekl, že nový auto je záruka toho, že to bude bezproblémové.. Záruku máš možná tu, že servis ti bude platit škodovka v rámci záruky 

17:54:32
14.04.2013
14.04.2013

palinator
-> King:
Ono to na novej povoz ve smyslu opravdu novej ani nevypadá, i když v případě malýho auta mi to přijde i jako celkem rozumná varianta, vzhledem k nízké ztrátě na ceně. Oni myslej zánovní, to znamená cca "09+. Bohužel takovej ten mainstream, do kterýho Cougara vážně neřadim, neboť je to auto řekněme nestandardní, je už během pár let jetej často víc, než je zdrávo, minimálně v naftě. A ačkoliv jsem i já byl tvrdým zastáncem ojetin, po zkušenostech už mi můj technickej fanatismus říká, že auta s nejasnou minulostí nejsou zas tak ideální.
Na druhou stranu bych si měl furt říkat, že to auto nekupuju já, ale oni, tak ať si koupěj třeba raketoplán, mě to může bejt vlastně jedno. Jen pak nesměj počítat s tim, že se do toho budu angažovat.
Ono to na novej povoz ve smyslu opravdu novej ani nevypadá, i když v případě malýho auta mi to přijde i jako celkem rozumná varianta, vzhledem k nízké ztrátě na ceně. Oni myslej zánovní, to znamená cca "09+. Bohužel takovej ten mainstream, do kterýho Cougara vážně neřadim, neboť je to auto řekněme nestandardní, je už během pár let jetej často víc, než je zdrávo, minimálně v naftě. A ačkoliv jsem i já byl tvrdým zastáncem ojetin, po zkušenostech už mi můj technickej fanatismus říká, že auta s nejasnou minulostí nejsou zas tak ideální.
Na druhou stranu bych si měl furt říkat, že to auto nekupuju já, ale oni, tak ať si koupěj třeba raketoplán, mě to může bejt vlastně jedno. Jen pak nesměj počítat s tim, že se do toho budu angažovat.
17:10:57
14.04.2013
14.04.2013

King
-> palinator: Zaplatpambu, ze me dosud neposedla nemoc zavana "novy auto" :-) Za zlomek ceny novyho povozu, na kterym se vyradili "katovaci kchostu" jak vztekli, lze lovit ve vodach vyssi stredni tridy bez kompromisu ve vybave a velikosti. I kdyz, moje zaliba v ojetinach me letos pred technickou stala 14 litru na kotoucich a ramenech, ktery jsem musel pricist k 6 tydnum tvrde prace, za ktere byl, puvodne milionovy povoz, porizen :-)
15:56:35
14.04.2013
14.04.2013

palinator
-> krup:
Jo pořídíme Lodgy v 1,6i se 60 kW protože výkon je pro piráty.
Jo pořídíme Lodgy v 1,6i se 60 kW protože výkon je pro piráty.

15:20:42
14.04.2013
14.04.2013

krup
-> palinator: nebo ojetej hyundai i20 "za pár kaček" a třeba dacia Lodgy na stěhování? 
( už toho nechám, slibuju :) )

( už toho nechám, slibuju :) )
14:02:38
14.04.2013
14.04.2013

Mr_Kubas
-> palinator: Hyundai i30? 

13:33:12
14.04.2013
14.04.2013

palinator
Doma se taky řeší "novej" povoz. A zajímavý požadavky:
Každej pracovní den jezdit 10 km tam, 10 km zpět, k tomu jet někdy i několikrát denně 3 km a 3 km zpět. Zároveň je třeba naložit pápu, mámu, dočku, syna, bábušku, ďédušku, sabaku, košku, ptičku, opakowku píva, butylky vodky, i pojechali na oddych... Nesmí to bejt starej plevák, protože by to nesplnilo morální požadavek "novýho" auta proti "98 plečce, pricelimit asi 400 tis. Kč.
Moje strategie dvou povozů (malého a velkého) pravděpodobně neprojde protože mít v domácnosti 2 auta je buržoazní přežitek. (protože nepočítám ještě služebáka a moje dva krámy)
Každej pracovní den jezdit 10 km tam, 10 km zpět, k tomu jet někdy i několikrát denně 3 km a 3 km zpět. Zároveň je třeba naložit pápu, mámu, dočku, syna, bábušku, ďédušku, sabaku, košku, ptičku, opakowku píva, butylky vodky, i pojechali na oddych... Nesmí to bejt starej plevák, protože by to nesplnilo morální požadavek "novýho" auta proti "98 plečce, pricelimit asi 400 tis. Kč.
Moje strategie dvou povozů (malého a velkého) pravděpodobně neprojde protože mít v domácnosti 2 auta je buržoazní přežitek. (protože nepočítám ještě služebáka a moje dva krámy)
08:18:22
14.04.2013
14.04.2013

krup
-> afro100: to je schválně 

00:14:41
14.04.2013
14.04.2013

Eidy
Řešila se tu spotřeba starýho Volva TDI. Mám teď najeto cca 500km se svým a s 1600kg na kouli něco přes 9l. S prázdným jsem jel včera do Varnsdorfu, což je dost do kopců a pospíchal jsem a při návratu domů jsem byl na 6,9l.
00:06:56
14.04.2013
14.04.2013

afro100
cee´d ? ... hm ... 

00:02:34
14.04.2013
14.04.2013

krup
-> havlik: s aktuální generací i30 mám najeto cca 3tis km, vytknul bych tomu příšernej tempomat (neumí držet konstantně plyn - pořád ubírá a přidává - dělaly to tak všechny tři, se kterejma jsem jezdil, 1,4 i 1,6. Až (pokud) prodám i20, tak jdu do 1,6 cw s paketem fleet2 a LPG :) Páč až na ten tempomat a katastrofální poměr schopností agregátu / spotřeba (1,4) je to faň auto. Doporučil bych vypůjčit a najet s tím pár stovek kilometrů. Třeba jeden otazník mám i u převodovky - sice 6q, ale dohromady dlouhá, asi jako moje 5q v i20 - ve 130 točím s i30 stejně, jako na pětku s prdítkem = i30 neustále kvedláš, kvalt navíc je rozmělněnej do výchozích pěti + 50 jedeš na vytočenou 3, nebo malou 4.. mno a pač to dole (16v) moc nejede, tak to furt honiš kvaltem .. Pokud nechceš LPG, koukal bych po gdi :)
btw.: a co cee'd?
to all: moje i20 je stále na prodej, kdo ocení zánovní prdítko, hlaste se :p
btw.: a co cee'd?
to all: moje i20 je stále na prodej, kdo ocení zánovní prdítko, hlaste se :p
14:53:17
12.04.2013
12.04.2013

MerHanz
-> palinator: to zrovna ne. Bral bych něco mezi ) škoda je moc konzerva a hyundai je moc futuro ). Ale zajímalo mě ta kvalita zpracování. O tom, že jinde by se to dělalo jinak si iluze nedělám. Všude je palička vždy po ruce
. Když vidím jak poskakuju a vysím na dveřích aby dosedly. Občas s nima lomcuju na pantech až v tom všelijak lupe 


14:04:36
12.04.2013
12.04.2013

P@nis
-> palinator: Mě už asi přešel sterilní vzhled Š :- )
-> MerHanz: Design. Jak to je ve fabrice nevím, dělá u světlometů co vím, ale můžu se zkusit zeptat.
-> MerHanz: Design. Jak to je ve fabrice nevím, dělá u světlometů co vím, ale můžu se zkusit zeptat.
13:55:14
12.04.2013
12.04.2013

palinator
-> MerHanz:
Takže něco jakože pekař nežere vlastní housky?
Takže něco jakože pekař nežere vlastní housky?

20:27:37
11.04.2013
11.04.2013

MerHanz
-> P@nis: to zpracování myslíš kvalitou, nebo desingem ? Jak se bouchaj palubky a introš do suprů a SUVéček vídím denně. Tak by mě zajímalo jak to vypadá v Hyundai 

20:19:50
11.04.2013
11.04.2013

palinator
-> P@nis:
Mě se to nelíbí, je to jak od kolotočů, ale já jsem hrozná konzerva.
Mě se to nelíbí, je to jak od kolotočů, ale já jsem hrozná konzerva.
18:38:54
11.04.2013
11.04.2013

Mr_Kubas
-> havlik: Kamrád má tu předchozí generaci i30 od novoty a s kvalitou je spokojen, žádný problémy po 4 letech nenastaly a komfortní to taky..
Druhý kamarád má zase ix35 a tam už to dosti pokulhává, po jednom roce od novoty to stihlo být dvakrát v servisu ohledně náprav a jednou dokonce i měsíc, než přišli na to, co s tím je. Ale to bude spíš ojedinělý případ...
Druhý kamarád má zase ix35 a tam už to dosti pokulhává, po jednom roce od novoty to stihlo být dvakrát v servisu ohledně náprav a jednou dokonce i měsíc, než přišli na to, co s tím je. Ale to bude spíš ojedinělý případ...
17:55:04
11.04.2013
11.04.2013

P@nis
-> havlik: Hyundai mám kousek od baráku a dělá tam dost lidí a slýchávám chválu na zpracování i vzhled. Z rodiny si ho bratranec koupil, když tam pracuje za zvýhodněných podmínek a je spokojený, ale zase tak dlouho ho nemá. Svezl jsem se tím jednou a dobrý, taky mě zpracování interiéru zaujalo proti Škodě jsou úplně někde jinde.
Rozhodně to není špatná volba za ty peníze, ale kdo ví jak to je se servisem.
Rozhodně to není špatná volba za ty peníze, ale kdo ví jak to je se servisem.
16:06:52
11.04.2013
11.04.2013

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> havlik: Ale nabízejí... www.toyota.cz/cars/.../ay
go 

14:49:53
11.04.2013
11.04.2013

havlik
-> vhml: ale nenabízí auto do 400tis pokud se nepletu:)
14:41:04
11.04.2013
11.04.2013

vhml
-> havlik: obecně Toyoty se ještě nepustili do downsizingu a nabízí vetsi atmosfery
14:16:47
11.04.2013
11.04.2013

havlik
Trošku tady do toho vstoupim schánim auto do firmy cenové omezení je cca 400tis.
Musí být nové.
Idealní je středně velké kombi. motor 1.6-1.8atmosféra
Co sem tak hledal a pátral našel sem pouze s rozumnou vybavou
Hyundai i30 a Chevrolet Cruze.
Cruze vypadá vyloženě jen jako překapotovaná astra
ale co i30 s tim nemam žádné zkušenosti, ale na obě auta jsou hodnocení veskrze pozitivní.
Máte někdo nějaké zkušenosti s jedním nebo s druhým autem?
e: případně jiným návrhům se nebráním, ale moc jiného se toho nedá najít a když jo tak drahý nebo 1.2-1.4Turbo
Musí být nové.
Idealní je středně velké kombi. motor 1.6-1.8atmosféra
Co sem tak hledal a pátral našel sem pouze s rozumnou vybavou
Hyundai i30 a Chevrolet Cruze.
Cruze vypadá vyloženě jen jako překapotovaná astra
ale co i30 s tim nemam žádné zkušenosti, ale na obě auta jsou hodnocení veskrze pozitivní.
Máte někdo nějaké zkušenosti s jedním nebo s druhým autem?
e: případně jiným návrhům se nebráním, ale moc jiného se toho nedá najít a když jo tak drahý nebo 1.2-1.4Turbo
00:03:03
08.04.2013
08.04.2013

dragon_cb_cz
-> King: Tak dvoulitru bych se asi nebál...
23:48:33
07.04.2013
07.04.2013

King
-> dragon_cb_cz: Ne, konkrétně u mondea jsou to "normální" benzínový 4 vály s turbem. Třeba nejsilnější 2.0 má 240k.
-> MerHanz: Ten 2.0 zas není takovej downsizing a navíc ty auta při 120tkm vracíme leasingovce a jdou do dražby - to obvykle vydržej i větší sračky :)
-> MerHanz: Ten 2.0 zas není takovej downsizing a navíc ty auta při 120tkm vracíme leasingovce a jdou do dražby - to obvykle vydržej i větší sračky :)
21:41:35
07.04.2013
07.04.2013

MerHanz
-> dragon_cb_cz: To máš pravdu, Ale kdo ze známejch měl pujčený od fabriky auto s 1,2 TSI tak vždy byl nějakej problém. Jedno dokonce spadlo do nouzáku hned při první jízdě
. O problémech s napínákama rozvodů ani nemá cenu povídat. Ale prý nová generace už je vychytanější. Každopádně až regiment takových motorů najede kolem 300 tic bez zásadnejších problémů, nebo neustálých drobností. Tak pak prohlásím, že je to dobrej motor. Zatím ve mě moc důvěry nebudí. Ale jak jsme psal, jede to celkem slušně ;)

21:31:48
07.04.2013
07.04.2013

dragon_cb_cz
-> MerHanz: Už jsou ty pidimotory dostatečně ozkoušený, aby se o jejich životnosti dalo něco směrodatnýho říct? Mám pořád pocit, že je to relativně nová věc a tudíž není dobré jí moc soudit... ecoboost je ten litrovej tříválec?
12:04:54
07.04.2013
07.04.2013

MerHanz
-> King: pochybuju, že ten ecoboost najede tolik km, jak traktor. Pidimotory s turbem jsou dost vyhnaný a jejich životnost není žádnej zázrak. Ale jinak jsou až překvapivě živý a úsporný. A díky šneku se s tim dá jet i když je to naložený.
11:55:47
07.04.2013
07.04.2013

King
Jo, tohle znam - palubak tdci mondea ukazuje 7, ale real podle evidence jizd je neco mezi 7,5-8 :-) Vystrizlivenim bejva i porovnani ujety vzdalenosti podle palubaku vs. Realna ujeta vzdalenost. 5pct rozdil neni zadna vyjimka a to i se zakladnim rozmerem pneu s novym vzorkem.
Taky jsem loni zkousel nasi auto-eko-verchusku presvedcit, ze tdci v porovnani s benzinovym eko-boostem mebude takova tragedie, protoze rozdil v cene je asi 70 litru pri stejny vybave, ale traktorofilove me vyfuckovali :-)
Taky jsem loni zkousel nasi auto-eko-verchusku presvedcit, ze tdci v porovnani s benzinovym eko-boostem mebude takova tragedie, protoze rozdil v cene je asi 70 litru pri stejny vybave, ale traktorofilove me vyfuckovali :-)
23:17:48
06.04.2013
06.04.2013

dragon_cb_cz
-> MerHanz: O pohodlí žádná, člověk v tom odletí 350 km a vyleze čerstvější než do toho vlezl, protože po celodenním leštění židle v kanclu je ta vepřová sesle ve Volvu docela fajn relax
Tichý, o nerovnostech člověk neví... je to po všech stránkách super auto, pokud nemusíš řešit peníze 

