-> havlik: : takže jedině 81kW B5, že co jsem zjistil, tak v té 5,5 by měly být jen ty 96 kW....jestli hledam správně......
jinak já nechci nic, to žena hledá a hledá kombíka do 100t. a v naftě, což mi taky vyšel ze všeho nejlépe ten pašík,ale spíš by to měla být ta 81kW , ne? a ty už v tom máš 6-ti kvalt ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake auto do 150tis?
prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 1101 až 1150) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
20:32:20
07.07.2013
07.07.2013

T
20:30:35
07.07.2013
07.07.2013

Dakotta
Chlapy poradte.. uz nejaky den sa pohravam s myslienkou vymenit aktualny spotrebak Punto mk2 r.2000 1.2 8v, 167.tisic km. Treba na nom porobit "par" veci ako brzdy, olej, prevodovku, predne sedacky, stresne okno, zamky lebo mam kluc iba od zapalovania, a mimo ine aj hrdzu na podlahe! ... od roku 2007 som 3. majitel, je to lahko tuknute na predok. Z vybavy to ma 4x ABG, ABS, el. predne okna, el. stresne okno, ktore nejde otvorit, stavitelne sedadlo vodica - zlomene...
Novy kandidat stoji u nas v bazare, Renault Clio mk2 r.2002 1.6 16v, 137.tisic km, 1.majitel. Vybava 4xABG, digi klima, ABS asi samozrejmost, el. predne okna a zrkadla.
Takze Punto vs. Clio, co by ste brali??
Novy kandidat stoji u nas v bazare, Renault Clio mk2 r.2002 1.6 16v, 137.tisic km, 1.majitel. Vybava 4xABG, digi klima, ABS asi samozrejmost, el. predne okna a zrkadla.
Takze Punto vs. Clio, co by ste brali??

20:29:08
07.07.2013
07.07.2013

Řízek
-> T: kup si starou rotacku, nezere a jede to furt ;) sam muzu vypravet
20:23:54
07.07.2013
07.07.2013

havlik
-> T: já nic nevim ale mam tu 96kW verzi doma a prostě tenhle system žere víc než ty starý, a po městě na couračku to žere stejnak 9litrů, takže jeslti to máš ježdění akorát na druhou stranu vesnice tak se na to vykašli:)
Ale každopádně sem s tim nad míru spokojen.
Ale každopádně sem s tim nad míru spokojen.
20:20:48
07.07.2013
07.07.2013

T
-> havlik: : momentálně projíždím net a zjišťuju co se dá a na PD jsem taky narazil....co to je a co to znamená ? rád se nechám poučit, jestli víš víc :-)
20:16:31
07.07.2013
07.07.2013

havlik
-> T: ale víš o tom že ty PDčka nejezdí za "5litrů" jako starý TDI?
20:00:21
07.07.2013
07.07.2013

T
jelikož tomu taky prd rozumim, tak jen pro zajímavost, může mi někdo na to kouknout a vybrat to nej
jestli se mi shodne alespoň pár názorů.....
www.sauto.cz/osobni/.../1 2667014?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3236355?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3226466?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3203314?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3078427?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3226299?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3283857?goFrom=lis...

www.sauto.cz/osobni/.../1 2667014?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3236355?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3226466?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3203314?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3078427?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3226299?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 3283857?goFrom=lis...
20:58:19
26.06.2013
26.06.2013

suri
-> palinator: nemyslím si , pofotiť si to bol , spísané to bolo tak ako sa to stalo a hotovo
druhé okno lepil na jéčkovej ibize kolega , poskladal torpedo , plasty stierače , založil zrkado , príde k autu a sklo na dve polky prasknuté , tak chytro druhé objednaj , volaj zákazníka že auto teda nebude
ráno príde okno , odbalíš , dole penové výplne vľavo a vpravo vo vzduchu a okno položené na zemi rovno na tom vypuklom strede kde aj predtým prasklo ... musím to nejak doriešiť ešte
druhé okno lepil na jéčkovej ibize kolega , poskladal torpedo , plasty stierače , založil zrkado , príde k autu a sklo na dve polky prasknuté , tak chytro druhé objednaj , volaj zákazníka že auto teda nebude
ráno príde okno , odbalíš , dole penové výplne vľavo a vpravo vo vzduchu a okno položené na zemi rovno na tom vypuklom strede kde aj predtým prasklo ... musím to nejak doriešiť ešte
20:53:29
26.06.2013
26.06.2013

palinator
-> suri:
To ho ještě zavřou za pojistnej podvod.
To ho ještě zavřou za pojistnej podvod.

20:24:38
26.06.2013
26.06.2013

suri
-> palinator: kolega dlho špekuloval nad poistkou na blbosť , no nakoniec si ju dal a týždeň na to pri ľahkom zasúvaní META blikačky praskol čelné sklo vyhrievané na Alhambru 7m za 650€
19:50:55
26.06.2013
26.06.2013

palinator
Taky se přidávám do skupiny úchylů na VAG Group. I když kámošova Bora se začíná docela ukazovat, zač je toho loket. Řízení po vjetí do jámy v hajzlu, ložisko v hajzlu, cívka (1,6 16v) v hajzlu, prasknutí čelního skla po malém tlaku zevnitř, nabobtnání poplastování středního panelu od vůně do auta, aktuálně vadný LP čidlo ABS. Docela slušnej seznam za nějakejch 10 tkm a 8 měsíců.
16:16:46
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> Shackall: Aby jsme si rozuměli tak já to nikomu nevnucuju, každej at si koupí co chce, je to jeho věc, tohle co tu píšu je čistě můj názor a samozřejmě že v některých věcech máš pravdu, hlavně každý jsme jiný, já spotřebáka neberu jako koníček, pokud bych chtěl nějaké auto na zábavu tak proč si nekoupit něco jako píšeš ty

16:11:42
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> Shackall: Tak u fáčka jsem to párkrát viděl že se po utržení náhonu olejového čerpadla(nevim jak bych ti to vysvělil, utrhli se takový ty dva výčnělky co jdou do ozubeného náhonu rozdělovače) a frajeři jezdili dál tak to vylágrovali a ojnice ven, jinak samozřejmě máš pravdu že to úplně běžná závada není.
Co se týká cen, tak ty druhovýrobní věci jsou více méně stejná cenová hladina, ale zkus třeba sehnat na to terano motor, řízení a podobně.
My jsme např scháněli řízení na viano a nakonec se kupovalo nové za 97000kč do auta v ceně 100tis. kterym se rozvážeji ukrajinci
Co se týká cen servisu tak prostě nemohu dělat atipické auto za stejnou cenu jako např oktu, protože pokud potřebuji např. nějaké přípravky tak vim že na ten koncern se mi to zaplatí protože těch aut tady je hodně, např diagnostiku koupim za 10000kč, zatim co na jakoukoliv jinou značku stojí ta diagnostika 3x tolik ale použiju to dvakrát do roka, a mezitím ty kokoti zase vymyslí něco jiného nového a můžu kupovat další.
Co se týká cen, tak ty druhovýrobní věci jsou více méně stejná cenová hladina, ale zkus třeba sehnat na to terano motor, řízení a podobně.
My jsme např scháněli řízení na viano a nakonec se kupovalo nové za 97000kč do auta v ceně 100tis. kterym se rozvážeji ukrajinci
Co se týká cen servisu tak prostě nemohu dělat atipické auto za stejnou cenu jako např oktu, protože pokud potřebuji např. nějaké přípravky tak vim že na ten koncern se mi to zaplatí protože těch aut tady je hodně, např diagnostiku koupim za 10000kč, zatim co na jakoukoliv jinou značku stojí ta diagnostika 3x tolik ale použiju to dvakrát do roka, a mezitím ty kokoti zase vymyslí něco jiného nového a můžu kupovat další.
15:56:07
26.06.2013
26.06.2013

Shackall
-> saskyn2: Jo, a abychom si rozuměli - já nemám nic proti tomu, že si někdo koupí jedno z nejrozšířenějších aut v ČR, které není ani extra levné, ani extra spolehlivé, ani extra pohodlné, ani extra praktické, dost se krade a výběr slušné ojetiny hraničí se slosovačkou Šťastných deset. To auto má i svoje nesporné výhody - například právě rozšířenou servisní síť, dostatek náhradních dílů a obstojnou likviditu - když chci prodat OII například kvůli vyhazovu z práce, zejtra na ni mám kupce, když chci prodat třeba Chrysler 300, tak buď provařím kalhoty, nebo suším bourák rok na dvoře a není na rohlíky... Mě ale baví, když tuhle volbu někdo vydává za projev zralosti, životní zkušenosti, dospělosti etc...
15:47:52
26.06.2013
26.06.2013

Shackall
saskyn2 26.06.13 15:34:13 napsal:
→ Shackall: A zrovna 2.0TDI bez filtru je od 2007 ky to
nejpolehlivější co se dá v naftě koupit, těm 2004–7 u 16v praskali
hlavy, 8v maji zase filtr, ojnice lítaj na 1.9, 2.0 TDI jsem s ojnicí venku
vživotě neviděl. Tak zrovna 2.0 TDi jsem s ojnicí venku na třetím válci viděl na vlastní bulvy. R. v. 2008, první majitel, celkem solidně servisovaná, 5 tKm po výměně rozvodů...
O I. má v řadě věcí značně problematickou spolehlivost, ale nejde o závady, které by mne uzemnily (okna, centrál, atp.). Destrukci Favoritího motoru, jak ji popisuješ, jsem nejen ještě neviděl, ale doposud se mi ji ani nepotařilo vyvolat - dotýrávám Fako s 600 tisíci najetými okolo stavby, vlní se podlaha, co chvíli z toho něco odpadne, ale ten motor navzdory mimořádně neurvalému zacházení furt drží. Jasně, dovedu si představit, že například zamrzneš motor nebo v létě jezdíš bez vody, ale to dříve či později odděláš i Stalinec...
Ohledně těch tolik diskutovaných oprav... běžné náhradní díly na EU auta se zase tak extrémně cenově neliší - u Teranna II jsem nechal dělat spojku tuším za čtrnáct se vším všudy, což mi nepřijde zase až tak extrémně mnoho, na to že jde o poměrně velké 4x4...
→ Shackall: A zrovna 2.0TDI bez filtru je od 2007 ky to
nejpolehlivější co se dá v naftě koupit, těm 2004–7 u 16v praskali
hlavy, 8v maji zase filtr, ojnice lítaj na 1.9, 2.0 TDI jsem s ojnicí venku
vživotě neviděl. Tak zrovna 2.0 TDi jsem s ojnicí venku na třetím válci viděl na vlastní bulvy. R. v. 2008, první majitel, celkem solidně servisovaná, 5 tKm po výměně rozvodů...
O I. má v řadě věcí značně problematickou spolehlivost, ale nejde o závady, které by mne uzemnily (okna, centrál, atp.). Destrukci Favoritího motoru, jak ji popisuješ, jsem nejen ještě neviděl, ale doposud se mi ji ani nepotařilo vyvolat - dotýrávám Fako s 600 tisíci najetými okolo stavby, vlní se podlaha, co chvíli z toho něco odpadne, ale ten motor navzdory mimořádně neurvalému zacházení furt drží. Jasně, dovedu si představit, že například zamrzneš motor nebo v létě jezdíš bez vody, ale to dříve či později odděláš i Stalinec...
Ohledně těch tolik diskutovaných oprav... běžné náhradní díly na EU auta se zase tak extrémně cenově neliší - u Teranna II jsem nechal dělat spojku tuším za čtrnáct se vším všudy, což mi nepřijde zase až tak extrémně mnoho, na to že jde o poměrně velké 4x4...
15:45:45
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> havlik: Ano CR jsou spolehlivější, u PD to neni to tak jednoduchý, 16v jsou spolehlivý od poloviny 2007ky ještě pdčka, protože nemají Polské makovice které praskaly, 8V mají filtr což v kombinaci s PD nefunguje, jiná liga jsou passaty které mají vyvažováky takže 2.0TDI PD tam spolehlivé nikdy nebylo, ale poléčení tohoto stojí 3000kč což není tak moc, od CR je to více méně vše ok
15:39:59
26.06.2013
26.06.2013

havlik
-> saskyn2: takže od přechodu na CR jsou bezproblémový jest tak?
15:34:13
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> Shackall: A zrovna 2.0TDI bez filtru je od 2007 ky to nejpolehlivější co se dá v naftě koupit, těm 2004-7 u 16v praskali hlavy, 8v maji zase filtr, ojnice lítaj na 1.9, 2.0 TDI jsem s ojnicí venku vživotě neviděl.
15:27:17
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> Shackall 26.06.13 14:09:37: Ty si mne také pobavil, To o té spolehlivosti se týkalo O1, a jestli si ještě neviděl fáčko s vyběhlou ojnicí tak ti řeknu že toho o autech moc nevíš
Jinak všechny ty krumply který si vypsal tak jsou právě auta který když se ti po.s.rou tak akorát budeš hledat nějakej vrakáč kde ti napíšou papír o likvividaci, protože cena opravy ve většině případů přesáhne cenu toho stroje.

Jinak všechny ty krumply který si vypsal tak jsou právě auta který když se ti po.s.rou tak akorát budeš hledat nějakej vrakáč kde ti napíšou papír o likvividaci, protože cena opravy ve většině případů přesáhne cenu toho stroje.
14:46:19
26.06.2013
26.06.2013

Nwkt
-> Pavel P@nkáč: Třeba Alianz nabízí poijštění proti odcizení do 100 000 zdarma k povinku
14:35:57
26.06.2013
26.06.2013

Shackall
-> Karel.: a) proti O I. neřeknu křivého slova - to auto je výborné, kamarád ji ani extrémně prasáckou údržbou neoddělal a ve 415 tisích šla z domu. Problém ovšem je sehnat dneska nějaký přijatelný kousek. Ono už ani ten Tour1 nepřestali vyrábět zrovna před týdnem. Jak říkám - kdyby se mne někdo ptal, jaké auto do 50 tisíc, jedničková 1,9 TDi by byla jasný favorit. Cenu termostatu na Chrysler samozřejmě z hlavy nevím. Zatím jsem ho měnil u Buicku Park Ave (cena asi 600,-, měněno doma na dvoře), Škody Forman (200,-??? měněno u benzínky) a Nissanu Terrano (cena 900,-, měnil spřátelený garážník). Ten díl vnímám jako spotřebku, měním ho ihned po zakoupení vozu a tudíž to mám započítané "v ceně". Kolik to je u Oktávy nevím, ale originální díl také nebude zadara... Abych byl objektivní, tak průser u takových exotů je například v momentě, kdy pan smažka půjde s kladivem dovnitř. Boční okna jsou dost za raketu, zatímco u Octy vše bez problémů za půl darma seženeš a Franta od sousedů poslepu zamontuje...
14:23:21
26.06.2013
26.06.2013

Pavel P@nkáč
-> Karel.: tak si ji pojisti proti odcizení zas tolik to dnes nestojí...
14:21:45
26.06.2013
26.06.2013

dragon_cb_cz
-> Shackall: Člověče, mě teda AGR taky přijde jako skvělej motor - závodník to nejni, ale jezdí za minimum a ke spolehlivosti můžu říct jen to, že za 298 tisíc zatím závada žádná...
14:21:09
26.06.2013
26.06.2013

Karel.
-> Shackall: víš kolik na to stojí termostat?
a všeobecně chrysler fakt bezporuchovej není. Co se týče O, tak tam spolehlivost vůči O1 je mizivá, zadní náprava, teď už naštěstí člověk sežene ramena jako druhovýrobu, chladič spalin, kterej rád odchází, klimakompresory atd. Ale O1 trpí snad jen na puky v předních ramenech a tyčky stabíku, ty modely s plast. stabíkem,


14:09:37
26.06.2013
26.06.2013

Shackall
-> saskyn2: Ty jo, teď si mne fakt pobavil... Oktávka je spolehlivá
No, tak přijde na to, v porovnání s čím. Když se 120 nebo Rapidem, tak samozřejmě ano, v porovnání s čímkoliv jiným ve srovnatelné cenové kategorii (Jeep Cherokee, Nissan Terrano, Ford Mondeo atd. výrazně ztrácí) Skvělý byl imho jen jeden jediný motor - 1.9 TDi PD, ale to nejsme v debatě "jaké auto do 150 tisíc" ale "jaké auto do 50 tisíc". Např kdybych si měl vybrat mezi O II 2.0 turbodieslem r.v. 2008 a Favoritem z roku 93, bez váhání volím Favorita, protože u něj jsem píst v chladičové stěně ještě neviděl (resp.ojnici a kus vrchlíku). Kdybych byl jak ty říkáš "dospělý člověk", asi bych si nechal tohle www.sauto.cz/osobni/.../1
1628927?goFrom=lis... předělat na LPG




14:01:44
26.06.2013
26.06.2013

Karel.
-> Pavel P@nkáč: to vím taky, ale jde mi o to,že ty ochcávy se kradou jak na běžícím pásu, jinak bych sem nic nepsal a rovnou ju koupil, protože vím, že ve spolehlivosti je to výhra na rozdíl od fabia

13:53:58
26.06.2013
26.06.2013

havlik
-> Pavel P@nkáč: oktávka kombi tdi sen každého čecha
13:48:32
26.06.2013
26.06.2013

Pavel P@nkáč
-> saskyn2: vsechno co tu pišeš naprostej souhlas-> Karel.: rotačku v octavce a mas jedno nejspolehlivějších aut na světě 

13:13:02
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> Karel.: Co se týče spolehlivosti tak na ni určitě nic nemá
12:31:15
26.06.2013
26.06.2013

Karel.
hmmm, jestli už teda není lepší koupit O1 tour tdi a je pokoj

12:20:29
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> haso: To není o zamilovanosti ale o tom že člověk v určitém věku dospěje k tomu že potřebuje spolehlivý auto pod kterym se nemusí válet a když už se něco vys.re tak to koupíš na každém druhém vrakecu a umí to opravit každej garážník
-> Karel.: Asi kus od kusu, ale komplet motor se dá sehnat za 20000kč, takže žádná tragedie
-> Karel.: Asi kus od kusu, ale komplet motor se dá sehnat za 20000kč, takže žádná tragedie
12:14:23
26.06.2013
26.06.2013

U-Geen
-> haso: jj taky me to dost bavi :))
12:13:15
26.06.2013
26.06.2013

Karel.
-> saskyn2: koukám na to, ale ty O2 v téhle ceně mají kolem 230tis a výš
Kolik ten motor reálně najede?

12:10:50
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> Karel.: jj, bud tu 1.9 77kw, nebo 2.0 103kw, bud BMM s filtrem nebo BKD bez filtru 16v, ty motory jsou úplně ty samé jako v passatu akorát nemají vyvažováky. Hlavy praskaly na prvních 16v, přinejhoršim nová hlava stojí 16000kč a máš pokoj, nebo od 2007 jsou ok.
12:08:27
26.06.2013
26.06.2013

haso
sa mi lubi ta zamilovanost ludi v SR a CR do tych serblikov od VW Group 

12:06:09
26.06.2013
26.06.2013

Karel.
-> saskyn2: O2? jakej motor tam snad jen ta 77kW verze ne? ty 2 103kW měly problémy s hlavama atd ne? TAm až od roku 2007 myslím byly ok.ale co koukám, tak těch O2 moc v téhle cenové relaci teda není

12:02:49
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> Karel.: Pokud chceš nízké provozní náklady tak O2, nebo Passat B5.5.
Pokud chceš auto co trochu slušně vypadá tak ten novější passat, jsou tam teda zase vyšší provozní náklady, počítej že když koupíš něco za 150 tak to budou ty první roky, které mají problémy s motorky od ručky, zámkem volantu, vyvažovákama, ale má výhodu že je prakticky neukradnutelný
Pokud chceš auto co trochu slušně vypadá tak ten novější passat, jsou tam teda zase vyšší provozní náklady, počítej že když koupíš něco za 150 tak to budou ty první roky, které mají problémy s motorky od ručky, zámkem volantu, vyvažovákama, ale má výhodu že je prakticky neukradnutelný
11:55:13
26.06.2013
26.06.2013

Karel.
-> haso: to se mi moc nelíbí
Navíc výroba byla ukončena,respektive značka zkrachovala a s dílama by asi byl problém, i když to určitě mají pošéfovaný.Ale spíš se mi to moc nelíbí

11:49:26
26.06.2013
26.06.2013

haso
-> Karel.: a co tak daco taketo:
saab-9-3-sport-combi.auto bazar.eu/20-id3197576.html
(neuvadzam konkretny motor atd)
moj sef v praci to ma a paradny stroj, pochvaluje si...a co som sa mal moznost zviest, tak prijemne odhlucnene, pohodlne...
a aj materialy pouzite vnutri su lepsie nez v tuctovej koktavii alebo manazerskom vozidle vw passat
saab-9-3-sport-combi.auto bazar.eu/20-id3197576.html
(neuvadzam konkretny motor atd)
moj sef v praci to ma a paradny stroj, pochvaluje si...a co som sa mal moznost zviest, tak prijemne odhlucnene, pohodlne...
a aj materialy pouzite vnutri su lepsie nez v tuctovej koktavii alebo manazerskom vozidle vw passat
11:45:13
26.06.2013
26.06.2013

Karel.
-> saskyn2: aha tak to potom jo
-> vhml: o délku ani tak nejde, prostě je to velký auto "výkladní skříň"

-> vhml: o délku ani tak nejde, prostě je to velký auto "výkladní skříň"

11:43:13
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> Karel.: jj, proto jsem tam hned volal

11:42:36
26.06.2013
26.06.2013

Karel.
-> saskyn2: já měl zadanou 2007, tam to byla 2010?tak toho jsem si nevšiml

11:41:20
26.06.2013
26.06.2013

vhml
-> Karel.: jak jsem psal níže, Galaxy je tak strašně velký, že je o 4cm kratší než Passat...
11:41:09
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> Karel.: Co? jako 2010 za 140 to si se zbláznil, od 140 jsou nejaký 2005 v trendline se švihadlamam, tohle co si sem dal v highline se prodává od 300 výš
11:38:58
26.06.2013
26.06.2013

Karel.
-> saskyn2: vůbec od 140 tis se dá sehnat, tohle bude nějaká blbost, ty odkazy sem dávám jako příklad, ale od 300tis fakt ne

11:35:39
26.06.2013
26.06.2013

saskyn2
-> Karel. 26.06.13 10:45:08: Tak zrovna tenhle rok se prodává tak od 300tis., tak bud je to nějaká akontace nebo podvodník, nebo si někdo dělá srandu, já už tam volal a číslo je nedostupný
jinak ty 2.0PD 103kw jsou dva typy, 8v s DPF, odcházejí filtry a 16v bez DFF, odcházejí vstřiky což mění preventivně zdarma vw i bez servisky, ten 16v je lepší, Oboje má vyvažováky, nutné pořešit což je cca 3000kč.

jinak ty 2.0PD 103kw jsou dva typy, 8v s DPF, odcházejí filtry a 16v bez DFF, odcházejí vstřiky což mění preventivně zdarma vw i bez servisky, ten 16v je lepší, Oboje má vyvažováky, nutné pořešit což je cca 3000kč.
10:45:44
26.06.2013
26.06.2013

Karel.
-> minno: to neříkám, ale něco už potřebuju vybrat, prostě nejmenší zlo

10:45:08
26.06.2013
26.06.2013

Karel.
www.sauto.cz/osobni/.../1
3211745?goFrom=lis...
ty 103kW byly problémový co vím, ale myslím pouze do roku 2003 nebo 2004
ty 103kW byly problémový co vím, ale myslím pouze do roku 2003 nebo 2004

10:44:42
26.06.2013
26.06.2013

LUKAS
-> Karel.: tak to ano to niektore su strašie ešte od feldy ja mam 93" ročnik ale plecharina od felicii je cukrikova :)
10:44:27
26.06.2013
26.06.2013

minno
-> Karel.: to si nevyberieš, ideálne auto nie je :)