...a kdyby v tom Volvu nebylo LPG, tak bych ho asi živit nechtěl

Teď mi počítadlo ukazuje průměr (za posledních cca 6000 km) krásných 10,0 l/100 km (v plynu to vychází cca 12-13 l/100 km).
Jinak souhlasím s tím, co psal Bobr -> Borderer 11.03.25 21:19:05:

Ze tří aut na LPG, které servisuji, u dvou o LPG ani nevím (Caddy 1,6 BSE má za dobu, co jej servisuji, najeto na LPG cca 150 tisíc a na LPG jsem nešáhnul, Volvo, vytažené "z kopřiv" po dvou letech stání, má od opětovného zprovoznění najeto cca 30 tisíc a na LPG systém jsem též nešáhnul (kromě zabudování nalepeného "ovladače" do záslepky palubní desky)...
Takže jediný vůz, na kterém jsem něco dělal se systémem plynu, je 130LPG - tam jsem kdysi po 3 nebo 4 letech měnil membrány, namontoval přímaz ventilových sedel, abych jej po roce zase vyhodil, zkoušel laborovat s různými směšovači, jednou jsem měnil nádrž a ob rok filtr kapalného LPG. Pak jsem se na podobné činnosti už vykašlal, protože membrány byly vždy ještě dobré, filtr byl čistý a směšovač mám už vychytaný. Jediný problém u toho vozu je, že není stavěn na bezolovnatý benzín, natož "suchý" plyn - to jsem vyřešil úpravou hlavy (tvrzená sedla výfukových ventilů).
Jinak mi na LPG vyhovuje to, že když mám plné obě nádrže (BA i LPG), tak auto má slušný dojezd (asi jako zde zmiňované starší Passaty s 50 litrovou naftovou nádrží). Pokud chce člověk jezdit jen na plyn, tak holt musí častěji tankovat - to mne štve hlavně u toho Volva - nádrž má stejně velkou, jako škodovka, ale ujede na ní o 100 Km méně...
A co se týče omezení vjezdu do garáží, tak to mne zase tak moc netrápí - využil bych to tak maximálně 2x do roka.
Kdybych oba mé LPG vozy pořídil bez LPG, tak bych jej tam pravděpodobně nedával, ale když už tam je, tak proč nejezdit levněji...
