skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Nevi někdo z čeho by to bylo? Je k tomu i sklo který tam krásně pásne
-> krtik: Vďaka,netušil som že aj u týchto sú rozdielné vonkajšie a vnútorné.
-> isti: nie na jednu poloos obe
-> isti:
levá - vnitřní
pravá - venkovní
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_105_8425__2014 -08-18_21-25-45_19.jpg
levá - vnitřní
pravá - venkovní
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_105_8425__2014 -08-18_21-25-45_19.jpg
-> castrol: Lavé fa pravé fe?
-> isti: facko a fela
Tie manžety patria na favo či felíciu?Predpokladám že sú zámenné len ma to zaujímá.
-> Jirik_Tuňák1983: asi jeden zmala odtialto
-> castrol 14.02.16 20:00:42: Třeba vhml by to poznal. 

-> Jirik_Tuňák1983: tak pochybujem ze by totok niekto uhadol 

-> Jirik_Tuňák1983 11.02.16 16:07:20:
-> castrol, isti: Je to hřeb do běžných osobních pneumatik, i když u nás nejsou povoleny. Mám někde i video z mojí návštěvy továrny ve Finsku jak se pneu hrotují na automatické mašině a foto bedny kde jich je kolem 500 000.
-> castrol, isti: Je to hřeb do běžných osobních pneumatik, i když u nás nejsou povoleny. Mám někde i video z mojí návštěvy továrny ve Finsku jak se pneu hrotují na automatické mašině a foto bedny kde jich je kolem 500 000.

-> isti 13.02.16 22:09:20: tak to ani nehladaj -> isti: nie to sa niekde minie 

-> cuker: Vďaka,škoda že mám len jedno.Ak by niekto potreboval za cenu poštovného je jeho,ale obloženie je mastné.
-> castrol: Tiež zahodiť?

-> castrol: Tiež zahodiť?


tá brzdová čelusť je stará octávka...
-> castrol: Na to by som to mal najprv pohladať
,nefotil som to teraz len som hrabal v pc.

-> isti: to vyod a usetris si starosti 

-> Borderer: vďaka
-> StepaNoFUN: Že som to tušil.Je to nové,netušíš že za kolko sa to dá predať?
-> StepaNoFUN: Že som to tušil.Je to nové,netušíš že za kolko sa to dá predať?
-> isti: Mlhovka. ;-)
-> isti: Spínač mlhovek na fávo před faceliftem (hnědý interiér).
Nejaký nápad že z čoho pochádzá pravá brzdová pakňa?Ľavé je zo 742 pre porovnanie
-> Jirik_Tuňák1983: sakra ta 500vka laka ale vzdavam to 

-> Bukaj: Super,tak mám doma motor 742.136 s náhradním číslom z roku 85,favorit motor s číslom zo 105-ky a teraz už aj 130-ku prekabátenú
Chcel som to nahodiť do auta ale ako som zistil najprv sa to musí rozobrať
a vtedy uvidím že čo je to zač.


-> isti 13.02.16 18:31:52: Na té hvězdičce za číslem je jasně vidět, že je samodomo...

-> isti: Tak 130 to je, ale asi někdo legalizoval do 105ky...

-> RadovanSkodovkar: Iba takúto,štyfty vo výfukových zvodoch sú osmičky ale to nepovažujem za smerodajné,a hlava je prestiekaná u sviečok na striebro.
-> isti: Fotku rebra nemáš?
Bol som v tom že 130 motor má za lomítkom sedmičku.Tento podla rebrovanie vyzerá ako 130 ale za lomítkom má jedničku.Ak je to 130 tak čo je to za rv?
-> Jirik_Tuňák1983: Tak pircink do kundy

-> castrol 11.02.16 20:28:06: Nie, někdo další? Kdo to uhádne, tomu dám okopírovanou pětistovku. 

-> Jirik_Tuňák1983: pircink na pipiska 

Kdopak ví co to je? Já to vím, už to nosím v peněžence dobrých pět let.
Ale jenom skválně.

Ale jenom skválně.

-> Petr98: Jak psal PavelP. Novej není a tudíž je bezcennej.
-> Petr98: zamaštěnej a ve víku slušná usazenina a obtisknutý těsnění filtrboxu.. to fakt nový neni....
-> Pavel P..: prej nový je. Ale teď už je to fuk. Díky
-> Petr98: novej tak 1500,- ale to tenhle moc neni....
-> Pavel P..: Nevím, kolik stojí takové nové karbce, proto se ptám. Tak promiň.
-> Petr98: To jako vážně? Jestli dobře vidim je to 2931, takže SEDR na 105... a jetej má cenu asi tak 5kč/kg (zinkoslitina)

-> Lůďa: ahoj, díky moc, takže kompletní délka u užovky je cca 25cm.
takže je to tak, jak jsem si myslel
takže je to tak, jak jsem si myslel
-> David.: Ahoj, skočil jsem do garáže a u užovky jsem naměřil cca 24.8cm.
neměl by někdo prosím po ruce řídící tyče?
mám doma dva druhy a nevím zda je to na úzkou nápravu a širokou 742
nebo široká 742 a favorit felicia.
spíš si myslím tu druhou variantu,ale potřeboval bych potvrdit změřením.
kratší má 28,5cm delší 33cm.
je mi jedno jestli by někdo změřil užovku nebo emko, hlavně aby to věděl na 100% který typ to je.
mám doma dva druhy a nevím zda je to na úzkou nápravu a širokou 742
nebo široká 742 a favorit felicia.
spíš si myslím tu druhou variantu,ale potřeboval bych potvrdit změřením.
kratší má 28,5cm delší 33cm.
je mi jedno jestli by někdo změřil užovku nebo emko, hlavně aby to věděl na 100% který typ to je.
-> Pavel P..: jak říkám :) Octávia, 1203, atp. :) jsi milej ;) 

-> j_j: tak znova ty blbe.... zkopíruj to jak jsem ti to napsal v předchozim postu.... i s tou tečkou která tam je

-> Pavel P..: Octávka ! díky ;)
-> Pavel P..: to jsem dělal, bohužel mi číslo 02-914206 google nenašel, použil jsem i katalog ND pro škodovky skoda-katalog.eu/ , děkuji jinak za radu :) NENÍ na nějm klasický začátek 443....ale právě starší označení, které jak víme se přestalo používat někdy kolem roku 1970. Níže dávám údaje spouštěčů s novým označením.
Technické údaje spouštěče
PAL - Magneton 443.115-142.070; 443.115-142.071*); 443.115-142.110**)
Jmenovitý výkon (kW) 0,66
Záběrový moment (Nm) 12,25
Otáčky pro jmenovitý výkon (1/min) max. 1000
Napětí na svorce 30 při jmenovitém výkonu (V) max. 9,5
Proud spouštěče (bez zatížení) (A) max. 65
Směr otáčení vlevo
Počet zubů pastorku/modul 9/2,5
Tlak pružin kontaktů (N) 9,3 ± 10 %
*) Změna během výroby
**) Od 8. 1980
Technické údaje spouštěče
PAL - Magneton 443.115-142.070; 443.115-142.071*); 443.115-142.110**)
Jmenovitý výkon (kW) 0,66
Záběrový moment (Nm) 12,25
Otáčky pro jmenovitý výkon (1/min) max. 1000
Napětí na svorce 30 při jmenovitém výkonu (V) max. 9,5
Proud spouštěče (bez zatížení) (A) max. 65
Směr otáčení vlevo
Počet zubů pastorku/modul 9/2,5
Tlak pružin kontaktů (N) 9,3 ± 10 %
*) Změna během výroby
**) Od 8. 1980
-> j_j: jo nemáš zač...
možná zkus hledat "02-9142.06"
