Brzdová soustava Š100-110

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 04.03.2012 do 05.03.2012, založil/a aceboss
řadit dle data
23:59:13
05.03.2012
m8rinek
-> Eidy: jo jo, jsou věci co prostě sloučit nejdou...
23:54:47
05.03.2012
Eidy
-> m8rinek: Jenže chce nechat rezervu. Nějak automaticky jsem předpokládal, že na původním místě, když nechce zásahy do kastle.
18:18:54
05.03.2012
aceboss
05.03.12 16:38:2405.03.12 16:39:25 Toto řešení využil i tata ve Š100 a vše funguje jen ta rezerva holt je nahoře.

-> Eidy: Nad řešením č.3 jsem už taky přemýšlel ,ale pro náročnost momentálně zamýtnul4



Kdybych netrval na rezervě( použití kufru jako úložného prostoru při cestování) tak není co řešit..
16:46:52
05.03.2012
m8rinek
-> afro100: ajo, toho jsem si nešiml :D, už jsem se lekl, že jsem zas něco napsal špatně a hledal jsem v Eidyho komentu zda tuhle možnost nějak okrajově nezmínil...



Koneckonců RS to má podobně skoda.daves.cz/Skoda_130R S_rally_-_muzeum_pod_lupou -img_2mpO.jpg
16:45:50
05.03.2012
afro100
aj -> T: ma v erku posilovac lezmo ..
16:45:11
05.03.2012
afro100
-> m8rinek: nez som to nasel ..
16:44:12
05.03.2012
m8rinek
-> afro100: ??
16:39:53
05.03.2012
afro100
-> m8rinek: uaaa :D
16:39:25
05.03.2012
afro100
-> Eidy:



ad 2.)nepovedal by som ze nalezato to tam nejde ... vsetko ide ked sa chce www.skoda110r.cz/gallery. php?aid=517&am...



co ale nezodpoveda povodnemu poziadavku zachovat rezervu
16:38:24
05.03.2012
m8rinek
-> Eidy: lze, jen se to vylučuje s rezervou... img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../2925_2008-04 -15_14-47-12_89.jpg
16:34:52
05.03.2012
Eidy
-> aceboss:

1) zkušenost nemám.

2) prohlídnul sis kufr pořádně? Při ležatém provedení HBV tam posilovač dát nejde. A pokud to nechceš převařovat na M konzoli, tak budeš muset vyrobit něco naprosto originálního. Nějakou redukci mezi origo uchycení pedálovky a mezi válce nastojato. Jinak to nelze.

3) máš neště psychokurvadelickou možnost, že origo HBV budeš hydraulicky ovládat někde jinde namontovaný M válec s posilovačem, který teprve bude brzdit auto.

4) a vlastně ještě můžeš hydraulicky ovládat vzduchové brzdy.

To jen aby někdo neekl, že jsem zavrhnul alternativní možnosti 1
20:18:11
04.03.2012
aceboss
Pánové hledal jsem pátral jsem ,ale i tak mám pár otázek.

Chystám se na kompletní výměnu brzdového vedení včetně trubiček, prasátek, obložení budu dávat azbestové dobové atd.....Na tomto nic není pohodová práce ,ale pořád mi v hlavně leží dvě věci.



1.Má někdo zkušenosti s tím když dopředu dám 4p ,ptám se proto abych měl představu jak se změní tvrdost a chod pedálu podle 2p případně zda bude nějaký přínos v zapojení bez posilovače.



2.Je nějaký způsob(řešení) jak do vozu namontovat posilovač, aby jeho montáž splnovala tyto požadavky. Ponechat na původním místě rezervu (tudíš tovární řešení RS není možné) a za druhé nepřevažovat pedálovku(žádný větší-nevratný zásah do karoserie) jako když se zastavuje eMková pedálovka.



Zřejmě bych chtěl přiliš,ale možná bude někdo o něčem vědět.Nejsem si totiž jistý jak vypadá montáž za použití posilovače tuším z dacie,fiata.. nebo jiných vozů.... z té doby.

Děkuju za jakékoliv postřeh a rady.
upraveno 1x, naposled 04.03.2012 20:19:55
Extreme Tyres