skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brzdová soustava Š100-110
-> Eidy: jo jo, jsou věci co prostě sloučit nejdou...
-> m8rinek: Jenže chce nechat rezervu. Nějak automaticky jsem předpokládal, že na původním místě, když nechce zásahy do kastle.
05.03.12 16:38:2405.03.12 16:39:25 Toto řešení využil i tata ve Š100 a vše funguje jen ta rezerva holt je nahoře.
-> Eidy: Nad řešením č.3 jsem už taky přemýšlel ,ale pro náročnost momentálně zamýtnul
Kdybych netrval na rezervě( použití kufru jako úložného prostoru při cestování) tak není co řešit..
-> Eidy: Nad řešením č.3 jsem už taky přemýšlel ,ale pro náročnost momentálně zamýtnul

Kdybych netrval na rezervě( použití kufru jako úložného prostoru při cestování) tak není co řešit..
-> afro100: ajo, toho jsem si nešiml :D, už jsem se lekl, že jsem zas něco napsal špatně a hledal jsem v Eidyho komentu zda tuhle možnost nějak okrajově nezmínil...
Koneckonců RS to má podobně skoda.daves.cz/Skoda_130R S_rally_-_muzeum_pod_lupou -img_2mpO.jpg
Koneckonců RS to má podobně skoda.daves.cz/Skoda_130R S_rally_-_muzeum_pod_lupou -img_2mpO.jpg
aj -> T: ma v erku posilovac lezmo ..
-> m8rinek: nez som to nasel ..
-> afro100: ??
-> m8rinek: uaaa :D
-> Eidy:
ad 2.)nepovedal by som ze nalezato to tam nejde ... vsetko ide ked sa chce www.skoda110r.cz/gallery. php?aid=517&am...
co ale nezodpoveda povodnemu poziadavku zachovat rezervu
ad 2.)nepovedal by som ze nalezato to tam nejde ... vsetko ide ked sa chce www.skoda110r.cz/gallery. php?aid=517&am...
co ale nezodpoveda povodnemu poziadavku zachovat rezervu
-> Eidy: lze, jen se to vylučuje s rezervou... img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../2925_2008-04
-15_14-47-12_89.jpg
-> aceboss:
1) zkušenost nemám.
2) prohlídnul sis kufr pořádně? Při ležatém provedení HBV tam posilovač dát nejde. A pokud to nechceš převařovat na M konzoli, tak budeš muset vyrobit něco naprosto originálního. Nějakou redukci mezi origo uchycení pedálovky a mezi válce nastojato. Jinak to nelze.
3) máš neště psychokurvadelickou možnost, že origo HBV budeš hydraulicky ovládat někde jinde namontovaný M válec s posilovačem, který teprve bude brzdit auto.
4) a vlastně ještě můžeš hydraulicky ovládat vzduchové brzdy.
To jen aby někdo neekl, že jsem zavrhnul alternativní možnosti
1) zkušenost nemám.
2) prohlídnul sis kufr pořádně? Při ležatém provedení HBV tam posilovač dát nejde. A pokud to nechceš převařovat na M konzoli, tak budeš muset vyrobit něco naprosto originálního. Nějakou redukci mezi origo uchycení pedálovky a mezi válce nastojato. Jinak to nelze.
3) máš neště psychokurvadelickou možnost, že origo HBV budeš hydraulicky ovládat někde jinde namontovaný M válec s posilovačem, který teprve bude brzdit auto.
4) a vlastně ještě můžeš hydraulicky ovládat vzduchové brzdy.
To jen aby někdo neekl, že jsem zavrhnul alternativní možnosti

Pánové hledal jsem pátral jsem ,ale i tak mám pár otázek.
Chystám se na kompletní výměnu brzdového vedení včetně trubiček, prasátek, obložení budu dávat azbestové dobové atd.....Na tomto nic není pohodová práce ,ale pořád mi v hlavně leží dvě věci.
1.Má někdo zkušenosti s tím když dopředu dám 4p ,ptám se proto abych měl představu jak se změní tvrdost a chod pedálu podle 2p případně zda bude nějaký přínos v zapojení bez posilovače.
2.Je nějaký způsob(řešení) jak do vozu namontovat posilovač, aby jeho montáž splnovala tyto požadavky. Ponechat na původním místě rezervu (tudíš tovární řešení RS není možné) a za druhé nepřevažovat pedálovku(žádný větší-nevratný zásah do karoserie) jako když se zastavuje eMková pedálovka.
Zřejmě bych chtěl přiliš,ale možná bude někdo o něčem vědět.Nejsem si totiž jistý jak vypadá montáž za použití posilovače tuším z dacie,fiata.. nebo jiných vozů.... z té doby.
Děkuju za jakékoliv postřeh a rady.
Chystám se na kompletní výměnu brzdového vedení včetně trubiček, prasátek, obložení budu dávat azbestové dobové atd.....Na tomto nic není pohodová práce ,ale pořád mi v hlavně leží dvě věci.
1.Má někdo zkušenosti s tím když dopředu dám 4p ,ptám se proto abych měl představu jak se změní tvrdost a chod pedálu podle 2p případně zda bude nějaký přínos v zapojení bez posilovače.
2.Je nějaký způsob(řešení) jak do vozu namontovat posilovač, aby jeho montáž splnovala tyto požadavky. Ponechat na původním místě rezervu (tudíš tovární řešení RS není možné) a za druhé nepřevažovat pedálovku(žádný větší-nevratný zásah do karoserie) jako když se zastavuje eMková pedálovka.
Zřejmě bych chtěl přiliš,ale možná bude někdo o něčem vědět.Nejsem si totiž jistý jak vypadá montáž za použití posilovače tuším z dacie,fiata.. nebo jiných vozů.... z té doby.
Děkuju za jakékoliv postřeh a rady.