problem so stvorpiestami

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 12.10.2011 do 16.10.2011, založil/a bobanko100
řadit dle data
16:59:22
16.10.2011
vhml
-> fidelmc: ano



Ono obecně krome ceny desticek a mensi vaze, kterou nikdo v realu beztak nepozna, neni duvod pouzivat 2písty.
23:50:33
15.10.2011
fidelmc
A co bez pouziti posilovace, tam si myslim , ze 4pist ma jeste vetsi vyhodu. Nebo ne?
22:09:45
15.10.2011
minno
m8rinek 13.10.11 18:42:29 napsal:

→ vhml: tak ona plocha pístku 2p je 1660mm2 a 4p je

1815mm2, což není zas takovej rozdíl…
plocha pístku či plocha platničiek?
11:09:28
14.10.2011
Eidy
-> m8rinek: Není to moc, na druhou stranu je to 9,3% navíc. A to je celkem dost.
11:04:15
14.10.2011
sep
Uz sem to tu psal kdysi,v testu SM ktery uz nehodlam hledat vychazel rozdil pri brzdeni ve prospech 4pistu tusim snad pulmetr z jake rychlosti bych ted hadal,pri opakovanem brzdeni to asi bude vyraznejsi ale ani ty 4pistky v serii takovy zazrak nejsou....
10:53:36
14.10.2011
Martin/125/
-> m8rinek: přesně tak...mám na autě 2 pístky a 4 bych tam nikdy nedal...je to zcela zbytečné...
21:27:32
13.10.2011
skodar
mne to robilo minuly tyzden toto iste...mal som kusnute vonkajsie piestiky a este vzadu velky priemer na bubnoch....
18:42:29
13.10.2011
m8rinek
-> vhml: tak ona plocha pístku 2p je 1660mm2 a 4p je 1815mm2, což není zas takovej rozdíl...
18:28:05
13.10.2011
vhml
-> Martin/125/: pokud v obou případech platí stejné fyzikální zákony, tak to můžou dělat pouze špatné destičky, čí špatná montáž brzd...
18:16:45
13.10.2011
Martin/125/
nevim jak je to s opakovanym silnym bržděním je možný že třeba dvoupístky dřív povadnou...(nezkoušel jsem nevim) ale jako takový mi brzděj líp(třeba jiné destičky?)
18:15:20
13.10.2011
Martin/125/
-> Nwkt: poznám to že mi 2 pístky brzděj líp naž mi brzdili 4 pístkx kompletně nově udělaný-vše nové)
18:13:32
13.10.2011
Nwkt
-> Martin/125/: 51 51 51 Tak máš něco blbě když to nepoznáš
17:20:57
13.10.2011
vhml
Martin/125/ 13.10.11 17:02:38 napsal:

rozdíl v brždění nepoznáš…(




Pokud rozdíl nepoznáš tak jsi hňup...



-> bobanko100: u 4pístů bývá problém s velkým vracením pístků a pak následně dlouhém kroku pedálu. Je třeba mít vhodně namazanej pístek aby běhal po gumičce a ta ho netahala tolik zpátky
17:09:41
13.10.2011
ondrej1
-> Martin/125/: Nerad mu hovadiny!Chodíš 170 po dialnici?Na 2-pietoch rovna smrť 4-piesty nevyrobili len tak zo srandy
17:05:24
13.10.2011
Shatter
-> bobanko100: to isté robí aj mne
17:02:38
13.10.2011
Martin/125/
tak tam dej normálně dvoupístky...rozdíl v brždění nepoznáš...(jsem s nima spokojenej mnohem víc než se 4pistkama) a je to jednoduší...
15:27:21
13.10.2011
minno
-> bobanko100: okruh máš zapojený klasicky na dve hadice v predu? Po odpojení brzdy sa to odvzdušňuje dosť debilne. Takže to máš buď ešte stále niekde zavzdušnené, alebo ti odišiel HBV.
15:23:41
13.10.2011
bobanko100
ked odvzdusnujem bubliny uz nejdu a pri jazde sa ani pedal neda naslapat a klesne skoro az na podlahu. za jazdy stupim na brzdu a zadok ide do smiku a predok nic.
09:08:29
13.10.2011
minno
-> bobanko100: 19mm sú správne valčeky. Popíš bližšie ako sa to správa. Pri odvzdušňovaní predných bŕzd ti idú stále bubliny? Alebo tečie už len kvapalina ale nie je tam tlak?
05:06:24
13.10.2011
bobanko100
HBV je este original od 89 ciernej farby. piestiky sa velmi nevracaju lebo platnicky su skoro oprete o kotuc. nemoze to byt aj tym ze mam v zadu 19mm valceky?
22:28:34
12.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Jak je starej hlavni valec a jakou ma barvu?



Jinak co to dela presne?

Ja mel po vymene pistku ten problem, ze se moc vracely. Nemas v klidovym stavu mezeru mezi deskou a pistkem?
22:25:41
12.10.2011
bobanko100
uzsom to tak mal urobene a v pohode to brzdilo. vymienal som prednu napravu a daval som aj druhe prasiatka ale uz sa mi to neda odvzdusnit
21:02:39
12.10.2011
Nwkt
Neumřel ti hlavní válec?
21:00:18
12.10.2011
bobanko100
mam problem s odvzdusnenim stvorpiestov. Zadok mi brzdi dobre ale predok nie a nie dostat na poriadok. Nema s tym niekto skusenosti?
Extreme Tyres