-> fidelmc: ano
Ono obecně krome ceny desticek a mensi vaze, kterou nikdo v realu beztak nepozna, neni duvod pouzivat 2písty.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problem so stvorpiestami
prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 12.10.2011 do 16.10.2011, založil/a bobanko100
A co bez pouziti posilovace, tam si myslim , ze 4pist ma jeste vetsi vyhodu. Nebo ne?
m8rinek 13.10.11 18:42:29 napsal:
→ vhml: tak ona plocha pístku 2p je 1660mm2 a 4p je
1815mm2, což není zas takovej rozdíl…plocha pístku či plocha platničiek?
→ vhml: tak ona plocha pístku 2p je 1660mm2 a 4p je
1815mm2, což není zas takovej rozdíl…plocha pístku či plocha platničiek?
-> m8rinek: Není to moc, na druhou stranu je to 9,3% navíc. A to je celkem dost.
Uz sem to tu psal kdysi,v testu SM ktery uz nehodlam hledat vychazel rozdil pri brzdeni ve prospech 4pistu tusim snad pulmetr z jake rychlosti bych ted hadal,pri opakovanem brzdeni to asi bude vyraznejsi ale ani ty 4pistky v serii takovy zazrak nejsou....
-> m8rinek: přesně tak...mám na autě 2 pístky a 4 bych tam nikdy nedal...je to zcela zbytečné...
mne to robilo minuly tyzden toto iste...mal som kusnute vonkajsie piestiky a este vzadu velky priemer na bubnoch....
-> vhml: tak ona plocha pístku 2p je 1660mm2 a 4p je 1815mm2, což není zas takovej rozdíl...
-> Martin/125/: pokud v obou případech platí stejné fyzikální zákony, tak to můžou dělat pouze špatné destičky, čí špatná montáž brzd...
nevim jak je to s opakovanym silnym bržděním je možný že třeba dvoupístky dřív povadnou...(nezkoušel jsem nevim) ale jako takový mi brzděj líp(třeba jiné destičky?)
-> Nwkt: poznám to že mi 2 pístky brzděj líp naž mi brzdili 4 pístkx kompletně nově udělaný-vše nové)
-> Martin/125/:
Tak máš něco blbě když to nepoznáš



Martin/125/ 13.10.11 17:02:38 napsal:
rozdíl v brždění nepoznáš…(
Pokud rozdíl nepoznáš tak jsi hňup...
-> bobanko100: u 4pístů bývá problém s velkým vracením pístků a pak následně dlouhém kroku pedálu. Je třeba mít vhodně namazanej pístek aby běhal po gumičce a ta ho netahala tolik zpátky
rozdíl v brždění nepoznáš…(
Pokud rozdíl nepoznáš tak jsi hňup...
-> bobanko100: u 4pístů bývá problém s velkým vracením pístků a pak následně dlouhém kroku pedálu. Je třeba mít vhodně namazanej pístek aby běhal po gumičce a ta ho netahala tolik zpátky
-> Martin/125/: Nerad mu hovadiny!Chodíš 170 po dialnici?Na 2-pietoch rovna smrť 4-piesty nevyrobili len tak zo srandy
-> bobanko100: to isté robí aj mne
tak tam dej normálně dvoupístky...rozdíl v brždění nepoznáš...(jsem s nima spokojenej mnohem víc než se 4pistkama) a je to jednoduší...
-> bobanko100: okruh máš zapojený klasicky na dve hadice v predu? Po odpojení brzdy sa to odvzdušňuje dosť debilne. Takže to máš buď ešte stále niekde zavzdušnené, alebo ti odišiel HBV.
ked odvzdusnujem bubliny uz nejdu a pri jazde sa ani pedal neda naslapat a klesne skoro az na podlahu. za jazdy stupim na brzdu a zadok ide do smiku a predok nic.
-> bobanko100: 19mm sú správne valčeky. Popíš bližšie ako sa to správa. Pri odvzdušňovaní predných bŕzd ti idú stále bubliny? Alebo tečie už len kvapalina ale nie je tam tlak?
HBV je este original od 89 ciernej farby. piestiky sa velmi nevracaju lebo platnicky su skoro oprete o kotuc. nemoze to byt aj tym ze mam v zadu 19mm valceky?
Jak je starej hlavni valec a jakou ma barvu?
Jinak co to dela presne?
Ja mel po vymene pistku ten problem, ze se moc vracely. Nemas v klidovym stavu mezeru mezi deskou a pistkem?
Jinak co to dela presne?
Ja mel po vymene pistku ten problem, ze se moc vracely. Nemas v klidovym stavu mezeru mezi deskou a pistkem?
uzsom to tak mal urobene a v pohode to brzdilo. vymienal som prednu napravu a daval som aj druhe prasiatka ale uz sa mi to neda odvzdusnit
Neumřel ti hlavní válec?
mam problem s odvzdusnenim stvorpiestov. Zadok mi brzdi dobre ale predok nie a nie dostat na poriadok. Nema s tym niekto skusenosti?