Přední brzdy Fa/fe

prohledat
86 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.05.2011 do 02.04.2012, založil/a Bororo
řadit dle data
18:27:23
02.04.2012
suri
-> James1991: spíš zprava , aspoň bude pevnejší
00:33:43
02.04.2012
James1991
Takže v podstatě by to šlo tady v těchto místech rozříznout a navlíknout to tam. Zkusim to.
zvětšit Přední brzdy Fa/fe - obrázek od James1991 vložen 02.04.2012 00:33:43
22:21:01
01.04.2012
suri
-> srnka: kotúče ferodo , ale platničky nie , inak aj pilengy jedú , pár som ich už videl
22:20:46
01.04.2012
auta.petr
-> srnka: Pilengu řadím k ekonomické značce, něco jako Starline a podobné, proto za mě Ferodo. I když s Ferodem mám taky samo negativní zkušenosti a to dokonce na své Octavii jsem je dvakrát reklamoval kvůli pískání a po třetí jsem už dal osvědčené ATE, nevím, že jsem se nechal unést a nedal jsem je rovnou...3
22:20:45
01.04.2012
castrol
-> srnka: citujem "Firma Pilenga je na automobilovém trhu v oblasti výroby brzdových kotoučů s délkou působení 50 let jednou z nejzkušenějších firem na problematiku brzdových systémů. Díky jejím zkušenostem jsou jejich kotouče schopny splňovat nejtěžší nároky za různých jízdních situacích. Jako výdrž brzdícího účinky při vysokých teplotách a tlaku, jakožto udržení si tvarové stálosti. Pilenga je dodavatelem kotoučů do značek jako Maserati a také Harley-Davidson." 1
22:17:19
01.04.2012
srnka - zrušená registrace
-> auta.petr: ja tak isto sa priklanam k Ferodu, ale cenovo sa to az tak nelisi a preto chcem vediet preco ci je to zla znacka alebo co
22:15:14
01.04.2012
auta.petr
-> srnka: Já osobně bych se přikláněl k Ferodu, rozhodně. Tedy v případě výběru z těchto dvou.
22:11:46
01.04.2012
srnka - zrušená registrace
chcem sa opytat objednavam dneska si komplet brzdy na svojho formana...chcem ale aspon ako taku kvalitu do beznej prevadzky a tak viem splasit kotuce FERODO za 13,77ks a potom nejake PILENGA za 13,39Ks....chcem sa opytat co to je za znacku PILENGA ci sa s nou niekto stretol uz
22:03:56
01.04.2012
auta.petr
-> Kuladmin: Přesně tak, v nejslabším místě přestříhnout, nebo přeříznout a jde to a ničemu to nevadí.
22:00:18
01.04.2012
Kuladmin
A jo ted na to koukam on je kolem dokola tak to pak jo ja myslel ze je jen tak cca 3/4.

Mozna ho nariznout ohnout nasadit a zase srovnat a prisroubovat.
upraveno 1x, naposled 01.04.2012 22:01:33
21:53:24
01.04.2012
suri
nejde to , ale možno by šlo vyrezať kus s neho prestrčiť a naskrutkovať
21:52:21
01.04.2012
auta.petr
-> Kuladmin: No, když teď nad tím přemýšlím, tak by to mělo asi fakt jít sundat, jsou tam tři šroubky a mělo by to jít sundat.
21:51:12
01.04.2012
suri
-> Kuladmin: nejde
21:43:26
01.04.2012
Kuladmin
-> James1991: Mozna blbej dotaz .. to nejdou pridelat jen se sundanyma kotoucema?
21:19:25
01.04.2012
auta.petr
-> James1991: Nebezpečné to není, ale brzdy půjdou brzo do kopru, protože na ně půjde ze vnitřku veškerá voda a špína ze silnice, budou se vydírat a reznout atd...
20:58:30
01.04.2012
James1991
Není nebezpečné jezdit bez předních štítů brzdičů? Budu montovat celý těhlice, kde štíty nejsou a při montáži nových nechci zničit ložiska, jelikož jsou ok. Je v tom nějaký problém kdyby tam štíty nebyly? Díky
21:35:50
16.05.2011
Jura_Favorit
vhml 16.05.11 16:35:42 napsal: → OndraKrupi-TenČtvrtý: tomu kusu železa je to celkem ukradený

Tento výrok patří spíš do tématu "Pokusy o vtipy"...
21:14:55
16.05.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Já už to nedávám, snad jen dodám, že s vhml prostě nesouhlasím a rozhodně bych dle toho nevybíral brzdy...
16:39:01
16.05.2011
OndraKrupi
-> vhml: zkroutí se a bude po prdeli3 4
16:35:42
16.05.2011
vhml
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: tomu kusu železa je to celkem ukradený
16:33:09
16.05.2011
OndraKrupi
-> vhml: no ale bude to vadit tomu kotouči který se bude nadměrně hřát a vadnout ne?
16:15:13
16.05.2011
vhml
-> Syny: ale ty desticce zase na druhou stranu teplota nevadí
16:12:59
16.05.2011
Syny
-> vhml: Nevim no, ale kdyz da poradny desky, ktery vic brzdi, tak tim vznika vetsi treni a tim vetsi teplo, takze pak se ty chladaky docela hodi rekl bych...
16:10:36
16.05.2011
castrol
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: takze nieje problem aj ked je seriovy strmen chcel by som to tak ako ma martin
16:04:20
16.05.2011
OndraKrupi
-> castrol: rozměrově mam teď stejné kotouče. třmeny siera 54mm pístek a celkem jsem to tam poskládal bez problémů
16:02:27
16.05.2011
castrol
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: ked to bude len jedina uprava tak to by sa dalo freza je tak by som ich ofrezoval 1
15:55:39
16.05.2011
OndraKrupi
-> castrol: no že budeš muset nechat ubrat střed kotouče aby se ti vešel na těhlici felicie



-> vhml: jasně jak říkam jsou destičky a destičky, ale tak třeba u mě

origo kotouč 236, desky ferodo premium - brzdí docela dobře, desky ani moc neubývají

chlazený kotouč 236, desky šmejd - brzdí líp nez origo kotouč

takže až z další výplaty koupim pořádný desky, tak to teprv bude paráda.
15:48:48
16.05.2011
castrol
15:43:57
16.05.2011
vhml
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: no základ prostě je, aby si nezainvestoval do kotoučů na úkor destiček. Prvně pořádný destičky a pak uvidíš jak hodně budeš nebo nebudeš potřebovat chlaďák
upraveno 1x, naposled 16.05.2011 15:44:37
15:39:36
16.05.2011
OndraKrupi
-> vhml: jasný o tom se nehádám, jsou destičky a destičky, ale tak jestli bych měl volit mezi plným a nebo chlazeným tak vemu chlazený i když v trochu horší kvalitě
15:06:00
16.05.2011
vhml
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: to jo, ale pořád máš sérivou brzdu jenom chlazenou, narozdíl od obložení, které i brzdí víc.
15:05:00
16.05.2011
OndraKrupi
-> vhml: no jasný, ale tak asi bych bral chlazené než tyhle plné.
15:03:37
16.05.2011
vhml
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: opravdový závodní auto je zase trochu jiná úroveň než místní ,,závodní". Chlaďák určitě není na škodu, ale na normální blbnutí to lze i bez něj, pokud je pořádný obložení. Aneb na litru jsme taky závodili na bubnech a brzdilo to až až. Tam už je spíš problém s kapalinou, která by to dokázala vydržet
upraveno 1x, naposled 16.05.2011 15:04:36
14:59:32
16.05.2011
OndraKrupi
-> Eidy: no tak jsem to nemyslel, že by to byl šmejd, ale co jsem se díval na závodních autech,(př. fiat punto S1600) tak předek je na chlaďácích a zadek třeba na obyč kotouči.

takže asi vědí proč radši chlazený

někde jsem četl, že nejlepší je kotouč samostatný a unašeč na něj přišroubován, ale tak to už bude jiná liga
upraveno 1x, naposled 16.05.2011 15:00:45
14:33:57
16.05.2011
Eidy
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: Plnej kotouč neznamená nutně něco špatnýho.

-> M@rtin: ISO 9000? To je jen seznam pojmů a základních principů pro 9001 pokud vím. A ani certifikát ISO 9001 není zárukou kvality. Je to jen předpoklad. Ale to je jen moje profesní deformace. Důležitý jsou reference.
12:15:48
16.05.2011
M@rtin
-> Mach: Musel bych se pokouknout, tohle mi poslal známej.







-> OndraKrupi-TenČtvrtý: Ano plný kotouč
11:46:29
16.05.2011
OndraKrupi
-> M@rtin: to vypadá ale na plný kotouč
11:23:19
16.05.2011
Mach
-> M@rtin: nemáš přímo odkaz na ty kotouče? zajímalo by mě co je to. kdyžtak ho sem hoď.
11:04:15
16.05.2011
M@rtin
-> vhml: dle popisu na feliciaklubu, tudíž je ze Sierry



Ale našel jsem i nějakou eng. firmu Black Diamond a jejich Performace produkty.



Brzdový kit BD performance Felicia

Škoda Favorit, Felicie, rozteč 4x100 od 9/1993-2001. Brzdový kit obsahuje brzdové přední destičky + 2 přední kotouče performance. Kit je určený pro sportovní, závodní nasazení typu race street, hill climb, slalom. Součinitel tření 0,48-0,50 ISO 9000, vyrobeno v UK.
zvětšit Přední brzdy Fa/fe - obrázek od M@rtin vložen 16.05.2011 11:04:15
10:56:06
16.05.2011
vhml
-> M@rtin: a co že to je za brzdič?



Jestli by třeba nebylo nejlepší dát 4p, mezikus na montáž, rozšířít ho na kotouč dle potřeby a desky do něj koupíš za 2500 ze žigula
10:45:50
16.05.2011
M@rtin
-> vhml: To není zase plug and play na těhlici, tenhle brzdič tam sedne po lehkém ubrání držáku
10:18:46
16.05.2011
vhml
-> M@rtin: to je fakt moc :-D



Co jít cestou jiného brzdiče, do kterého jsou levnější desky? Peugeot, 4píst, atd.
10:16:17
16.05.2011
M@rtin
-> Eidy: Ano já jsem odvařil destičky úplně, kotouče jsou v pohodě, ale destičky to prostě v Mostě nedali. To byl ten hlavní problém. Stačili by lepší destičky na tyhle kotouče, ale to jednoduše nenacpu do sériového třmenu.



-> vhml: Jo jo na to jsem už koukal a zjišťoval to, ale dát 8tkč za desky je fakt peklo .....
10:07:28
16.05.2011
Jura_Favorit
Bororo 15.05.11 14:48:17 napsal: → Jura_Favorit: Kladné nebo záporné?

Kladné, zadek se přestal flákat a je při brzdění cítit, že se to tolik neboří na čumák, na modrém bez nich jezdím už přes dva roky a ani v problémových situacích nebyla jediná potíž způsobená vytažením omezovacích válečků. Ale! Základ jsou brzdy celkově v perfektním stavu, pokud třeba nemáš předek v úplně nejlepším stavu nebo tam máš nějakou shitovskou kombinaci desek a kotouče, pak by to mohlo být o hubu a raději bych to v takovém případě neriskoval...
09:52:00
16.05.2011
vhml
-> M@rtin: DSka seženeš do jakýhokoliv brzdiče, musíš si v katalogu na Renovaku najít typ destičky, kterej patří do brzdiče a napsat si mejla o cenu.
09:47:47
16.05.2011
Eidy
-> afro100: Je úplně jedno jak kdo jezdí. Brzdy musí odebrat pořád určitou energii z pohybu auta a zmařit ji v teplo. A aby se tak stalo během kratší doby, jsou potřeba silnější brzdy.

Lepší destičky jsou taky řešením. Je to vždy o vzájmemné vhodnosti materiálů kotoučů a desek. Chlazený samozřejmě budou líp zvládat opakované silné brzdění, ale i s plným se dá nadělat paráda.

-> M@rtin: Podle mě nějaká hadice v tvym případě zas tak extra nepomůže. On tepelný spád u 400°C kotouče je dost slušnej a kdybys měl problém s vadnutím tak ok, ale tys je odvařil úplně. Takže musíš pořídit jinej materiál. Možná kotoučů, určitě destiček.
09:33:54
16.05.2011
M@rtin
-> vhml: A proto já stále nevím co s těma mejma. koukal jsem a na 260mm se kotouče Brembo Max nedělají a destičky co bych použil ze Sierry taky žádnej zázrak, je to samá série.



Uvidím co mi řekne bejvalej náš kitkárovej závodník, a pak se rozhodnu. Už jsem s ním nedávno mluvil a doporučil mi OZ Zimmerman a DS2500, že to bude mnohem lepší jak ty chlaďáky co tam mám a brousit o 6mm DS2500 abych je nacpal s 20mm Ate Powerdisc do sériového třmenu se mi nějak nechce. Když by byla udělaná ještě nějaká hadice co by přivedla ještě více vzduchu na druhou stranu kotoučů, tak asi žádný problém.
09:23:39
16.05.2011
vhml
-> M@rtin: to je to o čem celou dobu mluvím, a to tam Eidy má dnes už nevyráběné DS2000. Doba pokročila dál...
09:17:52
16.05.2011
M@rtin
-> afro100: A to je nějaký problém? já si myslím že je to spíš dobře ....
Extreme Tyres