skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přední brzdy Fa/fe
-> M@rtin: ale eidy brzdi naraz a kratko ...
-> vhml: To je možná taky pravda, když si vzpomenu na to jak Eidy jezdí s Kóčou a žádný chlaďáky tam nemá, teda aspoň to říkal, nevím nekoukal jsem
-> Tuner#2: uvaříš po dvou zatáčkách, a co na nich asi tak uvaříš? Destičku přehreješ...
Takže jestli přehřeješ destičku na malým nebo velkým kotouči je úplně jedno
Takže jestli přehřeješ destičku na malým nebo velkým kotouči je úplně jedno
-> Tuner#2: To je jasný, byla by větší plocha kotouče, ale zase v téhle 260mm kombinaci si moc nevybereš, koukám, že Brembo max se v tomhle rozměru nedělá, a destičky bych sehnal, ale taky asi žádnej zázrak :-(
-> Tuner#2: v tom případě jsou to ale tupouni... kdybych to chtěl kupovat, tak si to přečtu, to je jasna vec.. ale takle.... 



-> Tuner#2: tak dik popozeram nieco ine -> Tommyk: tiez ked som zbadal obrazok tak som sa potesil ale po precitani textu sklamanie 

-> Tommyk 15.05.11 23:06:09: Nesmíš věřit všemu co vidíš na netu
obrázek je jen ilustrační.


-> OndraKrupi-TenČtvrtý: 

-> Tommyk: čti popis

-> Tuner#2: já vidim chlazený..
e. tak oni jsou asi fakt nechlazený no, teď jsem si to tam přečetl. tak sorry
e. tak oni jsou asi fakt nechlazený no, teď jsem si to tam přečetl. tak sorry

-> castrol 15.05.11 22:50:29: Plné vrtané kotouče za takovou sumu? Vyhozené peníze, vrtání akorát zhorší vlastnosti kotouče...
tak sa sem tak trochu votrem kde zozeniem tieto kotuce speedpro.cz/sportovni-der
ovane-kotouce-skoda-felici
a-predni-236mm-p-750.html na slovensku nemate niekto niejaku stranku,dakujem moc za pomoc
vhml 15.05.11 12:48:31 napsal:
Základ jsou pořádný destičky, to je nejvíc muziky.
Montáž větší kotoučů a brzdičů s použitím sériových desek ti
tolik nedá.Ty woe zase. Tohle je kokotina a za tím si stojím. Odjakživa lepší brzdy znamená větší průměr a tím pádem styčnou plochu. Brzdy na tátovo Feldě uvařím po dvou zatáčkách a pak už to jen hučí a nebrzdí to samé Fávo. Na ježdění do práce dostačující, ale jezdit s tím ostře a na 15" kolech je nemožné stejně tak jako na mém autě.
-> Bororo 15.05.11 11:07:40: Rozhodně bych šel do ventilovaných kotoučů to je největší přínos a klidně ten větší průměr.
Základ jsou pořádný destičky, to je nejvíc muziky.
Montáž větší kotoučů a brzdičů s použitím sériových desek ti
tolik nedá.Ty woe zase. Tohle je kokotina a za tím si stojím. Odjakživa lepší brzdy znamená větší průměr a tím pádem styčnou plochu. Brzdy na tátovo Feldě uvařím po dvou zatáčkách a pak už to jen hučí a nebrzdí to samé Fávo. Na ježdění do práce dostačující, ale jezdit s tím ostře a na 15" kolech je nemožné stejně tak jako na mém autě.
-> Bororo 15.05.11 11:07:40: Rozhodně bych šel do ventilovaných kotoučů to je největší přínos a klidně ten větší průměr.
-> M@rtin 15.05.11 20:57:34: Lepší než přebržděný zadek... nebál bych se toho 

-> Eidy: Právěže už není co jinýho vyměnit než HBV. Ono když nemám vzadu ještě kotoučovku, tak se mi do 260mm moc nechce. Bylo by to hodně přebržděný na předek a to by nemuselo dělat dobrotu.
Uvidím v pondělí dám řeč a uvidíme co vymyslíme.
Uvidím v pondělí dám řeč a uvidíme co vymyslíme.
-> M@rtin: Hlavně ty destičky :-)
-> M@rtin: Jako Eidy
-> M@rtin: Jsem pro variantu 2 
edit: ale tobě odešlo co teda? HBV?

edit: ale tobě odešlo co teda? HBV?
-> Eidy 15.05.11 11:15:39: Eidy, zrovna moje přední brzdy víš jak dopadli, sériové destičky na takový auto co mám já prostě nepatří, kotouče most přežili naprosto v pohodě, ale destičky jsou kompletně v háji :-( Hodně je to o destičkách a ne o kotoučích, na běžné ježdění moje kombinace ATE a ATE byla v pohodě, v Mostě fakt dostali zabrat.
No já nyní přemýšlím co s tím ... a mám dvě varianty.
1) 236mm kotouče OZ Zimermann, destičky DS2500 + hadice vzduchu na chlazení ke kotoučům, vzadu série bubny
2) 260mm kotouče Brembo Max, destičky nevím jaké a dozadu kotoučovka
Ještě to musím probrat se známým co jezdil tehdá s kitovým Fáčkem vrchy
No já nyní přemýšlím co s tím ... a mám dvě varianty.
1) 236mm kotouče OZ Zimermann, destičky DS2500 + hadice vzduchu na chlazení ke kotoučům, vzadu série bubny
2) 260mm kotouče Brembo Max, destičky nevím jaké a dozadu kotoučovka
Ještě to musím probrat se známým co jezdil tehdá s kitovým Fáčkem vrchy
-> Jura_Favorit: Kladné nebo záporné?
Bororo 15.05.11 13:38:20 napsal: Má někdo zkušenosti s vyřazením regulace tlaku na zadní nápravu,na brzdách Favorit ?
Ano.
Ano.
-> Bororo: na feliciaklube v sekcii brzdy je o tom písané dosť
-> Bororo: ferodo DS2500
Má někdo zkušenosti s vyřazením regulace tlaku na zadní nápravu,na brzdách Favorit ?
-> vhml: Díky,jaké tedy destičky doporučuješ výrobce,označení cena ? Auto závodně nepoužívám.
-> vhml: každý nech robí podľa seba , ale pri cene toho upgradu si myslím že sa to oplatí
-> suri: to já už kotouč takhle ohřál několikrát, že kopal, ale nechal jsem ho jízdou vychladnout a zase se srovnal, odstředivé síly umí moc.
-> vhml: skús si niekedy ísť dlhé kopce a zistíš že si neprehrial platničku ale kotúč lebo začal kopať , asi keby to nie je overené tak to nikto nerobí a jazdí každý sériu ale všetko už je dávno vymyslené
-> suri: na 2p mám DS3000 a přehřátím vůbec netrpí. Na běžné ježdění by byli vhodnější 2500. Dle mě je to určitě lepší volba, než tam páchat jiné brdiče atd. a zabít to sériovou destičkou, kterou přehřeješ.
Stejně tak kroucení se nebojím, nesmíš zastavit s rozpálenejma brzdama, pokud je necháš vychladnout za jízdy, není důvod aby se pokroutily.
Stejně tak kroucení se nebojím, nesmíš zastavit s rozpálenejma brzdama, pokud je necháš vychladnout za jízdy, není důvod aby se pokroutily.
-> vhml: na felicii asi ani nie , vyskúšaných je kopa doštičiek ale prehreješ tie tenké kotúče pri dlhom brzdení , najlacnejšie ulahčenie sérii bez ABS je vyhodenie záťažáku na combi alebo obmedzovacích ventilov na zadnú nápravu na valci , je toho popísané na felicia klube kopa , prebrzdené to nie je a ulahčí sa aj predkom , kedže sériovo zadok nebrzdí skoro vôbec
Základ jsou pořádný destičky, to je nejvíc muziky.
Montáž větší kotoučů a brzdičů s použitím sériových desek ti tolik nedá.
Montáž větší kotoučů a brzdičů s použitím sériových desek ti tolik nedá.
-> Tommyk: feliciaklub - brzdy - faq a hneď tam
-> suri: super, tak ja to muzu smazat.. 

Ahoj,potřebuji poradit jak posílit přední brzdy na Fevoritu? Jde mi o sportovní kotouče,destičky a brzdiče.Jezdím na "patnáctkách ".Někdo montuje brzdiče F. Siera,velké kotouče ATD.Prosím o Vaše rady a konkrétní zkušenosti.Děkuji.