skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Návštěva v motor Excelu
prohledat
294 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 08.02.2007 do 19.02.2007, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
11:21:18
10.02.2007
10.02.2007

Vrba
-> Vici: Ja znam Mrkvana uz dlouho a rozhodně to není nejakej vesnickej balík kterej mele hubou u piva.Mrkni se treba na www.firesport.cz vetsina soutezních motoru je tam od něj.A navíc kdyz za nim prijdes tak ti vzdycky poradí a to i bez toho aniz by jsi měl u něj objednanou vačku nebo hlavu a když uz ti neco délá nebo prodává,tak je to za velmi kamaradské ceny.Taky má vačky,taky ma surovy odlitky na vacky a na kliky,taky upravuje hlavy a staví motory.Ted u něj má kámoš zakázku na motor z felicie upravenej na 1.6,takze az ten motor bude klidně ti reknu jakých výsledků dosahuje a hlavně za kolik penez ta sranda byla a muzes mi najít nekoho kdo mi takovy motor postaví za mín penez.
09:42:11
10.02.2007
10.02.2007

Vici
-> p.b.: Chovance znam dlouho a dobre. S Cepkem jsem taky uz par veci resil - vzdy jsem byl na 100% spokojen a dela opravdu nejlepsi vacky, i vyfuky . 

00:02:14
10.02.2007
10.02.2007

rolls
-> COL: btw...keby to tak bolo stym kyslikom...preco by vymyslali nitro a tento cryo system? myslim davkovanie cisteho kyslika
23:26:11
09.02.2007
09.02.2007

p.b.
-> Vici 09.02.07 21:20:01: Aneb jak rychle správně ohodnotit někoho koho ani neznám...
22:17:50
09.02.2007
09.02.2007

bitmap - zrušená registrace
Nemohla by prosim jedna kopie vaseho intimniho rozhovoru prosim zabloudit i na bitmap@post.cz?
Prosim, prosim, smutne koukam
Prosim, prosim, smutne koukam

21:44:02
09.02.2007
09.02.2007

Vici
-> Petr F.: tak napis mailem co bys rad vedel :-)
21:42:40
09.02.2007
09.02.2007

Petr F.
-> Vici: Pokud mohu poprosit, rád bych se podělil o tvé "potkání" na mém mejlu. Dík. 

21:35:20
09.02.2007
09.02.2007

petr s
-> Vici: Polášek - Mrkvan - posádka barum týmu vozidlo Škoda 120LS pochází z Holešova
21:27:00
09.02.2007
09.02.2007

Vici
-> Petr F.: ja potkal Chovance a Cepka 

21:20:01
09.02.2007
09.02.2007

Vici
jo takovy Mrkvan (bez urazky tohoto konretniho pana nebot jej neznam) je v kazde druhe vesnici... rypani se v motorech je takovy cesky narodni sport... jako mleti hubou u piva a kafrani na vsecko

19:14:15
09.02.2007
09.02.2007

Vrba
Stanislav Mrkvan z Holešova,upravuje motory.Zabívá se stavbou zavodních motoru pro hasiče do soutěžních čerpadel a samozdrejně také motorů do vozů škoda.
18:49:14
09.02.2007
09.02.2007

Petr F.
Ruku na srdce pro všechny kdo haní Čepka: kolik z Vás se kdy osobně potkalo, nebo nedej bože promluvilo s motorářema typu: Vodseďálek,Šenkýř,Michl,K
vaizar,Křeček,Šmat,Chovane
c atd. Na tomto webu bude pár jedinců. Až si takovou konzultaci prožijete můžeme se bavit o motorech, ale pouze bavit nebo kecat, protože udělat motor aby jel a měl výkon z nás tady neumí udělat nikdo. Tak nekecejte a nehaňte nikoho s kým jste nemluvili a neměli ani schopnost se za takovým motorářem rozjet a pokecat s ním. Tuner2 Vám napíše o takové návštěvě příspěvek a někteří dokážou akorát vztekle vrčet!! Tunera2 a Čepka neznám, nikdy jsem je neviděl, ale co je moc to mě SERE!
17:33:50
09.02.2007
09.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> lubor: Souhlas
-> Climber: Já to ale tak psal od začátku a narážel jsem pouze na Ty, co si myslí, že dají 300° vačku do motoru a že to bude "ono". Chtěl jsem jen napsat, co jsem pochytil a podle mě to jsou zajímavé věci, jak s tím setrvákem, tak s fitrem a vačkama obecně. Myslím si, že Čepek není žádná předražená varianta. Ty píše, že vačky z polotovaru jsou třeba za 12.000,- a Čepek je nabízí od 7.000,-, takže si nemyslím, že je nějak extra drahej a celkové ceny za motor nemá taky přemrštěný. A než dát 30.000,- Dlouhému, tak je raději vyhodím z okna
-> Climber: Já to ale tak psal od začátku a narážel jsem pouze na Ty, co si myslí, že dají 300° vačku do motoru a že to bude "ono". Chtěl jsem jen napsat, co jsem pochytil a podle mě to jsou zajímavé věci, jak s tím setrvákem, tak s fitrem a vačkama obecně. Myslím si, že Čepek není žádná předražená varianta. Ty píše, že vačky z polotovaru jsou třeba za 12.000,- a Čepek je nabízí od 7.000,-, takže si nemyslím, že je nějak extra drahej a celkové ceny za motor nemá taky přemrštěný. A než dát 30.000,- Dlouhému, tak je raději vyhodím z okna

17:01:02
09.02.2007
09.02.2007

Climber - zrušená registrace
-> Tuner#2: Sorry, ale kdybysi to, co si dopsal ve svem predchozim prispevku napsal už zprvu, předešel bys nedorozumění.
Jinak pokud Ti jde o to, kdo staví lepší motory, záleží na tom, kolik do toho jseš ochoten investovat, když budeš bohatej, tak si muzes nechat motor pak jeste nechat pul dne ladit na brzde, ale domnivam se, že v případě nás všech je rozhodujicí, heslo za "málo" peněz hodně muziky tim myslim ne motor treba za 90 tisic, ale řekněme za 30, tudíš si myslim, že Čepek je prostě pro 99% lidí tady z virtu nesmysl. Jinak z téhle debaty jsem došel k jedinému a to nevystupovat z řady, tudíš Vám už do toho nebudu kecat.
-> Vojtik:
Je patrné, že si nic nepochopil a bral si to co jsem psal uplně za jinej konec, jinak Ti děkuji za osobnostní ohodnocení
.
Auto neni v ID, protože ho nemam na to abych se s nim chlubil.
Jinak pokud Ti jde o to, kdo staví lepší motory, záleží na tom, kolik do toho jseš ochoten investovat, když budeš bohatej, tak si muzes nechat motor pak jeste nechat pul dne ladit na brzde, ale domnivam se, že v případě nás všech je rozhodujicí, heslo za "málo" peněz hodně muziky tim myslim ne motor treba za 90 tisic, ale řekněme za 30, tudíš si myslim, že Čepek je prostě pro 99% lidí tady z virtu nesmysl. Jinak z téhle debaty jsem došel k jedinému a to nevystupovat z řady, tudíš Vám už do toho nebudu kecat.
-> Vojtik:
Je patrné, že si nic nepochopil a bral si to co jsem psal uplně za jinej konec, jinak Ti děkuji za osobnostní ohodnocení
.Auto neni v ID, protože ho nemam na to abych se s nim chlubil.
17:00:48
09.02.2007
09.02.2007

lubor
-->Tuner2:Já to plně chápu, sice jsem těm tvým poznatkům asi taky správně neporozuměl zcela hned jak jsem si to přečetl,a myslím,že to nebylo právě šťastně napsáno-ale to se stane,a není na tom nic špatného.
Rozhodně ale Čepek je opravdu v současné době v republice špička.Možná že existuje i někdo lepší, což se nevylučuje-ale já ho třeba neznám,a jsem proto přesvědčený že pokud někdo takový je,pak postaví jednou za čas možná tak něco pro svého známého-jinak je pro klienta nedostupný.Nebráním se myšlence,že existují nějací starší fabričtí"mágové" ; kteří z motoru dokážou vytlouct také hodně-ale není o nich slyšet,nejsou na ně žádné prokazatelné reference-nic,tak proč pak zpochybňovat Čepka,který tady fakticky existuje a dělá opravdu velmi dobře , věci rozumí,a reference jsou na něj opravdu taky velmi dobré.
Takto bych shrnul jakoukoliv debatu kolem Motor Excelu.
Rozhodně ale Čepek je opravdu v současné době v republice špička.Možná že existuje i někdo lepší, což se nevylučuje-ale já ho třeba neznám,a jsem proto přesvědčený že pokud někdo takový je,pak postaví jednou za čas možná tak něco pro svého známého-jinak je pro klienta nedostupný.Nebráním se myšlence,že existují nějací starší fabričtí"mágové" ; kteří z motoru dokážou vytlouct také hodně-ale není o nich slyšet,nejsou na ně žádné prokazatelné reference-nic,tak proč pak zpochybňovat Čepka,který tady fakticky existuje a dělá opravdu velmi dobře , věci rozumí,a reference jsou na něj opravdu taky velmi dobré.
Takto bych shrnul jakoukoliv debatu kolem Motor Excelu.
16:29:47
09.02.2007
09.02.2007

Labros
-> Tuner#2: To je možné, sice by klapka před filtrem měla zaručovat že teplota nasávaného vzduchu je vždy kolem 30C (samozřejmě jen při okolní teplotě do 30C
), ale myslet to tak mohl.
), ale myslet to tak mohl.16:22:45
09.02.2007
09.02.2007

Vojtik
-> Tuner#2: taky se mi nelíbí, že když má člověk z něčeho radost a chce se podělit s ostatníma, tak že se najdou lidi, co do toho dokážou rejt a snažit se tomu šťastlivci zkazit radost a ještě ho přesvědči, co to koupil za aušus. Takovýhle chování nechápu a řešit ho nebudu a já osobně si z takovýchto závistivců, co ani nemaj auto v id, mají-li nějaké už nic nedělám, páč jsem si uvědomil, že jsou na tom vlastně o dost hůř, než já, kterej třeba nemám takový špičkový komponenty za hříšný peníze, ale byví mě to a dokážu si stim pohrát pro svoji radost a nenechám si ji někým takovýmto zkazit

16:17:19
09.02.2007
09.02.2007

rolls
-> Tuner#2: nic..pohoda...ja len keby to cital niekto kto je na to expert a robi to, mozno by sa na nejakych vyjadreniach smial, netusim na koho, je mi to jedno, nie som na to odbornik len sledujem tu hadku

16:16:03
09.02.2007
09.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vojtik: Asi tak. Psal jsem to tady na popud jednoho člena a koukám, za dobrotu na žebrotu
Už se těším až jí otestujem.
Už se těším až jí otestujem.16:14:22
09.02.2007
09.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Nemyslel dotyčný ale tu hadici teplého vzduchu co jde do sání a měla by být jen na zimní provoz? To nebylo myšleno dle mě na vodní výhřev sání, ale horký vzduch do sání tubusu...
16:12:25
09.02.2007
09.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> rolls: Nechci se Tě nějak dotknout, ale nechápu Tvůj příspěvek...
-> lubor: Já to sem dal na požádání jednoho člena a psal jsem jen to, co jsem pochytil. Samozřejmě debata, která měla asi 40 minut nemůže nahradit jeho dlouholeté zkušenosti a vše jsem pochytit nemohl, jen jsem napsal, co jsem se dozvěděl a nebo už věděl sám viz. můj příspěvek a tam dle mě není nic, čemu by se nemohlo věřit.
-> lubor: Já to sem dal na požádání jednoho člena a psal jsem jen to, co jsem pochytil. Samozřejmě debata, která měla asi 40 minut nemůže nahradit jeho dlouholeté zkušenosti a vše jsem pochytit nemohl, jen jsem napsal, co jsem se dozvěděl a nebo už věděl sám viz. můj příspěvek a tam dle mě není nic, čemu by se nemohlo věřit.

16:08:58
09.02.2007
09.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Climber: p.Čepek mě neříkal, že vačky nad 280° jsou k prdu, ale že nad 280° už musí být kompletně udělaný celý motor včetně hlavy (nejen snížením, ale úpravdou spalovacích prostorů a kanálů, jiných ventilů a pružin atd..) a že pokud dělá závodní motor, tak začíná s vačkou spíš s menším ° otevření a až na brzdě odlaďuje možné větší otevírání. nikde jsem nepsal, že vačky 300 - 320°jsou kravina, ale jsou kravina pokud to někdo udělá na koleně a dá to do sériového motoru... Jinak tu vačku co mám já, tak je to největší zdvih, který jde udělat přebroušením a další vačky dělá už z polotovaru a cena tam začíná nad 7.000,- a výš...
Zajímá mě pořád, kdo teda staví lepší motory a to zcela vážně?
Zajímá mě pořád, kdo teda staví lepší motory a to zcela vážně?
16:02:49
09.02.2007
09.02.2007

Vojtik
Taky nechápu, co tady Climber furt řeší, tak hádavýho člověka jsem už dlouho neviděl.Tak seriozní člověk jako je Čepek je už pomalu vyjímka. Budu od něho kupovat taky stejnou vačku, jako právě koupil T2 a nemám z toho rozhodně špatný pocit, páč jsem si taky dlouho zjišťoval reference na výrobce vaček a i jiných komponenetů a jednoznačně z toho vyšel nejlíp pan Čepek s panem chovancem těsně v zádech a naopak na chvostu pelotonu se sotva drželi pánové Dlouhý a Pavlíček. Cena je taky příznivá a hádat se tady rozhodně nehodlám, můžeme o tom podebatovat nad sklenicí piva za dlouhého večera na Hrošárně, či Doksech, až budu mít taky nějaký praktický zkušenosti s touto vačkou
15:58:14
09.02.2007
09.02.2007

Labros
Ty bláho, ale co se tady člověk nedoví. Vyhřívané sání prý snižuje výkon až o 6 koní. Když si vezmu, že vyhřívané sání působí po zahřátí motoru spíš už jako chlazení, protože od výfuku by se potrubí ohřálo na daleko vyšší teplotu, tak je to dost zajímavá informace. Proto taky fávo jede daleko líp, než 130ka, kvůli tomu vyhřívanýmu sání?
15:52:35
09.02.2007
09.02.2007

lubor
Ať už je to jak chce, řeší se tady věci nesmyslné.Myslím,že zpochybňovat Čepka, když si od něho nechává stavět motory opravdu velké množství závodníků,a spolupracuje s ním dokonce i Motordesign Šmat (který dělal dlouhá léta klíčově komponenty pro továrnu) je bezpředmětné.
V současné době,pokud chce člověk kvalitu má jedinou možnost a tou je obrátit se na Čepka-to je nepopiratelný fakt,a taky jediná právda v tomto vlákně.
V současné době,pokud chce člověk kvalitu má jedinou možnost a tou je obrátit se na Čepka-to je nepopiratelný fakt,a taky jediná právda v tomto vlákně.
15:46:06
09.02.2007
09.02.2007

rolls
kua...z vas by asi odbornici plakali

15:42:50
09.02.2007
09.02.2007

Labros
Tak pánové, tuhle debatu jsem si vytisknul a o víkendu mám co na čtení 

15:16:02
09.02.2007
09.02.2007

Climber - zrušená registrace
-> Tuner#2: Debata s tebou je bezpředmětná, vůbec jsem nepsal, že je F1 přeplňovaná. O motorech F1 příliš nevim, protože to neni ve spektru mého zájmu, ale jsem si jistej, že v tom motoru nebude jen jedna vačka, takže tam je nesmysl přirovnávat časování vaček F1, stejně tak i WRC ke škodovce, jelikož se jedná nejspíš o motory s rozvodem DOHC už proto, že jedna vačka je pro sací ventily a druhá výfukový.
Jinak si sám protiřečíš s tou knihou, protože p.Čepek Ti přece řikal, že vačky nad 280° jsou k prdu. Takže je na tobě, jestli si myslíš, že to na čem se podílela jak píšeš "řada odborníků" bylo k prdu a všechny je smete ze stolu Motor-Excel s nějakou přebroušenou vačkou.
Pokud Tě zajímá muj názor na vačky, tak těm přebrušovanejm moc nevěřim, tudíš uznávám jen vačky z motorsportu nebo, když si necháš udělat vačku z nový kulatiny, ale za tu pak nedáš 3.000,- ale třeba 12.000,-.
Jinak si sám protiřečíš s tou knihou, protože p.Čepek Ti přece řikal, že vačky nad 280° jsou k prdu. Takže je na tobě, jestli si myslíš, že to na čem se podílela jak píšeš "řada odborníků" bylo k prdu a všechny je smete ze stolu Motor-Excel s nějakou přebroušenou vačkou.
Pokud Tě zajímá muj názor na vačky, tak těm přebrušovanejm moc nevěřim, tudíš uznávám jen vačky z motorsportu nebo, když si necháš udělat vačku z nový kulatiny, ale za tu pak nedáš 3.000,- ale třeba 12.000,-.
14:24:16
09.02.2007
09.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Climber: A omáčku o vačkách, že na rally byli jiné vačky než na okruhy mám z knihy 130RS a tu psal člověk, co o tom má skutečný přehled a podílela se na ní řada odborníků, takže pohádky to nejsou

14:22:31
09.02.2007
09.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Climber: F1 není s přeplňováním je to klasická atmosféra a je pravda, že motory s Turbem potřebujou trochu něco jiného, ale rapidně se to neliší. Kolik teda myslíš, že ta F1 má :o))
A ohledně Čepka jsem už dva roky zbíral informace o tom, od koho by ta vačka byla asi nejlepší a vycházel mě tam jako nej Čepek a Chovanec. Pokud víš o někom jiném, tak se s námi poděl o svoje znalosti, pokud, ne, tak nechápu Tvojí reakci... Netvrdím, že jsem odborník na motory a sám bych si ho nikdy nesložil, ale v obecné rovině o tom vím své.
A ohledně Čepka jsem už dva roky zbíral informace o tom, od koho by ta vačka byla asi nejlepší a vycházel mě tam jako nej Čepek a Chovanec. Pokud víš o někom jiném, tak se s námi poděl o svoje znalosti, pokud, ne, tak nechápu Tvojí reakci... Netvrdím, že jsem odborník na motory a sám bych si ho nikdy nesložil, ale v obecné rovině o tom vím své.
14:17:51
09.02.2007
09.02.2007

rolls
-> COL: btw...vsimni si tu slzu v tom nasavani...tam sa pusta CO2 a okolo prudi vzduch...ma to nejaky 3 palcovy priemer...takze by to slo dat za filter, pred karbec
13:00:32
09.02.2007
09.02.2007

rolls
dajte si cez hubu a bude pokoj

12:58:01
09.02.2007
09.02.2007

Climber - zrušená registrace
Chápu, že se Vám nelíběj negativní názory, Vaše věc.
-> Tuner#2: Jinak vomáčka typu že vačky do 300/300° pro rallye a ostatní na kopce mluvěj za o tvé neznalosti..
Ohánět se něčím, že ani vůz WRC nemá takovou nebo makovou vačku si myslim taky neni na místě, pakliže se jedná o motor s turbem, uplně jinou stříkačkou, klapkama atd.
Zajdi si do prodejny skript třeba na ČVUT a kup si skripta Spalovací motory, maj tam toho i víc, nebo se zkus třeba zadívat a zamyslet nad časovym diagramem vačky.
Samozřejmě motor si od něj nech postavit, ale "promiň" je patrné, že jseš asi snadno zmanipulovatelnej člověk, protože jen blázen může dopředu tvrdit, že si nechá od někoho postavit motor jen proto, že si s nim někdo chvíli povidá a udělá na něj dojem, aniž by třeba tu vačku už vyzkoušel. Jinak se připrav na pořádnej šok, až Ten motor budeš platit.
Nehodlám se tu s tebou hádat, napsal jsem jen svuj názor, kterej neni cíleně mířenej proti tobě.
-> Tuner#2: Jinak vomáčka typu že vačky do 300/300° pro rallye a ostatní na kopce mluvěj za o tvé neznalosti..
Ohánět se něčím, že ani vůz WRC nemá takovou nebo makovou vačku si myslim taky neni na místě, pakliže se jedná o motor s turbem, uplně jinou stříkačkou, klapkama atd.
Zajdi si do prodejny skript třeba na ČVUT a kup si skripta Spalovací motory, maj tam toho i víc, nebo se zkus třeba zadívat a zamyslet nad časovym diagramem vačky.
Samozřejmě motor si od něj nech postavit, ale "promiň" je patrné, že jseš asi snadno zmanipulovatelnej člověk, protože jen blázen může dopředu tvrdit, že si nechá od někoho postavit motor jen proto, že si s nim někdo chvíli povidá a udělá na něj dojem, aniž by třeba tu vačku už vyzkoušel. Jinak se připrav na pořádnej šok, až Ten motor budeš platit.
Nehodlám se tu s tebou hádat, napsal jsem jen svuj názor, kterej neni cíleně mířenej proti tobě.
12:56:30
09.02.2007
09.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vici: 

12:49:58
09.02.2007
09.02.2007

Vici
tak nejlepsi by byla vacka aspon 420/570 a s ezdvihem tak velkym aby uzdvihla aspon panelak. to by pak jelo!
tady je skoda cokoliv psat.
tady je skoda cokoliv psat.
12:37:19
09.02.2007
09.02.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Climber: A jaký dle Tebe jezdí tedy F1 otevření? Asi 360° viď aby to mělo těch 19.000 ot/min. jako teď jezdí... taky někdy musí být ventil zavřený, aby to mohlo stačit a zapálit směs. 

12:34:13
09.02.2007
09.02.2007

Climber - zrušená registrace
-> Vici:
Jo já jsem kokot a ty neumíš číst, od kdy Formule jedna jezdí s motorem 1,4 ?
Formule 1 se řiká zřejmě národní formuli na Slovensku.
Jo já jsem kokot a ty neumíš číst, od kdy Formule jedna jezdí s motorem 1,4 ?
Formule 1 se řiká zřejmě národní formuli na Slovensku.

12:18:13
09.02.2007
09.02.2007

rolls
-> COL: nemam to ani ja nejako detailne nastudovane, ale da sa nim chladit palivo a vstupujucu vzduch....cielom je znizenie objemu jednotlivych zloziek, takze sa ich do spalovania zmesti viac co ma za nasledok vetsi vykon, ak sa mylim tak ma niekto opravte. je to nieco ako nitro. ja planujem chladit len vstupujuci vzduch aj to nie stale
12:15:55
09.02.2007
09.02.2007

COL
-> rolls: ted uz musim od poce pryc. Ja jsem tedy mel za to, ze to C02 se nevstrikuje ale pouziva jako levne chladivo - ale zas tak detailne jsem nemel cas to cist.
Jesli si chces hrat, vyzkousej pripousteni kysliku - mozna budou zajimavejsi vysledky.
Jesli si chces hrat, vyzkousej pripousteni kysliku - mozna budou zajimavejsi vysledky.
12:10:52
09.02.2007
09.02.2007

rolls
-> COL: no ale flasu si mozes prenajat doma, a to vstrekovanie CO2 teoreticky tiez, ten vymennik je zaujimavy
12:07:50
09.02.2007
09.02.2007

rolls
-> COL: mrkni o temu nizsie...tam som napisal ako si to asi predstavujem... potom mi napis co si o tom myslis...ja to planujem pred filter, ale kludne to moze ist aj za filter aby sa zbytocne ten vzduch neoteploval, alebo potom zaizolovat filterbox alebo ruru na ktorej je filter
12:06:44
09.02.2007
09.02.2007

COL
-> rolls: neeee, cely KIT stoji podle tech stranek cca $400....
12:04:40
09.02.2007
09.02.2007

COL
-> rolls: zajimave reseni, ale je otazka jak je ucinny ten tepelny vymenik, protoze - bud bude ucinny a bude branit prutoku vzduchu, nebo mu branit nebude a bude ucinny malo nebo bude muset byt veliky... Taky je otazka co se deje se skondezovanou vodou, namrazou a ledem - zrejme to lita dal do motoru.
12:02:04
09.02.2007
09.02.2007

rolls
a stoji to 150 dolarov...co nieje vela
12:00:42
09.02.2007
09.02.2007

rolls
The CryO² Air Intake consists of an aerodynamically designed bulb with a cryogenic chamber which is mounted in a 4" segment of air tube. The air passes over the bulb, heat is removed from the air charge resulting in a colder, denser, more powerful charge. Dyno testing showed a reduction in intake air temperature of more than 50 degrees. The CryO² Air Intake can be used on turbocharged, supercharged or naturally aspirated applications. Multiple units can be used for colder results. Installs in minutes and comes with silicone connection sleeve, hose clamps and connection / vent hose.
11:59:23
09.02.2007
09.02.2007

COL
To uz je lepsi si vozit kyslikovou tlakovou lahev a pripoustet kyslik... tim dojde i k ochlazeni smesi expandujicim kyslikem. Samozrejme by se musela upravit priprava smesi. :o)
11:56:29
09.02.2007
09.02.2007

rolls
-> COL: mrkni na ten lin co som tu dal
11:55:27
09.02.2007
09.02.2007

COL
-> rolls: Samozrejme :o). Ale bude celkem problem ho ochladit pod teplotu okoli... a bude to stat dost energie... do uvahy teoreticky prichazi snad jen metoda komprese - chlazeni - expanze, ovsem pak je mozne pouzit, a bude to asi i po vsech strankach lepsi, jen metodu komprese - chlazeni. Coz je vlastne turbomotor s mezichladicem vzduchu.
11:53:22
09.02.2007
09.02.2007

rolls
-> bitmap: btw...ja neuvazujem ze by som to v mojom aute pouzival cely den, sem-tam na sprint a tak
11:52:41
09.02.2007
09.02.2007

rolls
-> bitmap: no mozno som prestrelil ze je to lacnejsie ale da sa to lehsie urobit svojpomocne ako nitro
