skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.3 - 95 koní...
23:13:58
08.12.2006
08.12.2006

RadstaR
-> TUNER 08.12.06 18:40:23: Dik.
18:40:23
08.12.2006
08.12.2006

TUNER
12:35:53
08.12.2006
08.12.2006

pistaa
-> lubor: -> RTL: suhlasim s vami pani a i vasimy vysvetleniami o ne-lenivosti pri zastavbe turba je to na rozhodnuti, ktorym smerom sa clovek ubere a podla toho macka i penazenku ai sam seba v garazi
12:30:52
08.12.2006
08.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: No to jo, asi nejlepší čas co má je kolem něco málo pod 14s s fotubuňkou jak na začátku, tak na konci, což v Hrocháči není a proto ty časy z Hrocháče jsou horší než třeba z Mimoně.

12:11:21
08.12.2006
08.12.2006

Labros
-> Tuner#2: dost dobrý
Pořád se teda ještě nedostal pod 11s, jak to tady plánoval ten člověk se sériovou odlehčenou 130. Bude muset ještě zapracovat.. 
Pořád se teda ještě nedostal pod 11s, jak to tady plánoval ten člověk se sériovou odlehčenou 130. Bude muset ještě zapracovat.. 
11:54:58
08.12.2006
08.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Měl jsi být v Hrocháči - letos ho TUNER přemluvil a přijel
Taky se podívej k jate-line jaký měl čas na 400m jak jsem sem dával ten odkaz.
Taky se podívej k jate-line jaký měl čas na 400m jak jsem sem dával ten odkaz.
11:53:47
08.12.2006
08.12.2006

Labros
-> Tuner#2: Síla 

11:51:33
08.12.2006
08.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Motor není díky tlumiči výfuko skoro vůbec slyšet - potřrdí to lidi z Horcháče, akorát hlasité odfouknutí ventilu při řazení:o))
Klásek tam má 200HP na zadních kolech.
Klásek tam má 200HP na zadních kolech.

11:48:56
08.12.2006
08.12.2006

Labros
To je nářez. Škoda že ta brzda vydává tolik randálu, ten motor zdá se vrčí pěkně. Kolik mu naměřili? Hezkej pes 

09:42:26
07.12.2006
07.12.2006

RadstaR
JJ hezky video, skoda ze tam na konci chybi zaber na vysledek z ty brzdy.
00:12:48
07.12.2006
07.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hezký videjko. Klásek na brzdě a Ty si tam hladíš nějakého psa

13:33:25
06.12.2006
06.12.2006

TUNER
Myslim že pro normální použití se dá srovnat cokoliv co si kdo doma vyrobí.Záleží na něm jak je šikovnej a kolik chce investovat.Od toho to přece je,když chce někdo jezdit rychleš než ostatní,tak se musí snažit a mít lepší motor než ostatní.
Něco jiného je to na závodech kde o něco jde a tam by to mělo bejt v rámci pravidel stejný (i když občas nebejvá).
Nevim proč by někdo měl doplácet na něčí lenost.Když se to někomu nelíbí,má stejnou možnost jako ten druhej třeba to turbo si tam namontovat. Jde už jen o něj,jestli je schopnej a nebo ochotnej zaplatit takovou úpravu.
Jinak pro ty kteří si myslí že brzda ničí motory,tak tady je 20 MB video jak obrovsky musí motor trpět těch pár sekund.))
Napřed se změří ztráty a pak se jde na to.
Měří se to na 4 rychlostní stupeň od volnoběžnejch otáček do omezovače,pokud tam je)))
A těch 10 sekund co tady byl pedál na podlaze,tak pro ten motor absolutně nic neznamená...

muj.edisk.cz/soubor/.../B rzda_Pavel_200_PS.wmv_20.1 4MB.html
Něco jiného je to na závodech kde o něco jde a tam by to mělo bejt v rámci pravidel stejný (i když občas nebejvá).
Nevim proč by někdo měl doplácet na něčí lenost.Když se to někomu nelíbí,má stejnou možnost jako ten druhej třeba to turbo si tam namontovat. Jde už jen o něj,jestli je schopnej a nebo ochotnej zaplatit takovou úpravu.
Jinak pro ty kteří si myslí že brzda ničí motory,tak tady je 20 MB video jak obrovsky musí motor trpět těch pár sekund.))
Napřed se změří ztráty a pak se jde na to.
Měří se to na 4 rychlostní stupeň od volnoběžnejch otáček do omezovače,pokud tam je)))
A těch 10 sekund co tady byl pedál na podlaze,tak pro ten motor absolutně nic neznamená...

muj.edisk.cz/soubor/.../B rzda_Pavel_200_PS.wmv_20.1 4MB.html
10:56:58
06.12.2006
06.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> RTL: Když něco porovnávám, tak musím vzít maximum z té dané úpravy a prostě s turbem z motoru vyždímeš vždy víc než jen vačkou a úpravou hlavy u atmosféry. Proto je tam ten koeficient aby to bylo spravedlivý, ale je jesné, že z domácí úpravou turbo nemůžeš konkurovat závodní atmosféře a nebo budeš třeba na stejno. Všechno je o penezích, ale úprava jako taková je z jiné kategorie - prostě s turbem uděláš daleko víc než bez něj - proto ten přepočet.
10:52:40
06.12.2006
06.12.2006

RTL
-> Tuner#2: Jasně chápu.
A porovnávat auto s lehce upraveným motorem v hodnotě 10-tis. a auto s motorem za 50-tis. které běžne jezdí na sprintu v jedné kategorii jde ?
A porovnávat auto s lehce upraveným motorem v hodnotě 10-tis. a auto s motorem za 50-tis. které běžne jezdí na sprintu v jedné kategorii jde ?10:43:31
06.12.2006
06.12.2006

RTL
-> jate-line: Já taky nikomu nic nechci hanět a vážim si každého kdo něco sám dokáže udělat. Jen nevím proč tě to mrzí, vždyť nesrovnáváme vypiplané závodní motory, tam to naprosto chápu to porovnávat nejde. Závodní 13-ti stovka turbo může mít třeba 200 koní, ale o tom tu není řeč. Tady se bavíme o domácím tuningu a to je něco jiného. Tady se podle mne klidně porovnávat dá. Pokud dáš turbo na sérioví motor s rozumným plnícím tlakem tak aby to ten motor dlouhodobě snesl, tak to není žádná brutální úprava. Vždyť tu jezdí spousta různých napodobenin 130rs,130LR atd. to jsou podle mne brutálnější ůpravy nehledě na převrtané motory. Kam se na ně hrabu. Myslím že turbo v mém podání je tak někde uprostřed mezi skoro seriovím motorem a replikou 130RS. Tak proč nesrovnávat.

10:40:20
06.12.2006
06.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> RTL: Mám přesně stejný názor jako napsal teď poslední příspěvek jate-line - máš můj obdiv, za to, že Ti to funguje, ale prostě přeplňování je dle mě jiná kategorie úprav než vačka. Ale každý na to může mít jiný úhel pohledu.

09:46:09
06.12.2006
06.12.2006

jate-line
-> lubor: Já nikomu nehaním turbo! Naoupak RTL má u mě velikou úctu, že mu to jezdí v pohodě a pěkně! Jen mě mrzí, že to pořád porovnáváte s atmosférickou 13kou, tod vše

08:49:24
06.12.2006
06.12.2006

Bery
souhlasím,že výrazný vliv na motor škoda s přidaným turbem má i článek mezi sedačkou a volantem.
Nechají se poladit klapky aby to neplnilo to max,co to plnit může,je tam pár věcí s kterýma se dá laborovat.Tonda udělal za poslední dobu 3 motory,ale nutno říci,že občas chce víc než maximum.První motor po celosezoním jezdění dojel minulý rok bez problémů do Běšin a z5 a cestou ztrestal spoustu aut,tomu věřte,druhá felda,no zakouřila taky po pár km a motor z golfa 1,6 - jeho životnost se počítala snad na hodiny.Ale mazec,divim se,že dřív to nezabalila převodovka...
auta jsou hrozná pokladnička na prachy...A koně jsou sakra drahý:-)
Nechají se poladit klapky aby to neplnilo to max,co to plnit může,je tam pár věcí s kterýma se dá laborovat.Tonda udělal za poslední dobu 3 motory,ale nutno říci,že občas chce víc než maximum.První motor po celosezoním jezdění dojel minulý rok bez problémů do Běšin a z5 a cestou ztrestal spoustu aut,tomu věřte,druhá felda,no zakouřila taky po pár km a motor z golfa 1,6 - jeho životnost se počítala snad na hodiny.Ale mazec,divim se,že dřív to nezabalila převodovka...
auta jsou hrozná pokladnička na prachy...A koně jsou sakra drahý:-)
20:42:47
05.12.2006
05.12.2006

RTL
-> Tuner#2: Já když jsem to stavěl tak jsem si taky říkal "je to jen pokus, nemůže to dlouho vydržet" ,než jsem se s tím naučil zacházet tak jsem zničil tři písty. Pak jsem se s tím naučil zacházet a od té doby to chdí bez problémů. Samozřejmě to není závodní auto, ani tak nebylo nikdy myšleno. A tím že to má výkon a krouťák už od spodu, tak se motor při normální svižné jízdě paradoksně šetří oproti motorům které se musí točit.
18:20:09
05.12.2006
05.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> lubor: Hezky napsáno 

18:16:57
05.12.2006
05.12.2006

lubor
Když se snažíš postavit závodní vůz-pak výraz "s mírou" je to poslední co tě smí napadnout;)-teda pokud tě tímto pesimisticko-rozkladným příměrem nenaordinovala rodina či přímo manželka;).Přece jen nová myčka v porovnání s kovanými písty u ní vyhrává na celé čáře;).
Uznávám ale,že pro úpravy pro běžný provoz je zamyslet se nad tím přímo klíčové.
Uznávám ale,že pro úpravy pro běžný provoz je zamyslet se nad tím přímo klíčové.
18:03:32
05.12.2006
05.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> lubor: To souhlasím - viděl jsem ho na Hrocháči a nebylo to vůbec špatný, ale tý životnosti bych se bál, ale to v podstatě je problém u každého upraveného motoru. Upravíš ho drobně, vydrží to. Vyždímeš z něj maximum a čekáš kterých 1000 km se to rozletí viz. třeba Bezouškovo EVO 5tka s 500HP ze sériových 280HP. To je přímá úměra jako 136tka vyladěná na 120HP. Všechno chce dělat s Mírou

17:56:52
05.12.2006
05.12.2006

lubor
-->Tuner2:No já netvrdím,že nemáš pravdu-opravdu ten motor na toto konstruovaný nikdy ani v nejmenším nebyl, o čemž svědčí i nikam nevedoucí pokusy továrny o nasazení 1170ccm s turbem (Křeček na Šumavě z kraje 80tých let).
Já třeba teď nechávám stavět atmosféru 1390-a když sečtu všechny náklady,plus nove webery, svody, sací a mezikusy(na které ještě stále čekám,protože elektronka v Hradci je schopná mi odlít dříve dělítka-ale ne takovou prkotinu jako 4 mezikusy;)-což nechápu), tak se ta cena šine přes 100 000.Prostě se to tak pomaličku sbírá-až tomu pak ani nechceš věřit,že to tolik stálo.
Myslím,že kdybych dal ty samé peníze do nějaké v rámci možností-profi upravy tak,aby to mělo turbo-nevěřím,že by to při stejné nebo alespoň podobné životnosti nejelo líp.
Holt ale jsem viceméně originalista,a proto takovou cestou nejdu.
Proto si nemyslím,že je důvod tady shazovat přeplňování.A na to, že třeba ten rapid od RTL vznikl v garážových podmínkách, za určitě daleko nižších nákladů-je ten jeho výkon výborný,to mi nikdo nevymluví
Já třeba teď nechávám stavět atmosféru 1390-a když sečtu všechny náklady,plus nove webery, svody, sací a mezikusy(na které ještě stále čekám,protože elektronka v Hradci je schopná mi odlít dříve dělítka-ale ne takovou prkotinu jako 4 mezikusy;)-což nechápu), tak se ta cena šine přes 100 000.Prostě se to tak pomaličku sbírá-až tomu pak ani nechceš věřit,že to tolik stálo.
Myslím,že kdybych dal ty samé peníze do nějaké v rámci možností-profi upravy tak,aby to mělo turbo-nevěřím,že by to při stejné nebo alespoň podobné životnosti nejelo líp.
Holt ale jsem viceméně originalista,a proto takovou cestou nejdu.
Proto si nemyslím,že je důvod tady shazovat přeplňování.A na to, že třeba ten rapid od RTL vznikl v garážových podmínkách, za určitě daleko nižších nákladů-je ten jeho výkon výborný,to mi nikdo nevymluví

17:18:45
05.12.2006
05.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> lubor: Je otázka zda to poravdu tak funguje. Od Beryho měl kluk v autě taky turbo a nic to nevydrželo a takový ten Rapid v barvách RSa z muzea už má asi třetí motor a žralo to olej za chvíli jak prokopnutý. Na turbo prostě ten motor stavěný není a ani na žádnou vačku od 260°výš. Pak už je to dle mě vždy na úkor životnosti motoru.
16:39:40
05.12.2006
05.12.2006

lubor
RTL má v podstatě pravdu,a to v tom, že zcela určující je poměr cena/výkon-a to v případě přeplňování versus uprava klasické atmosféry vychází daleko líp pro turbo(jeho rapid je myslím dobrý důkaz-nebo snad ne?).
Nakonec,kdo z vás má turbo v autě tak,aby mu to celé fungovalo?On to má, takže z mého hlediska zaslouží přece jen respekt-nehledě na to, že upravenou škodovku s turbem bych taky nepřepočítával do jiné kategorie koeficientem.Tohle už podle mě,není fér-ten motor je konstrukčně pravěk,a ve vyšší kubatůře třeba s motory moderní konstrukce 2*OHC nemá prostě co dělat.
Nakonec každého věc,co na ten Mladobolaslavský relikt naroubuje-jestli webery,dell orta, solexy.turbo nebo třeba mechanický kompresor.
Nakonec,kdo z vás má turbo v autě tak,aby mu to celé fungovalo?On to má, takže z mého hlediska zaslouží přece jen respekt-nehledě na to, že upravenou škodovku s turbem bych taky nepřepočítával do jiné kategorie koeficientem.Tohle už podle mě,není fér-ten motor je konstrukčně pravěk,a ve vyšší kubatůře třeba s motory moderní konstrukce 2*OHC nemá prostě co dělat.
Nakonec každého věc,co na ten Mladobolaslavský relikt naroubuje-jestli webery,dell orta, solexy.turbo nebo třeba mechanický kompresor.
15:45:20
05.12.2006
05.12.2006

jate-line
-> RTL: Aha, tak podle Tebe je, dát do škodovky turbo, levnější úprava v poměru cena-výkon..
Možná v Tvém případě jo, ale v ostatních nevim...
Kategorie: Jo ty to bereš takhle...škodovácký blok + libovolná úprava aha, tak to by jsme se možná asi dopracovali někde k obsahu 1800+dohc, při brutální úpravě a pak člověk s poctivým obsahem v Rapidu(1289), mohl na sprintu posrat, ale byl by to regulérní souboj....podle Tebe
Možná v Tvém případě jo, ale v ostatních nevim...Kategorie: Jo ty to bereš takhle...škodovácký blok + libovolná úprava aha, tak to by jsme se možná asi dopracovali někde k obsahu 1800+dohc, při brutální úpravě a pak člověk s poctivým obsahem v Rapidu(1289), mohl na sprintu posrat, ale byl by to regulérní souboj....podle Tebe

10:08:40
05.12.2006
05.12.2006

RTL
-> jate-line: Nemyslel jsem , že turbo je adekvátní úprava motoru jako vačka. Podle mne je třeba posuzovat motor komplexně a ne podle jedné komponenty.
Jezdí tu spousta Škodovek které nemají turbo a mají dost přes sto koní. Mají motory v ceně kolem 100tis. a to vám pak připadá regulerní když si pak stoupnou na sprintu vedle Rapida který má sníženou hlavu a ostřejší vačku ??? To si mužu dát do auta turba třeba dvě a stejně na ně zdaleka nemám. Tak jak to že já jsem jiná kategorie ??? Není to ani tak o tom jestli tam je to nebo ono, ale kolik jsi do toho vrazil peněz. A umněni je v tom dostat z motoru s malou investicí maximum. Pokud by se udělali kategorie podle vložených investic, pak by to bylo zajímavé a něco by to vypovídalo o zručnosti majitele. Ale chápu že to je nereálné.
Tohle vše jsou poze mé názory a nikomu je nevnucuji.
Jezdí tu spousta Škodovek které nemají turbo a mají dost přes sto koní. Mají motory v ceně kolem 100tis. a to vám pak připadá regulerní když si pak stoupnou na sprintu vedle Rapida který má sníženou hlavu a ostřejší vačku ??? To si mužu dát do auta turba třeba dvě a stejně na ně zdaleka nemám. Tak jak to že já jsem jiná kategorie ??? Není to ani tak o tom jestli tam je to nebo ono, ale kolik jsi do toho vrazil peněz. A umněni je v tom dostat z motoru s malou investicí maximum. Pokud by se udělali kategorie podle vložených investic, pak by to bylo zajímavé a něco by to vypovídalo o zručnosti majitele. Ale chápu že to je nereálné.
Tohle vše jsou poze mé názory a nikomu je nevnucuji.
08:45:55
05.12.2006
05.12.2006

Bery
-> RTL: pozorně si možná přečti něco o vačkách a turbech,nebo vůbec o motorech
23:12:27
04.12.2006
04.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> RTL: To MBso váží půlku toho co Octavie, má to zadní náhon a ještě ke všemu krátkou převodovku, takže po 400m jede za 5, kdežto ta Octavia tam má 3ku. opravdu porovnáváš jablka s hruškama a ne nadarmo se Turbo násobí koeficientem.

20:23:10
04.12.2006
04.12.2006

jate-line
-> RTL: Hmm turbo stejná úprava jako vačka....
Přepočítávat koeficienty v tuningu, že nemá žádný význam???? A proč vrcholem každého tuningu je sprint na 400m? Samozřejmě dělený do skupin, aby to mělo nějaký význam! Dám Ti radu, dej si tam ještě NOS a přijď nám s " vačkou", to ve skupině do 1400 ukázat. 
Přepočítávat koeficienty v tuningu, že nemá žádný význam???? A proč vrcholem každého tuningu je sprint na 400m? Samozřejmě dělený do skupin, aby to mělo nějaký význam! Dám Ti radu, dej si tam ještě NOS a přijď nám s " vačkou", to ve skupině do 1400 ukázat. 
19:40:05
04.12.2006
04.12.2006

RTL
-> Don Carlos: Pokud jsi četl pozorně tak píšu, že je to dobré na závody. I když i to je relativní. Závody jsou většinou o tom kdo má víc peněz. Byl jsem na Virt srazu a byla tam Š. MB s motorem bez turba a dával to i Oktávce 1,8 turbo. Tak nedělejte z turba hrušku. To je alibizmus. To mužeš začít dělit auta na ty co mají sériovou vačku a naty co mají ostrou vačku. Proč to nikdo nedělá ? Tak můžu pokračovat s každou komponentou.
18:02:56
04.12.2006
04.12.2006

Don Carlos
-> RTL: Hmmm, tak proč se sprinty dělí na skupiny dle obsahu? To jako chceš srovnávat jablka a hrušky, či co? Nebo tam je to turbo na výstavu?
09:52:48
04.12.2006
04.12.2006

RTL
-> jate-line: Turbo je stejná úprava motoru jako třeba vačka, jenom mnohem účinnější a v podstatě i levnější.
Přepočítávat nějaké koeficienty je možná dobré pro nějaké závody, ale v tuningu nemá žádný význam. Je to jenom výmluva "proč je můj motor slabší než tvůj i když jsem do něj narval dvakrát tolik peněz". Vždyť v tuningu žádná pravydla neplatí. 
Přepočítávat nějaké koeficienty je možná dobré pro nějaké závody, ale v tuningu nemá žádný význam. Je to jenom výmluva "proč je můj motor slabší než tvůj i když jsem do něj narval dvakrát tolik peněz". Vždyť v tuningu žádná pravydla neplatí. 
18:14:25
03.12.2006
03.12.2006

pistaa
-> jate-line: jasne jasne aj to chapem ale je to len uhol pohladu inak nic v zlom
17:46:02
03.12.2006
03.12.2006

jate-line
-> pistaa: Ale jo, když to bereš takhle, máš pravdu. Jenže s tím tvým turbíčkem se ti násobí obsah motoru koeficientem 1,7, takže to máš jakože obsah 2,2l toď vše....
11:59:57
01.12.2006
01.12.2006

VeTeV
neni nad to chodit pesky 

11:36:39
01.12.2006
01.12.2006

RTL
Pánové tohle přečíst je fakt zábava, ještě lepší by bylo kdyby mněli všichni u nicku i věk.
Souhlasím s Tunerem, brzda autu nijak neublíží. Jsou to jen pověry. Moje auto bylo na brzdě a myslím že při sprintu dostalo větší kouř. skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Souhlasím s Tunerem, brzda autu nijak neublíží. Jsou to jen pověry. Moje auto bylo na brzdě a myslím že při sprintu dostalo větší kouř. skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
09:37:51
01.12.2006
01.12.2006

chooki
-> TUNER: nici nenici...hosi, vy vsetko hned postavito cierno-bielo, proste bud nebo...to je na dlho, som v praci, neskor sa vyjadrim 

09:30:39
01.12.2006
01.12.2006

Labros
-> chooki: ale když nejezdíš občas naplno, tak jako by motor pracoval na brzdě, tak ani pořádně nevíš, jak ti to jezdí 

07:20:04
01.12.2006
01.12.2006

TUNER
Kdo vymyslel že se na brzdě ničí motor?
Nevim no,ale těch pár sekund co máš plnej plyn od volnoběžnejch otáček do maxima myslim že motoru neuškodí.A pro dobře postavenej motor to nic neznamená.
Pokud někdo má vylítanou hujdu,tak je jasný že z toho má strach....
Já osobně se na jaře chystam na brzdu,abych věděl jak velký ztrátový výkony tam mam a kolik jde ve skutečnosti na kola.....
Že bych si tam zničil motor se rozhodně nebojim....

Nevim no,ale těch pár sekund co máš plnej plyn od volnoběžnejch otáček do maxima myslim že motoru neuškodí.A pro dobře postavenej motor to nic neznamená.
Pokud někdo má vylítanou hujdu,tak je jasný že z toho má strach....
Já osobně se na jaře chystam na brzdu,abych věděl jak velký ztrátový výkony tam mam a kolik jde ve skutečnosti na kola.....
Že bych si tam zničil motor se rozhodně nebojim....
07:19:55
01.12.2006
01.12.2006

sep
-> DuriQ: :v podstatě jsem o pár příspěvků níž psal to samé:-)
23:30:38
30.11.2006
30.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Tak to si nemyslím - přečti si můj poslední příspěvek

23:29:21
30.11.2006
30.11.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> chooki: Opět zase bludy. Ty prostě nechápeš to, že se Ti snažíme vysvětlit, že vačka 280° od nějakého joudy z dolní horní je pro výkon motoru horší než pořádná vačka třeba s časováním "jen" okolo 260°, ale s daleko lepším průběhem jak výkonu, tak točivého momentu.
Tady nejde o snižování životnosti motoru (naopak ta Tvoje 280 co musíš točit aby to subjektivně jelo bude pro motor větší hrob než pořádná 260tka!!!)
Snažíme se Ti prostě vysvetlit, že vačka od někoho, kdo v životě nic nezkoušel na brzdě a nemá to odladěné je prostě kolikrát horší než série, což měl tak trochu poukázat ten výsledek sprintu - nedával jsem to sem abych si honil triko jaký jsem borec, ale aby si lidi uvědomili, že 280tka vačka je nic neříkají pojem...
Např, p. Čepek pro vačku 278/265 už dodává tvrdší ventilový pružiny, protože ta vačka už je z polotovaru a má velký zdvih a sériové by to neunesli. Potom motor s takovou vačkou má jak výkon, tak i slušný krouťák, ale musíš už tomu přizpůsobit téměř vše...
Tady nejde o snižování životnosti motoru (naopak ta Tvoje 280 co musíš točit aby to subjektivně jelo bude pro motor větší hrob než pořádná 260tka!!!)
Snažíme se Ti prostě vysvetlit, že vačka od někoho, kdo v životě nic nezkoušel na brzdě a nemá to odladěné je prostě kolikrát horší než série, což měl tak trochu poukázat ten výsledek sprintu - nedával jsem to sem abych si honil triko jaký jsem borec, ale aby si lidi uvědomili, že 280tka vačka je nic neříkají pojem...
Např, p. Čepek pro vačku 278/265 už dodává tvrdší ventilový pružiny, protože ta vačka už je z polotovaru a má velký zdvih a sériové by to neunesli. Potom motor s takovou vačkou má jak výkon, tak i slušný krouťák, ale musíš už tomu přizpůsobit téměř vše...
23:25:46
30.11.2006
30.11.2006

DuriQ
chooki: este ta to stale bavi ?
dalsia diskusia kto ho ma vacsi resp. kto by ho mohol mat ... 
dalsia diskusia kto ho ma vacsi resp. kto by ho mohol mat ... 
23:18:06
30.11.2006
30.11.2006

chooki
-> Vici: nevravim ze je to nezmyselne, ta brzda, ale to si mozu dovolit ludia, co chcu spickovy vykon a hladaju skulinky ako sa k nemu dostat, a nepozeraju az tak na zivotnost.. ja som jazdil na skodovke (uz odpociva, a caka na ten "spickovy" tuning :) ako na aute na kazdodenne jazdenie, takze velice nerad by som si znizoval zivotnost motora, kvoli nejakej hodnote, ktora pre mna nie je az taka dolezita (myslim max. vykon), ked s jeho priebehom som bol spokojny, a to som zistil aj na ceste...ok, z mojej strany je to vyjasnene, ja sa nehnevam, alebo take daco, kto ma pozna vie, ze diskutujem obcas ze to vyzera ze som nasraty alebo tak... :)) obcas niekedy aj naschval prezeniem nieco...ze tunerik#2 :)))
23:01:27
30.11.2006
30.11.2006

Vici
-> chooki: vzdycky jsou dve pozice jak se na vec muzes divat. bud mas neco a z nejakeho duvodu jsi s tim spokojen. a nebo hledas nejlepsi cestu a pak se taky ale muze stat ze spokojen nebudes nikdy, protoze cim vic o danem problemu vis tim vic zjistujes ze ta nejlepsi cesta je velmi obtizne dosazitelna.
je pak uz na kazdem jak dalece si co dokaze pripustit a uvedomit a jak dalece chce za cilem jit.
plati obecne, ne jen pro motory skoda..
je pak uz na kazdem jak dalece si co dokaze pripustit a uvedomit a jak dalece chce za cilem jit.
plati obecne, ne jen pro motory skoda..
22:59:29
30.11.2006
30.11.2006

Vici
-> chooki: ja ti tvuj nazor neberu....
nicmene neznamena ze kdyz ty na brzdu neches ze je to neco spatneho, nesmyslneho, co znici motor,
a taky nerovnej teda svoje auto s motorem 136 a vackou s "inymi 130 bez vacky" protoze jak vime 130 a 136 je trochu jiny motor
nicmene neznamena ze kdyz ty na brzdu neches ze je to neco spatneho, nesmyslneho, co znici motor,
a taky nerovnej teda svoje auto s motorem 136 a vackou s "inymi 130 bez vacky" protoze jak vime 130 a 136 je trochu jiny motor
22:58:20
30.11.2006
30.11.2006

havlik
-> chooki: a já se s tebou nebudu bavit protože řikáš že tam 280tku nemáš


22:56:02
30.11.2006
30.11.2006

chooki
-> Vici: za tym si aj stojim...ze si ho nebudem merat na brzde, aby niekto uznal, ze tam mam narast koni...pozri, ja som spokojny s tym ako mi motor chodi, pisal som ze som ho kupoval ako prave poskladany motor s vackou 280 +inych uprav(podla slov predavajuceho), nebudem sa za to hadat ci to je 280 alebo nie-je to prebrusena seriovka, ale motor chodi slusne, a urcite lepsie ako ine 130ky bez vacky, a to vravim, ze som sa na par zviezol...za cely motor 136, po GO, s par fungel novymi vecami (karbec z obchodu atd), s prerazenym cislom podla mojho TP ma stal 7000 Sk ktore som zaplatil predavajucemu, takze v tomto smere som spokojny, to je vsetko co som chcel...nie som nasraty alebo tak, len ma vzdy vytoci ked citam narazky typu "jeee, ten rika ze ma 280, to se s nim nebudu ani bavit" a pod.
22:46:33
30.11.2006
30.11.2006

Vici
-> chooki: ja jsem tu tech konkretnich veci a prikladu napsal celkem dost - co a jak si myslim ze pojedë/nepojede a proc. a myslim zes rozumnyma lidma jsem se na tom defacto shodl.
jen ty furt meles z cesty viz treba : jo vole, tak si ho jdi odmerat ten motor ale svuj vlastni...neviem preco by si clovek mal nicit motor meranim na brzde aby nekdo uznal pravdu....meranim na brzde motor pekne dostava na prdel
jen ty furt meles z cesty viz treba : jo vole, tak si ho jdi odmerat ten motor ale svuj vlastni...neviem preco by si clovek mal nicit motor meranim na brzde aby nekdo uznal pravdu....meranim na brzde motor pekne dostava na prdel
