-> gabo00000:
este som to na ziadnych vrchoch nevidel :)
to ze 280 kasle je sposobene vacsim strihom ventilov......da sa to nabrusit vselijako, potom mozno nebude kaslat a nepojde tak dobre vo vysokych otackach
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.3 - 95 koní...
16:23:52
25.11.2006
25.11.2006

Gemini
16:13:06
25.11.2006
25.11.2006

Gabriel
-> Hurdis:


16:11:34
25.11.2006
25.11.2006

Hurdis
-> Gabriel: do vrchu!
16:09:23
25.11.2006
25.11.2006

Gabriel
-> gabo00000: do vrchu?
14:50:42
25.11.2006
25.11.2006

gabo000000 - zrušená registrace
+spoteba 18litrov

14:50:07
25.11.2006
25.11.2006

gabo000000 - zrušená registrace
ja mam kamarata ktory ma závodné facko na preteky do vrchu... motor je upravený na maximum a da mu to 145koní a točí mu to do 7500ot/min. a motor ma uz za sebou asi 15pretekou a este stale ide ako blázon


14:31:58
25.11.2006
25.11.2006

jate-line
Mě se strašně líbí ty Vaše udávané výkony, každý máte 280ku vačku, udělanou hlavu, karbec, tak proč se s tím nejdete postavit na sprint? A ukázat ten váš "výkon"!!!!!!..
..to že někde natrhnete dědulu v octavce neznamená že tam máte x koní apod....Ten kdo opravdu má nebo někdy měl "opravdovou" 280ku vačku, tak ví o čem mluví a zároveň ví, že se s tím běžně jezdit nedá, kvůli volnoběhu a různém škubání pod 2000ot/min, přechody a bavit se u takhle upraveného motoru o spotřebě a x leté životnosti je směšné....
10:40:58
25.11.2006
25.11.2006

lubor
-->Ivan,C:Takový motor mám v autě na běžné ježdění i já-akorát nemám onu zprofanovanou vačku 280/280;).Výkon se u takového motoru pohybuje max kolem 60Kw-víc ani ránu.Otáčky 6500 max.
Do 95 koní ještě sakra daleko;).
Nicméně postavit se dá vše-ovšem pak tomu odpovídá cena i rozsah úprav.Mě stála kdysi tato úprava 16 000, a dnes pokud bych chtěl třeba dobře postavenou 1390ccm na závody, se sériovou klikou(odlehčenou,zaleště nou a vyváženou),H ojnice, hlava A, kované písty(ale opravdu kované-ne to české bláto zvané T písty),rozdělovač Bosh a všechny ty práce okolo, pak se cena pohybuje okolo 50-60 000 za holý motor bez sacího, karburátorů a svodů.
Je s tím práce a ten výkon se pak může za předpokladu že to bude "rozumně točit"(max 7000) aby ten motor taky cosi vydržel -dostat opravdu třeba na hodnotu kolem 120-130 koní.
Tak mi pravil člověk,který motory opravdu umí a ze 1400 je schopen vykouzlit kolem 150 koní(ovšem při daleko nakladnějším a náročnějším rozsahu úpravu).
Čili pokud chce někdo ostrý motor, nejlépe si ho nechat postavit.Podomácky sestavený motor okolo 80 koní není ale vžádném případě ostrý;)-a většinou ten výkon ani nemá.
Do 95 koní ještě sakra daleko;).
Nicméně postavit se dá vše-ovšem pak tomu odpovídá cena i rozsah úprav.Mě stála kdysi tato úprava 16 000, a dnes pokud bych chtěl třeba dobře postavenou 1390ccm na závody, se sériovou klikou(odlehčenou,zaleště nou a vyváženou),H ojnice, hlava A, kované písty(ale opravdu kované-ne to české bláto zvané T písty),rozdělovač Bosh a všechny ty práce okolo, pak se cena pohybuje okolo 50-60 000 za holý motor bez sacího, karburátorů a svodů.
Je s tím práce a ten výkon se pak může za předpokladu že to bude "rozumně točit"(max 7000) aby ten motor taky cosi vydržel -dostat opravdu třeba na hodnotu kolem 120-130 koní.
Tak mi pravil člověk,který motory opravdu umí a ze 1400 je schopen vykouzlit kolem 150 koní(ovšem při daleko nakladnějším a náročnějším rozsahu úpravu).
Čili pokud chce někdo ostrý motor, nejlépe si ho nechat postavit.Podomácky sestavený motor okolo 80 koní není ale vžádném případě ostrý;)-a většinou ten výkon ani nemá.
09:03:25
25.11.2006
25.11.2006

Ivan,C - zrušená registrace
Spotřeba při slušným ježdění do 7 litrů, při ostré jízdě tak 10.
09:01:21
25.11.2006
25.11.2006

Ivan,C - zrušená registrace
Já mám motor favo upravená hlava, kanály, kompres 11, vačka 280, upravený ro zdělovač a ještě nějaké věci okolo, kolik to může mít koní nevím, ale už jsem s ním najezdil 45000 a zatím se neprojevuje nějaká známka opotřebení, motor točím do 6000 až 6500.
08:41:46
25.11.2006
25.11.2006

Herman
-> fido06: kdo je sakra fido??ze by nejakej odbornik??
22:38:28
24.11.2006
24.11.2006

Gryzly
já to vidím takže pokud někdo vymámil 95 koní z 1,3 tak to nebude do běžnýho provozu a vydržíto jen pár závodů.
A pokud by to byl větší obsah, tak by ti to řekl, ne? a i tak by to muselo bejt přes 1,5 abys to na běžný ježdění nemusel točit v uzkym rozsahu otáček za hranicí 4500 ot
A pokud by to byl větší obsah, tak by ti to řekl, ne? a i tak by to muselo bejt přes 1,5 abys to na běžný ježdění nemusel točit v uzkym rozsahu otáček za hranicí 4500 ot
21:12:54
24.11.2006
24.11.2006

Pavel P@nkáč
-> Crestik: odlehcenim ale prida to celkem ho*no

20:44:20
24.11.2006
24.11.2006

Crestik
-> Fire: jak se zvyšuje výkon pomocí řemenice a setrváku?
19:31:09
24.11.2006
24.11.2006

lubor
Ježiši kriste to jsou zase blbosti co tady píšete;)!
-->Fire:Dám ti dobrou radu, nevěř někomu kdo ti nakecá že motor má 95 koní(otázka dne-jak to zjistil bez brždění;)? při obsahu 1300 s vačkou 280/280.Raději pošetři peníze a motor si nech postavit-pak teprve uvidíš,jaký problém je na těch 95 koní se na 13stovce dostat,a kolik to musíš kolem toho udělat a zaplatit.Tohle jsou jen frky nějakého chytráka který tě chce oholit to mi věř.
-->Fire:Dám ti dobrou radu, nevěř někomu kdo ti nakecá že motor má 95 koní(otázka dne-jak to zjistil bez brždění;)? při obsahu 1300 s vačkou 280/280.Raději pošetři peníze a motor si nech postavit-pak teprve uvidíš,jaký problém je na těch 95 koní se na 13stovce dostat,a kolik to musíš kolem toho udělat a zaplatit.Tohle jsou jen frky nějakého chytráka který tě chce oholit to mi věř.
19:05:59
24.11.2006
24.11.2006

petr s
-> Fire: Tak ti to řeknu jinak ubraná hlava + 10 velkých koní když nechceš poníky a vačka + 20 koní jak někteří počítají a jsme na 95 ale spotřeba určitě nebude 7
19:03:10
24.11.2006
24.11.2006

Fire
-> havlik: urcite ne jen toto, ale i dalsi veci jako remenice, setrvak atd..jen me zajima vas objektivni nazor na toto !!!
19:02:10
24.11.2006
24.11.2006

Karel.
asi tak nějak,vačka a hlava mu takhle nezvedne výkon to je blbost

18:59:51
24.11.2006
24.11.2006

havlik
no pokud má jen vačku a udělanou hlavu tak si myslim že tam 95 koní bejt nemůže
18:59:37
24.11.2006
24.11.2006

Fire
-> ps:
, prej to je motor na trenink rallye, tak me zajima zivotnost !!!
tak neponíkuj a poraď 
, prej to je motor na trenink rallye, tak me zajima zivotnost !!!
tak neponíkuj a poraď 
18:58:49
24.11.2006
24.11.2006

petr s
-> Fire: To budou poníci
18:53:57
24.11.2006
24.11.2006

Fire
Co vse je asi upraveno na fackovym motoru, a jakou muze mit zivotnost asi ?? majitel mi tvrdi, ze se s tim da i do normalniho provozu ..spotreba venku je cca 7 litru jak klasicke favo, ale to se mi nezda. Je na tom klasickej karbec...jen vim, ze je udelana hlava + vacka sporotvni 280tka ! tak me zajima, jestli se tento motor pocita na kiláky, nebo na motohodiny 

