Lpg volnoběh problém...

prohledat
131 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.11.2006 do 04.02.2007, založil/a Honza M
řadit dle data
22:04:34
04.02.2007
King
-> Honza M: Ale já....... :)) Ta vrtulka je tam jenom jako takový "vířítko" pro benálovou směs (lepší homogenizace směsi - údajně) - s lpg je to zbytečnost - přece jenom smíchat 2 plynný koktejly je brnkačka oproti míchání kapaliny a plynu...
22:00:15
04.02.2007
Honza M
-> King: taky jsi mohl říct dřív 1 Ale nezvětší to spotřebu nebo tak něco?
21:58:54
04.02.2007
King
-> Honza M: Na lpg to funguje jako zbytečná překážka proudění z druhý komory, takže bez milosti stříhám a piluju, dokud není v okapovým plechu nádherná oválná díra....
21:53:58
04.02.2007
Honza M
-> King: Hele a ještě dotaz. Jak je pod karburátorem ten plech vyřízlej jakoby do hvězdice. Má to nějakej význam když člověk jezdí převážně na LPG?
21:24:44
03.02.2007
Honza M
-> King: 3 3
21:20:59
03.02.2007
King
-> Honza M: "já na to nespěchal... Věděl jsem že jednou se na to přijde " ......Máš recht, podobnou taktiku jsem zvolil i pro zahájení pohlavního života a neprohloupil jsem 1
21:18:51
03.02.2007
myschaak AZNP K.Hora
-> King 03.02.07 21:14:42: 3
21:17:30
03.02.2007
Honza M
-> King: já na to nespěchal... Věděl jsem že jednou se na to přijde 1 Jako kdybych to měl na denní ježdění tak na to spěchám. Ale Rapid stejně přes zimu stojí v garáži 4
No jsem rád že se na to přišlo 6
21:16:19
03.02.2007
spartra
heh9 3
21:14:42
03.02.2007
King
-> Honza M: OMG!!9 1 120 příspěvků a hromafa fotek! Chlape, chlape, ty seš rodilej diagnostik :)
21:13:50
03.02.2007
myschaak AZNP K.Hora
-> Honza M: kdo by to byl čekal...na podzim jsem jel s kámošem do běšin a cestou málem uhořel...ztratil šroubek co je pod nim sítko...tak jsem mu půjčil svůj,jelikož jsem jel na lpg....a bez něj to jelo v poho...doma jsem dal jinej
vim že to k tomu nepatří ale když už jsme u těch šroubků!3 4
21:10:55
03.02.2007
Honza M
-> myschaak: dost vzduchu navíc 1 ale netěsnost to nebyla....

-> King: Byl vypadlej šroubek kterým se nastavuje volnoběh 1
21:05:02
03.02.2007
King
-> Honza M: Tak už nás nenapínej :)
20:47:37
03.02.2007
myschaak AZNP K.Hora
-> Honza M: někde tam byl vzduch navíc..?
20:44:44
03.02.2007
Honza M
-> myschaak: soudruzi ne :)
20:38:21
03.02.2007
myschaak AZNP K.Hora
-> Honza M: soudruzi udělali někde chybu...?
20:36:27
03.02.2007
Honza M
-> King: Tak záhada konečně vyřešena. Opravdu to mělo souvislost s benzínem :)

Schválně kdo uhodne čím to bylo?
13:15:32
14.01.2007
Honza M
-> King: Dobře tak elektromagnet taky votuním silikonem 4 Doufám že ta zrada bude fakt někde v karbecu...
11:54:51
14.01.2007
King
-> Honza M: No jó, to víš ty a napsals to do jediný větičky kdesi na začátku vlákna, to je potřeba občas zopakovat :) Jinak to, že je elektromagnet utaženej nic neznamená - může přisávat vzduch netěsností kolem šroubku konektoru a nebo mezi plastovým víčkem a kovovým pláštěm. Obvykle elektromagnet na karb montuju votuněnej silikonem, protože mě už 2x vypek.
11:53:10
14.01.2007
Honza M
-> llukass: Příští víkend půjde kompletně karbec ven tak kouknu i na ten elektromagnet
11:50:58
14.01.2007
llukass
a měl jsi ho vydělany ten ventil? obcas s neho upadne ta cepicka
dalsí možnost je spatne nastaveny klapky v karbecu, ci ucpany trysky,
22:20:56
13.01.2007
Honza M
-> Dušan: Na záslepky kouknu. TO vím že jednou vypadlo kámošovi a vůbec mu to nedrželo volnoběh.
-> King: To jsem psal už na začátku že to nedrží volnoběh na benzín ani na plyn 4

-> llukass: Ten elektromagnetický ventil je OK. Je utaženej a po připojení napětí cvaká...
21:43:17
13.01.2007
llukass
jj ja jsem měl to stejný, pořád jsem zjišťoval nechtělo to držet volnoběh, zkontroluj si elekromag. ventil, buď je u něho upadlá ta čepička a nebo konektor špatně drží. Já jsem měl vyhnilý drát u konektoru . Tak jsem ho ustřihl dal nový i s konektorem a volnoběh šlapal paradně1
19:48:13
13.01.2007
King
-> Honza M: Se tady koukám už přes měsíc honíme za nějakým přeludem :) Nakonec napíšeš, že ti nejde benálovej volnoběh, což je myslím ten hlavní záser. Membrány v reduktoru mají na benál nulovej vliv. Akorát v případě, že by ti reduktor trvale propouštěl trošku plynu do sání, by to zrušilo volnoběh. Čili jsme ztvořili takovou lpg troubleshootingovou kuchařku a nakonec skončíme u karbu nebo netěsnosti v sání4
18:03:23
13.01.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Honza M: čistě náhodou nemáš volnej konektor na elektromagnetu u karbu, kterej uzavírá volnoběžnej okruh?
18:00:22
13.01.2007
Dušan
-> Honza M: když to nejede dobře na benzín, tak v LPG chybu nehledej. Může ti to někde podsávat pod karbecem, nebo ti mohla vypadnout nějaká záslepka na karbecu. Podívej se jestli jsou po stranách záslepky
17:57:37
13.01.2007
Honza M
-> Dušan: Ale membrány nemůžou mít vliv na běh na benzín ne? Ventily jsou seřizovaný snad tak před necelým půl rokem. A udělalo to zničeho nic prostě to jednou chcíplo a od té doby se to chová divně. Takže myslím že ventily to nebudou 8
17:55:53
13.01.2007
Dušan
-> Honza M: no měl jsem doposud podobnej problém, ikdyž na benzín to zase tak nedělalo. Vyměnil jsem membrány a pořádně vyčistil. Auto drží volnoběh, nesmrdí tolik plynem, jde líp za pedálem takže se to vyplatilo, A ten nepravidelný chod můžou mít za následek i ventily. Třeba špatně seštelovaný ( na malý vůle )
17:46:26
13.01.2007
Honza M
Takže reduktor odsračkován :) vytekly asi 3 kapky. Ale problém stále přetrvává.... Jedinná možno jak udržet auto v chodu je jet na benzín a ještě mít zatáhlej sytič 8

Zkontrolovány svíčky - Ok, zapalovací kabely - jeden vyměněn, v rozdělovači vyměněny kontakty za nové. A pořád to samý. Nepravidelný běh jak na benzín tak na plyn. Volnoběh nikde.

Takže příští víkend asi kompletní rozborka karbecu a všechny těsnění nový. A nové zapalovací kabely.

Nebo ještě nějaká drahocenná rada? 4
16:28:13
01.01.2007
King
-> Gryzly: Ale oni na tu bezpečnost přece mysleli (podtlak a malá membrána)4 Jenom že některý modely mají tohle blokování dělaný elektromagnetem na reduktoru.
14:20:46
01.01.2007
Gryzly
-> King: sorry zapomněl jsem dopsat že tenkrát nepřemejšleli nad elekrickým blokováním membrány jako se asi z bezpečnostních duvodů používá nyní.
21:06:08
31.12.2006
King
-> Gryzly: Mno dobrá, tak jsme o něco chytřejší :) Prostě na podtlakový verzi to funguje jako sytič, na stříkačkový verzi jako blokování membrány. Přísahám, že ani žádný "sytičový" tlačítko nemám :) Já myslím, že i na 9let starým zařízení věděli o blokování membrány vše a udělali to elegantně pomocí melý membrány ovládaný podltlakem pod klapkou....
12:11:05
31.12.2006
Gryzly
-> King: tak jsem to byl otestovat. mám reduktor AT90P (pnematico) a když jsem odpojil jeden drát od toho elmg ventilu na reduktoru tak přestal cvakat lpg sytič. u 9let starýho zařízení vubec nevěděli na co je nějaký blokování membrány. je to to samý jako na lovatu takovej ten bazmek kovovej uplně uprostřed.
11:02:08
31.12.2006
Gryzly
-> Honza M: tak ten filtr je udělanej za asi 30minut když to jde pěkně. a bydlíš oděmně 50km a ještě jsme neměli tu čest se potkat. a hodit řeč. ale nejdřív tak na konci ledna, po víkendu mám noční a osmýho ledna letím do Indie a vracím se koncem měsíce.
10:06:41
31.12.2006
Honza M
-> Gryzly: to máš tolik volného času? 2

Ještě nekoukal. Není čas, asi až v lednu...
00:15:18
31.12.2006
King
-> Gryzly: Tys někde psal, že ten elektromagnet, co je na BRC reduktoru je sytič, že jo? Včera jsem opravoval nátrubek pro vodní hadici na reduktoru a schválně jsem to prubnul - ten elektromagnet sytič rozhodně není - prostě zavírá plyn sněrem k mixu, tzn. když se mu vypne napájení, motor zdechne. Čili taková náhrada podtlakovýho odblokování 2. membrány, jako má Lovato, ale rozhodně ne sytič. Podotýkám, že mám stříkačkovou verzi reduktoru AT90E (elektronic), ale ten má oproti karbový verzi navíc jenom škrtící servo na hadici k mixu.
18:20:38
30.12.2006
Gryzly
-> Honza M: a nebo se domluvíme a já bych ti to vyklepal ten filtr a až bybyli memrány tak by se to zaráz vyměnilo.
koukal jsi na tu hadičku jestli není prasklá?
16:02:22
29.12.2006
spartra
-> King: šak tě snad nebiju2 sem říkal, že to je asi lepší
14:09:03
29.12.2006
King
-> spartra: Já ti to nenutím, jenom zmiňuju malinko bezpečnější alternativu i pro ostatní4
13:43:40
29.12.2006
spartra
-> King: každej máme to svý, si je to lepší, sem nikdy neřešil,
jo vím, měl jsem jednu starou nádrž, podcenil jsem zbývyjící obsah, ta mrch mě snad 3 hodiny syčela, chudáci králici9 1
12:07:59
29.12.2006
King
-> Honza M: To noprosto normální a můžu tě ujistit, že i já jsme měl před první plynivkářskou opravou bobky :) Je to daleko lepší, než bejt suverén bez bázně a hany, pro kterýho není nic problém, kterej potom nejde v márnici ani identifikovat :) Dostalo se ti návodu, je na tobě, jak s tím naložíš - veškerej lpg equipment je až rustikálně jednoduchej a při trošce preciznosti a šikovnosti se to vždycky podaří složit do původního stavu (samozřejmě s následnou kontrolou pomocí jarový vody, jestli to někde neutíká). Stejně jako ve všem platí, že za blbost se platí, takže pokud nenajdeš odvahu, budeš za tu samou dtto triviální činnost platit nějakýho vohnouta, kterej si za pár minut nijak zvlášť kvalifikovaný manuální práce řekne ranec.
12:01:14
29.12.2006
King
-> spartra: Já teda dávám spíš přednost postupu, kdy nejdřív zavřu ventil na nádrži a pak nechám na volnoběh vyjet ten zbytek z trubek a elmag. ventilu. Je to pár jenom vteřin navíc a aspoň to pak všude nesmrdí a nestudí do pracek :) Třeba u feldy, jde ptrubka s kapalným lpg přes celý auto a ten zbytek by pěkně zasmděl okolí.
-> Gryzly: To s tím filtrem si mě potěšil, protože já jsem taky vždycky jenom filtr vyklepal z těch šupin, vypral v tech. benalu a byl zase perfektně průchozí, ale na lpg konfeře vždycky panoval paranoidní názor, že vždycky, když se něco děje s lpg, první se MĚNÍ filtr za novej (asi ho tam šířila nějaká lobby prodejců lpg ND :). Mě ten původní filtřík vydržel celejch 180 tkm jenom s občasným vyčištěním.
17:59:01
28.12.2006
Honza M
-> Gryzly: hm ale na to si netroufnu protože nevím co a jak. A taky z toho mám strach že bych to udělal blbě a potom 201
13:02:09
28.12.2006
Gryzly
-> Dušan: nop už jsem todvakrát dělal. ale třeba Lovato má jen dva O kroužky. BRZ jich má asi 4. A kolega říkal že to na Lovatu vyměnil a jelo to líp a ani to moc nestojí. tak jsemsi říkal co bych to klepal když to mužu vyměnit.
11:37:37
28.12.2006
Dušan
-> Gryzly: taky to občas udělám a toho uhlí co na mě vypadne 3 . Fakt to stačí vyklepat, ale pozor na ty O kroužky ať se neponičí, protože to ucházející LPG potom poničí tebe 40
08:55:03
28.12.2006
spartra
jo s tím filtrem, jsem taky rozděla lpo 9 letech provozu, asi ho nikdo neměnil9 tak jsem ho nechal taky5 stačí zavřít kohout na nádrži, ten drobekco je v trubkách vysičí
23:30:57
27.12.2006
Gryzly
-> Honza M: Tak klidně ty nádrže mužem koupit ve velkým. Namontoval bych si ju sám. Akorát na těch nových je elektroventil přímo v multiventilu na nádrži. Ale to bych nějak pořešil. a pak bych jen zajel do firmy at mi daj nějaký potvrzení.
Přes BRC tu máme takovýho docela loajálního servismana.
Když jsem na jiných dvou autech chtěl něco udělat na Lovatu u lovato montážníka tak jsme si dohodli termín a já přijel.
A u toho BRCmana to funguje tak že mi řekne kde co mám jak udělat. Poprvé mi říkal že ta nádrž se otevírá těma dvouma šroubama pod tím deklem ( po 2 měsících jsem si nepamatoval jak jsem to zastavil a na té bombě byli tři kohouty.) a před 14ti dnama jsem přijel že bych chtěl LPG fitr na BRC a on jestli mám opravdu BRC a že ty fitry stačí vyklepat a měnijou jen ve vážnejch případech a to je tak 10% a filtr že stojí 120Kč. a tak koukl podkapotu a povídá tak fajn BRC to opravdu je. Ale to stačí když si zavřeš nádrž, vyjedeš plyn a tady povolíš toto, todle odděláš a pořádně to vyklepeš.
Jako já to věděl ale nedělal jsem předním chytrýho. A když jse mto pak doma rozdělával tak jsem to odpojil od trubek a odnesl jsem si to do garáže na ponk.
22:15:49
27.12.2006
Dušan
-> King: nebylo toho moc, připavuju ho na max množství co ho potká.
22:11:39
27.12.2006
spartra
no alespoň uvidíš, na co jezdíš3
22:06:35
27.12.2006
Honza M
-> King: Tak minimálně rok a něco to odkalený nebylo! Nevěděl jsem že se to má dělat. 6 A pochybuju že předchozí majitel to dělal....
Extreme Tyres