Felda, nakalená klikovka

prohledat
142 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.09.2009 do 28.10.2009, založil/a Hrabosh
řadit dle data
20:26:21
28.10.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hrabosh: ty šály vypadali ješte celkem dobře, nicméne novýma jsi tomu rozhodne neublížil a víš alespon co tam máš 4
17:35:40
27.10.2009
AZmotor
-> Hrabosh: tvrdsi je a stejne to do ni udela dražky... to same nitka z hadry atd..
17:15:41
27.10.2009
Hrabosh
-> AZmotor: Já sem s tím taky plánoval jezdit. Ale jak se mi rozsvítilo to mazání a nechtelo zhasnout, to mě celkem vyděsilo. Každopádně jsem tomu motoru neublížil ... jinak co se týká chlupů ze štětky, doufám, že tam žádnej nezůstal. Ale myslím, že bych ho viděl a odstranil. Mimochodem jak to odrovná kliku? Dyt ta klika je oproti chlupu řádově tvrdší, ne?
16:09:44
27.10.2009
AZmotor
-> Hrabosh: no dobře, ja mam z feldy a fuguje to normalne. jen bacha aby ti tam nekdy nezustal z te stetky nejaky chlup, celkem snadno to pak odrovná kliku.
16:04:22
27.10.2009
Hrabosh
-> petr s: Jj, udělal jsem. Štětkou jsem je zapatlal a chvíli to protáčel startérem s odpojenou jednotkou.

-> AZmotor: Tak tady nejde ani o plechová vs. hliníková jako spíš z Feldy vs. ze 120tky. 200 km už mám skoro najeto ... snažil sem se to moc netočit, na dálnici max. 130 a tak. Takže to prohlásím za zajetý :o)
15:31:42
27.10.2009
AZmotor
-> Hrabosh: nekdo rika ze je lepsi plechova, nekdo ze hlinikova..... to si sedne celkem rychle...... tak prvnich 200kilaků
14:55:05
27.10.2009
petr s
-> Hrabosh: Hlavně namaž olejem ložiska než to budeš skládat
14:50:50
27.10.2009
Hrabosh
-> AZmotor: :o) Tak ta hlináková vana místo plechové z Felicie je dycky lepší, ne? Pokud je ten motor v 742.X ... kvůli tomu náklonu.

Mimochodem měl bych ted ten motor nějak "zajíždět" s těma novýma šálama?
14:44:28
27.10.2009
AZmotor
-> Hrabosh: je to ok.... podle me stacilo vymenit cidlo tlaku a ne rozdelavat pulku motoru
14:39:00
27.10.2009
Hrabosh
5/

Jinak ty fotky klikovky nejsou nic moc...ale na nasazeným motoru se to bblě fotí. Žádný rýhy na ní nejsou ... pokud to na fotce tak vypadá, tak je to buď odlesk nečeho, nebo vlákna z hadry, kterou jsem to utíral.
zvětšit Felda, nakalená klikovka  - obrázek od Hrabosh vložen 27.10.2009 14:39:00
14:37:11
27.10.2009
Hrabosh
14:36:40
27.10.2009
Hrabosh
14:36:21
27.10.2009
Hrabosh
14:35:41
27.10.2009
Hrabosh
14:35:13
27.10.2009
Hrabosh
Tak, konečně jsem se k tomu dostal. Vyměnil jsem šály, dal novej sací koš s přírubou olej. čerpadla (verze pro hliníkovou vanu), nový olejový čerpadlo, nový čidlo tlaku a hliníkovou vanu. Jinak od té doby, co jsem to tu psal, se mi už mazání nikdy nerozsvítilo. Nicméně teď, po té výměně výšezmíněných dílů zhasíná dřív kontrolka (za studena už na startér) a po zdechnutí motoru (opět za studena) jí dokonce chvíli trvá, než se rozvsítí. Přikládám fotky starej šálků a klikovky ... mě to přijde celkem OK, prostě standartní potřebení ... co?
09:45:24
05.10.2009
Pilot 105
-> spartra: Záleží co to je za klíč (velikost, značka, dostupnost ND apod.). Klasický ohybový momenťák od Tony do 100 Nm, bez protokolu 300,- s protokolem 1000,-, ale musí být v pořádku, tzn. bez použití náhradních dílů. Velký momenťák do 500 Nm, bez protokolu 600,-, s protokolem 1500,-. Torzní jsou na kalibraci dražší, ale přesné ceny nevím, torzní momenťák nemám. Ideální je zavolat přímo do Tony, tam Ti řeknou kde v Tvém okolí mají servisního partnera.
22:41:26
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> spartra: 3 tak toto nepripustam:D ja s ukrainou nemam nic spolocne
22:39:11
04.10.2009
spartra
-> gabo000000: to je isté - košice, mafia, ukrajina
-> Hrabosh: pěkná cena, za tu bych to bral taky
jak je to s kalibrací mom. klíčů a kolik stojí?
21:38:26
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Hrabosh: staci ked mas tlakomer v aute a vidis ze ked po kvalitnom zahriati motoru dupnes tak vo vysokych otackach klesa tlak
21:37:00
04.10.2009
Hrabosh
-> gabo000000: Vy se s tomem.t fakt nemáte rádi, co? :-)

Upřímně řečeno nejsem motorář ... nejsem schopen posoudit, jestli má tahle úprava nejakej přínos pro motor na závody, ale v případě sériovýho motoru mi to fakt přijde jako řešení následků. Ale možná to je lepší, než to nechat tak.

Nic, pokud stihne přijít momenták, tak ty šálky vyměním už jen abych si to zkusil. A vzlhedem k tomu, že to ted maže dobře a že zároven z výměnou šálku plánuju i nasadit hliníkovou vanu a koš místo feldího ... čekám, že podkládat pružinku nebude třeba.
21:36:24
04.10.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Hrabosh 04.10.09 21:04:14 napsal:
Sláva: www.au­kro.cz/item7555330 87­.html

Šálky, těšte se …
tak to jsi koupil přesne ten který jsem tady doporučoval, skvělá cena !4
21:34:38
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> spartra: no mozna
21:33:22
04.10.2009
spartra
-> gabo000000: halt jsi šiálený východňár158
21:26:28
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tom.t: motor pocas jedneho zavodu dostane 20x viac zabrat ako ked ty vezeis srot z ciech na slovaca


-> Hrabosh: v motore mam vsetko nove...a chodim snimn na preteky...mazanie mi prebliklo ked som isiel v lete v strasnom vedre 20km slalom kde maximalka nesla pres 80-90km..teda som ledva zaradil troju.zno raz-2krat



v poslednom case ma fakt ludia nechapu..zle to vysvetlujem? alebo kde je problem?
21:04:14
04.10.2009
Hrabosh
Sláva: www.aukro.cz/item75553308 7.html

Šálky, těšte se ...
19:55:39
04.10.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hrabosh: přesne tak, já lil do nově postaveného motoru 742.136 olej 10w40 a za celých 60tis km které jsem s ním za ty dva roky najezdil mi ani jednou kontrolka mazání neblikla, ani po extrémní záteží (12 a víc hodinové štreky přes 700km s plne naloženým přívesem ..) pokud je ten motor v pořádku tak žádne podkládání pružiny redukčního ventilu není potřeba , to je levnej tady tak oblíbenej trik pro dočasné prodloužení životnosti vybehaného motora
19:00:12
04.10.2009
Hrabosh
-> gabo000000: To mi připadá jako řešení následků, nikoli příčin. To plánuju až jako úplně poslední možnost, ke které doufám nedojde ...
13:15:23
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gryzly: mne sa to tiez stavalo..hlevne ked som daval 10W40..odked ymam podlozku pod pruzinkou v regulatore tlaku nemam s tym problem
13:13:38
04.10.2009
Hrabosh
-> Gryzly: Jo, tohle znám. Dělal mi to fávo motor co tam byl předtím ... když sem jel po dálnici delší dobu trochu svižněji. Nicméně tohle opravdu považuju za bublinku někde v systému ... od té doby se to totiž nerozsvítilo za žádné situace.
09:57:13
04.10.2009
Gryzly
-> Hrabosh: Zkus to pořádně zahřát, olej zřídne a možná klesne tlak. Mě na starým motoru potom co jsem to hnal třeba 12km na Červenohorské sedlo závodním stylem s otáčkoměrem na hranici červeného taky pak problikávalo mazání při nízkých otáčkách. Olej byl tak řidký, že nebyl dostatečný tlak.
14:14:32
01.10.2009
suri
-> Tom.t: ano samozrejme mas pravdu pri felicii sa od toho dá odrazit ale ked neikto chce tak da dole vanu vypucuje a nezistis nic ale zase zoberem golu 14 pozrem ojnicne loziska a viem na com som a celkovo som si vsimal ked sme kupovali motor z fabie opotrebenie pod vikom ventilou , - plochy vahadiel a pod .
14:12:57
01.10.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> suri: ano ale do felície mpi alebo fabie dnes asi nikdo m6ad liat nebude
... proste je tu priama suvislost : vela karbonu alebo sračiek v motore = nie často menený alebo nekvalitný olej = vačšie opotrebenie alebo pravdepodobnost poškodenia motora ..
nebavím sa o starých motoroch š105-120-130 ktoré bohužial vyzerajú vačšinou ako vyzerajú
upraveno 1x, naposled 01.10.2009 14:14:18
09:15:10
01.10.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hrabosh: jsou, pokud klika nebyla broušena, pak se kupují výbrusové
07:28:12
01.10.2009
Hrabosh
Tak, koupil jsem šálky. Jsou stejný ze 105-120, že? (jak tvrdil prodejce ...)
09:35:31
30.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hrabosh: závit M9 40Nm
09:00:57
30.09.2009
Hrabosh
Tak dneska sem jel do práce a nic, kontrolka se nerožla. Třeba se jenom dostala bublinka pod čidlo, nebo tak ...
... ale na ten spodek se podívám. Nejpozději od weekendu za týden. Akorát si musím pujčit/koupit momenták. Ty matky na ojnicích se utahují na 25 Nm, co?
21:45:26
29.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hrabosh: s filtrem to nebude mít moc společného, rozdelej spodek motoru
20:37:58
29.09.2009
Hrabosh
-> aceboss: Mělo by ho tam být dost. Navíc to pri brždění začlo a už nepřestalo (na volnoběh).
20:32:35
29.09.2009
aceboss
-> Hrabosh: Jen tak mimo když se to projevuje při brždění neodlévá se Ti olej to jen tak bokem4
20:25:40
29.09.2009
Hrabosh
-> Tom.t: Kdybych tam ten olej nalil jen tak, tak řeknu, že máš 100pct pravdu. Ale já sem ho předtím celej vyčistil. rozvody, prsa, vanu, koš, blok, všechno ... samozřejmě se nedá vyloučit, že někde něco v rožku zůstane, ale to by se snad mělo rozpustit, nebo by to měl zachytit sací koš, nebo olejovej filtr, ne? No uvidím .. zkusím to este s tím filtrem a čidlem a dyžtak si pujčim momenták, vanu dolů a vyměnit šálky. Snad to bude stačit ...
20:09:32
29.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hrabosh: nechci být zlej, ale já to říkal .. cpát do auta něco, o čem sám nevíš v jakém je stavu, je loterie ...
brzo zadřeš a filtrem to nebude ... nalil jsi do zakarbonovaného motoru kvalitní 10w40 olej a rozpuštené zbytky úsad ti mohli přicpat mazací kanálky
upraveno 1x, naposled 29.09.2009 20:13:08
19:55:27
29.09.2009
Hrabosh
Doprdele kurva práce už je to tady! Dneska sem prudčeji přibrzdil a už mi svítí na volnoběh mazání. Sakra fix co sem komu udělal?! Zkusím ešte naposled vyměnit olejovej filtr (zdálo se mi, že ten, co sem tam dával má dost tuhej chod toho ventilu. Navíc, když sem ho nasadil tak nejdřív to mazání vůbec nechtelo zhasnout-tak 5sekund. Tak sem chcípl motor, znova nastartoval a už OK. ) a čidlo a jestli to nepomůže, tak vana dolů.

Fix námol proč?! Akorát je mi divný, že se to začlo projevovat tak naráz ... řekl bych, že kdyby to bylo opotřebením, začla by kontrolka blikat postupně. Spíš mi přijde, že se něco ucpalo/zaseklo ... Dorpdele už!
06:46:44
14.09.2009
Hrabosh
Se to tu nějak rozjelo, koukám. No, motor už je v autě. Včera jsem s ním ujel cca 200km, mazání neblikalo ani po tom, co jsem sjel z dálnice, po nastartování okamžitě zhasne. Tak snad mě to vydrží chvíli vozit, než se dostanu ke kontrole toho motoru zevnitř.

Jinak Broumov je hezkej, ale z Brna je to dost z ruky :o(
13:42:15
11.09.2009
Labros
-> Tom.t: dík, ale pozdě 4
13:25:24
11.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Syny: to zabarvení vždycky záleží od toho jaký se olej používal, některá značka udělá tmave hnedej povlak, nekterá stříbrnej, jindy světle oranžovej .. foto trošku klame, je to foceno z blízka s bleskem v tmavé garáži.. nepleť si to s karbonem .. -> Labros: psal jsem kde si ho můžeš koupit, v Broumově na náchodsku, jsou nepoužité, origo zabalené4
12:17:28
11.09.2009
Labros
-> Tom.t: jo takovej momenťák kámoš měl, ale to se normálně už nesežene. Prolejzal jsem zbozi, sbazar, aukro apod.
11:39:33
11.09.2009
Syny
-> Tom.t 10.09.09 14:48:50: Tak presne takhle vypada zevnitr motor co mam v Seatu... Peknej humus a to se olej menil udajne pravidelne... Vsude mam takovejhle hnedooranzovej povlak... Sice fakt tenouckou vrstvu, ale zato blbe utiratelnou. Co s tim kdo delal predemnou ale nevim... A proto az si budu kupovat dlasi auto tak jedine novy nebo fakt lechce jety, pac nemam naladu resit co s tim kdo delal predemnou...
upraveno 2x, naposled 11.09.2009 11:47:56
17:20:27
10.09.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t 10.09.09 14:48:50: Tyjo tenhle motor se mi nejak nezda. Vypada to, jako by nekdy davno byl zasranej a pak ho nekdo "vycistil" kvalitnim olejem. Jsou tam obcas divny tmavy fleky 9 Ale nechci zas rozpoutat nejakej flame, nic proti tobe...
17:19:04
10.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tom.t: totalne pomimo...motor s otocenymi piestami pôjde dlhsie si myslim ako motor s prasknutym blokom3
17:12:49
10.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tom.t: kazdy je chudak a ty si nas ucitel:D:D:D toto sa mi paci3 3 3 3 3 3
Extreme Tyres