Felda, nakalená klikovka

prohledat
142 příspěvků (zobrazeno 101 až 142) od 08.09.2009 do 28.10.2009, založil/a Hrabosh
řadit dle data
10:33:01
09.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hrabosh: ten tona momentak co jsem psal je torzní, rozsah 0-300Nm , mají je v jedné prodejně s průmyslovým zbožím, 20 let stará výroba ale zabalenej nepoužitej za myslím 952kč... dělám s ním motory skoro každej den přes dva roky a spokojenost..

maji to v broumove na náchodsku, myslim že za ty prachy neni co řešit4
09:31:21
09.09.2009
jerzy
-> Pavel P..: hlavu dotahuju podle citu, tam ho nepotrebuju 4
edit: jinak v realu je tam stupnice uz od 22 a funguje.
upraveno 1x, naposled 09.09.2009 09:32:01
09:26:45
09.09.2009
Pavel P..
-> jerzy: dobrej ale na výměnu těsnění pod hlavou celkem k ničemu když je od 30Nm...
09:24:59
09.09.2009
jerzy
-> Hrabosh: jo jo staci jenom sundat vicko od oleje a hned tam je videt... jinak ja kupoval tento momentak: aukro.cz/item736295447_kl ic_momentovy_30_210nm_1_2_ supr_cena.html a jsem s nim uplne spokojen...
09:12:24
09.09.2009
Hrabosh
Já budu mít ten momenták pro sebe, s tím, že ho vytáhnu tak dvakrát ročně. Neživím se tím ani omylem (myslím, že s mých příspěvků je jasný, že bych se moc neuživil :-) ).

Tonu se stupnicí za 1000,- bych taky bral.

Co nejdřív zkusím pořídit ten momenták a podívat se / vyměnit ty ojniční ložiska. snad se to nevysere dřív, než se k tomu dostanu.

Příště až budu kupovat motor, zkontroluju aspon karbon pod víkem ventilů ...
07:42:55
09.09.2009
suri
-> Tom.t: stačí aj cvkací ale ked sa tým pomaly živíš potrebuješ niečo lepšie , ak zarobím kúpim 10-100 torzný od tony
23:15:55
08.09.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t: Cvakaci staci na bezny pouzivani 6
23:15:18
08.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
a tady jedna z těch "podělávek" co dovážím na slovač ... najeto 120tis a podívej se jak ten motor vevnitř vypadá .. myslím že rozdíl je patrnej ... ahoj
zvětšit Felda, nakalená klikovka  - obrázek od Tom.t - malej ale vychcanej překupníček vložen 08.09.2009 23:15:18
23:13:51
08.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hrabosh: jinak z venku poznáš asi tohle - stačí sundat víko ventilů, pokud vidíš neco jako na obrázku, nebudeš mít na 99% problém, pokud jsou vahadla zablencané černé plné mazutu jako stará 120-cítka kde se olej jenom dolejvá, ruce od toho pryč .. tolik dobře míněná rada odemě, vem si z toho co chceš ..
jinak momenťák jako psal waca, ja mám třeba novou-starou origo tonu se stupnicí, žádnej čínskej šmejd ani cvakací, a dá se pořídit za cca 1000kč.
zvětšit Felda, nakalená klikovka  - obrázek od Tom.t - malej ale vychcanej překupníček vložen 08.09.2009 23:13:51
23:09:07
08.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> MOLSO: nemusíš nič hovorit, stačí sa pozriet na tú komédiu s tvojim motorom... tiež na nom nebolo nič dobrého .. len sa dalej drž "vačšiny" , študuj múdre knížky, čítaj blbé rečí a farbičkuj alkytonom, uvidíš aký z teba bude pretekár4 peace
22:47:26
08.09.2009
MOLSO
-> Tom.t: aj by som daco povedal ale budem radsej ticho 4
22:32:44
08.09.2009
Hrabosh
-> Tom.t: No tak zvenku to nepoznáš. Ale byla na něm i akční členy (klapka vzduchu, zapalovací lišta, vstřikovače, kabeláž, první díl výfukovýho i s Lambda sondou, čidlo klepání, ...) .. celkem mě ta sranda stála 4200,- i s ŘJ motoru, immobilizérem a dvouma klíčema i se zámkama (včetně dvou dveřních) a nádobky s aktivním uhlím, takže to až zas tak špatnej kup nebyl. No jak řikám, uvidíme, jak pojede ...
22:31:50
08.09.2009
waca
-> Hrabosh: Ten momenťák je vcelku k ničemu. Tohle je ten "cvakací", má rozsah snad až od 30 Nm-270Nm (tahám to z hlavy, takže to nemusí být přesně takhle) což u stavby motoru bych nerad používal. Půjč si od někoho kdo má ručičkový momentový klíč 0Nm-XXX Nm budeš za vodou...Nejsem zas takový zdatný motorář, jeden motor jsem si "postavil", ale mám z toho dost velký respekt. Nepročítal jsem si celou diskuzi, ale nestačilo by, povyměňovat všechny šáli (jestli budou ty původní vyjetý a bude ti svítit kontrolka na olej :(
21:39:16
08.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hrabosh: nic ve zlým ale za motor plný karbonu 3700kč, to jsi se pěkně napálil ..
21:27:23
08.09.2009
Hrabosh
-> Tom.t: Ten motor mě stál 3700,- komplet. Měl by mít najeto asi 130 tis km, Felda koupená v Německu, nebouraná. Proto sem čekal, že to bude +/- v pořádku. Uvidíme, jak pojede.

Já sem se letmo díval po momenťácích a vetšinou to začínalo někde kolem 3500,- .. to se mi zrovna dávat nechce. Z Aukra za 500,- tomu zas moc nevěřím.

Možná něco takovýho: www.uni-max.cz/momentovy- klic-1-2-s-nastrcnymi-klic i/d

No nic ... sem rád, že aspon to zabarvení je normální. Uvidím, jak to pojede a pak bych to dyžtak řešil ... jestli bude na volnoběh problikávat mazání, tak sem v prdeli.
21:16:50
08.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> David29: na výměnu ojničních ložisk nemusíš ani kliku vydělávat ven ..
já bych takovou kliku zrovna zahodil, pokud by byla zralá na výbrus ..
všude je dost dobrých, i málo jetých motorů bez karbonu tak naco si komplikovat život a vyhazovat peníze ..
21:16:40
08.09.2009
Ultim
-> David29: tak ale salky se daji vymenit i bez toho aby sla klika ven 4
21:08:15
08.09.2009
David29
-> Tom.t: Nevim no... když už bych tu kliku měl venku a něco na ní dělal, tak si ten přebrus nechám udělat....
21:05:42
08.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> David29: pokud ten motor nemá 300tis km, a nejezdilo s tím prase bez oleje, tak v tom nevidím problém .. tyhle klikovky vydrží hodně, stačí otevřít, podívat se a je jasno ..
21:01:02
08.09.2009
David29
-> Tom.t: Nevim, jestli je rozumný na neznámym motoru měnit jenom šály bez přebrusu...
20:48:33
08.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hrabosh: pokud není zadřenej tak každý motor je více-méně funkční , jde o to jak bude funční ...dle tech fotek tam nikdo nemenil olej , takže můžou být šály nebo i klika značne v prdeli, nebudeš mít pořádny mazací tlak a zadřeš ... pujč si momenťák nebo požádej někoho kdo jím disponuje o pomoc .. výmenou ojničních ložisek za nové škodu nenaděláš, naopak. Tohle je to kouzlo funkčních motorů za 500,- ze šrotu .. za málo peněz, málo muziky ...
19:32:22
08.09.2009
Hrabosh
-> Tom.t: Nedíval :o( Já bohužel nemám momenťák a bez něj jsem se to bál rozdělávat, abych nenadělal ješte více škody. Motor jsem vyčistil jak jen to šlo, povyměnoval gufera na ventilech, vyměnil rozvodový kola.

Ten motor jsem kupoval jako 100pct funkční ... tak jsem nečekal žádné větší problémy.
19:22:07
08.09.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hrabosh: díval si se alespoň na šály ? na motoru takhle plném sraček moc dobrého být nemusí, a pokud si myslíš že olejem 10w40 neco vyřešíš, tak spíš zadřeš ..
18:44:41
08.09.2009
MOLSO
-> petr s: a 742 vs 781 je rovnaka tuhost ?
17:57:59
08.09.2009
petr s
-> MOLSO: felicie má lepší materiál
17:51:24
08.09.2009
MOLSO
-> petr s: a je rozdiel v tuhosti kluky felda a 742.136 ?
17:10:25
08.09.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Fajn 6
16:48:04
08.09.2009
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 742
16:40:33
08.09.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Od 742.136 nebo az 781? A co 135? Ja mam kliku 781.135.
14:43:16
08.09.2009
petr s
-> vhml: 136
14:42:21
08.09.2009
vhml
-> petr s: a od kterýho auta začali bejt kalený?
14:24:30
08.09.2009
Syny
-> Hrabosh: Tohle je v pohode, mam to na aute taky...
14:20:51
08.09.2009
petr s
-> Hrabosh: Je to u všech čepů -> vhml: 120 nemá kalené čepy
14:15:15
08.09.2009
Hrabosh
-> petr s: Ale mě přišlo, že je to jenom u těch dvou krajních ... je to OK?
14:06:31
08.09.2009
vhml
-> petr s: Takže tohle vzniklo po kalení čepů?
A 120 a spol. je nemá zakalené? Protože jsem to u ní nikdy neviděl.
13:52:08
08.09.2009
petr s
-> Hrabosh: Je to dobré ty kliky mají kalené čepy
13:50:17
08.09.2009
AZmotor
já zase videl uz nekolik klik co vypadali podobne a vsechny byly v poradku... napr. muj motor najeto asi 50tisic km.. ve vnitr nadherne cisty po rozdelany jako novy a klika tez jako nova.. jako by ani nejela... a stejne mela tohle zabarveni..
13:09:39
08.09.2009
vhml
-> Hrabosh: je možný, že jí někdo zadřel a pak nechal přebrousit. Na životnosti to ale určitě nepřidá
12:55:01
08.09.2009
Hrabosh
-> vhml: Ale motor se otáčí volně ... nemohlo to být opraveno už předtím? Protože já už mám ten motor v autě a navíc nemám momenťák ...
11:48:30
08.09.2009
Jakub M.
-> Hrabosh:
nejspíš problém jak píše vhml ... nedávno jsem mi prošlo rukama několik Fe klikovek a ani jedna nevypadala takhle 4
11:34:24
08.09.2009
vhml
-> Hrabosh: do šrotu s ní, byla přidřená
11:21:37
08.09.2009
Hrabosh
Zdarec.

Cpal sem do Garde motor z Feldy a v rámci toho jsem ho čisitil. Po umytí karbonu a sraček jsem si všiml zbarvení klikovky u 1. a 4. ojnice ... viz foto.

Je to problém?

Motor byl silně zakarbonovanej ... vyčistil jsem ho a nalil tam Texaco Hlavoline 10W-40 ...
zvětšit Felda, nakalená klikovka  - obrázek od Hrabosh vložen 08.09.2009 11:21:37
Extreme Tyres