
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felda, nakalená klikovka
17:11:11
10.09.2009
10.09.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tom.t: do zvrhlikov si nadavaj svojej mamicke ty pako..ten mtoro som skladal ked ty si este ani nevedel co je skodovka

15:40:37
10.09.2009
10.09.2009

suri
-> Tom.t: tak mi jeden momentak mozes kupit mne sa to zda volake lacne ked stjoa okolo 4500
14:54:47
10.09.2009
10.09.2009

jerzy
-> Tom.t: vsak at se pouci sami, nijak lepe to stejne nejde...
14:52:02
10.09.2009
10.09.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> jerzy: já si nic dokazovat nemusím, jen lituji některé chudáky tady .. možná každej druhej nevidel ani v živote motor rozdělanej , tady platí že člověk se učí na vlastních chybách a radách starších, já taky tak kdysi začínal, ale kde není rady, tam není pomoci
tady končím, pokud někdo něco chcete, napište sz.
tady končím, pokud někdo něco chcete, napište sz.14:48:50
10.09.2009
10.09.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
a ješte foto motoru který mám ted na stole mpi felda ..
pro méně chápavé, motor plný mazutu, karbonu a sraček je proto takovej jakej je, protože tam nikdo neměnil olej, případně jenom dolejval ... to se potom odrazí i na mechanickém stavu motoru, ložiska, vyklepané pístni čepy atd
motor který je krásne čistý, (nemyslím po umytí), měl olej pravidelně měnen, tudíš na 98% je pravděpodobné že bude vevnitř v pořádku, a může mít najeto 30, 130, nebo klidně 250tis km ...
pro méně chápavé, motor plný mazutu, karbonu a sraček je proto takovej jakej je, protože tam nikdo neměnil olej, případně jenom dolejval ... to se potom odrazí i na mechanickém stavu motoru, ložiska, vyklepané pístni čepy atd
motor který je krásne čistý, (nemyslím po umytí), měl olej pravidelně měnen, tudíš na 98% je pravděpodobné že bude vevnitř v pořádku, a může mít najeto 30, 130, nebo klidně 250tis km ...

14:46:49
10.09.2009
10.09.2009

jerzy
-> Tom.t: mě spis prijde ze tady kazdy vi svoje jenom ty si potrebujes neco dokazat
14:44:26
10.09.2009
10.09.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
kdo má rozum ať si z toho něco veme, nebo taky můžete poslouchat toho maďarskýho šaška který tady cpe fotky svého umytého motoru aby dokázal jak je dobrej14:42:51
10.09.2009
10.09.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
oniční ložiska ... pokud vypadají takhle ojniční, nebudou na tom líp ani hlavní, protože mazací tlak jde od hlavních k ojničním .. pro rychlou orientaci při koupi motoru sundat víka ojnic a je hned jasno ..
14:41:16
10.09.2009
10.09.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
a tady důvod proč se než založíte motor dívat na stav ojničních ložisek ... motor koupený minulý týden na virtu v dobrém stavu plně funkční .. tak na vyhození ..
14:39:48
10.09.2009
10.09.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
14:39:22
10.09.2009
10.09.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
14:38:54
10.09.2009
10.09.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
tady máte ten torzní tona momenťák 0-300Nm
10:46:35
10.09.2009
10.09.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
gabo000000 09.09.09 23:16:37 napsal:
moja 120ka! behana az do vybehania na mineral…toto znaci ze to nic
neznaci:D ide len o to ze co sa vam tu snazi nakecat zvrhlik tom.t je vsetko
blbost..ale to uz stejne vsetci vieme okrem molsa takze podme
spinkat
alespon nedávám obráceně písty do motoru ty zvrhlíku
moja 120ka! behana az do vybehania na mineral…toto znaci ze to nic
neznaci:D ide len o to ze co sa vam tu snazi nakecat zvrhlik tom.t je vsetko
blbost..ale to uz stejne vsetci vieme okrem molsa takze podme
spinkat
alespon nedávám obráceně písty do motoru ty zvrhlíku
09:55:56
10.09.2009
10.09.2009

Labros
-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky myslím, že ten moment na hliníkový hlavě má vyjít kolem 110Nm. Subjektivně se mi to zdá vždycky ještě víc, když to srovnám s bubnem na kyvce, kde mi to dávalo k závlačce někde i k 300..
09:52:51
10.09.2009
10.09.2009

Labros
-> Tom.t: kdyby takovej momenťák měli v Praze, tak bych taky nic neřešil. Takhle mám za stejnou cenu ten cvakací :(
23:44:12
09.09.2009
09.09.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> darklord:
no horuca para a specialne prostriedky by mohli dobre fungovat
no horuca para a specialne prostriedky by mohli dobre fungovat
23:43:19
09.09.2009
09.09.2009

darklord
-> gabo000000: kokos to by mi domaca dala, sa stahujem do noveho bytu a vraj je tam aj umyvacka :D
23:42:14
09.09.2009
09.09.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> darklord: hej..hoci co..rpasok na pranie..kefa..atd..spongi
a..velmi dobre vysledky mam s drôtenkou atd..rozmyslam vyskusat umyvacku riadu


23:39:34
09.09.2009
09.09.2009

darklord
-> gabo000000: tak z tohoto serem tehly, jak dostanem pracu berem prvu garaz a musim to vyskusat, hadam sa mi to podari bez ujmy aj poskladat
23:38:48
09.09.2009
09.09.2009

darklord
-> gabo000000: prasok = ariel?
23:38:46
09.09.2009
09.09.2009

gabo000000 - zrušená registrace
po vyprani v pervole
23:37:29
09.09.2009
09.09.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> darklord: aceton na hrubo a pak vo vani...prasok a tepla voda
23:37:19
09.09.2009
09.09.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> waca: Tak bych se na to vysral 

23:36:49
09.09.2009
09.09.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Mas uzit D9 kterou tu furt propaguju :-)
23:35:50
09.09.2009
09.09.2009

waca
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Motor je v zápřahu furt, bydlim tam kde je samý stoupání, takže pěkně dvojčička, trojčička, plnej knedlík...Vozík nemůžu mít, nemám kouli :-D
23:35:30
09.09.2009
09.09.2009

darklord
-> gabo000000: no, v izbe to robit nebudem a na parkovisku sa neda :-/ okrem toho neviem cim to ty cistis ze to tak pekne prekukne, ja som skusal benzinom+handrou a nic moc vysledky
23:33:43
09.09.2009
09.09.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> darklord: co je na tom take namahave?
23:32:04
09.09.2009
09.09.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> waca: Ja bych se na to asi vyprd. Uvidis az potahnes vlek nebo neco takovaho 

23:31:56
09.09.2009
09.09.2009

darklord
-> gabo000000: nechce sa ti vycistit moj motor? :D by som sa stavil aj cez cele ceskoslovensko

23:30:09
09.09.2009
09.09.2009

waca
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Kamaráde, jsem na rozpacích, zda sundat zase ten škopek a zase to utáhnout na nové těsnění...
23:27:57
09.09.2009
09.09.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> waca: Jeden znalec od nas z TW mi rikal at tam davame jen 70Nm. Zal to bylo az po tom co sem motor postavil :-) Kazdopadne tech 55 je malo
A pokud to delas dle tovarniho postupu musi to vyjit pres 100Nm.
A pokud to delas dle tovarniho postupu musi to vyjit pres 100Nm.23:26:01
09.09.2009
09.09.2009

waca
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Kdyby alespon do knížkdy dali že to má být cca tolik a tolik Nm, ale tam je o 90 a zas o 90 stupňů...Najel jsem s tím 600km a zatím drží, voda do oleje nejde, prostě pohoda jazz
23:22:34
09.09.2009
09.09.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> waca: To je nejaky divny :-)
23:22:14
09.09.2009
09.09.2009

gabo000000 - zrušená registrace
dalsie fotky môjho vybehaneho fava sem myslim si nema vôbec vyznam davat...stejne to neznamena nic
23:21:41
09.09.2009
09.09.2009

waca
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Taky jsem na to čuměl...Na jednom šroubu mám snad 55Nm ale víc jak 65 nikde nemám :(
23:16:37
09.09.2009
09.09.2009

gabo000000 - zrušená registrace
moja 120ka! behana az do vybehania na mineral...toto znaci ze to nic neznaci:D ide len o to ze co sa vam tu snazi nakecat zvrhlik tom.t je vsetko blbost..ale to uz stejne vsetci vieme okrem molsa takze podme spinkat

23:13:57
09.09.2009
09.09.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> waca: Takze to byla favo hlinikova hlava a po dotazeni dle tovarni prorucky si zjistil 60Nm? To ma byt okolo 100Nm 
On mi to tehda znamej vysvetloval proc to vychazi jinak u kazdyho sroubu, ale uz si to moc nepamatuju
Taky to nemam u vsech 100Nm prsene

On mi to tehda znamej vysvetloval proc to vychazi jinak u kazdyho sroubu, ale uz si to moc nepamatuju
Taky to nemam u vsech 100Nm prsene23:10:11
09.09.2009
09.09.2009

waca
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Když jsem dával těsnění, tak jsem se tuplem koukal kolik ten momenťák dává za čísla. Všechno jsem zprvu utáhnul tím prvním momentem (tuším cca 22Nm). pak o 90 a dalších 90 stupňů. Snažil jsem se to dělat precizně,šel jsem postupně dle šroubů jak mají být, ale výsledek mě "trochu" překvapil. Na některým šroubu mám 50Nm, na některým mám kolem 60Nm.
23:09:55
09.09.2009
09.09.2009

jerzy
když má člověk cit tak ten momenťák stejně nepotřebuje. já ho koupil akorát kvůli šálkům, hlavu jsem měnil nespočetkrát a dycky po odhadu a nikdy nebyl problém.
23:07:28
09.09.2009
09.09.2009

Syny
-> waca: ja mam ten cvakaci a na dotahovani bubunu a sroubu na naprave to staci... Lepsi jak odhadovat...
23:04:14
09.09.2009
09.09.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> waca: Lepci cvakaci nez to brat rukou. Ono u hlavy neni kriticky to dotahnout na presne tolik a tolik Nm ale dotahnout vsechny srouby stejne.
23:00:29
09.09.2009
09.09.2009

waca
Jinak k těm momenťákům, měl jsem doma torzní Tonu s budíkem, rozsah momentu 0-300Nm, bohužel neni moje :( Když koukám na ty ceny těch torzních, tak se mi chce brečet. A s tím cvakacím (ohybovým) bych tu hlavu válců opravdu neutahoval (nekontroloval jsem to, ale říká se, že je dost nepřesný)
22:54:36
09.09.2009
09.09.2009

waca
Taky jsem měnil motor, ruku na srdce, neni a nebyl ve stavu předchozích obrázků (tím myšleno že by vapadal uvnitř zlatavě). Pod deklem prsíček pod rozvodama jsem to vyčistil, ale na ty stěny u klikovky jsem se na to vyprd, a nic jsem s tím nedělal, je tam karbon, vim o tom, ale už jsem byl jaksi línej to drhnout hadrem namočeným v Nitroředidlu....Jezdím na 15W40. Dneska si vyčítám že jsem to neudělal pořádně, ale nu co. Sundat vanu neni zas takový problém a vyčistit to někdy, až se mi bude chtít taky neni problém (sehnal jsem to vyšší korkové těsnění, už trochu vylezlo z poza prs, i tohle mi snad dokope k tomu abych příště koupil to nižší korkové těsnění, a až to tam budu dávat, tak vyčistím i ty stěny, stejnak si myslim že malý nános karbonu na těch stěnách velkou škodu nenapáchá a osobně se bojim nalít do škodováckýho motoru 10W ( i když vim o pár lidech co tam má 5W 

20:41:45
09.09.2009
09.09.2009

MOLSO
-> Tom.t: ten motor nikto neumýval, behalo to na polosyntetiku a olej sa často menil.
19:37:37
09.09.2009
09.09.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> MOLSO: nič to nemení na tom, nech už si to umýval ty alebo niekto predtým, že si sa na šály nedíval a nevieš čo v tom motore máš ..
zrovna som mal v dielni na stole "plne funkčný" motor z favorita 40tis km po výmene piestov,krúžkov a vložiek, tiež z vnútra pekne vyumývaný a ojničné ložiská zodraté , dva čapy na kluke na prebrus... holt motor kupovaný na virte .. pridám zajtra foto pre salámistov ako si aj ty, na výstrahu
zrovna som mal v dielni na stole "plne funkčný" motor z favorita 40tis km po výmene piestov,krúžkov a vložiek, tiež z vnútra pekne vyumývaný a ojničné ložiská zodraté , dva čapy na kluke na prebrus... holt motor kupovaný na virte .. pridám zajtra foto pre salámistov ako si aj ty, na výstrahu
18:18:38
09.09.2009
09.09.2009

MOLSO
-> Tom.t: ty si fakt hnup. z vnutra som nic neumyval takto to vyzeralo po odmontovaní vane. Momentalne jazdím na 15W50 a este ani raz mi ta kontrolka nepreblikla a to uz par krat dostal ten motor naozaj zabrat. Predtým na 15W40 mi svietila iba po vysokej zatazi.
17:25:51
09.09.2009
09.09.2009

David29
-> Tom.t: Dyt je to škodovka.. at s karbonem nebo bez, nic to nemění na kvalitě toho motoru...
12:19:27
09.09.2009
09.09.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> MOLSO: nebudem sa k tebe vyjadrovať, nemá to význam .. ak si myslíš že poumývaš motor z vonku a z vnútra a bude z neho nový tak si hlupák ..
citujem z tvojej karty auta : Motor 781.135
* spodok motora – pretesnený – a hovno z toho stejnak je to olejnička
* mazanie – zvýšený tlak oleja, olejový filter Champion
Inak zvyšovanie tlaku oleja je pre hlupákov, ktorý majú vymrdané ložiská na kľuke a vedia o motoroch prd.
Toto má význam pri ostrých závodných motoroch a nie pri vybehanej haraburde s rámus vyfukom
zdar
citujem z tvojej karty auta : Motor 781.135
* spodok motora – pretesnený – a hovno z toho stejnak je to olejnička
* mazanie – zvýšený tlak oleja, olejový filter Champion
Inak zvyšovanie tlaku oleja je pre hlupákov, ktorý majú vymrdané ložiská na kľuke a vedia o motoroch prd.
Toto má význam pri ostrých závodných motoroch a nie pri vybehanej haraburde s rámus vyfukom
zdar11:03:38
09.09.2009
09.09.2009

Tomo - zrušená registrace
MOLSO 09.09.09 10:53:38 napsal:
→ Tom.t: mudrlante pozri sa na moj motor zvnutra a potom
nieco hovor. a kupil som ho za tretinu ceny tych tvojich motorov. peace

→ Tom.t: mudrlante pozri sa na moj motor zvnutra a potom
nieco hovor. a kupil som ho za tretinu ceny tych tvojich motorov. peace

10:53:38
09.09.2009
09.09.2009

MOLSO
-> Tom.t: mudrlante pozri sa na moj motor zvnutra a potom nieco hovor. a kupil som ho za tretinu ceny tych tvojich motorov. peace
