Enyaq neni uplne spatný, ale ve vysledku celá ta platforma MEB a přístup koncernu je předlihka marnotrapnosti. Pristup maji takový, aby kdyz presednes z fosilu do elektra, tak se to ovládá stejne, to je pro ne spravný, aby neztratili zakazníky hned. Ale přístup, že si za "rychlo"nabijen
i priplatim je fakt trapný...
První kusy se začali předávat na jaře, tak snad tam prijde nejaky update, nebo se v zime majitelé budou divit jakou to bude mit spatnou spotřebu i s tepelným čerpadlem, protože to se jim taky nepovedlo.
No a jestli dát za Enyaqa 1,5 mice nebo za Teslu Y taky 1,5, tak to asi neni o čem.
Jinak uspesne brázdím silnice od začátku prosince v Citigu iV (baterky má v podlaze ne v kufru), ted mám najeto 26 tisic, a musim rict, pokud nejedu do Ostravy, tak se mi spatne presedá do jinyho stroje... Ani ten blbej Turborit me moc nebaví. Dělá to hluk, ma to spatny reakce na plyn

Jediný co mi na tom citigu vadí je pomaly rychlonabijeni, kdybych nebyl posera, tak jsem bych misto citiga jezdil v ioniqovi nebo i3.
Tento natlak na konec spalovacich motoru za me neni spravnej, ale když to asi opravdu jinak nepujde bateriové vozy davaji vetsi smysl než vozy vodíkové. Ten pokrok za poslednich 5 let je neuveritelnej, myslim si, že dalsi 5 let budou argumenty odpurci dávno pryč, a za dalsich 5 ty auta budou stat min jak spalovací.