skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> suri 02.04.17 21:33:30: Zvedák je super. Tažné se povedlo srovnat přesně. Krásně páslo do nosníků. Použil jsem nerezový spojovací materiál na ten kloub a zásuvku. Svazek ze Superba je trochu delší, ale poradil jsem si. Lepší, než krátkej. Tažný jsem vyvoskoval a zazátkoval.
-> Chali: Když jsem nepřipoutanej a je to modelový rok 2001
-> Athlonek: A jseš nepřipoutanej? Když se připoutáš a pak startuješ tak nepípá.
-> Chali: Kabel tam mám, kontrolka zhasne a nic nepípa.
-> Athlonek: Když nejseš přivázanej tak pípá před startem,pak už nic nedělá.
Jak funguje u O1 kontrolka nezapnutého pásu?

-> Milan 136: pekné zdvihák závidím , mne treba meniť zadné brzdy za väčšie a nie je kedy
-> Milan 136: jú ťažák , ja dnes olej na fsi a sranie sa s palivovým čerpadlom kde niekto odlomil konektor , nemá ho niekto? 03C127025R
Jo a prej ze jde z TDI nejakej bordel. Ukazte mi jedno TSI s takovym vyfukem...

Namontoval jsem tam dalsi RJ s nejakou elektrikou. Uz je v tom aute 21 jednotek

-> Milan 136: Nebudu to řešit... Už vypnuto a zas tak často to měnit nepotřebuju, aby mě těch 5 šroubů a 2minuty s diagnostikou štvaly...
I když jsem dneska zjistil, že jeden snímač bočního zrychlení (ve předu u kaslíku) v autě mám. Ale do jednotky to určitě nevede. :-O Každopádně jsem nepátral, kde je další spoj. Sedačky jsou s pytlema, ale nezapojeno... Že bych začal řešit i boční pytle???
Každopádně kdyby někdo odpojoval na faceliftu, tak vypnout v přizpůsobení (skupina 01), a odpojit. ;-) Žádnej odpor není potřeba...
BTW: 4pin svorkovnice za kaslíkem? Dle barvy (Šedá+bílá) s vytaženou diagnostikou - neví někdo k čemu je?
I když jsem dneska zjistil, že jeden snímač bočního zrychlení (ve předu u kaslíku) v autě mám. Ale do jednotky to určitě nevede. :-O Každopádně jsem nepátral, kde je další spoj. Sedačky jsou s pytlema, ale nezapojeno... Že bych začal řešit i boční pytle???
Každopádně kdyby někdo odpojoval na faceliftu, tak vypnout v přizpůsobení (skupina 01), a odpojit. ;-) Žádnej odpor není potřeba...
BTW: 4pin svorkovnice za kaslíkem? Dle barvy (Šedá+bílá) s vytaženou diagnostikou - neví někdo k čemu je?
-> StepaNoFUN: jde to jakymkoliv klicem

-> Nwkt: Taky jsem o tom přemejšlel. Ale kašlu na to. Jinej kaslík, udělat to na můj klíč... Zbytečně složitý. To radši vypnu teď na chvíli ten bag a pak ho zase aktivuju. ;-)
-> StepaNoFUN: Co dodělat vypínač bagu? 

Myslim že u starejch to chce 3ohm odpor, ale pokud si pamatuju u face jsem jen odkodoval a žádnej odpor neřešil.
-> Milan 136: ok. Zítra prohrabu krabičku s odporama (svorkovnici mám) a vyzkouším. Něco jako potvrzení pro PČR jsem si dneska v servisu napsal...
-> StepaNoFUN: tak
-> Milan 136: Takže odpojit, připojit 2ohm místo pytle a odkodovat?
-> StepaNoFUN: myslim, ze jsme davali 2 ohmy. Ale uz je to nejakej patek
-> StepaNoFUN 01.04.17 21:05:13: To mu říkali v autodílech, kde bere díly, zrovna tak. Díky.
Celou dobu byl klid, ale teď kolem těch 250 tis. Km se to začalo docela sypat.
Nejde mu ESP, na diag. to ukázalo nejdříve čidlo ABS, ale pak (nerozumím tomu) něco tuším na kostce od ABS. Říkal, že to není nejlevnější. Možná bych pro něho mohl tady vysondovat tipy a vyslat ho za někým z vás.


-> Jirik_Tuňák1983: Vyhnije trochu hřídelka a pak povolí těsnění. Opravná sada je u zadních brzdičů vždycky sázka do loterie. Je to asi tak 4x složitější než přední.
-> Nwkt 01.04.17 19:46:13: To je dozadu? Spíš někdo řekněte, co se tam tak nejčastěji stává, že to začne chcát takhle z těla brzdiče po probrždění. Aby to ta sada vytrhla. Jinak brzdič má smysl jeho slevou asi za 1400,- necelých.
-> Nwkt: S tím se počítá. :-)
Dokáže někdo popsat postup vypnutí airbagu spolujezdce (papír do fabriky aby mi poslali samolepku a protokol vynechte) u O1?
Předpokládám odpojit a odkódovat v jednotce. Nicméně kamarád říkal, že si matně pamatuje, že se tam ještě musí dát odpor. Pokud je to tak, ví někdo hodnotu? Origo prej stál nesmysl (cca 1500,-)...
Předpokládám odpojit a odkódovat v jednotce. Nicméně kamarád říkal, že si matně pamatuje, že se tam ještě musí dát odpor. Pokud je to tak, ví někdo hodnotu? Origo prej stál nesmysl (cca 1500,-)...
-> Jirik_Tuňák1983: Todle je opravná sada ne? Co víc bys tam chtěl
www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/1j0698671sd-opravna-
sada-brzdice-eu-26996.html

-> Jarda/felda 31.03.17 21:19:20: Už zjistil, že se sada na repas neprodává. Je jen nějaká tovární. Už má objednaný nový brzdič. Co se tam mohlo stát? To už řešil napůl kousnutej levej přední. Dojel z dálnice s fialovým kotoučem.
-> StepaNoFUN: Vidíš tak dáš rovnou novej climatronic 

Tak piny do Climatroniku jsem nakonec vyřešil tak, že jsem na vrakáči objevil O1 po face s climatronikem a koupil za 400,- celej climatronik (novější než mám já) s tím, že si ustřihnu i kus svazku. :-D
Jako bonus jsem k tomu dostal funkční nerozlomenej popelník (běžně na vrakáči za 500,-), zásuvku do zavazadovýho prostoru s neutrženou krytkou, asi 4 příchytky tapecu do dveří, a hromadu interiérovejch šroubků. :-) Jo a krytku expanzního ventilu na klimu, kvůli který jsem tam šel (mám nakonec 2)...
Po nedeli se tam ještě stavím pro dveřní jednotky (dneska nebyl čas, ale bohužel mi stejně bude ještě chybět řidičova - ta už je pryč) a zapínání pásu s kontaktem...
Jako bonus jsem k tomu dostal funkční nerozlomenej popelník (běžně na vrakáči za 500,-), zásuvku do zavazadovýho prostoru s neutrženou krytkou, asi 4 příchytky tapecu do dveří, a hromadu interiérovejch šroubků. :-) Jo a krytku expanzního ventilu na klimu, kvůli který jsem tam šel (mám nakonec 2)...
Po nedeli se tam ještě stavím pro dveřní jednotky (dneska nebyl čas, ale bohužel mi stejně bude ještě chybět řidičova - ta už je pryč) a zapínání pásu s kontaktem...
-> palinator: fú , opravy ani neviem , to by som musel pozrieť do zošita ale okrem silentbloku prevodovky ktorý niekto namontoval krivo a predtým na skúšku vymenených silenblokov ramien som asi ani iné nemenil ... ak neberiem oleje filtre a stierače teda , pár defektov bolo , dva čelné sklá ale to by som skôr dal ako dorábky a inak ani neviem ...
dorábky nezráta nikto ale tá suma bude niekde okolo 15tis eur vrátane kúpy . Možno viac .
dorábky nezráta nikto ale tá suma bude niekde okolo 15tis eur vrátane kúpy . Možno viac .
-> Jirik_Tuňák1983 31.03.17 13:28:51: nejlepší by bylo dát nový brzdiče nebo "tovární repas"
-> suri:
Můžeš oboje.
Můžeš oboje.
-> palinator: myslíš čoho ? dorábok či opráv ?
OII konby 2007. Kolega jel do práce, šel ostře na brzdy kvůli kamionu (co jiného, že
) a pak to začalo divně brzdit, začal se mu i propadat pedál. Musel se dycky našlapat. Teče to u pravého zadního kola, ale ani trubka, ani hadice, teče to z brzdiče (vnitřní část brzdiče jak jde lanovod). Co se mohlo udát? Bude to na výměnu brzdiče a nebo bude dostačující repas? Doporučujete udělat raději obě zadní strany?

-> suri:
Kolik se už do toho nasypalo?
Kolik se už do toho nasypalo?
-> Nwkt 30.03.17 21:12:34: Už som menil čidlo teploty hore , klapku teraz , nejak ma to nebaví ...
samozrejme klapka v originále vypadnutá z výroby 2014 , nahradená inou + sadou pák ... proste krásny koncernový vynález , načo robiť rôzne klapky ak stačí jedna univerzálna a k nej si objednáš zopár páčok a jednu z toho použiješ , dohromady to nevyjde ani 180eur
našťastie bratia poliaci a ich valeo má aj ten starý pôvodný typ a menil som kus za kus ...
čidlo teploty som menil minulý rok , vozil som sa a stále na mňa klíma naplno , pýtam sa osádky či im je tiež tak zima a že nie že ok , a už asi po piatej jazde takto som sedel na spolujazdcovi ja a bolo mi fajn a šofér si pridával teplotu ktorá samozrejme nereagovala ... BNH : teplota dole vľavo 35 , vpravo 36 , vpravo hore 30st vľavo hore 68st ... KO čidlo a klíma stále chladila naplno ... ešte ma čaká chladič klímy i keď ten nemá s climatronicom nič
samozrejme klapka v originále vypadnutá z výroby 2014 , nahradená inou + sadou pák ... proste krásny koncernový vynález , načo robiť rôzne klapky ak stačí jedna univerzálna a k nej si objednáš zopár páčok a jednu z toho použiješ , dohromady to nevyjde ani 180eur
našťastie bratia poliaci a ich valeo má aj ten starý pôvodný typ a menil som kus za kus ...
čidlo teploty som menil minulý rok , vozil som sa a stále na mňa klíma naplno , pýtam sa osádky či im je tiež tak zima a že nie že ok , a už asi po piatej jazde takto som sedel na spolujazdcovi ja a bolo mi fajn a šofér si pridával teplotu ktorá samozrejme nereagovala ... BNH : teplota dole vľavo 35 , vpravo 36 , vpravo hore 30st vľavo hore 68st ... KO čidlo a klíma stále chladila naplno ... ešte ma čaká chladič klímy i keď ten nemá s climatronicom nič
-> suri: Proč zkurvený? 

Nová pravá teplotná klapka , nové kryty A B stlpikov , skurvený climatronic ...
-> saskyn2: 

-> Peklo: Musí to plnit VW507.00 kvůli dpf
-> Peklo: Koupil jsem ten co jsem psal
-> Nwkt: Řeším podobnou otázku jen u CR 77kW. Pár lidí mi doporučilo Shell 0w30. Ale asi zůstanu u Castrol