Měnil tady už někdo ventilový gufera na volvím pětiválci? Čekaj mne gufera na vačkách, tak uvažuju, že to vezmu při jednom.
Mizí oleje cca 0,5l/1000km a nemyslím si, že je to všecko těma vačkama, byť po zastavení prohřátýho motoru se auto "počůrá" a modře nekouří za žádné situace.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> Sita 23.08.21 11:14:03: Kluk co ode mě koupil 9-5 taxikaří a jako pracovní auto má nějakýho citróna s HDI a mám pocit, že jestli tam ten milion ještě není, tak nejspíš brzo bude. Na motoru vše podstatné (vstřiky, turbo atd - spojka nevím, ta už asi ne) původní.
Jinak ale proti koncernovým nafťákům nic nemám, jen že zrovna to že taxikáří dojíždějí Superby a Passaty daleko za běžnou životnost moc o nějaké "výjimečné" odolnosti nevypovídá.
Jinak ale proti koncernovým nafťákům nic nemám, jen že zrovna to že taxikáří dojíždějí Superby a Passaty daleko za běžnou životnost moc o nějaké "výjimečné" odolnosti nevypovídá.
-> dragon_cb_cz 21.08.21 21:28:59: presne tak. Muj bratranec, kterej rocne udela 70tkm v dodavkach, zase neda dopustit na Renaulty a Citroeny. Na Mastru ma najeto 400tkm, na Jumpru 200tkm. Do autorizaku nikdy nejezdi, udrzbu si dela sam. U toho Jumpera (r.v.2017) ma teda obcas pakarnu s odblokovanim vyzvy k navsteve servisu, ale nakonec na YT vzdy nasel sekvenci jak se toho zbavit. Zadnou vaznou zavadu zatim neresil a naftu tankuje zasadne u ONO. Ale jinak samozrejme at zijou urban legends, popr. flame war, o spatny nafte v ONO, o nejlepsich autech z koncernu, atd 

-> Jirik_Tuňák1983: -> Milan 136: Teď jsem musel trávit jedno sobotní odpoledne na křižovatce ve Svratce. A když pominu místní koníček, kdy musíš náměstí projet všemi směry za co největšího kraválu (BMW 750iL a Ford Mustang), tak mě nejvíc nasral nějakej idiot v Golfu IV. Vjel do křižovatky a pod plným plynem se mu z prdele zakouřilo jak z parní lokomotivy. Chudák co jel za ním, musel skoro zastavit, protože neviděl nic.
V tu chvíli jet za ním, tak se asi neznám a trochu mu vysvětlím pojem morální hodnoty. Jinak podobnou věc tam ještě předvedl jeden exot v Passatu B5, ale to byl proti tomu Golfu jen slabej odvar.
V tu chvíli jet za ním, tak se asi neznám a trochu mu vysvětlím pojem morální hodnoty. Jinak podobnou věc tam ještě předvedl jeden exot v Passatu B5, ale to byl proti tomu Golfu jen slabej odvar.
-> Milan 136: -> Jirik_Tuňák1983:
A teď si vezměte, že jezdíte v autech, kde stačí zavřít okýnka a stisknout tlačítko a nic z toho, co se děje venku, necítíte...
...ale co chudák já ve škodovce? Buď se mohu uvařit při zavřených oknech i přívodu vzduchu skrz topení, nebo se pozvracet z toho smradu - často to u mne končívá bolehlavem do večera (do vyspání)
Pak se lidi diví, že je předjíždí škodovka
A teď si vezměte, že jezdíte v autech, kde stačí zavřít okýnka a stisknout tlačítko a nic z toho, co se děje venku, necítíte...
...ale co chudák já ve škodovce? Buď se mohu uvařit při zavřených oknech i přívodu vzduchu skrz topení, nebo se pozvracet z toho smradu - často to u mne končívá bolehlavem do večera (do vyspání)

Pak se lidi diví, že je předjíždí škodovka

-> Milan 136 22.08.21 19:20:26: Já chtěl to foto hlavně kvůli tomu, že mi to přijde zajímavé a svého času jsem ty dýmovnice i lovil, byť je to neekologický koníček.
Škoda těch fotek při opravě telefonu. 
Ještě potkávám hrozně kouřících Opelů. Hlavně tedy Zefíry. Z těch se kouří jak ze závodní kuchyně i při stání na místě.


Ještě potkávám hrozně kouřících Opelů. Hlavně tedy Zefíry. Z těch se kouří jak ze závodní kuchyně i při stání na místě.

-> Jirik_Tuňák1983 22.08.21 19:06:55: A máš alespoň foto jako důkaz? 
Samozřejmě si dělám prdel, tos psal tehdy ty mě.
Bohužel je jedno, co je to za značku, když to řídí kokot, kterému je to úplně jedno.
Nejhorší je, že poslední dobou je těch dýmovnic fakt hodně
Minulý víkend jsem otočil na půlmaraton Olomouc a teda na plné čáře vítězí Ford. Na druhém místě hoooodně za ním Renault.
Ale ty Fordy, to je fakt katastrofa. To je co potkanej Ford, to dým. Ještě pochopím, že to trochu zahulí při akceleraci. Ale aby to hulilo při ustálené jízdě...
Jedno Mondeo, to byl smrad, co jsem nedokázal určit. Ale po předjetí chtěl asi závodit. Tak jsem kvůli němu musel porušit předpisy. A chvíli to podržet 180

Samozřejmě si dělám prdel, tos psal tehdy ty mě.
Bohužel je jedno, co je to za značku, když to řídí kokot, kterému je to úplně jedno.
Nejhorší je, že poslední dobou je těch dýmovnic fakt hodně

Minulý víkend jsem otočil na půlmaraton Olomouc a teda na plné čáře vítězí Ford. Na druhém místě hoooodně za ním Renault.
Ale ty Fordy, to je fakt katastrofa. To je co potkanej Ford, to dým. Ještě pochopím, že to trochu zahulí při akceleraci. Ale aby to hulilo při ustálené jízdě...
Jedno Mondeo, to byl smrad, co jsem nedokázal určit. Ale po předjetí chtěl asi závodit. Tak jsem kvůli němu musel porušit předpisy. A chvíli to podržet 180

-> Milan 136 22.08.21 18:50:13: Pamatuji si, jak jsi tady dštěl síru (nebo sýru?
) na kouřící V50 se smradlavým francouzským deaselem a ještě nevím co bylo to další auto.
Já teď viděl v jednom týdnu dvě OII konby, které hulily jak sestřelenej dvouplošník. Ale řidiči byli očividně spokojení. Za nimi nebylo přísahám satanovi dobrých 200 metrů vidět. Kouř by se dal krájet, barva bílá až šedobílá. Tipuji tedy, že to bylo před samopřestavbou turba na průtokový ohřívač oleje.

Já teď viděl v jednom týdnu dvě OII konby, které hulily jak sestřelenej dvouplošník. Ale řidiči byli očividně spokojení. Za nimi nebylo přísahám satanovi dobrých 200 metrů vidět. Kouř by se dal krájet, barva bílá až šedobílá. Tipuji tedy, že to bylo před samopřestavbou turba na průtokový ohřívač oleje.

-> dragon_cb_cz: Když já už na FB nechodím - na to možná bude čas v zimě, ale teď fakt ne

-> Bukaj: Na tohle téma existuje i specializovaná Fcb stránka: www.facebook.com/groups/3
84091158277322
...je (byl) to poměrně velký vůz - určitě o metr delší než škodovka...
-> saskyn2: Co jsem zase provedl?
Trošku (možná) zase k tématu:
Poznáte, co to bylo za vůz? - Norsko, kousek od polárního kruhu u jedné říčky...

Trošku (možná) zase k tématu:
Poznáte, co to bylo za vůz? - Norsko, kousek od polárního kruhu u jedné říčky...

-> Jirik_Tuňák1983: Pokud nemáš něco jako Bukaj, nebo aspon něco jako Cessnu Citation, tak si můžeš v klidu zabečet a nemusíš se za to stydět

-> saskyn2 21.08.21 23:42:04: Zapomínáš na to, že to není jen o tom čemu věří nebo nevěří, ale že lidi jsou takové stádečko... Bééé béé.
Zrovna tak by tady mohlo jezdit 90% Toyot.
Zrovna tak by tady mohlo jezdit 90% Toyot.

-> Mr._Nosferatu 20.08.21 22:58:00: No hlavně je teda rozdíl jezdit třeba po Praze a nebo dlouhý štreky. Znám lidi co jezdí třeba Holandsko 3x týdně a ty km bych do toho auta v životě neřekl a absolutně bych neměl problém si takový auto koupit. Vypadá jak běžný auto při 1/4 nájezdu. Moje paní má na RS 330t a to auto funguje jak hodinky. Původní spojka všechno. Jedinej celkem velkej oser byl se žhavící svíčkou.
-> dragon_cb_cz 21.08.21 21:28:59: To je možný, nicméně je vidět co si většina kupuje a čemu věří
-> Borderer 21.08.21 22:33:18: Jo tak, to mě nenapadlo. Jop benzín se 400t bych asi zrovna nechtěl.
-> dragon_cb_cz 21.08.21 21:28:59: To je možný, nicméně je vidět co si většina kupuje a čemu věří

-> Borderer 21.08.21 22:33:18: Jo tak, to mě nenapadlo. Jop benzín se 400t bych asi zrovna nechtěl.
-> Mr._Nosferatu: pokud ta cena bude odpovídat cifře na počítadle tak s tím nemám problém.
Když to bude aspoň trochu v rozumném vizuálním stavu.
Koupili sme Golfa s 270 investice do něj byla o 5t vyšší než pořizovací cena a auto normálně dále v pohodě jezdí, v LPG. Sup co sem koupil měl 334 investice byla půlka nákupní ceny..jezdí to..je to fakt kus od kusu, pro mě prostě když, vizuál je jaksi taksi, cena adekvat, tak mě ta mechanika nějak netíží, počítám s tím že se může něco vysrat a po koupi udělám max.velky servis co uznám za vhodné a jezdím, nějakou dobu to doladuju a pak to jen slouží..
Když to bude aspoň trochu v rozumném vizuálním stavu.
Koupili sme Golfa s 270 investice do něj byla o 5t vyšší než pořizovací cena a auto normálně dále v pohodě jezdí, v LPG. Sup co sem koupil měl 334 investice byla půlka nákupní ceny..jezdí to..je to fakt kus od kusu, pro mě prostě když, vizuál je jaksi taksi, cena adekvat, tak mě ta mechanika nějak netíží, počítám s tím že se může něco vysrat a po koupi udělám max.velky servis co uznám za vhodné a jezdím, nějakou dobu to doladuju a pak to jen slouží..
-> saskyn2: Sic sem to nenapsal, ale bavím se o benzínu. Kdybych měl nějaký hnutí mysli a začal uvažovat o naftě, tak Fau vé smysl dává.
-> saskyn2 20.08.21 22:08:02: Stejně tak dojížděj do 800t taxikáři i Volva a další značky, jen ti k tobě nejezdí....
-> Mr._Nosferatu 20.08.21 22:58:00: Přesně tak to myslím i já.
-> Jirik_Tuňák1983 20.08.21 14:20:28:
-> Jirik_Tuňák1983 20.08.21 14:20:28:
-> saskyn2: Není rozdíl jezdit auto od nova do mega a vědět co se n a něm uděláno a koupit auto s půl mega v bazaru ?
-> Borderer 20.08.21 14:23:55: myslíš že všichni ty taxikáři co dojížděj supy a jinej koncern do 800t nájezdů jsou úplně blbý jo?
já si naopak myslim že moc dobře vědi 


-> Borderer 20.08.21 09:53:06: Hele je to vidět na tej sedačce řidiče, že ty kilometry neokecáš... jako na ten nájezd je pořád hezká, ale interiér u 9-3NG je notoricky nekvalitní a je to vidět. Podle mě majitel cejtí příležitost prodat odjetinu za dobré peníze.
A mám svoje zkušenosti a na hesla typu "400t km u koncernu bych nechtěl, ale u švéda v pohodě" mám svůj názor a asi bys s ním úplně nesouhlasil.... Je potřeba si uvědomit, že ta B207 je obyčejný GM/Opel dvoulitr, na který jen Saab narouboval turbo a přidal Trionic 8 řízení, ale mechanika je pořád stejná. A podvozek je taky Vectra... Nic špatného, naopak, ale zázraky se nekonaj, ani v kooperaci Rüsselsheim-Trollhättan.
A mám svoje zkušenosti a na hesla typu "400t km u koncernu bych nechtěl, ale u švéda v pohodě" mám svůj názor a asi bys s ním úplně nesouhlasil.... Je potřeba si uvědomit, že ta B207 je obyčejný GM/Opel dvoulitr, na který jen Saab narouboval turbo a přidal Trionic 8 řízení, ale mechanika je pořád stejná. A podvozek je taky Vectra... Nic špatného, naopak, ale zázraky se nekonaj, ani v kooperaci Rüsselsheim-Trollhättan.
-> Jirik_Tuňák1983 20.08.21 14:20:28: no jakoze si ponecham Sharana kdyz ten trh vidim
-> Borderer 20.08.21 14:23:55: To sice ano, ale to furt neznamená, že i Volvo nemůže žrát olej s benzínem 1:1. Zase bych z toho nedělal něco nadpozemského.
A zrovna Vhmlovo Sharan ještě v pohodě, stejně jako tehdejší Pásovci. Dnes je to něco jiného, dnes auta najedou ty porce km mnohem rychleji.

A zrovna Vhmlovo Sharan ještě v pohodě, stejně jako tehdejší Pásovci. Dnes je to něco jiného, dnes auta najedou ty porce km mnohem rychleji.
-> Jirik_Tuňák1983: Tak otázka taky auto od auta. Koncern z 400 tisícema na hrbu bych fakt nechtěl, ale u seveřana mne to neuráží, protože ty auta sou trvanlivostí prostě někde jinde. A to nemluvím o technice, ta se opraví vždy (byť někdy draho), ale kastle atd.
-> vhml 20.08.21 13:56:41: Takových nájezdů se bojím, protože jsem si je nenajel sám.
V 80 000 se dá ještě ledacos zachránit, ve 250 000+ už je to slabší a do motoru nevidím.
V 80 000 se dá ještě ledacos zachránit, ve 250 000+ už je to slabší a do motoru nevidím.
-> SO545 20.08.21 12:49:01: I MPVčka jdou šíleně nahoru. C8 i v dnes ekologicky nepopulární naftě při stáří 10 let cca 8000 - 8500,- EUR a 8 let staré s malým nájezdem tady mám bokem za 350 000,-. Samozřejmě neberu v potaz auta stará 15 let s nájezdy 300 000 km a více.
Dřív by po nich, stejně jako po tom Espace, neštěkl ani pes.
Dřív by po nich, stejně jako po tom Espace, neštěkl ani pes.
15 let staré auto.... Ne sice úplně běžné, ale 29 950,- EUR. 
suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=3252676. ..

suchen.mobile.de/fahrzeug e/details.html?id=3252676. ..
Tie nove srače stoja za prd...tak dobra jazdenka ide hore.
-> Jirik_Tuňák1983: No já sem nakonec rád, že sem dva měsíce zpět Lahváče dovezl, byť to nebyl nějakej super kauf. Teďka se prodávaj auta viditelně v horším stavu za stejný peníze a občas i za víc. 

Kdyby to bylo mus za kus bez doplatku, tak bych asi s výměnou za něco podobného neváhal. 
www.sauto.cz/osobni/.../1 49451940

www.sauto.cz/osobni/.../1 49451940
-> Borderer 20.08.21 09:53:06: Jo, taky bych si dal pěstí. Paní mi říká, že jsem blbec. Měl jsem ještě vloni možnost koupit asi 4 Renaulty Grand Espace v benzínu 2.0T (150 kW). Všechny po posledním faceliftu. Nejmladší byl tuším 2013. Ceny 99 - 120 000,- kč. Mno a jak jsme přišli o ta očekávaná dvojčata, tak jsem to nechal plavat. Teď se mi to rozleželo v hlavě a není ani kus, který by nebyl orajtovaný a nebo příliš starý. Ono vlastně není vůbec nic. Pokud něco je, tak stojí bez prdele až o 100 000 více. Nejdražší, který jsem v inzerci nedávno našel, atakoval za rok 2014 vostrých 289 000,- a ještě to byl krátkej.
-> dragon_cb_cz: Mno, to sou asi anomálie mezi nebem a zemí.
Nicméně km a cenu bych možná odpustil, jestli bylo uděláno vše jak píše...navíc když vidim, co se teďka na trhu děje...

-> Borderer: Vzhledem k nájezdu dost optimistická cenovka teda, ale je fakt, že benzíny teď na trhu skoro nejsou. Co ale nechápu, když dá někdo funglovku motor, že v tom dál jezdí interval oleje 18-20 tisíc? 

-> Milan 136: Tak mu třeba cestou kleklo turbo nebo začal uchcávat vstřik, no. Taky se při závadě snažím autem dojet, dokud to trochu jede. 

-> King: Myslím, že k charakteru auta ideál. Saab manuál po potunění o nějakej short-shift a bronzový futra na táhla asi taky ujde, ale to auto je primárně dálniční expres a k tomu je ten automat ideál.
-> dragon_cb_cz: Na ja, aber das Getriebe "Automatik "?!



Kdyby někdo chtěl, tak jedna hodně exkluzivní 9-5 na prodej v Brně (od stejného majitele máme naší 9-3SS): suchen.mobile.de/fahrzeug
e/details.html?action=par.
..
Je tu někdo s V 50 tkou,potřebuji poradit s roletou do kufru....
-> Eidy: to jsme dva,docela jsem na to koukal.to udělat můžu,ale je to pro zákazníka co je velkej puntičkář,takže jediné origo
zítra si to obvolam,spíš mě to tak napadlo jestli to zdejší volvari někdy resili


-> Karel.: Aha. Ani nevím, že to lze vyndat. Když jsem montoval tažný, tak jsem šrouby vytočil, nasadil rám od TZ a šrouby zase natočil. Ale neměl by být problém vzít kus plocháče a bodnout na něj 2 matky.
-> Eidy: tam kam se šroubuje tazny oko,respektive válec s vnitřním závitem,který 2 šroubama drží v karoserii.
-> Karel.: Jaký protikus??