skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
-> palinator: Prohnutý v jakým smyslu?
-> palinator 30.10.20 08:14:37: Co kamarád Lancia Thema 8.32? 

-> Jirik_Tuňák1983: No ono toho je teď na prodej docela dost...
-> dragon_cb_cz 29.10.20 21:55:58: To máš už dlouho, chtělo by to do toho konečně říznout. 

A tohle je kruciprdel nádhera... mám cukání: www.saab-bazar.cz/saab/..
./saab-9000-aero-maptun-st
age5_i43
-> Bukaj 29.10.20 21:27:22: Kéž by naše chalupa byla tak krásná
Teda ona je, ale ne tak romanticky.

-> dragon_cb_cz 29.10.20 20:44:56: Z téhle fotky před rozkliknutím jsem nabyl dojmu, že sis pořídil nový vůz - myslel jsem, že je to u vás na chalupě...

Paráda. 

-> dragon_cb_cz: parada foto,,



Tohle je velká krása: www.facebook.com/photo?fb
id=80037...
-> dragon_cb_cz:
Ve všech mých autech si plynový pedál s podlahou tyká, takže po dálnici 150-160 dle možností. Já jsem spokojený. Ale co mi teda hrozně vadí, to je mrtvý řízení. Mrtvý ve stylu odezvy. Podvozek celkem fajn, ale volant se proti první generaci může jít zahrabat.



Ve všech mých autech si plynový pedál s podlahou tyká, takže po dálnici 150-160 dle možností. Já jsem spokojený. Ale co mi teda hrozně vadí, to je mrtvý řízení. Mrtvý ve stylu odezvy. Podvozek celkem fajn, ale volant se proti první generaci může jít zahrabat.
-> Eidy: "Velmi slušné dálniční tempo" je u tebe eufemismus pro "fajn den na Ringu"? 
Žerty stranou. Na podobný krabicoidní ingot je to super spotřeba.

Žerty stranou. Na podobný krabicoidní ingot je to super spotřeba.
Dnes najeto cca 200km při velmi slušném dálničním tempu a ukazatel spotřeby už nějakou dobu stojí na průměru 6,7l, což považuji při svém stylu ježdění za úspěch. Takže za mě velká spokojenost.
-> Milan 136 21.10.20 09:43:40: já si s klimatizací užil svoje, když jsem kupoval tak nešla - u trubky schnil zális na konci tak jsem sehnal jinou trubku poměnil všechny O kroužky a opravil přerušený kabel ke kompresoru a poté si dva roky užíval chládek
letos na jaře zase přestala chladit oprava byla jže jsem rozpojil drát ke kompresoru že ho změřim +12 tam bylo tak jsem zase zapojil zasyčelo v tom a zase chladí





-> Milan 136: Ale jinak je to jak říkáš, než se v tom autě péct... kdykoliv jsem s tím autem letos v létě jel, tak jsem si říkal, že jsem kokot, že jsem to tak dlouho odkládal, ten komfort to zvedne fakt hodně (a to letos ani nebyly nijak příšerný vedra). Jsem se bál, že to bude něco drahýho a pořád byly lepší věci na řešení - a nakonec se vyměnil spínač (uhnilý kabely), naplnila se, chladí a drží. Kompresor je teda asi v posledním tažení (hlučný), ale zatím žije.
-> dragon_cb_cz 21.10.20 10:00:51: No jasný

-> Milan 136 21.10.20 09:38:39: Tak tam toho bylo hodně a s tím i to auto bylo kupovaný. A spousta tam toho pořád je. Ale je zajímavý, že se mě to auto nějak drží. Sice už jsem ho párkrát nesměle zkusil prodat, ale moc jsem se nesnažil. Na jaře ho budu mít 5 let... to už je u mě něco jako zlatá svatba, tak dlouho jsem měl snad jen Oktaviána. Teda když nepočítám zadomotory.
-> Jarda/felda 21.10.20 09:41:03: Není to málo. Ale než se péct v autě, tak to dám. Pořád to není oprava za 30 třeba.
Kompresory a kondenzátory na Octavie jsou sranda. To se dá koupit kdekoliv v různé kvalitě. Horší je to s trubkama, když by člověk potřeboval.
Kompresory a kondenzátory na Octavie jsou sranda. To se dá koupit kdekoliv v různé kvalitě. Horší je to s trubkama, když by člověk potřeboval.
-> dragon_cb_cz 20.10.20 23:16:47: 
-> Jarda/felda 20.10.20 23:00:24: Ale seženeš ho mnohem levněji.
Voton kolem 5500.

-> Jarda/felda 20.10.20 23:00:24: Ale seženeš ho mnohem levněji.
Voton kolem 5500.
-> Jarda/felda: Ale tohle není na krámu 
A já do auta za 33 dal obratem po koupi 28... a klima stejně nefungovala

A já do auta za 33 dal obratem po koupi 28... a klima stejně nefungovala

-> dragon_cb_cz 20.10.20 21:06:57: což je úplně super u auta za 135 dát obratem dalších 15
ps: koncernový kompresory na krámu stojí dost podobně


ps: koncernový kompresory na krámu stojí dost podobně

-> palinator 20.10.20 22:18:05: No to nene, Volvo jedině v benzínu. 

-> Peca 20.10.20 15:07:11:
Já nevim ale tohle jsou popíči Volva... nevim proč, ale líbí se mi to... Ale musí to bejt v deaselu
Já nevim ale tohle jsou popíči Volva... nevim proč, ale líbí se mi to... Ale musí to bejt v deaselu

-> dragon_cb_cz 20.10.20 21:35:27: Já tam ten potencionál vidím. 

-> dragon_cb_cz 20.10.20 21:26:34: Napiš aspoň pro nás potencionálně. 

-> Pavel P@nkáč: Nemusí, ale mít celkem luxusní kočár a nemít funkční klimu je na prd. Ono se člověk kroutí udělat potenciálně velkou investici do auta který nemá moc hodnotu, ale vím jak to zvedlo komfort používání u mojí 900NG, když jsem tu klimu letos konečně nechal opravit. A nakonec to teda byly stokoruny a zpětně mě sere, že jsem to ty roky odkládal.
-> Milan 136: neznáš / kecáš
když zakaznik chce opravim


-> Pavel P@nkáč 20.10.20 21:18:43: U každé druhé Octavie? Co to servisuješ za vraky? 
Neznám ani jednu, které by nefungovala.

Neznám ani jednu, které by nefungovala.
Já teda nevim ale u auta z roku 97 musí být funkční klima??! s tím se nedá auto provozova nebo co..., já myslím že se dá jezdit i bez toho, u každe druhé octavie 2 z roku 2004-2011 taky nejde kluci

-> Jarda/felda 20.10.20 21:01:51: Ty jsi fakt zmlsanej koncernem, co?
Kompresor stojí 551 EUR, tzn nějakých 15 tisíc. Výparník a chladič jsou v pohodě, tam se do bůra vejdeš...
Každopádně pořád platí co jsem řekl - to auto má 80L nádrž a vysušuje jí rychleji než klimatizace kondenzát z oken
Pokud by to mělo být jako daily tak cena dílů klimatizace je to poslední...

Každopádně pořád platí co jsem řekl - to auto má 80L nádrž a vysušuje jí rychleji než klimatizace kondenzát z oken

-> Jarda/felda 20.10.20 21:01:51: A nebo někde upadlý drát, spálená pojistka, čidlo tlaku... To může být věcí.
-> dragon_cb_cz 20.10.20 19:31:05: píše že naplnění nepomohlo, to může být klidně i kompresor v háji a to jsou tisíce, zrovna tak chladič/výparník 

-> Jirik_Tuňák1983 20.10.20 19:43:27: Tak už i ta cenovka napovídá, že tohle už se překlopilo do youngtimer kategorie. Krásný 960 sedan byl tak 3 roky zpátky na prodej za třetinu... to už na ceně spíš poroste.
-> dragon_cb_cz 20.10.20 19:31:05: To je to tak přestavět na drifty, sušit to v garáži jako youngtimer, páč jinak si to v roce 2020 nemůže nikdo, kdo je alespoň částečně při smyslech, koupit.
-> Jarda/felda 20.10.20 18:04:55: Nevím, vzhledem ke spotřebě toho tanku jsou náklady na opravu klimy irelevantní. Jedna projížďka a jsi v tom za víc 

-> Peca 20.10.20 15:07:35: mě by vadila ta klimatizace, tam se dá zahučet za hodně peněz
-> Jirik_Tuňák1983: Motor funguje. Jen když dýl stojí (pár dní) tak si po startu 2x-3x zahoupe otáčkami a pak už nic. Startuje krásně studený i teplý. A zvukově fajn. Tedy s ohledem na sériovou naftu.
-> Borderer: Samozřejmě jsou věci, které poznat nejsou/nejdou. Když si dáš spicha někde na půli cesty, tak studený start neprověříš. A i když přijedeš k někomu domů, nikdo ti nezaručí, že to 15 minut předtím nenastartoval na pár vteřin.
-> Borderer: Samozřejmě jsou věci, které poznat nejsou/nejdou. Když si dáš spicha někde na půli cesty, tak studený start neprověříš. A i když přijedeš k někomu domů, nikdo ti nezaručí, že to 15 minut předtím nenastartoval na pár vteřin.
-> Eidy: Škoda, že si zrovna tak daleko. Přesně takovej popis, ideálně s názornou ukázkou bych právě potřeboval.
Jinak tak nějak sem si to představoval, buďto koupit auto za míň a hned do něj něco nasypat nebo za víc s tím, že je ok. Bojím aut, co budou stát hodně a stejně budou investici potřebovat. V podstatě bych se potřeboval vyhnout omylu, jako že jsem teďka kupoval Transalpa s tím, že je v pořádku a cena odpovídala stáří/nájezdu - dokonce jsme měřili i tlaky v motoru atd. Jenže po příjezdu domů a najetí tisícovky km sem si všiml, že třeba vyhřívaný rukojeti občas zlobí, zadní brzdovej kotouč má vlásečnicovou trhlinu a důkladně prohřátý na volnoběh občas vynechá zadní válec...A hned je v tom člověk za další ne malou sumu...Tohle zjistit tam, dalo se hlavně zatlačit na cenu.

-> Eidy 20.10.20 14:08:46: U tebe je ta značka taky už diagnóza. 
A motor vrní dobře? Ten zvuk je i u té nafty příjemný.

A motor vrní dobře? Ten zvuk je i u té nafty příjemný.
-> Borderer: Nevím jak u předface, ale poface mají přední kapotu hliníkovou, zadní vrata plastový. Zrádný můžou být plastový kryty prahů, protože pod ně nevidíš. Takže se musíš ohnout a prohlídnout to pořádně zespodu a taky otevřít všechny dveře a prohlídnout aspoň pod nimi. Zkontrolovat všechno kolem rezervy, přední nosníky a hledat zvlnění od bouračky a stopy po lakování. Téměř vždycky jsou pod lakem vidět vrypy od broušení, protože to nikdo pořádně nevyhladí.
Jinak já teď koupil čtyřkolu za 60t a 30 jsem do ní hned nacpal. Tlumiče, řízení, tyčky stabíku, tažný, všechny náplně a filtry. Ale s tím jsem to kupoval. Lákal mě ten motor kvůli plaťáku. Haldex funguje, to jsem už vyzkoušel.
Jinak já teď koupil čtyřkolu za 60t a 30 jsem do ní hned nacpal. Tlumiče, řízení, tyčky stabíku, tažný, všechny náplně a filtry. Ale s tím jsem to kupoval. Lákal mě ten motor kvůli plaťáku. Haldex funguje, to jsem už vyzkoušel.

-> Jirik_Tuňák1983: Nemá, ale když má takovou obavu, aby to v zimě ohřál... já bych to neřešil a jezdil.
-> dragon_cb_cz 20.10.20 14:05:04: A má to smysl? Protože já u benzínu nastartuji a během chviličky to topí. Sednu, otočím klíčkem, nastrkám telefony do kapsy na sedačce, vyjedu a topí to. 
Ten předehřev fakt jen kvůli té kapalině. Zásuvka v nárazníku je klasika.

Ten předehřev fakt jen kvůli té kapalině. Zásuvka v nárazníku je klasika.
