
Žerty stranou. Na podobný krabicoidní ingot je to super spotřeba.




letos na jaře zase přestala chladit oprava byla jže jsem rozpojil drát ke kompresoru že ho změřim +12 tam bylo tak jsem zase zapojil zasyčelo v tom a zase chladí



























když zakaznik chce opravim





Kompresor stojí 551 EUR, tzn nějakých 15 tisíc. Výparník a chladič jsou v pohodě, tam se do bůra vejdeš...
Pokud by to mělo být jako daily tak cena dílů klimatizace je to poslední...











Jinak tak nějak sem si to představoval, buďto koupit auto za míň a hned do něj něco nasypat nebo za víc s tím, že je ok. Bojím aut, co budou stát hodně a stejně budou investici potřebovat. V podstatě bych se potřeboval vyhnout omylu, jako že jsem teďka kupoval Transalpa s tím, že je v pořádku a cena odpovídala stáří/nájezdu - dokonce jsme měřili i tlaky v motoru atd. Jenže po příjezdu domů a najetí tisícovky km sem si všiml, že třeba vyhřívaný rukojeti občas zlobí, zadní brzdovej kotouč má vlásečnicovou trhlinu a důkladně prohřátý na volnoběh občas vynechá zadní válec...A hned je v tom člověk za další ne malou sumu...Tohle zjistit tam, dalo se hlavně zatlačit na cenu.























