skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem díky neustálému stresu a přepracovanosti přišel o poslední zbytky rozumu a po třech letech pořídil zase škodovku. Marné hledání naprosté libovky, které zatím nevzdávám (teď už ano, EDIT 12/2011) mě přivedlo k tomuhle kousku.
Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
Hurdis / Rapid 136 - komentáře:
16:54:45
18.03.2007
18.03.2007

michalik-ten sedmý
pěkná felcka
20:17:50
24.02.2007
24.02.2007

Hurdis
Trochu jsem pozměnil kartu.
Nechci kvůli maličkostem zakládat na virtu další, takže většinu svých zanedbatelných projektů budu prezentovat na stávajícím 1MB prostoru. Protože se většina záležitostí týká pořád škodovek, které používám, snad to nebude nikomu proti mysli.
Nechci kvůli maličkostem zakládat na virtu další, takže většinu svých zanedbatelných projektů budu prezentovat na stávajícím 1MB prostoru. Protože se většina záležitostí týká pořád škodovek, které používám, snad to nebude nikomu proti mysli.
15:21:15
15.10.2006
15.10.2006

Hurdis
-> Dušan: tvůj motůrek jsem nakonec ani nenahodil, ten původní se odmítal vzdát a pořád jezdí, takže ho dostal nový majitel jako bonus
jinak podle nejčerstvějších informací dostalo autí nová alu kolečka a přes zimu ho čeká komplet přestavba a vyvaření, tedy to co já jsem musel bohužel vzdát
jinak podle nejčerstvějších informací dostalo autí nová alu kolečka a přes zimu ho čeká komplet přestavba a vyvaření, tedy to co já jsem musel bohužel vzdát
22:01:08
14.10.2006
14.10.2006

Dušan
-> Hurdis: koukam ze uz je prodano
, jak chodil ten moturek 
, jak chodil ten moturek 
10:16:44
28.07.2006
28.07.2006

Hurdis
**AUTO VČETNĚ VŠECH NÁHRADNÍCH DÍLŮ A DOPŇKŮ BYLO DNES PRODÁNO**
12:08:39
16.07.2006
16.07.2006

minno
-> Hurdis: nie, pretoze to nemas co predavat

12:01:24
16.07.2006
16.07.2006

Hurdis
NIKDO NEMÁ ZÁJEM O TOHLE AUTO?
15:40:02
12.07.2006
12.07.2006

Borin - Král tuzerů
-> Pavel P.: JJ já měl to okno taky mokrý...
15:38:27
12.07.2006
12.07.2006

Pavel P..
-> Borin: to mě taky na 105ce postříkali řidičovi dveře, nakreslili mi tam hákovej kříž.. akorát dveře byly mokrý takže to šlo dolu
15:36:03
12.07.2006
12.07.2006

Borin - Král tuzerů
-> Pavel P.: Taky dobrý...to mě na rapidu zatím jen posprejovali zadní okno...

15:30:12
12.07.2006
12.07.2006

Pavel P..
-> Borin: jako mě z prdele ulámali 7 zrcátek tři stěrače a křídlo, a ukradli víčko a měrku oleje..


15:25:50
12.07.2006
12.07.2006

Borin - Král tuzerů
-> Pavel P.: Proč ??? třeba z prdele...
14:49:13
12.07.2006
12.07.2006

Hurdis
====NA PRODEJ=====
foto a popis viz. výše
jen doplním:
STK do 02/2007
závěs v TP, číslo karoserie a motoru sedí s TP, jasný původ 1. majitel
koroze: prahy v části pod zadními dveřmi, "odkládací kapsa" v motorovém prostoru na pravé straně
k vozu možno dodat velké množství ND:
mimo jiné:
-sada pneu Or34
-kompletní motor 120 MII, 88, 70tkm, plug and play
- prahy + výztuhy + přední podběh(y) v základu, prvovýroba
- veškeré duplicitní díly pro případné uvedení vozu do sériového stavu
-střešní nosič masivní konstrukce, nosnost 80 kg
-přední a zadní lampy, maska, díly zadní nápravy - domečky , silentbloky ramen, motoru, filtry atd.....
- další krabice nových dílů (cívka, svíčky, destičky a sposta dalších drobností)
pokud jsem na něco zapoměl, ptejte se
co se týče ceny - velká variabilita, jsem přístupný téměř jakékoliv ROZUMNÉ dohodě
moje přibližná představa:
1) vše komplet: auto tak jak je + všechny ND - 11 000
2) auto tak jak je bez ND - 8500
3) auto bez volantu, zadní kapoty s křídlem, bez laďáku (nahrazeno seriovými), zůstanou přídavná světla a L/A 260 pružiny- 6500
foto a popis viz. výše
jen doplním:
STK do 02/2007
závěs v TP, číslo karoserie a motoru sedí s TP, jasný původ 1. majitel
koroze: prahy v části pod zadními dveřmi, "odkládací kapsa" v motorovém prostoru na pravé straně
k vozu možno dodat velké množství ND:
mimo jiné:
-sada pneu Or34
-kompletní motor 120 MII, 88, 70tkm, plug and play
- prahy + výztuhy + přední podběh(y) v základu, prvovýroba
- veškeré duplicitní díly pro případné uvedení vozu do sériového stavu
-střešní nosič masivní konstrukce, nosnost 80 kg
-přední a zadní lampy, maska, díly zadní nápravy - domečky , silentbloky ramen, motoru, filtry atd.....
- další krabice nových dílů (cívka, svíčky, destičky a sposta dalších drobností)
pokud jsem na něco zapoměl, ptejte se
co se týče ceny - velká variabilita, jsem přístupný téměř jakékoliv ROZUMNÉ dohodě
moje přibližná představa:
1) vše komplet: auto tak jak je + všechny ND - 11 000
2) auto tak jak je bez ND - 8500
3) auto bez volantu, zadní kapoty s křídlem, bez laďáku (nahrazeno seriovými), zůstanou přídavná světla a L/A 260 pružiny- 6500
21:27:06
04.05.2006
04.05.2006

Hurdis
-> Mišell: dík za info
jinak dnes jsem se dozvěděl, že auto má nově vyvážené pneu, bylo umyto, naleštěno a důkladně vyčištěn a vyluxován interiér
za což děkuji nečekané aktivitě mého otce, díky

jinak dnes jsem se dozvěděl, že auto má nově vyvážené pneu, bylo umyto, naleštěno a důkladně vyčištěn a vyluxován interiér
za což děkuji nečekané aktivitě mého otce, díky

17:46:36
04.05.2006
04.05.2006

Mišell
-> Hurdis: Jak jsi se mě někdy onehdá ptal na nějakej levnější alarm,tak teďka tam mám za 2300,- včetně montáže,jinak je asi za 1300,- . Hlídá to vlastně jen dveře,kapotu motoru+nějakej pochybnej otřesovej snímač,kterej se mi ještě nepodařilo spustit a to jsem to už skoro převrátil

16:54:38
11.04.2006
11.04.2006

pyroman
tak tohle to je na zabití
22:34:36
10.04.2006
10.04.2006

Hurdis
jj je to pravda, sebrali i závaží z předních pneu, díval jsem se po celým parkovišti pro 4 auta a nikde se neváleli, takže si je ty socky vzali s sebou

16:59:42
10.04.2006
10.04.2006

Pavel P..
-> Borin: proč by někdo krad ty závaží? leda nějakej zoufalej homlesák do sběru
16:58:10
10.04.2006
10.04.2006

Borin - Král tuzerů
-> Hurdis: Ještě ses nepochlubil že ti ty kur*y ukradly vyvážení z kol...kdybych je u toho viděl tak je rozkopu a ještě tím autem přejedu...

15:54:17
10.04.2006
10.04.2006

manijak
to jsou hovada... co dokáže lidská závist...

Hurdis / Rapid 136









