Nejbližší srazy a akce

datumnazevmisto
19.09. - 21.09.2025 44.Škoda sraz Doksy ATC Klůček
19.09. - 21.09.2025 19. Jihomoravský sraz Němčičky
04.10.2025 Sraz Garde&Rapid Poděbrady
Další akce a srazy...

Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích

15:33:18
19.09.2025
palinator
-> Bukaj:
Nesouhlasím v podstatě v celém rozsahu 3
Na jednu stranu tady tvrdíš, jak je Volvo moderní vůz se všemi nedostatky moderních vozů, ale obávám se, že sedadlo s pamětí, stejně jako jakákoliv personalizace, u něj není možná, stejně jako u drtivé většiny dnes prodávaných nových i ojetých vozidel. Dokonce i ten Enyaq za milion elektrickou sedačku ve standardu nemá...
Navíc moje poznámka k zrcátkům se týkala především toho, že víc než polovina lidí ani netuší, jak mají správně nastavená zrcátka vypadat. Totéž platí i o sedačce a volantu. A můžu ti říct, že jelikož se v autě s ženou pravidelně střídáme, tak na krátké vzdálenosti seru v podstatě na jakékoliv nastavování... takže sedim s hlavou nalepenou u stropu. Na vnější zrcátka nesahám vůbec. Sedačku taky moc nepotřebuju řešit, protože precizní nastavení kvůli citu na spojce není potřeba.
Šířku dveří jsem myslel ve smyslu, jak jsou ty dveře masivní, ne jak doširoka se otevřou. Tzn že od hrany čalounění k oknu nemáš 1 cm plechu a z venkovní strany 4, ale v součtu třeba dvojnásobek.
Pokud myslíš, že se dřív vozilo víc - vozily se autosedačky? Pokud vezmeme devadesátky, kdy už nějaké autosedačky byly - jak rozměrné tyto autosedačky byly a jaké jsou dnes? Nemůžeš to brát z pohledu, že dřív se jezdilo málo a když už, tak se něco vezlo...
A o tom vnitřním prostoru - nevim jestli si ze mě už neděláš vyloženou legraci nebo trollíš. Do stodvacítky se nevejdu pohodlně ani dopředu, natož dozadu, a to ve všech směrech. Ale chápu, že tě omezuje středovej tunel, protože zcela logicky řidič zpravidla vystupuje dveřma spolujezdce.
Nevim kolikrát ročně jezděj lidi na dovolenou, já v podstatě nikdy. Ale Citigo by nám v žádným představitelným případě nestačilo i bez dovolenejch. Stejně jako nestačí Octavie a stejně jako v určitých případech nestačí Golf - a kdyby se náhodou narodilo druhé, tak je to game over snad i na návštěvu k babičce 3.

Tím samozřejmě nezpochybňuji, že spousta aut má problém s využitím obestavěného prostoru.
  ... Jak parkuje blbec...
15:27:41
19.09.2025
Pavel P..
-> StepaNoFUN: jehlový ventil může váznout... nedávno jsem to zažil u jedný uloženky fukaru.... chvíli jel a po ohřátí se to uchlastalo.

membrána je druhý viník... ale většinou se prodávaj v sadě v těsněním na celý karbec, stačí zjistit model karbce.
  ... Motorové pily
15:20:21
19.09.2025
Bukaj
[p#4131965] Jo, třeba můj táta má už pár let dost velké problémy s nohama, z jeho O1 se mu dost blbě vystupuje, F2, kterou má v užívání, je na tom jen o chlup lépe. Líbil by se mu Yetti, ale na "nové" auto nejsou v důchodu peníze...
  ... Jak parkuje blbec...
15:16:47
19.09.2025
Bukaj
[p#4131964] To je zajímavý počin. Ještě by to chtělo omezit i šířku... S těmi 5m bych měl asi problém i s Volvem...3
  ... Jak parkuje blbec...
15:14:12
19.09.2025
Bukaj
[p#4131959] Tak to je snad první věc, co udělám, když sednu do auta, kterým předtím jel někdo jiný - sešteluju sedačku, zrcátka (dneska i volant). Spousta aut už má "paměť" na několik nastavení pro různé řidiče, takže stačí zmáčknout čudl. A i u levných aut už dneska nemusíš stahovat okýnko u spolujezdce a vyklánět se přes středový tunel štelovat zrcátko, ale prostě otočíš čudlíkem na dveřích a zrcátko si nastavíš absolutně bez námahy... Takže tento argument se zamítá.
Šířka plně otevřených dveří stodvacítky je srovnatelná s šířkou dveří dnešních běžných vozů nižší střední třídy, třeba škodovácká Coupé naopak potřebovala mnohem víc prostoru. Takže taky argument mimo. Množství přepravovaných věcí bylo dříve naopak větší, než dnes - když už se někam jelo, tak se zpravidla něco vezlo, ne jen KMB a šup za volant. Bezpečnost - to říkám odjakživa, že auto mám na jezdění a ne na bariérové testy...
...a prostoru v interiéru bylo v tehdejších vozech naopak více, než v moderních (tedy v MB/kile toho prostoru zase tak moc nebylo, ale nic tam nepřekáželo volnému pohybu, na rozdíl od moderních keplů, ve vozech řady 742 nebo Fa/Fel bylo mnohem víc místa uvnitř, než u současných běžných vozů, kde pasažéry z nějakého pro mne nejasného důvodu obklopují ze všech stran hroudy plastu, že se ani otočit nejde a vystoupit z místa řidiče spolujezdcovými dveřmi je úkol hodný akrobata...
Ad Citigo na dovolenou - kolikrát ročně jezdí průměrný člověk na dovolenou? Nestačilo by to Citigo a jednou, dvakrát do roka si na tu dovču auto půjčit? Rozhodně by to vyšlo levněji...4
  ... Jak parkuje blbec...

partnerské stránky + reklamy

Retro Škoda Family Fan Klub Skoda Vysoke Myto & Hradec Kralove
skoda ekatalog
Extreme Tyres