skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
18.07. - 20.07.2025 | Felda meet no.6 | Výstavište Vrbetice (Vlachovice) |
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
00:42:45
02.07.2025
02.07.2025

COL
-> Fifa: Vyvazky jsem zmínil jako extrém. Každopádně pokud je proud střídavý, teče jen po povrchu a zrovna u oceli je hloubka vzniku dost malá (a čím větší frekvence tak tim vic klesá, a to dost dramaticky), tak je otázka, kolik proudu třeba teče v místě styku vyvazky s cepem, protože většina proudu poteče tudy, kudy je po povrchu cesta nejkratší.... zkusím o tom pro zajimavost neco načíst...
23:30:15
01.07.2025
01.07.2025

Jackie
[p#4127679] No zasloužila by si to, ale teď spíš jen tak přežívá na kapačkách
22:10:47
01.07.2025
01.07.2025

Jirik_Tuňák1983
Jinak jsem při práci použil konbynacy postupů. Dal jsem neprůvzdušné víčko s těsněním kůly podtlaku, zaškrtil si hadici na rameni, vyměnil brzdiče a pak šel na to odvzdušnění s bandaskou. Jediné, co je nic moc, tak že u té bandasky je moc velký vnitřní průměr hadičky, takže to chce pozorně koukat co z toho jde. Na škodovce jsme odvzdušňovali menší hadičkou a šlapáním, tam šly lépe vidět bubliny.
22:04:42
01.07.2025
01.07.2025

Jirik_Tuňák1983
[p#4127686] Nemám, ty staré byly stejně. Myslíš jako jestli jsem to nenašrouboval do jiných děr?
Průměr kotouče, tvar desek atd., všechno sedí s originálem co jsem demontoval. Na tom starém kotouči byla už hrana, že by o ní člověk zakopl. Njnj, 195 000 km a původní kotouč.
