-> saskyn2:
Ono to stejně stojí a padá na tom, jak tu kameru dokáže auto vyhodnotit. To světlo není v praxi nijak pomalý, ale někdy se stane, že pozdě zareaguje.
Matrix tak jak ho popisuješ, je technicky určitě čistší řešení (s nižší spotřebou), ale v praxi jsem významnej rozdíl mezi Matrixem a DLA nepostřehl, ale třeba jsem s Matrixem jen málo najezdil. Každopádně oproti klasickejm světlům je obojí ohromnej skok vpřed.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
10:55:27
10.10.2025
10.10.2025

palinator
10:52:02
10.10.2025
10.10.2025

vhml
[p#4133696] pod auto uz nic dalsiho v origu neexistuje
10:36:45
10.10.2025
10.10.2025

saskyn2
[p#4133705] jo to věřím, ty Passaty jsou už od doby B6 odhlučněný naprosto skvěle oproti nižším řadám, nedej bože škodovce, i SII a SIII je oproti tomu dost hlučnej.
10:33:46
10.10.2025
10.10.2025

saskyn2
-> palinator: Metrix vypíná jednotlivý sekvence diod a tím vykrejvá konkrétní přesný místo, kdyžto to DLA má fakt jen clonu kterou vlastně taky vykreje kus čočky, ale určitě to není tak přesný jak metrix, spíš takový dost humpolácký řešení. Ale fajn že nemusíš vypínat dálky. Ale jestli mino nemá kameru pro asistenty tak i to DLA by znamenalo výměnu okna a dodělání kamery.
10:32:22
10.10.2025
10.10.2025

Pavel P..
-> saskyn2: rozhodně je moje B7 z roku 2011 uvnitř tišší než kolegův rok starý Touran... oproti caddy 2016 ani nemluvě
