-> charon: Muze byt, podeziral jsem i nejakej haluz s posilovacem... Zatim jsem na nic nedosel.
[p#4132299] Tady neni klasickej ventil, jen elektronicka klapka, ktera se fyzicky zda ok. Samozrejme muze mit vybehanou drahu a pomohla by vymena, kdovi...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
16:06:11
24.09.2025
24.09.2025

Matthes, záškodník z TechWebu
16:05:48
24.09.2025
24.09.2025

Peca
-> charon: a Verva 100, ta s těma náhražkama v E10, to ne?
15:39:27
24.09.2025
24.09.2025

Tomaso435
-> Jurraa: malý siky, a nepatrnými pohyby v ose potahovat nahoru.
15:02:42
24.09.2025
24.09.2025

Jurraa
Nechci zakládat zbytečně nové téma, tak to napíšu sem.
Nemáte nějaký tip ( než se do toho pustím hrubou silou ) jak vytáhnout náhon tachometru na Favoritu, který do převodovky pravděpodobně "zarostl" ? Plíšek jsem sundal v pohodě, ale náhon tachometru se ani nehne.
Díky
Nemáte nějaký tip ( než se do toho pustím hrubou silou ) jak vytáhnout náhon tachometru na Favoritu, který do převodovky pravděpodobně "zarostl" ? Plíšek jsem sundal v pohodě, ale náhon tachometru se ani nehne.
Díky
13:09:46
24.09.2025
24.09.2025

charon
A houpe se volnoběh za studena i za tepla? Já blahý paměti řešil něco podobného, teda ne na Fordu, ae to je skoro jedno, řekl bych. Mě teda houpal volnoběh víc a nakonec bylo prasklé připojení jedné hadice, co byla samozřejmě schovaná uvnitř pod klapkou a nebyla vidět ani na druhej pohled. A volnobě houpal pořád, na studeným možná o něco víc