120LS a 120GLS sú dva rozdielne modely, existovali obidva.
LS všeobecne znamená "silnejší motor" (742.12X = vyšší kompresný pomer oproti "eLkovému" 742.12).
GL znamená vyšší stupeň výbavy (u užoviek bola GL len 105, u eMka 120).
GLS je kombinácia silnejší motor + vyššia výbava.
U úžoviek má 120LS aj 120GLS 4-oko, ale masky majú odlišné (LS je plast a GLS nerez).
Potom ďalej podľa roku výroby (zadné čelo atď.).
Základ ale je, že sa vyrábali ako LS, tak aj GLS a sú to rozdielne typy.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
05.09. - 07.09.2025 | 9. SKODOMANIA | Dobczyce, Polsko |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
... Gls 1977- otypované ako Ls?22:43:30
26.08.2025
26.08.2025

saskyn2
-> Borderer: Jednak protože na těch starých autech se to povolovalo prakticky pořád jak se v tom někdo vrtal a nestačilo to zareznout, pak taky nemívaly takový nájezdy, protože byly dávno v těhle km tak shnilý že to bylo ve šrotu. No a pak konstrukce, bud dlouhý šrouby-např víceprvkovka na B5/prvních supech, nebo to co je v hliníku je problém takže např silentbloky na zadních víceprvkovkách, případně držáky brzd v hliníkových těhlicích. Pak taky starý mechoši byli zvyklý šrouby mazat, dneska to už dělám snad jen já, taky co jsem kdy dělal, to povolit jde.
jinak co jsem začínal na škodovkách, fáčkách nebo feldách tak bych řekl že to bývalo vždycky stejný, asi záleželo jak to auto bylo staraný a kolikrát to už někdo sundaval, ale pamatuju takový ty kostičky u šroubů na blatníky u 120 nebo na 100 ty šrouby u zadních buchet to bylo hrozný peklo, dneska jsou peklo spíš zase ty hliníkový díly na nápravách
jinak co jsem začínal na škodovkách, fáčkách nebo feldách tak bych řekl že to bývalo vždycky stejný, asi záleželo jak to auto bylo staraný a kolikrát to už někdo sundaval, ale pamatuju takový ty kostičky u šroubů na blatníky u 120 nebo na 100 ty šrouby u zadních buchet to bylo hrozný peklo, dneska jsou peklo spíš zase ty hliníkový díly na nápravách
22:32:45
26.08.2025
26.08.2025

Borderer
-> saskyn2: Hele jak je možný že se na těch autech trhaj šrouby? Spěch? Konstrukce? Co sem se donedávna staral o rodinné felicie, tak snad jediný šroub, co se pravidelně utrhl byl na náboji zadní nápravy a vždy pomohlo navařit 1-2 matky M12 a šlo to ven. Dokupy 5 minut práce navíc.
21:46:51
26.08.2025
26.08.2025

saskyn2
-> Nwkt: Hele většinou už dělám lepší auta jak mám já
No vlastně jo, zrovna zejtra má přijet nějaká 20 letá ibiza, to bude zas kurev jak půlku zahnilejch šroubů urvu už to vidím 


19:27:00
26.08.2025
26.08.2025

Tomaso435
-> Syny: víš co lze věcí co nejdou?
