[p#4138048] Tak cyky je ok i bez trubky.
Kazdopadne ten chranic bych stejne dal.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto |
|---|---|---|
| 24.01. - 28.02.2026 | Sprint + slalom PohoFest | Letiště Vrbátky |
| 25.04.2026 | Sprint + slalom PohoFest | Letiště Nabočany |
| 26.06. - 28.06.2026 | Pohofest - sraz vozidel Škoda | Přestavlky / Nabočany | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
12:02:07
17.12.2025
17.12.2025

StepaNoFUN
11:24:36
17.12.2025
17.12.2025

gim
-> vhml: Mapy jsou super, jezdí se podle nich podstatně lépe než s googlem. Ale vyloženě mě s...e, že doslova žerou baterku. Ani telefon připojený do nabíječky nestíhá dobíjet. Což na dlouhé trase, je celkem fatální problém.
10:28:45
17.12.2025
17.12.2025

palinator
-> Bukaj:
Samozřejmě, že je dojezd následně vyšší. Taky se to využívá na dlouhé trasy. Ale v praxi je to potřeba několikrát do roka (co se týče dojezdu).
Jinak jakejkoliv Climatronic mi přijde teda mnohem komfortnější, než cokoliv analogového a o Škodovce se snad nedá ani bavit. V zimě zima, v létě vedro. Jediná výhoda je, že jde vedro ze 120 snadněji vyvětrat a netrpí to na turbulence při otevřeném okýnku.
Samozřejmě, že je dojezd následně vyšší. Taky se to využívá na dlouhé trasy. Ale v praxi je to potřeba několikrát do roka (co se týče dojezdu).
Jinak jakejkoliv Climatronic mi přijde teda mnohem komfortnější, než cokoliv analogového a o Škodovce se snad nedá ani bavit. V zimě zima, v létě vedro. Jediná výhoda je, že jde vedro ze 120 snadněji vyvětrat a netrpí to na turbulence při otevřeném okýnku.























