
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čti! tak po čem je hlad něco elňo Ńůňo na Š
-> palinator: neříkám že mě to nenapadlo ale nebyl jsem to já
To byl originál nebo nějaká druhovýroba?

dají se podélné ramena ještě sehnat ?
-> djmaso: Jedná se o tohle. Pardon, fotku jsem uloupil na webu.
-> Kocvin: i na bobku je

tiež by som sa pridal za červeno-biele / červeno-modré zadné kryty eM lámp !!! 

-> Tomaso435: Tady je to spíš naopak..
Ta nádobka je pro UŘ III..

-> red.bill: nojo.. ta šáde je prostě auto z dílů co byly tehdák dispozici... a vzniklo to co vzniklo :-D
-> Shatter:
Přidávám se k tobě v bodě 1) a 4)
zde bych nejraději viděl i závitovou přírubu čerpadla z VW
Přidávám se k tobě v bodě 1) a 4)

-> djmaso 18.11.15 10:16:50:
1. mmm bieločervené /modročervené aj áno
2. kvalitní podélný a šikmý ramena jednoznačne
3. ee
4. plastovú nádrž!
1. mmm bieločervené /modročervené aj áno
2. kvalitní podélný a šikmý ramena jednoznačne
3. ee
4. plastovú nádrž!
-> Zdenek136: ukaž oč se jedná :)
A co závitový redukce do řízení? Zrovna chci dělat repas hřebenovýho a horko těžko je sehnat a ty starý jsem zkur....
-> Toušík: Herbolt je dělal myslím
-> palinator: jestli jich mas malo tak spatne shanis 

A co expanzku na Sko /RSu?? Minimálně na trhu nejsou :)
Opakuju dotaz: Co expanze Š105-136?

-> Bukaj: Tak to je jasné že na spotrebáka sa neoplatia dávať nové, to by bolo asi aj škoda...
Presne ten istý problém som mal aj ja ked som zhánal. Bud neboli žiadne alebo mali iba všetci pravé a úlne vypadané
Tých lavých je fakt nedostatok...
Tak to zamrzí... rozbila to moc ?
Presne ten istý problém som mal aj ja ked som zhánal. Bud neboli žiadne alebo mali iba všetci pravé a úlne vypadané

Tak to zamrzí... rozbila to moc ?

-> Martin NM: Nojo, ty dirky bývají často ulámané, případně vytržené šrouby M6 z těla paraboly...
...na spotřebáku mám také poškozený levý blinkr (vytržený jeden šroub), ale nemám žádné jiné levé tělo na repas, jen nové a ty se mi nechce na spotřebáka dávat...
Pravých mám několik použitých repasovaných (a nějaké nové), ale poslední levé jsem před lety dával kamarádovi, který ťuknul právě tímto blinkrem do ponku...
...a u 130L víkendovky mi naposledy do blinkru skočila srna...
...na spotřebáku mám také poškozený levý blinkr (vytržený jeden šroub), ale nemám žádné jiné levé tělo na repas, jen nové a ty se mi nechce na spotřebáka dávat...

Pravých mám několik použitých repasovaných (a nějaké nové), ale poslední levé jsem před lety dával kamarádovi, který ťuknul právě tímto blinkrem do ponku...
...a u 130L víkendovky mi naposledy do blinkru skočila srna...

-> Bukaj: Nad renováciou starých som rozmýšlal aj ja ale mal som na obidvoch stranách vylámené úchyty na prednú masku, čiže to by nemalo cenu opravovať... už som zohnal nové ale ked bude viac času tak si uričite zoženiem nejaké staré a opravím si ich do zásoby 

-> Martin NM: Tak zrovna směrovky není problém zrepasovat, pokud není polámaný plastový výlisek paraboly. Zrovna včera večer jsem tři pravé dokončil a na první pohled jsou k nerozeznání od nových
Na vrakáči určitě seženeš nějaké spodky v použitelném stavu, zoxidovaný plast přebrousíš několika smirkovými papíry (já použil zrnitosti od 320 do 2000), rámeček přelepíš páskou a vyčištěnou parabolu foukneš dekorativním "chrom efekt" sprayem, dáš nové šroubky, očištěné gumky a sklíčko taktéž přeleštěné (nebo nové - těch je na trhu dostatek) a zkompletuješ

Na vrakáči určitě seženeš nějaké spodky v použitelném stavu, zoxidovaný plast přebrousíš několika smirkovými papíry (já použil zrnitosti od 320 do 2000), rámeček přelepíš páskou a vyčištěnou parabolu foukneš dekorativním "chrom efekt" sprayem, dáš nové šroubky, očištěné gumky a sklíčko taktéž přeleštěné (nebo nové - těch je na trhu dostatek) a zkompletuješ

ja napríklad zhánam predné smerovky, ale nedarí sa... na väčšine stránkach sú vypredané. Idem s rapidom za týžden na STK a nemám smerovky
neviete niekto o nejakom obchode kde by sa ešte dali zohnať nové ? alebo nemáte niekto doma v nejakom peknom stave, hlavne nevypadané aj bez sklíčiek ? potrebujem súrne!

-> J3STER: tech je dost
-> J3STER 27.11.15 23:41:26: Opravdu to není nedostatková věc. Odvzušňováky v různých rozměrech se vyrábějí na různé vozy dodnes...

-> J3STER: Dodej rozměr a zajdu ti je koupit. Já určitě mám, ale nechce se mi v krabicích hledat... 

-> J3STER: Ty sem nedávno kupoval normálně v Autokelly, takže asi nebudou zas tak nedostatkový.
Nebo vyrábět nedostatkové odvzdušňováky pro čtyřpístkové brzdiče.

-> djmaso: Já jsem pro buď lamino, nebo carbon nárazníky na 1000 MB. Nárazníky v laminu by měly jít napařit chromem jako třeba obroučky u Mirdy pro jeho 130RS img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../4073_2015-03
-05_20-48-08_96.jpg a nemuselo by to vyjít na cenu pochromování klasicky. Obroučky vyšly na 400,- Nárazníky mají o dost větší plochu, od které se odvíjí cena,ale i tak si nemyslím, že by to bylo výš než cena plechových.
Taky by se hodily blatníky v seriové podobě a komplet kapoty na 1000MB. To co se dá koupit je pouze B5 sada a ta se pro provoz nehodí. Zadní blatníky mám namysli s hranatou mřížkou. Kapsové už se koupit za přijatelnou cenu dají.
Taky by se hodily blatníky v seriové podobě a komplet kapoty na 1000MB. To co se dá koupit je pouze B5 sada a ta se pro provoz nehodí. Zadní blatníky mám namysli s hranatou mřížkou. Kapsové už se koupit za přijatelnou cenu dají.
-> MVM 22.11.15 19:57:38: Já se ale nehádám. 

-> Tuner#2: Na vodu jsem nezapomněl - protože TA,narozdíl od vzduchu musí být vyloženě v tech.řádech povolená. A ne všechny typy brzd takový ochlazení snáší. Mimochodem srovnáváš ale plech z "rapida" a brzdy z GTček.. Kde jsi naprosto v jiným teplotním provozním okně..
Ale jo,máš recht - bez toho plechu to trochu líp větrá --Pokud se nemíníme zase zhádat.

Ale jo,máš recht - bez toho plechu to trochu líp větrá --Pokud se nemíníme zase zhádat.

-> MVM 22.11.15 19:19:38: Ještě jsi u toho výkladu zapomněl na ostřik vodou (jako používají třeba trucky)...
Jinak ano, vím jak funguje chlazení brzd, řešilo se to tady i na virtu: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_1_37806__2006- 10-02_00-32-55_70.jpg a právě proto si myslím, že je nesmysl tam dávat plech, který sám o sobě toho tepla moc neodvede.
Jinak ano, vím jak funguje chlazení brzd, řešilo se to tady i na virtu: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_1_37806__2006- 10-02_00-32-55_70.jpg a právě proto si myslím, že je nesmysl tam dávat plech, který sám o sobě toho tepla moc neodvede.
-> Tuner#2: Tak mě nemusíš názorně ukazovat obrázky "závodních" brzd. No budiž k dobru pro ostatní. Chladný vzduch musíš přivádět převážně ke vnitřnímu průměru ventilovaných kotoučů odkud si lamely berou vzduch do komor aby se po prudkým brždění na technických tratích měly možnost během krátký rovinky čas snížit teplotu. Chlazení třmenů je potřeba převážně u těch závodů,kde je předpoklad pit stopů a přehřátí brzd v klidu auta,nebo tam,kde nápor nestačí.(Brzdy poddimenzovaný) Bývají auta vybavený ventilátory který vhání nuceně vzduch. Dřív se třeba u WRC zkoušel i systém cirkulace brzdový kapaliny přes systém zpětných ventilků. (Předpokládám že to už není povolený). Ale primárně se vzduchem chladí kotouče a zbytek odvodem v materiálu. (Když se někdy potkáme ukážu Ti jizvy jak to pálí)



-> Tuner#2: ja chtel umistit 4 pisty zezadu, ale nějak mi tam vadila páka pro čep řízení :/
-> MVM 22.11.15 08:23:25: A proč to teda majá všechny brzdy co nejvíc odkryté?
www.renovak.cz/editor/... /tn_zoom_obrazek_104.jpg
blog.stillen.com/wp-conte nt/.../GlowingRotor_480.jp g
a nebo tam mají dokonce přiveden náporový vzduch?
www.renovak.cz/editor/... /tn_zoom_obrazek_104.jpg
blog.stillen.com/wp-conte nt/.../GlowingRotor_480.jp g
a nebo tam mají dokonce přiveden náporový vzduch?
Jednodílné lýzátko na užovku?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.11.15 16:25:56: Vzduch je špatnej "vodič" tepla. V těchto místech se nejvic tepla odvádí přestupem a vedením v materiálu. No leda že to máš tak vychytaný a na chladný dny a dálniční jízdy dáváš plech/ na léto a technickou trať víc chladíš a dáváš drátky.
-> Tuner#2: moje řeč
-> Zdenek136 21.11.15 10:05:15: Drát je lepší už jen kvůli chlazení. 

-> havlik: Nn, na oboje
-> Nwkt: nedělal saky jen na rozšířené brzdiče ?
-> Zdenek136: Saky kdysi vyráběl, mám je od něj
-> ochoda: není to špatnej nápad , prvně začneme rameny a pak budeme pokračovat :)
-> Martin136COUPE: jj čase, určitě :)
A co karbonový "Beskydky" ? Myslim tim zpětný zrcátka, tušim se jim taky řikalo "kapky".
-> Martin136COUPE 21.11.15 10:29:16: To uz tady kdysi davno jezdil Veron...
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../832_2005-01- 26_12-42-34_53.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../832_2005-01- 26_12-42-34_53.jpg
-> Martin136COUPE:
dobrej nápad

Mě by se aktuálně hodila výroba zadních nábojů na vlečnou nápravu Rapida. V podstatě seriové osazení na hřídel, ale místo čtyřlístku s otvory pro štefty vyrobit celý plný kruh s možností navrtání více roztečí a následně možno i závitů. Něco jako jezdí např. Tuner#2
V mém okolí malovýrobní soustružení není problém, ale obrážečka na tisícihran už problém je.
V mém okolí malovýrobní soustružení není problém, ale obrážečka na tisícihran už problém je.