
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čti! tak po čem je hlad něco elňo Ńůňo na Š
Hlásím se do fronty na šikmá ramena 

-> Jirik_Tuňák1983: no budou normální a pak trubkáče z chromomolibdenu s unibalama ( ale je jasná že ty budou dražší)
-> djmaso 20.11.15 21:50:50: Mě tohle praštilo do očí prvotně v souvislosti s tvojí stavbou. 

-> Jirik_Tuňák1983: neboj bude více verzí ramen :)
-> djmaso: Tohle je hustá sestava. Úplně to vidím na škodovce. Převodovka by šla taky chytit do takovéto kolíbky a byl by docela zajímavej úhel kývání a možnost štelování odklonů atd. Tohle je nějakej swap pro E30.
-> djmaso: Mě by se líbily kouřové blinkry na emko jak přední, tak boční. A klidně i červeno/kouřové kryty zadních lamp. 

-> ondie: Me zaujaly ty kapoty a tlumice... Mozna bych se na stare kolena na ty karbonove kapoty nechal uvrtat...
ale ty tlumitka mi prijdou jako zajimavy napad....

Jinak nápadů se mi v hlavě honí spousta,jen to všechno zrealizovat
Co třeba trubková nápravnice,doplňující sortiment k ramenům od Wlada ?
Anebo i nějaká trubková "vlečka" využívajíc seriové unašeče a hřídel,a aby šla uchytit v kastli do seriovejch bodů ?

Co třeba trubková nápravnice,doplňující sortiment k ramenům od Wlada ?
Anebo i nějaká trubková "vlečka" využívajíc seriové unašeče a hřídel,a aby šla uchytit v kastli do seriovejch bodů ?
Na Lr čelo se klidně hlásim (když tam budou rozumný originálu podobný větrací díry) na materiálu by mi ani tak nezáleželo,ale preferoval bych spíš levnější..tzn.nemusim mít rovnou karbon..přijde to lakovat.
A poctivejch bytelnejch podélnejch ramen bych vzal určitě 2-3páry .. ale tak zase určitě podle ceny.

A poctivejch bytelnejch podélnejch ramen bych vzal určitě 2-3páry .. ale tak zase určitě podle ceny.

-> djmaso: jak psal -> ondie 20.11.15 08:54:08: LR čelo se správnejma lisovanejma dírama
-> Bukaj: nafotit načmárat a zaslat a určitě s tím něco uděláme :)
-> djmaso 20.11.15 12:01:14: No, oměřit a nahrubo načmárat bych časem mohl - ony rozdíly jsou dva:
hlavní je výška ramene nižší o 1cm (tedy 5 cm namísto 6 cm u novějšího provedení a druhý rozdíl je v podložce pružiny - u MB ramen není členěná - je to takový "klobouček bez střechy"
hlavní je výška ramene nižší o 1cm (tedy 5 cm namísto 6 cm u novějšího provedení a druhý rozdíl je v podložce pružiny - u MB ramen není členěná - je to takový "klobouček bez střechy"

byl by zájel o 1/3 lehčí o 2cm nižší most ? ale s pevností uplně jinde ? co na to říkáte ? kdo by měl zájem ? budu nechat vypalovat plechy udělám 3ks, byl by větší zájem ze začátku ?
-> Vojťas: jj ten mohu taky navrhnout a udělat mezi prvníma :) sám mám 2cm podložky :D ( a stejnak musím mít naklepáno ) noo šlo by udělat dvě verze série ( někdo rád rezervu :D) a nebo mi napadla závodní a už jdu kreslit a nechat pálit :D
-> Zdenek136: a most jeste upravenej tak aby se nemusel stabik podkladat pri snizeni

-> Bukaj: dokážeš jej oměřit a poslat nákres v čem je jiné ?
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: to budu vědět po prvním kusu :( to se nedá říci , říci se to dá při karbonu atd
-> djmaso: Fakt dobrej nápad, ale opravdu by bylo dobré zjistit cenový nástřel těch věcí. 

-> ondie 20.11.15 08:59:08: Jo, když podélná ramena, tak určitě MBčková

A co takhle pořádnej most už zesílenej proti vytrhávání stabíku? A nosník zadního ramene z pořádnýho plechu.
-> ondie: Správná připomínka.. vloni mi ty nízký už taky došly.
-> djmaso: a třeba o podélný ramena na litra (jsou nižší) by mohl být taky zájem (když už to budeš "chystat") ..spousta originalistů po tom pase.
-> djmaso 20.11.15 08:44:37: ale nezapomeň pak ještě zmínit cenu, abys to všechno nenachystal a pak se nedivil, že to každej chce koupit za cenu šrotu 

zadní LR čelo s otvory by taky mohlo jít na odbyt
-> Bukaj: Vůbec nevim,jen jsem to zahlídnul v článkách...ale asi je to tak jak píšeš.
-> Bukaj: Vůbec nevim,jen jsem to zahlídnul v článkách...ale asi je to tak jak píšeš.
poté začneme pokračování třebas s nárazníky
For ALL: co se týče karbonu není nic problém , až na to že se musí dělat forma :D(takže když by jste věděli na cokoliv, že někdo prodává formu, pošlete mi kontakt.
vidím to následovně :
příští týden nechám zakreslit podélná a šikmáky do 3D a začnu dělat svařovací přípravek.( na obou materiálech nechám udělat 1+mm stěnu)
dle libosti zákazníka můžeme udělat i povrchovku zinek , komáč , chrom ......
co se týče karbonu máme na dílně jak vypalovací tak vakuovou pec takže vzhled není problém ( možno na nárazníky dát i spodní vrstvu karbonkevlar - oděru odolnej)-viděl bych to, začít zadní kápí na rapida nebo 120-130 a třžebas 1000 nárazdníky.
a to co tu píši je práce do jara ( vše musí uzrát)
vidím to následovně :
příští týden nechám zakreslit podélná a šikmáky do 3D a začnu dělat svařovací přípravek.( na obou materiálech nechám udělat 1+mm stěnu)
dle libosti zákazníka můžeme udělat i povrchovku zinek , komáč , chrom ......
co se týče karbonu máme na dílně jak vypalovací tak vakuovou pec takže vzhled není problém ( možno na nárazníky dát i spodní vrstvu karbonkevlar - oděru odolnej)-viděl bych to, začít zadní kápí na rapida nebo 120-130 a třžebas 1000 nárazdníky.
a to co tu píši je práce do jara ( vše musí uzrát)
-> Bukaj: Jo mas pravdu. Ostatne ty tesneni se pouzivaji i na jinych strojich a masinach.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 20.11.15 00:13:28: Navíc těsnění kufru na 120 se dělá v druhovýrobě. Profil skoro stejný, jen to nové je trošku subtilnější - podobně, jako pirelky do dveří origo vs. druhoška.
-> ondie 20.11.15 00:05:09: Jo, viděl jsem, ale není to ono. Ta struktura a "hloubka" písmen se mi nelíbí (je to jen podlepené folií, že? Byl bych raději za dodržení původní technologie - štítek odlít (nikoli vyřezat), písmena pokovit a zespodu přelakovat.

-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): Těsnění na přední kapotu je sehnatelný u nás vcelku vpoho když víš kam zajít. Když jsem tady nabízel, že to extra objednám a můžem to dát dokupy tak se mi ozvalo pár lidí s kterýma vycházím tak jsem to pro ně udělal, ale že by teda byl extra zájem to teda říct nemůžu. Třeba se to posunulo, ale pak je třeba taky počítat s tím, že když ti řekne 100 lidí chci, tak reálně ti peníze pošle 20...
-> Bukaj: o tomhle víš ? :)
skoda-virt.cz/cz/.../3817 -1-laser-rezani-materalu-p lexi-kuze-preklizky-a-dals ich-nekovovych-materialu
skoda-virt.cz/cz/.../3817 -1-laser-rezani-materalu-p lexi-kuze-preklizky-a-dals ich-nekovovych-materialu
-> Vojťas: jojojo :) to taky
-> ondie 19.11.15 16:41:19: Pravda, pravda
Jinak na této fotce ten profil vidím poprvé novej
-> djmaso: Tak karbonové nárazníky byl spíš fór, ale pokud by byla technologie, tak by se šikly všechny možné nedostatkové škodovácké plastové štítky od MB až po 136 - hlavně ty z čirého plastu, částečně pokovené a nakonec zespodu černě přelakované.
Konkrétně: "1000 MB", malej "DE LUXE" na zadní kapotu MB (ten především), znáčky na lišty blatníků poslední MB a první stovky, "1100 MBX", Š 100 (a další varianty), špatně sehnatelné zadní štítky 742 (120, 120LS, 105S, 130L) a nakonec třeba štítek na přední masku 130L

Jinak na této fotce ten profil vidím poprvé novej

-> djmaso: Tak karbonové nárazníky byl spíš fór, ale pokud by byla technologie, tak by se šikly všechny možné nedostatkové škodovácké plastové štítky od MB až po 136 - hlavně ty z čirého plastu, částečně pokovené a nakonec zespodu černě přelakované.
Konkrétně: "1000 MB", malej "DE LUXE" na zadní kapotu MB (ten především), znáčky na lišty blatníků poslední MB a první stovky, "1100 MBX", Š 100 (a další varianty), špatně sehnatelné zadní štítky 742 (120, 120LS, 105S, 130L) a nakonec třeba štítek na přední masku 130L

-> ondie 19.11.15 16:41:19: a nebo leskou lemovku na masky uzovky
Vakuove upeceny carbonovy nárazníky na kilo bych bral.
-> Stepan FUN: No a mi jde právě o ten původní oplet 

-> Petr98: Těch pár drátů máš namotanejch za chvilku... Stejně to nikdy neuděláš přesně jako origo, ale dost podobný to udělat půjde. Konektory ještě koupit jdou (i když už se moc nepoužívaj), kabely taky ve správnejch barvách nejsou takovej problém... Jen nevím, kdo by dneska vázal ty "původní" punčochy. :-)
-> vhml: Slušná spotřeba.. to i pozůstalý kus z mý 110 LS je poštípanej jen trochu..
-> Jozka 19.11.15 18:15:01: tak vzhledem k tomu, že jsem zdělal už tři a všechny několikrát opravovaný, tak by se mi leccos už vyplatilo :-D
Oplet elektroinstalace 1000MB a starší 

-> ondie: tahle je čerstvá....

-> Pavel P..: to je snad stále ta jedna pověstná špulka ne ? 

-> ondie: podobnou špulku jsem nedávno u jednoho kamaráda viděl..... ale nepustí ani centimetr.
-> vhml: Tak to lízátko v pryži, to se nabízí úplně samo, u těch byl laminát zvolenej dost nevhodně už původně..

-> Milan 136:
tak..


-> Jozka 19.11.15 18:11:56: a ještě gumový lízátko. Oni ty škody teď na revivalu byly vůbec veliký. Blatník, čelo, nárazník, lízátko... :-D
-> vhml: Tak pro tebe tedy kilí gumový, no.. 

nooooo a co takhle,,,,, jen tak co mě napadá takhle podvečer:
pár kilometrů toho profilu, co je kolem vysouvacích oken na rapidu? sametka se tomu myslim odborně říká....
pár kilometrů těsnění přední kapoty na 742?
nabo nárazníky eMkový (!) myslim ten plastovej kryt nárazníků - ideáně v kuse, ne dvoudílný
pár kilometrů toho profilu, co je kolem vysouvacích oken na rapidu? sametka se tomu myslim odborně říká....
pár kilometrů těsnění přední kapoty na 742?
nabo nárazníky eMkový (!) myslim ten plastovej kryt nárazníků - ideáně v kuse, ne dvoudílný
-> Jozka 19.11.15 18:00:54: zní to pěkně, jenže já ho dřív nabourám, než mi zrezne 
