-> aDAm 26.03.15 22:34:29: podľa príručky asi malo, ale na funkci to nemá vlyf, ono si to po chvíli jazdenia aj tak zas sadne a bude zaberať vyššie.
Inak STK spravená, bez výhrad.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> dragon_cb_cz: jo scifi to je ;) ve zkratce, J.Deep přenese svou mysl do superkompu ale zpočtku je to jen minipočítač. Pak jej připojí na internet, vydělá mega peněz a koupí si město kde postaví brutální datové centrum x pater pod zemí ;) no a tam dělají vývoj nanotechniky apod. ;) mimojiné si pak upraví humanoidy aby poslouchali jeho příkazy které přenáší rádiově ;)
-> aDAm: Neviděl jsem, ale podle traileru to vypadá jako vyložené sci-fi, to už je jiná kategorie. Já myslel spíš filmy, který se tváří rádoby realisticky...
-> Jirik_Tuňák1983: Tak to už vůbec
I když teda pokud odhlídnu od technické stránky věci, tak ten film až taková blbost není.. ještě, že žijeme v ČR, kde papír s razítkem je pořád základ 


-> dragon_cb_cz 26.03.15 23:26:16: Síť a Sandra Bublochová? 

-> m8rinek: To už asi spadá do období, kdy jsem to přestal sledovat
Prostě každá "počítačová" scéna ve filmech je sousto který těžkou kousneš, pokud o tom něco víš a nejsi ochotnej mozek prostě vypnout.

-> dragon_cb_cz: Copak Smrtonostná past a výprodej se Ti nelíbila? :D
-> m8rinek: A to buď rád, že neděláš do IT... já už se na filmy musel přestat koukat 

Momentálně koukám na coolu na Kriminál se Stallonem... renovujou v base nějakýho mustoše... Stallone rozebral motor zběsilým kroucením šroubovákem a zahazováním dílů za hlavu :D najednou upladl karbec, pak hlavy, pod nima žádný těsnění a tak :D, pak chvíli sprayování a už zakládaj naleštěnej motor od Edelbrocka :D.... frajer pak brousil karoserii před lakem flexou, lítaly jiskry a borec měl svářečský brejle... takhle se to renovuje :D.
-> minno: nemělo by na 3tím zubu jen lehce přibržďovat?
Zajtra na STK, tak dnes šteľovanie ručnej brzdy. Lanká v základnej polohe holt vyšli takto debilne, ale dôležitá je funkčnosť - brzdí to jak ďas a krásne súmerne, na treťom zube už kolesami nepohnem. Tak som zvedavý, čo na to povedia valce. Inak druhovýrobné lanká majú krátke závity, preto jedno lanko vypodložené.
-> dragon_cb_cz: Baví... tohle bylo v plánu od začátku... Ale až teď došlo na realizaci...
-> m8rinek: Takže dva už tě nebaví?
-> dragon_cb_cz: s11.photobucket.com/user/
.../DSCF1833.jpg.html
-> m8rinek: Není jich tam nějak málo? 

-> U-Geen: kamos ma tiez vitaru, 2,0 benzin a na tom terenne gumy a vozi sa stym po lyziarskych zjazdovkach 

-> Jarda - zrušená registrace 22.03.15 06:45:12: Vitaru. :) Forester je slusnej zvysenej kombik, oproti obdobne konkurenci toho zvladne dost, ale pokdu to chces do terenu tak bych volil tu Vitaru. Meli jsme 2.0 V6ku dlouhou a bylo to super auto, jen to hnije.
-> palinator: A jinak nic težkého 
jsou to teda Litoměřice ale podle nadpisu to jsou
Betomerice, (německy Leitmeritz) jsou město na soutoku labe a ohre v severních čechách Ústecký kraj. královským městem se stalo v rozmezí let 1219 a 1228. Historické jádro města je již od r. 1950 městskou pamatkovou rezervaci, v níž je zahrnuto celkem 44 ulic a 9 náměstí.
No sice mi to dalo zabrat ale co :D

jsou to teda Litoměřice ale podle nadpisu to jsou
Betomerice, (německy Leitmeritz) jsou město na soutoku labe a ohre v severních čechách Ústecký kraj. královským městem se stalo v rozmezí let 1219 a 1228. Historické jádro města je již od r. 1950 městskou pamatkovou rezervaci, v níž je zahrnuto celkem 44 ulic a 9 náměstí.
No sice mi to dalo zabrat ale co :D
-> Nwkt: 

-> Nwkt: ale tak nejezdim vždy na spotřebu...

-> Pavel P..: S těma tvejma spotřebama určitě




-> Nwkt: čistim pravidelně po dálnici

-> Pavel P..: Tak až budeš čistit turbo tak ho zaslep 

-> Nwkt: to až se někdy odhodlám sundat sání a vymést usazeniny
zatim zůstanej zapojen


-> Pavel P..: Zaslep ho, myslím že ti to ani nebude házet chybu. Minimálně bych ho teda stáhnul na vagu, pokud nechceš zaslepovat 

-> Milan 136: ty byli ok... tak to auto má najeto 80tis. tak mi to překvapilo.

-> Pavel P..: tak vyřaď
na rozdíl od mýho je to jednoduchý

na rozdíl od mýho je to jednoduchý
-> Pavel P..: běžnej stav.nejlepší je, když se vytočí matky na výfukovým portubí, podfoukne těsnění a roztaví se termostat

-> michael 21.03.15 21:34:19: ...jo a spotřeba mi byla šumák

-> michael 21.03.15 20:48:05: já včera cca 200km bez střechy za kámošem, nechal mě řídít Cadillac, motor 7.7 litru (v pozadí), strašný

-> Jarda/felda: já nemám EGR vyřazenej... takže hadičky zůstanou, jen se daj nový.
-> Pavel P.. 22.03.15 12:56:03: hadičky k egr rovnou vyházej 

Tak jsem si dneska ještě dal výměnu těsnění pod sacíma svodama u otcovo felcky... nevim jak ale povolily se mu matky a šrouby na sání a kousek těsnění to sežralo a přisávalo to vzduch.... teď po výměně už se motor neklepe jak drahej pes a jede jako pila... teda jako MPi 40kw

-> Nwkt: černý opletený ale nic zvláštního, koupený v CCčkách za 25kč/metr... na ty silnější 5ky jsem dával zelený opletený komunistický...

-> Pavel P..: Cos tam dával za hadičky?
Včera jsem se vrhnul na výměnu oleje u passata a zároveň přehadičkování podtlaků kolem ventilu a turba.... vše dopadlo dobře, akorát mě ještě čekaj hadičky u druhýho ventilu, ale to až bude zase venku pěkně.
-> U-Geen: kolega mi taky porad radi forestra misto nivy
to co je u nivy minusem je u forestra plusem :) subaru jsou dobrá auta, ale na mě asi moc moderní... chybí mi tam ta mezinápravová uzávěrka, přijde mi dost nízké a to vykřížení náprav, co umí niva... pro mě je u nivy nejslabší stránkou motor a i spřevodovkami prý bývají problémy, ale taky to je auto, které vzniklo v 74. roku a šnekové řízení ikdyž s posilovačem je taky zajímavá kombinace :)
vik2.rajce.idnes.cz/Roman ia_Nivama_2009_-_cast_3._- -_cesty_a_necesty
pro forestra hovoří jednoznačně: motor, komfort, bezpečnost, ale není to auto do těžšího terénu
to co je u nivy minusem je u forestra plusem :) subaru jsou dobrá auta, ale na mě asi moc moderní... chybí mi tam ta mezinápravová uzávěrka, přijde mi dost nízké a to vykřížení náprav, co umí niva... pro mě je u nivy nejslabší stránkou motor a i spřevodovkami prý bývají problémy, ale taky to je auto, které vzniklo v 74. roku a šnekové řízení ikdyž s posilovačem je taky zajímavá kombinace :)
vik2.rajce.idnes.cz/Roman ia_Nivama_2009_-_cast_3._- -_cesty_a_necesty
pro forestra hovoří jednoznačně: motor, komfort, bezpečnost, ale není to auto do těžšího terénu
-> dragon_cb_cz: On na to zahradník taky dřív nebo později přijde..
-> Bukaj 21.03.15 23:55:14: Já si proto už raději nic neplánuju.... aneb chceš-li Boha rozesmát....
-> dragon_cb_cz: Já si naplánuju na den práci a večer musím přiznat, že jsem udělal tak 1/4... 

-> Bukaj: No jo, když Hurdis je z tý skupiny lidí, jejichž den má asi tak 72 hodin 

-> Bukaj: Se omlouvám.. mě to nějak nenapadlo..



-> Hurdis 21.03.15 19:19:30: Netvrď mi, že tohle vše se dá stihnout za den

-> Jozka 21.03.15 19:51:13: O práci mi o víkendu nemluv... 

-> Burák: Hmm.. prostě kvalitní matroš tenhle odstín..



-> U-Geen: Ach so 

-> Jozka: Pokud chces fotit konvoj, tak tu mame safari vsichni (min4 ks) 
