Dnes dal auto na špalky a úspešne povolil všetkých 8 odvzdušňovákov brzdovej sústavy, tak som celkom rád. Treba mi meniť brzdovku, od zástavby 4-piestov v r. 2011 a cca 80 tis. km som predok neodvzdušňoval. Bolo by načase :) Už len dúfať, aby zadné valčeky neboli zatuhnuté a aby mi neodišiel HBV pri odvzdušňovaní :)
Horšie je to, že som zistil, že na pravej strane prednej nápravy sa mi zas dobabral silentblok zvisláku, konkrétne na hornej strane sa uvoľnila vnútorná rúrka silentbloku od gumy a tak mi zvislák cestuje +/- 2 mm dopredu/dozadu :/
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> minno: je dobre vediet aspon informaciu o palive 

-> Bukaj: A to potrebuješ? To mali len príplatkové výbavy 

Konečně jsem si našel čas na demontáž, propájení a zpětnou montáž přístrojovky na Feldě - už mi otáčkoměr a palivoměr ukazuje i při teplotách pod 10°C 

-> m8rinek: dlouho jsem nad tim premejslel a nakonec jsem zvolil yokohama A539
-> dragon_cb_cz: JJ tak to chci taky udělat.. Chce 780 za oba, u krejčíka to vychází o 80kč levněji.. (když nepočítám poštu)
-> m8rinek: A539
-> m8rinek: A539
-> stika87 - Maschinenführer: Copak jsi pořídil za papuče?
-> Kocvin: Stejně je má drahý ne? Mu je vrať a kup od Krejčíka origo...
-> dragon_cb_cz: No nejvíce mě nasraly ty tlumiče.. Kdybych věděl, že je to čína, tak jsem si pro ně mohl zajít kdekoliv do krámu.. Člověk se těší, že dá na zrenovované auto origo tlumiky a vono hovno..
-> Radek Retro eLeSo: :fotku té co sháníš nemáš?nějaké kusovky bych měl mít,ale teď z hlavy nevím jaké.
-> Kocvin: jo má v tom fakt těžkej hokej..........
-> dragon_cb_cz: já tam měl člověka osobně ale když neměl sebou vzorek tak to těžko někdo pozná když má pod číslem něco jinýho
nikdo tu matku fakt navíc nemá???
-> dragon_cb_cz: já tam měl člověka osobně ale když neměl sebou vzorek tak to těžko někdo pozná když má pod číslem něco jinýho
nikdo tu matku fakt navíc nemá???
-> stika87 - Maschinenführer: Žes dal vědět že kupuješ ty Yokohahamy... 

-> Kocvin: Jj, má v tom bordel, ale zase se celkem dá dohodnout na opravě... ale kdybych něco fakt potřeboval, tak bych asi spíš zkusil zneužít nějakého obyvatele západních provincií aby mi tam raději skočil osobně.
-> Radek Retro eLeSo: Mě nedávno posílal velký balík na kilo a taky tam bylo dost věcí na hovno.. Tlumiče co byly na fotce origo, přišly čínské vika se sundanou samolepkou, místo ucpávky, přišel protikus ucpávky a v těch matkách tam byl taky bordel 

zakoupil u Krbce matky na spodní čepy ale poslal na horní,má v tom opět bordel!!na fotce sou ty horní co má jako spodní
Nutně tedy schánim jednu matku na spodní čep 110 429 391 kdyby někdo měl
Předem velký díky
Nutně tedy schánim jednu matku na spodní čep 110 429 391 kdyby někdo měl
Předem velký díky

-> stika87 - Maschinenführer: Paráda.

-> Eidy: ano ano 

-> stika87 - Maschinenführer: Do Mostu na ARC? 

-> Luky: normalni octafka:) 4 dvere kufr predni kapota benzinovej motor ram ....
rychlý dotaz: jaká je volná délka, průměr drátu a počet závitů sériové pružiny na vlečku?
-> Luky: liftback
-> Max: dá se říct, že autolift byl inspirací
-> Eidy: Aku šroubovákem by to mělo jít
-> Klubko_: jo, motor je první část škodovky, která už je v novém bydlišti
-> Eidy: Aku šroubovákem by to mělo jít
-> Klubko_: jo, motor je první část škodovky, která už je v novém bydlišti
dal jsem sem auto, kvuli přebrusu hlavy a výměně gufer ventilů
www.autoopravnachrudim.cz /
.... nějaký zkušenosti ? :D mekányk očividně bourák jak sviň
www.autoopravnachrudim.cz /
.... nějaký zkušenosti ? :D mekányk očividně bourák jak sviň
-> exwrcteam 08.03.15 09:39:32: počkej to je fakt sedan nebo klasika liftback?
-> radekp 08.03.15 19:03:06: nejsou ty profily moc maly? Já jen, že jsem zkoušel zvedat škodárnu na profilu 40x40x3mm kdy konce byly pod prahama a hever jsem měl uprostřed auta a profil se ohýbal a škodárna se ani nehla.
ovšem ta hromada písku stylově opřená o ten motor
ovšem ta hromada písku stylově opřená o ten motor

-> MOLSO: aj tak je to už jedno keď su vo farbe

-> MOLSO: ono totiž není tryskání jako tryskání, proto se to jeví zmatečně..
www.mmspektrum.com/clanek /zinkove-povlaky-v-lakovna ch.html
www.grewis.cz/povrchova-u prava.php
www.mmspektrum.com/clanek /zinkove-povlaky-v-lakovna ch.html
www.grewis.cz/povrchova-u prava.php
-> colaczech:
a teraz si vyber
kazdopadne tie moje pružiny boli pekné otryskané, povedal by som, že len zdrsnené. žiadne krátery ani "erodovaný" povrch.
Za to zadné kyvkové mali od korózie hlbrie krátery a dosť hrbolatý povrch. A keď tie nepraskli doteraz..... pochybujem že by praskli po pieskovaní

kazdopadne tie moje pružiny boli pekné otryskané, povedal by som, že len zdrsnené. žiadne krátery ani "erodovaný" povrch.
Za to zadné kyvkové mali od korózie hlbrie krátery a dosť hrbolatý povrch. A keď tie nepraskli doteraz..... pochybujem že by praskli po pieskovaní

-> colaczech: Jo, týhle variantě tepelně-mechanického zpracování bych i rozuměl .. 

-> Jozka 07.03.15 13:56:39: Tak jsem to konečně našel, něco ohledně pískování pružin.
Všechny vinuté pružiny Lesjofors jsou vyráběny z vysoce kvalitní pružinové oceli (speciální mechanické vlastnosti). Ta je buď nejdříve zakalena v oleji a poté na počítačem řízeném stroji tvářena (vinuta) za studena nebo obráceně – je nejdříve vinuta za studena a po té teprve zakalena. V obou případech má pružina stejné mechanické vlastnosti. Dalším technologickým procesem při výrobě každé pružiny Lesjofors je pískování za účelem dokonalého opracování povrchu pro následné lakování, ale hlavně se tímto způsobem prodlužuje doba životnosti pružiny.
Všechny vinuté pružiny Lesjofors jsou vyráběny z vysoce kvalitní pružinové oceli (speciální mechanické vlastnosti). Ta je buď nejdříve zakalena v oleji a poté na počítačem řízeném stroji tvářena (vinuta) za studena nebo obráceně – je nejdříve vinuta za studena a po té teprve zakalena. V obou případech má pružina stejné mechanické vlastnosti. Dalším technologickým procesem při výrobě každé pružiny Lesjofors je pískování za účelem dokonalého opracování povrchu pro následné lakování, ale hlavně se tímto způsobem prodlužuje doba životnosti pružiny.
-> Toušík: Netušim, čekal jsem, že nějaký tažení by kvůli nim být mohlo.... tak nenapínej ;).
-> m8rinek: Takové drobnosti vůůbec neřeší a hlavně rozdíl v těch pásech poznáš?
-> Toušík: Pásy z čajny? :D
-> m8rinek: Jo a dost podstatnej já něco sepíšu a hodím to sem jen napovím že to nebylo až tolik v autě 

-> Toušík: Copak byl problém? :)
Je to tam!! Sice komplikací jako bejk, ale auto otestováno do MČRHA!!
-> radekp: inspiroval tě autolift ? :o) taky jsem to chtěl dělat, ale není čas....a když je dvousloupák v dílně... ;-)
-> radekp: Voko není pí*a, voko vidí.
Chvíli jsem váhal, ale pak jsem viděl trubky na čepy a úchyt na pístnici a bylo to jasný. A když teda šroubem, budeš to pohánět vrtačkou nebo jak? Ručně by ses asi uráčnoval.

-> radekp 08.03.15 20:41:25: to bude ten překlápěcí zvedák ?
-> Eidy: no ty vole!
To jsem nečekal, že to uhádne první člověk
Původně to mělo být ze škoda heverů. Nakonec tam bude závitovka s lichoběžníkovým závitem a axiální ložiska. Jak to budeme mít hotové, hodím foto

Původně to mělo být ze škoda heverů. Nakonec tam bude závitovka s lichoběžníkovým závitem a axiální ložiska. Jak to budeme mít hotové, hodím foto
-> radekp: hydraulicka radlica na predok auta :D
-> radekp: Zvedák na auto.
po roce stavění domku jsem v nedokončené garáži dělal konečně něco na auto. Uhádne někdo co? Odajnění po dokončení, cca za týden.
Je tu niekto kto pieskuje skelety aut ? Mam jednu otazku. ked tak, sprava vdaka 
