skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Cumper: chybu je dobre vymazat
Vyměnil jsem čidlo klepání na 1.3 MPI a mám rychlej dotaz. Musím s tím na diagnostiku aby se dřívější chyba (vadné čidlo) vymazala, nebo to pozná samo že tam je čidlo nový a na diagnostiku netřeba? Díky

Právě prodal Fobii... a v pondělí hurá pro nástupce 

-> Vojtisek 27.02.15 12:35:04: silent do objímky zalez jako nic, na rameno už se mu nechtělo a to sem měl originál silentbloky 

-> Vojtisek: ide to tam tak tazko ze to kladivom rozmrdas a uz to tamnedostanes vobec
-> Jarda/felda: i když chci měnit celý silent? ne jen gumu uvnitř?
-> Vojtisek 25.02.15 23:58:13: já to lisoval ve svěráku, s 1.5 metrovou trubkou na originál tyčce 

-> Vojtisek: kladivom to tam nenatlcies ani sa nesnaz 

Včera v 22:10 Jsem se poprvé svezl se vším funkčním



-> Chali: 

-> Vojtisek: To je jedno pasujou tam oba,ale na Feldu musíš dat Feldí
-> Chali: jako na toto rameno z fáva? z noveho modelu nebo ze starého?
-> Chali: takže jsem v piči
-> Vojtisek: montáž nevím,já potom montoval silenty z Fáva,ale předpokládám že by byl dobrej lis,kladivo asi není dobrý řešení.
-> Vojtisek: flexou sundáš a v lisu nalisuješ.. kladivem ani náhodou

-> Chali: ty voe fakt? a co montáž? namazat a šup tam kladivem?
-> Vojtisek: stačí flexa
rychla otazka, abych pod to nevlezl a pak se nedivil. Dokážu toho sundat bez něčeho speciálního?
-> castrol: no je to furt 210 ale trošku lepší
laminátová maska a blinkry, ale neboj až takovej znalec nejsem takže, pak se dělalo myslim že korádo a to už néni babeta to už je moc moderní




-> Lukyn Fakír: a jo to je ta moderna verze co ?

dnes jsem taky už započal strojení z lehýnka, ještě je to čerstvý



-> castrol: to jo ale nesmí mít blinkry a různý pičovinky 

-> Vojťas: ono asi záleží, jak vysoký bočnice má konkrétní sedačka a kde má díry pro pásy. Ale jak říkam, mám to info zprostředkovaně, vlastní zkušenost nemám.
Pánové na vytrvalostních závodech mívají (a mají) pásy na gumičkách. Já vystřídám dva jezdce za cca 15sec včetně intercomu a vody
no a pak ještě pneu na levý straně ..
Ale to už je horší


-> Antony: pas s prazkou prehazuju pres sedacku na stranu rucky, nikam nepada, nebo nevim jak to myslis :)
-> Tuner#2: nevím, no,.vlastní zkušenost bohužel nemám 

-> Antony: jak kdy, někdy sedneš na pás bez přesky.....
-> Antony - zrušená registrace 24.02.15 20:27:55: Tu s přezkou právě přehodíš do strany a ničemu to v nastupování nevadí 

-> Tuner#2: Počkej až krapet zfotrovatíš
nee, sranda 
jde o to, že 5-tej bod a na něm přezka je položená pod sedákem a ostatní přezky zůstaly v místě kam jsi je "odhodil" při rozepnutí. Ale když máš na jedné ze 4 přezku, je těžká a tak spadne na sedák a musíš jí odendat aby sis sednul.
Aspoň takový mám reference
A když má člověk pupek jako já, potřebuje něco co ti bude stahovat pásy k pasu


jde o to, že 5-tej bod a na něm přezka je položená pod sedákem a ostatní přezky zůstaly v místě kam jsi je "odhodil" při rozepnutí. Ale když máš na jedné ze 4 přezku, je těžká a tak spadne na sedák a musíš jí odendat aby sis sednul.
Aspoň takový mám reference

A když má člověk pupek jako já, potřebuje něco co ti bude stahovat pásy k pasu

-> Antony - zrušená registrace 24.02.15 19:39:46: V čem se to zapínání zlepší? Já to zkoušel a naopak je jednodušší mít jen 4 bod a budu to tak mít. Je snažší vyfouknout břicho jen jednou a tahat za přesku do strany na dopnutí druhé strany. Dávat utažené strany do přesky mezi nohama je dle mě náročnější.
-> Vojťas 24.02.15 19:33:11: zahoď ho za levno ke mě :-)
-> Vojťas: Co je na tom nahovno?
Jen je to zdlouhavý. 


-> Lukyn Fakír 24.02.15 18:28:03: ty vole sak babeta ma 5 kablou 

-> T 24.02.15 19:45:31:
-> CpEaRjHaY-průserář:
Tak já taky nemám připravíno, musím vrátit zadní tlumiče, udělat kryty pod přední tlumiče a pořěšit ukazatel zařazené rychlosti
-> CpEaRjHaY-průserář:
Tak já taky nemám připravíno, musím vrátit zadní tlumiče, udělat kryty pod přední tlumiče a pořěšit ukazatel zařazené rychlosti

-> Vojťas: No asi takhle, mám tam karbec ze 105ky a prostě to nejede, buď se mi podaří zprovoznit ten 130kovej nebo tam prostě napáchám toho lekra a bude

-> CpEaRjHaY-průserář: myslis tim ho vyndat zejo 

-> Antony: Tak to já musím akorát dořešit karbec. Na zbytek prdim

-> Antony: , -> Vojťas: : to máte dobrý, já mám ještě co dělat
v nejhoršim mě někdo budete muset povozit 


-> Vojťas 24.02.15 19:33:11: když doplníš 5-tej bod, bude to lepší, i to zapínání. Ja si teď říkam, že jsem měl taky sehnat pásy s otočnou přezkou. Každopádně Most je uz nevyhmutelnej 

-> Vojťas: Tak teď už je to snad rozhodnuté ne ?

-> CpEaRjHaY-průserář: no myslel jsem ze nepojedu, ale ted uz o tom dost uvazuju 

-> Vojťas: Příprava na autodrom ?

O víkendu jsem implementoval sedačku do auta a dneska už jsem nevydrželčekat na pěkné počasí
A sem z toho unešen
Akorát ten pás asi zahodím, to je fakt nahovno zapínání 



-> OTA-MTX: 

-> krtik: nene rám je taky zelenej ale ten si sedel na sedačkách, ty blatníky a vydlice byly na dece v kufru, rám jak už jsem zmínil na sedačce a maska s nadrží takle na tom malym platě
a cestu to vydrželo 


Navštívil dnes ňufíka (Nwkt) a viděl tooo a pak taky Rapída a kábrrrrro, héééč. 

-> Lukyn Fakír: pěkné čéče. Rám bude černý?
... a to jsi ty věci vážně vezl takhle z lakovny?

... a to jsi ty věci vážně vezl takhle z lakovny?


Tak ti tahle meju meju... A najednou koukam, že pískuju:D