skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Jozka: Kabelová zástrčka, panelová zásuvka. Pinů je 19 (na tý zástrčce je prostřední neosazenej), ale stačilo by i 14 pinů (zbytek není použitej v zásuvce).
-> EDoZoNe: Taky jsem na to koukal,zajímavá fotka :D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Teda to jsi mi dal tim kováním.. Jsem na to čuměl a nebyl jsem schopnej zpracovat, že máš průhledný dveře, než mi to došlo jak to je 

-> Stepan FUN: Moc pěkný.. Nu, některý výrobci prostě mají z nepochopitelných důvodů takovou obchodní politiku, že na dílech pak hledáš, která jejich část je z platiny..
To jsou kabelový koncovky a mají 18 pinů ?

To jsou kabelový koncovky a mají 18 pinů ?
Jsem po dlouhý době svařoval... Nový dveře z chodby do kotelny. Ještě to musim zejtra dorazit.
-> Jozka 10.01.15 11:43:23: Ono Bomag má obecně prasečský ceny za díly. :-/ Například jsem poptával chcípací segment na tenhle ježkovej válec. Je to prakticky elektroventil, kterej zavírá naftu do čerpadla. Kostička do který jdou 4 hadice (2x přívod 2x zpátečka) a je v tom elektrocívka a lapovanej pístek, za kterej ta cívka tahá. Vytáhnul jsem z toho kus drátu, kterým se to chcípá mechanickou páčkou na čerpadle, protože 17tis. bez DPH je masakr. :-/
Kdybych narazil na něco, čím se tyhle konektory budou dát nahradit za lidskou cenu a na kroucený kabely s odpovídajícím počtem drátů, tak neváhám, protože tohle je prostě šílenost. :-/ A vzhledem k tomu, že si toho nikdo moc neváží, tak životnost těch konektorů je max. 3 roky...
Kdybych narazil na něco, čím se tyhle konektory budou dát nahradit za lidskou cenu a na kroucený kabely s odpovídajícím počtem drátů, tak neváhám, protože tohle je prostě šílenost. :-/ A vzhledem k tomu, že si toho nikdo moc neváží, tak životnost těch konektorů je max. 3 roky...
-> RadovanSkodovkar: oka číslo máš, stačí sa ozvat
-> castrol: Okej, tak niekedy keď bude cesta, budeš doma a ja nezabudnem tak sa stavím 

-> RadovanSkodovkar: jo kľudne mozes



-> castrol: Fyborne
Takže hovoríš, že si k tebe môžem prísť nalisovať silenty do zvislákov? 


stol na nejaké to lisovanie
-> Stepan FUN: Zajímavý.. a furt stejný. Asi před 20ti lety jsem naháněl obdobný průmyslový konektory ke svařovacím zdrojům UTP - v době, kdy ta firma se už jejich výrobou nezabývala. Odkázali nás na nějakej servis (snad Švýcarsko nebo Itálie, už nevím), kde za ně chtěli naprosto nesmyslnou částku, se kterou mě na firmě poslali kamsi (už tehdy v řádu tisíců - jen za zástrčky). Nakonec jsem pořešil konektorama z armádních zdrojů - byly za pětikilo/ pár, akorát jsem musel vystavit nějaký prohlášení, že je neprodám teroristům..

-> krtik: Tenhle konektor je origo. Tudíž lze potom (například na vyzkoušení) použít kabel nebo ovládání z jinýho válce, v případě že to odnese kabel tak se dá jednoduše (byť draze - asi 12tis.) koupit novej kabel a nemusí se nic předělávat.
Taky už jsem hledal, kde by se to dalo koupit levnějc (výrobce atd. - nevěřím, že si to nechávaj dělat na zakázku), ale jelikož nevím žádnej typ ani toho výrobce, tak se to hledá blbě. :-/
O nahrazení něčím podobným jsem už taky přemejšlel, ale jinej průmyslovej konektor jsem taky nenašel.
Taky už jsem hledal, kde by se to dalo koupit levnějc (výrobce atd. - nevěřím, že si to nechávaj dělat na zakázku), ale jelikož nevím žádnej typ ani toho výrobce, tak se to hledá blbě. :-/
O nahrazení něčím podobným jsem už taky přemejšlel, ale jinej průmyslovej konektor jsem taky nenašel.
-> Stepan FUN: Tenhle konektor je fakt nutnost nebo nešlo sehnat něco jiného?
-> Stepan FUN: Šikovnej s tím vrtáním... a jak jsem přečetl, tipoval jsem 5 tisíc za pár.. takže jsem taky hodně podhodnotil..
-> Tomáššš: sedla jsou original,spolehnu se na aditiva
, a kanaly jsou podle tesnění myslím 31mm


-> krtik: Jelikož jsou piny kulatý, tak jsou zajištěný na 2 stranách. A protože okolo nich je prostor cca 0.3mm. :-/ Ale nakonec se zadařilo je "vypíchat" znovu ven.
Celková cena 2 ks konektorů (ke zaždýmu 2 piny navíc) bylo bez dopravy za necelejch 8tis.... :-/
Celková cena 2 ks konektorů (ke zaždýmu 2 piny navíc) bylo bez dopravy za necelejch 8tis.... :-/
-> Stepan FUN: Ty piny mají jako klasické piny dole zobáčky? Předpokládám, že tyto je mají jako ,,sukýnku"?
No, takže cenu bych teď odhadoval na výši ekovýpalného na zadohraba? Něco mi ale říká, že ne...?
No, takže cenu bych teď odhadoval na výši ekovýpalného na zadohraba? Něco mi ale říká, že ne...?
-> krtik: 2,5kou cca 1cm, dále 2mm další cca 1,5cm. Ty piny jsou kuwa dlouhý... :-/
S cenou jsi docela nízko. Za tyhle peníze bych nepřemejšlel a měl připravenej min. 1 ks jako záložní...
Edit: Jenom pro přirovnání - za páčkovej vypínač ON-OFF v řekněme "průmyslovým" provedení (asi něco jako se dává do závoďáků na zapalování apod.) mi napsali cenu 3500,- Kč. Nahrazeno vypínačem za 95,- Kč...
S cenou jsi docela nízko. Za tyhle peníze bych nepřemejšlel a měl připravenej min. 1 ks jako záložní...
Edit: Jenom pro přirovnání - za páčkovej vypínač ON-OFF v řekněme "průmyslovým" provedení (asi něco jako se dává do závoďáků na zapalování apod.) mi napsali cenu 3500,- Kč. Nahrazeno vypínačem za 95,- Kč...
-> Stepan FUN: To jsi frajer s tím vrtáním, jak daleko jsi ten drát vrtal?
...že je to pár,t ka si tipnu cenu 2k Kč? :-)
...že je to pár,t ka si tipnu cenu 2k Kč? :-)
-> Jirik_Tuňák1983 09.01.15 19:49:22: Jojo, ti pěkně dělají. Jen škoda, že spousta těch pořadů zaměřených na auto-moto je v podstatě jen takový přehled. Na výrobu těch věcí a nějaký větší popis práce se zaměřují málo.
Ze začátku to sice bylo do "co jste dnes podělali", protože jsem zapoměl nasadit jeden díl konektoru, ale pak se mi povedlo provrtat 3ku svářecí drát 2,5kou vrtákem po dýlce a vytahat piny znova ven, ale na druhej pokus se povedlo. Aneb výměna konektoru ovládání k válci Bomag. Zejtra mě čeká protikus...
Jenom mimochodem - schválně kdo si tipne cenu těch 2 ks konektorů? Mě málem vezli, když jsem si to přečetl v mailu. :-O
Jenom mimochodem - schválně kdo si tipne cenu těch 2 ks konektorů? Mě málem vezli, když jsem si to přečetl v mailu. :-O
-> Klubko_ 09.01.15 17:13:00: Náhodou jsem si vybavil Orange County Choppers, jak tam dělali nádrže. 

-> Klubko_ 09.01.15 17:13:00: Zajímavý bylo, že Simson měl větší dojezd než moje aktuální cestovní enduro
Velkej vliv na to asi má trojnásobná spotřeba 


-> MaxSvratka 08.01.15 21:09:33: dojezd na serivou nádrž je málo?
zvětšování nádrže na stadiona mě docela překvapuje.
...Uvědom si, jakej bude mít ta zvýšená hmotnost a těžište stroje vliv na jízdní vlastnosti
to byl jen fór 

...Uvědom si, jakej bude mít ta zvýšená hmotnost a těžište stroje vliv na jízdní vlastnosti


-> Luky 08.01.15 13:40:49: To není tak zlé. Podle mě ok. Mohly vypadat i menší.
-> tibor1: este 24 hodin a mozno bude hotova :D zliatina je za trest :D na aky priemer si robil kanale ? sedla mas na bezolovo ?
Tak jsem začal řešit delší dojezd STADISONa.Zatím jen nabodováno ale po ovaření TIGem to bude dobrý
-> Bery: Tak strejda se choval neuctivě k čemukoli čím kdy jezdil... O1 4x4, OII 4x4, WV Multivan, Subaru Impreza... Který přežilo bez větších investic? ;-)
-> Bery: kdyz nemas turbo nebo mas lehkou nohu, tak je to v ramci moznosti ok. A samozrejme to chce slusne chovani. Na turbo je treba turbosport.cz :)
-> U-Geen: já,to auto člověka sežere.strašně drahý kilometry.navíc strejda s tim zacházel velice neuctivě....apropo,kde repasujete turba?:-)
-> Luky: samozrejme, kdo by nadaval na subaru :)
-> Bery: Impreza brzdí perfektně, "nebrzdí" Mazda. A že oproti Mazdě moc nejede, je fakt, ale možná jsem moc náročnej. Jede to tak jak má, tam je chyba už ve fabrice
Co s tím má co dočinění strejda?
EDIT: jo koukám že z příspěvku 14:09:04 není moc poznat, na co že nadávám - na Mazdu

Co s tím má co dočinění strejda?
EDIT: jo koukám že z příspěvku 14:09:04 není moc poznat, na co že nadávám - na Mazdu
-> Luky: to máte tu imprezu docela nemocnou,když nejede a nebrzdí...Nepůjčili jste ji našemu strejdovi???
-> U-Geen: tady bohužel... Nejde o nějaká přehřátí (i když jsem čekal, že brzdy vydrží dýl než 5 kilometrů Nordschleife
), ale prostě při zabrždění tam není cítit to tření na destičkách, jako kdyby jsi brzdil mejdlem. Teď s novýma brzdama (neoriginální, ale už si nepamatuju značku) je to trochu lepší, ale pořád bych si to dokázal představit mnohem lepší...

-> Luky: verim. nam brzdej obe subara dostatecne, legacy bych rek ze vyborne.
-> U-Geen: no jo, ale když to porovnáš s vedle stojící Imprezou, která ani zdaleka takhle nejede, tak je to srandovní pohled. Nemluvě o tom, když porovnáš, jak to (ne)brzdí...
-> Luky: to jeste jde... mlada bude mit za 17" bubny :))
-> Bukaj: a nemas to v tom ducate len nachuja nastavene? predpokladam ze sa to tam nastavuje uplne stejne ako v kazdych brzdach bez samostavu a to tak ze treba roztvorit spodnu celust (matku na rozperke) a az potom ladit lanovody...
-> Jirik_Tuňák1983: nojo, kde ji vzít takhle v zimě, že... Tak něco ukredýho na netu, kola jsou stejný, brzdy taky
Přední
Přední
-> Luky 08.01.15 09:22:46: Uka fotku těch brzd v 18" kolech.
Jen ze zvědavostě. Díky.

Priviezol som si zrovnané a vyvážené apolla, som zvedavý čo to povie.
-> dragon_cb_cz: tovární asi ne. Jako našel jsem nějakej aftermarket upgrade, snad by se ty kotouče se šestipístkovými třemy do těch 18" kol i vešly... Ale asi za 45 000 Kč
Jo, existujou i levnější, ale tohle mě utkvělo v paměti
Jinak s autem zatím maximální spokojenost, ale má to zatím prd najeto, asi 55 tis/2,5 roku


Jo, existujou i levnější, ale tohle mě utkvělo v paměti

Jinak s autem zatím maximální spokojenost, ale má to zatím prd najeto, asi 55 tis/2,5 roku
-> darklord 07.01.15 17:01:37: No, mé firemní Ducato po koupi (4 roky staré) nebrzdilo ručkou vůbec - zjistil jsem, že ručka je tam přes bubnokotouče, které jsou v háji. Tak jsem pořídil (asi za 6000,-) nové kotouče a pakny, vyměnil, seřídil lanovody a stejně to moc nebrzdilo. Doufal jsem, že si to sedne, ale ani po dvou letech to není ono. Jako ručka brzdí, ale v krpálu u firmy auto rozhodně neudrží.
Oproti tomu starej Jumper, kterej jezdí neustále přetěžovanej, tak ručka u něj brzdí jak čert. A to tam nikdo moc údržbu neřeší - zadní kotouče jsou snad původní...
A druhé firemní Ducato je na tom s ručkou o chlup hůř, než Jumper, ale nesrovnatelně líp, než mé Ducato...
Jinak při parkování ručku zatahuju od doby, kdy jsem jednou zapomněl stočit kola k obrubníku a odpoledne zvonil soused, že máme auto uprostřed silnice...
Asi vypadl kvalt a škodovka vyjela ze svahu z boční ulice, přejela přes T křižovatku, vyskočila předními koly na obrubník a předek zůstal na chodníku, zadek ve vozovce...
Docela klika, že nic nejelo, neparkovalo tam žádné auto, nikdo nešel po chodníku a že byl dost vysokej obrubník - za chodníkem je stráň s převýšením 30 metrů...
Tady napravo jsem parkoval...
www.google.cz/maps/.../da ta=!3m4!1e1!3m2!1sRz2Gcnha n3VJ7R5sAdA6Ww!2e0!6m1!1e1
Oproti tomu starej Jumper, kterej jezdí neustále přetěžovanej, tak ručka u něj brzdí jak čert. A to tam nikdo moc údržbu neřeší - zadní kotouče jsou snad původní...
A druhé firemní Ducato je na tom s ručkou o chlup hůř, než Jumper, ale nesrovnatelně líp, než mé Ducato...

Jinak při parkování ručku zatahuju od doby, kdy jsem jednou zapomněl stočit kola k obrubníku a odpoledne zvonil soused, že máme auto uprostřed silnice...

Asi vypadl kvalt a škodovka vyjela ze svahu z boční ulice, přejela přes T křižovatku, vyskočila předními koly na obrubník a předek zůstal na chodníku, zadek ve vozovce...

Docela klika, že nic nejelo, neparkovalo tam žádné auto, nikdo nešel po chodníku a že byl dost vysokej obrubník - za chodníkem je stráň s převýšením 30 metrů...
Tady napravo jsem parkoval...

www.google.cz/maps/.../da ta=!3m4!1e1!3m2!1sRz2Gcnha n3VJ7R5sAdA6Ww!2e0!6m1!1e1
-> Luky: Máš na své orbitě tohle vozidlo... to se asi poptám na nějaké zkušenosti, je v okruhu "zajímacích" aut
A nějakej tovární upgrade kit k dispozici není?

-> palinator: o mizerné funkčnosti brzd mi ani nemluvte
Mazda6 r. 2011, diesel 132kW/400Nm (takže to docela jede) a má to brzdičky jak z nějaký benzínový 1,6. Zkroucený přední kotouče jsme vyhodili už tak po 40 000 km a ruční brzdy prakticky nebrzdí. Vymýšlet s ní něco za jízdy je zcela zbytečný, a když ji chceš mainstreamově použít při parkování, musíš ji zatáhnout fakt fest a hrozně daleko, skoro až na zadní sedačky...
O srandovním vzhledu brzd ve standardních 18" kolech ani nemluvě

Mazda6 r. 2011, diesel 132kW/400Nm (takže to docela jede) a má to brzdičky jak z nějaký benzínový 1,6. Zkroucený přední kotouče jsme vyhodili už tak po 40 000 km a ruční brzdy prakticky nebrzdí. Vymýšlet s ní něco za jízdy je zcela zbytečný, a když ji chceš mainstreamově použít při parkování, musíš ji zatáhnout fakt fest a hrozně daleko, skoro až na zadní sedačky...
O srandovním vzhledu brzd ve standardních 18" kolech ani nemluvě