skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Luky 08.01.15 13:40:49: To není tak zlé. Podle mě ok. Mohly vypadat i menší.
-> tibor1: este 24 hodin a mozno bude hotova :D zliatina je za trest :D na aky priemer si robil kanale ? sedla mas na bezolovo ?
Tak jsem začal řešit delší dojezd STADISONa.Zatím jen nabodováno ale po ovaření TIGem to bude dobrý
-> Bery: Tak strejda se choval neuctivě k čemukoli čím kdy jezdil... O1 4x4, OII 4x4, WV Multivan, Subaru Impreza... Který přežilo bez větších investic? ;-)
-> Bery: kdyz nemas turbo nebo mas lehkou nohu, tak je to v ramci moznosti ok. A samozrejme to chce slusne chovani. Na turbo je treba turbosport.cz :)
-> U-Geen: já,to auto člověka sežere.strašně drahý kilometry.navíc strejda s tim zacházel velice neuctivě....apropo,kde repasujete turba?:-)
-> Luky: samozrejme, kdo by nadaval na subaru :)
-> Bery: Impreza brzdí perfektně, "nebrzdí" Mazda. A že oproti Mazdě moc nejede, je fakt, ale možná jsem moc náročnej. Jede to tak jak má, tam je chyba už ve fabrice
Co s tím má co dočinění strejda?
EDIT: jo koukám že z příspěvku 14:09:04 není moc poznat, na co že nadávám - na Mazdu

Co s tím má co dočinění strejda?
EDIT: jo koukám že z příspěvku 14:09:04 není moc poznat, na co že nadávám - na Mazdu
-> Luky: to máte tu imprezu docela nemocnou,když nejede a nebrzdí...Nepůjčili jste ji našemu strejdovi???
-> U-Geen: tady bohužel... Nejde o nějaká přehřátí (i když jsem čekal, že brzdy vydrží dýl než 5 kilometrů Nordschleife
), ale prostě při zabrždění tam není cítit to tření na destičkách, jako kdyby jsi brzdil mejdlem. Teď s novýma brzdama (neoriginální, ale už si nepamatuju značku) je to trochu lepší, ale pořád bych si to dokázal představit mnohem lepší...

-> Luky: verim. nam brzdej obe subara dostatecne, legacy bych rek ze vyborne.
-> U-Geen: no jo, ale když to porovnáš s vedle stojící Imprezou, která ani zdaleka takhle nejede, tak je to srandovní pohled. Nemluvě o tom, když porovnáš, jak to (ne)brzdí...
-> Luky: to jeste jde... mlada bude mit za 17" bubny :))
-> Bukaj: a nemas to v tom ducate len nachuja nastavene? predpokladam ze sa to tam nastavuje uplne stejne ako v kazdych brzdach bez samostavu a to tak ze treba roztvorit spodnu celust (matku na rozperke) a az potom ladit lanovody...
-> Jirik_Tuňák1983: nojo, kde ji vzít takhle v zimě, že... Tak něco ukredýho na netu, kola jsou stejný, brzdy taky
Přední
Přední
-> Luky 08.01.15 09:22:46: Uka fotku těch brzd v 18" kolech.
Jen ze zvědavostě. Díky.

Priviezol som si zrovnané a vyvážené apolla, som zvedavý čo to povie.
-> dragon_cb_cz: tovární asi ne. Jako našel jsem nějakej aftermarket upgrade, snad by se ty kotouče se šestipístkovými třemy do těch 18" kol i vešly... Ale asi za 45 000 Kč
Jo, existujou i levnější, ale tohle mě utkvělo v paměti
Jinak s autem zatím maximální spokojenost, ale má to zatím prd najeto, asi 55 tis/2,5 roku


Jo, existujou i levnější, ale tohle mě utkvělo v paměti

Jinak s autem zatím maximální spokojenost, ale má to zatím prd najeto, asi 55 tis/2,5 roku
-> darklord 07.01.15 17:01:37: No, mé firemní Ducato po koupi (4 roky staré) nebrzdilo ručkou vůbec - zjistil jsem, že ručka je tam přes bubnokotouče, které jsou v háji. Tak jsem pořídil (asi za 6000,-) nové kotouče a pakny, vyměnil, seřídil lanovody a stejně to moc nebrzdilo. Doufal jsem, že si to sedne, ale ani po dvou letech to není ono. Jako ručka brzdí, ale v krpálu u firmy auto rozhodně neudrží.
Oproti tomu starej Jumper, kterej jezdí neustále přetěžovanej, tak ručka u něj brzdí jak čert. A to tam nikdo moc údržbu neřeší - zadní kotouče jsou snad původní...
A druhé firemní Ducato je na tom s ručkou o chlup hůř, než Jumper, ale nesrovnatelně líp, než mé Ducato...
Jinak při parkování ručku zatahuju od doby, kdy jsem jednou zapomněl stočit kola k obrubníku a odpoledne zvonil soused, že máme auto uprostřed silnice...
Asi vypadl kvalt a škodovka vyjela ze svahu z boční ulice, přejela přes T křižovatku, vyskočila předními koly na obrubník a předek zůstal na chodníku, zadek ve vozovce...
Docela klika, že nic nejelo, neparkovalo tam žádné auto, nikdo nešel po chodníku a že byl dost vysokej obrubník - za chodníkem je stráň s převýšením 30 metrů...
Tady napravo jsem parkoval...
www.google.cz/maps/.../da ta=!3m4!1e1!3m2!1sRz2Gcnha n3VJ7R5sAdA6Ww!2e0!6m1!1e1
Oproti tomu starej Jumper, kterej jezdí neustále přetěžovanej, tak ručka u něj brzdí jak čert. A to tam nikdo moc údržbu neřeší - zadní kotouče jsou snad původní...
A druhé firemní Ducato je na tom s ručkou o chlup hůř, než Jumper, ale nesrovnatelně líp, než mé Ducato...

Jinak při parkování ručku zatahuju od doby, kdy jsem jednou zapomněl stočit kola k obrubníku a odpoledne zvonil soused, že máme auto uprostřed silnice...

Asi vypadl kvalt a škodovka vyjela ze svahu z boční ulice, přejela přes T křižovatku, vyskočila předními koly na obrubník a předek zůstal na chodníku, zadek ve vozovce...

Docela klika, že nic nejelo, neparkovalo tam žádné auto, nikdo nešel po chodníku a že byl dost vysokej obrubník - za chodníkem je stráň s převýšením 30 metrů...
Tady napravo jsem parkoval...

www.google.cz/maps/.../da ta=!3m4!1e1!3m2!1sRz2Gcnha n3VJ7R5sAdA6Ww!2e0!6m1!1e1
-> Luky: Máš na své orbitě tohle vozidlo... to se asi poptám na nějaké zkušenosti, je v okruhu "zajímacích" aut
A nějakej tovární upgrade kit k dispozici není?

-> palinator: o mizerné funkčnosti brzd mi ani nemluvte
Mazda6 r. 2011, diesel 132kW/400Nm (takže to docela jede) a má to brzdičky jak z nějaký benzínový 1,6. Zkroucený přední kotouče jsme vyhodili už tak po 40 000 km a ruční brzdy prakticky nebrzdí. Vymýšlet s ní něco za jízdy je zcela zbytečný, a když ji chceš mainstreamově použít při parkování, musíš ji zatáhnout fakt fest a hrozně daleko, skoro až na zadní sedačky...
O srandovním vzhledu brzd ve standardních 18" kolech ani nemluvě

Mazda6 r. 2011, diesel 132kW/400Nm (takže to docela jede) a má to brzdičky jak z nějaký benzínový 1,6. Zkroucený přední kotouče jsme vyhodili už tak po 40 000 km a ruční brzdy prakticky nebrzdí. Vymýšlet s ní něco za jízdy je zcela zbytečný, a když ji chceš mainstreamově použít při parkování, musíš ji zatáhnout fakt fest a hrozně daleko, skoro až na zadní sedačky...
O srandovním vzhledu brzd ve standardních 18" kolech ani nemluvě
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
No, jestli to funguje jako na ploše zadních kotoučů, který vyhnijou i když se s nima brzdí, tak to asi moc nepomůže.
No, jestli to funguje jako na ploše zadních kotoučů, který vyhnijou i když se s nima brzdí, tak to asi moc nepomůže.
-> Dušan: zvonku su kotuce OK, na rucke mi zivot nezavisi
-> U-Geen: zvnutra je aktivna plocha proste vyhnita a rozdrbalo to oblozenie, pakne su snad este tiez originalne akurat holt po smrti
-> U-Geen: zvnutra je aktivna plocha proste vyhnita a rozdrbalo to oblozenie, pakne su snad este tiez originalne akurat holt po smrti
-> Jarda/felda 07.01.15 20:58:06: jo to je dobré nařadi ale pan šef ho jaksi stále nepořídil

-> darklord: to je skoro divny ze to mas opotrebovany. ja to rozebiral u Subaru loni a prislo mi ze ty pakny jsou tam snad puvodni... ono nejak neni proc by se opotrebovavaly :)
-> darklord: Jasně no, je to nakokot vymyšlený. Mělo by se tou ručkou občas zabrzdit, aby to nerezlo... Ale kdo by to dělal...
-> Jarda/felda 07.01.15 20:06:19: jo když jsou zepředu budiž a ne idiocky vzádu kam strčíš tak prst s cočkem nemáš šanci
-> šadesa 07.01.15 19:12:13: povojel odborníky, vyndaji to bez sundání hlavy 

-> darklord: posledni slova pred smrti
-> Matthes, záškodník z TechWebu: problem je ten ze "buben" je vyreznuty a pakny nemaju oblozenie. Na STK sa na krv utiahne lanovod aby to brzdilo v ramci kontroly, a potom ho zase povolim aby sa zbytocne nenatahoval. Az budem riesit nove kotuce tak to spravim, ale zatial ta chvila nenastala.
-> Max 07.01.15 19:26:56: celkem běžná věc jak zaroste není sance jí povolit většinou
-> šadesa: hm, to znám....většinou když se to nejmíň hodí...počítáš že máš za max. hodku hotovo....a ono ne... tak ať to dobře jde ;o)
takže dneska mě přijela na dílnu kia carens s tím euro motorem 2.2crdi že potřebuje vyměnit žhavící svíčky 3šly krásně a jedna lup a z výměny svíček se nakonec stane sundání makovice
-> darklord: A kde mas problem? Nepremavaji ty maly minipakynky v zadnich brzdach? To je fakt vtipny u BMW. Sice tam není mechanickej převod v brzdiči kotouče, ale je to na palici :-)
Taky ručkuju pouze v nákým krpálu jinak vždy kvalt s osobákem. Jinak sem dřív jezdil multikárou, která když se lehce popustila pozadu z kopce a zašlápnul sem brzy a zas pustil tak už držela celou dobu než sem popojel dopředu
Jinak u traktoru dle povahy terénu vetšinou kvalt někdy ručky a pak i klín.

-> darklord: no hej, ale to predokolka nedokaze
-> Placko: na toto mi staci pridat plyn 

-> Placko: 

-> castrol: ani ja, kým nieje sneh a pekná zákruta 

tiež neruckujem
-> Bukaj: cece ja bez rucky fungujem uz odkedy som to kupil, proste neruckuje :)
-> MOLSO: No,mne tak pred pár rokmi utiekol traktor
Rýchlosti išli veľmi ťažko a nepresne, tak som namiesto jednotky dal trojku




-> MOLSO 07.01.15 13:59:08: To není pravda, že to na vyšším stupni udrží komprese bez problémů - postupně se stejně pomalinku dá do pohybu...
... a rozdíl ve vyšším či nižším kvaltu není o kompresi, ale o převodu - síle, která působí od kol na třecí plochy v motoru, respektive obráceně
...a v krpálu bez ručky parkuje jen blbec
... a rozdíl ve vyšším či nižším kvaltu není o kompresi, ale o převodu - síle, která působí od kol na třecí plochy v motoru, respektive obráceně

...a v krpálu bez ručky parkuje jen blbec

-> Tomaso435: jo to vím že se praktikuje, vždyť o tom píšu
Ale když se auto přesouváním posune někam dál, to je taky vtipný 


-> Luky: Kolega vyprávěl, ja byl u bráchy a nechal venku před panelákem auto a dle slov bráchy odbržděné. druhej de ráno auto bylo na druhým konci sidliště, jelikož se tam auta běžně postrkávaj kvuli nedostatečný kapacitě parkoviště :D
-> Luky: Vždycky (krom stání v garáži) nechávám zařazeno, jenže jsem buď zapomněl, anebo to "nezabralo" - když jsem dojel, byly auta dávno přestěhovaný a nikdo nevěděl, co a jak bylo nebo nebylo. Nicméně zadní kola byly za cca 2 cm přesazením panelů.. Dobrý bylo to, že pojišťovna tomu volovi místo nějakých 3 tisíc, který chtěl, přiznala snad ani ne pětikilo na opravu prohnutýho lemu..