
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vb škoda 120
-> erko1.1: mam celu vyhlasku, ale viac tam nebolo

doporučuju shlédnout....

pár kusů se objevilo v "Copak je to za vojáka"....

a série měla 20ks zkušebních vozů na kterých se zkoušely změny pro homologaci a 200ks "sériových" LR nutných pro splnění podmínek pro zařazení vozu do soutěží sk. B
Hehe, jak tu nekdo psal, dobry povesti
Homologacni serie 130LR nemela webery, mela hlinikovej osmikanal, karburator jikov, lobro klouby, LR ramena a bubnovou brzdu vzadu. To byly vsechny odlisnosti od 130L. V papirech mela napsano Skoda 130L s napravou S130LR a razitko o prestavbe AZNP. Tot vse. Tato homologacni serie sla ministerstvu vnitra vetsim dilem a mensim dilem svazarmu a nekterym prominentum.

Homologacni serie 130LR nemela webery, mela hlinikovej osmikanal, karburator jikov, lobro klouby, LR ramena a bubnovou brzdu vzadu. To byly vsechny odlisnosti od 130L. V papirech mela napsano Skoda 130L s napravou S130LR a razitko o prestavbe AZNP. Tot vse. Tato homologacni serie sla ministerstvu vnitra vetsim dilem a mensim dilem svazarmu a nekterym prominentum.
-> erko1.1: Je na netu najdi si 361/2000 sb. a tam v tom zakone je napsano jak a kdy byl novelizovan,takze tam najdes i cislo upravy z roku 1974/75 kdy se menil marking aut VB.
-> haso: neměl bys celou tu vyhlášku
-> erko1.1: Přesně jak jsem dal Haso vše najdeš ve staré vyhlášce o silničním provozu.Jsou tam jak čísla barev tak přesný velikosti nápisů a jejich umístění.Standartní škoda VB byla obyčejná škoda 120 bez jakýchkoli uprav nebylo to totiž potřeba.Tajné složky nebo sledovačka měli možná nějáké úpravy,ale je naprosto bez debat ze velmi rozšířeny vůz u VB VAZ 2106 byl výkonama úplně někde jinde než škodovka...Ve všech větších městech pekfektně fungoval uzávěrový system PMJ,takže těch šancí ujet jim bylo pomalu.A ke všemu u VB těch škodovek moc nebylo...
-> Martin2705: od kapitalistů??

motory se vyměňovali, to vim z ověřenýho zdroje, hodně se dávali třeba západní motory z forda apod. do žigulíků a volh.
na tu na podstavci sem se byl podivat loni v létě,byla na prodej za 10 000,prej hrála ve filmu ale hnuj nehoráznej,schnilá ,odfláklá práce a nic nefachalo o výbavě VB ani nemluvim páč tam žádná nebyla
-> deathcat: no nevím jestli to mělo pětikanál nebo osmikanál.nikde jsem neřekl že to vím na stopro.určitě to nemělo dva.to vím ale jaká hlava to nevím.třeba tam taky měli jen sedr řádně natryskovanej,co já vím.každopádně ty škodovky vyrobený byly-> Luukkyy: a měly LR nápravu.není to žádná pověst
Ááááá, nové pověsti České
Už se těším, až se jednou bude vyprávět, že policejní fábie byly 1,8 Turbo

Už se těším, až se jednou bude vyprávět, že policejní fábie byly 1,8 Turbo

nejak to nechapu,ale vcem maj cenu takove papiry kdyz to auto fyzicky neexistuje? :P
-> deathcat: Třeba měly osmikanál jako VB Š120S!
-> Mantrabeach: On se na pětikanál dava jen jeden weber

myslím že jednou se to tady už řešilo.mělo to LR nápravy a motor 130 vyladěnej abych neplácal něco kolem 55-60kW.Pokud nekecám tak to nemělo dva dvojitý webery ale jeden.bylo to ořezaný dost od závoďáku.a myslím že to byla i ta homologační serie na LR.Každopádně kam se všechny poděly by mě zajímalo.i kdyby byla shnilá na šrot tak papíry a nápravy i třeba s motorem by měly velkou cenu
ku mne sa zas dostala taka informacia ze esenbáci mali len na niektorych skodovkach LR alebo mozno RS napravy ale so zigulovym motorom

-> Majkl: nebyli to takhle náhodou ty LR co škodovka měla pro homologaci a podle nich pak stavěla ty ostrý verze??
-> Majkl: A co takle Škoda 120S?

-> Rapid135: nejkou upravenou 130ku..
-> Rapid135: 3.5 TDi


-> Majkl: to melo LR napravy?
,co to melo proboha za motor?



-> Mishoooo: no kdo zaváhá nežere ale to naštve no

-> Majkl: no pred cca 5-timi rokmi som mohol jednu taku mat... a ja debil som zavahal... bola to skodovka po tajnych... bez oznacenia prehnita a ale s LR ramenami

bylo nekolik kusu skodovek VB ktere mely LR napravy, je to vlastne skoda 130LR postavena na civilnich papirech, takovy auto ma dneska obrovskou hodnotu, tusim ze se nekde prodavalka kolem 650 tis..
-> Majkl: LR nevím spíš jenom kotouče vzadu ne? A max vystužené nápravy podle LA. Nevím to 100% rád se poučím
-> Majkl: benga na těch škodovkách měli LR nápravy?


pravidla cestnej premavky z roku 1975
hadm to pojde precitat, triasli sa mi ruky


erko1.1 02.02.07 00:13:25 napsal: taky sem našel jednu pěknoutohle bylo u bazarů na argentinský v praze7.

-> erko1.1: VB je na přední kapotě a dveřích, bílý sou dveře, kryt motoru a kufru, dál na střeše v zadní části je bílej obdélník a v tom nápis dle okresu, třeba B231 (budějovce)
-> Athlonek: policajt zastavuje policajta



takže bok znám ale jak má bejt kapota zadní a přední je naní taky VB
-> Athlonek:
good ale ratši bych kluky z 5.b



-> erko1.1: A to plastoví zrcátko.
-> Athlonek: jen to kazej ty modry nárazníky a prolisy
-> Athlonek: to je jedno
-> Majkl: no to vím ale jak to má bejt přesně jako jestli jsou žluté dveře nebo ostatek a jinak když nebudu mit modrej maják tak nic snad mít nebudou néé
-> erko1.1: Jakou 120S kastle Š 100/110?
zluta, bila, VB, Majak, LR napravy a jedes

chtěl bych se zeptat jestli nemáte fotky škodovek jako veřejná bezpečnost chtěl bych si takovou postavit a nevím jak to má bejt přesně